DagCafé
+16
Jade
Lotus
Rush
Zininzon
May
Rovine
Suus
Ibbeltje
Pompoen
VeryCherry
silly-one
Lejow
Bimbam
Alex
Erin
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Schaap met de vijf poten. Gossie!Sjaantje schreef:Smikk, je gaat me toch niet vertellen dat je dat nog niet door had?met mijn krukken meegerekend heb ik er momenteel vijf
Je had het steeds maar over twee nieuwe knieen, dus hoe had ik het kunnen weten. Wel wat vreemd dat bij jou alles zo versleten is ( ), maar je piemel nog kwik is. Dat is toch wat de meesten met een piemel het eerste verslijten. Opeens krijgt ik mijn bedenkingen bij jouw verhalen. Laatst betrapte Reva je ook al op een leugentje
What did I do???
Ik ben al té lang single, daarom slijt die piemel niet. Bovendien heb ik een gewrichtsziekte en een piemel is............ juist! GEEN gewricht!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Wijsneus.Sjaantje schreef:Smikkell schreef:Schaap met de vijf poten. Gossie!Sjaantje schreef:Smikk, je gaat me toch niet vertellen dat je dat nog niet door had?met mijn krukken meegerekend heb ik er momenteel vijf
Je had het steeds maar over twee nieuwe knieen, dus hoe had ik het kunnen weten. Wel wat vreemd dat bij jou alles zo versleten is ( ), maar je piemel nog kwik is. Dat is toch wat de meesten met een piemel het eerste verslijten. Opeens krijgt ik mijn bedenkingen bij jouw verhalen. Laatst betrapte Reva je ook al op een leugentje
What did I do???
Ik ben al té lang single, daarom slijt die piemel niet. Bovendien heb ik een gewrichtsziekte en een piemel is............ juist! GEEN gewricht!!
Ik krijg een piemel zonder relatie ook wel versleten hoor. Ik snap dat God van mij een vrouw heeft gemaakt. Al is vrouw wel een groot woord.
Leugentje: even terugzoeken
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hoeveel bezoekers heeft je blog?Zusje schreef:Ja, ik heb je dit keer wel heel lang laten wachten he .
Vandaag 35
Gast- Gast
Ja daarom vraag ik heel voorzichtig of het tijd is om te
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:Leugentje: even terugzoeken
Ik weet het echt niet...
Doet dat eigenlijk zeer, zo'n versleten piemel?
Hm... best veel! Over Erin met F5.Zusje schreef:Smikkell schreef:Hoeveel bezoekers heeft je blog?Zusje schreef:Ja, ik heb je dit keer wel heel lang laten wachten he .
Vandaag 35
Wat vind je van mijn postaantal? Wanneer krijg ik uitgekeerd?
Gast- Gast
Beetje schraal. Kan wel gevoelig zijn. Maar een paar dagen rust doet ook pijnSjaantje schreef:Smikkell schreef:Leugentje: even terugzoeken
Ik weet het echt niet...
Kan het niet vinden. Het is ergens na de post dat jij zegt je nichtje op bed te hebben gelegd. Die post kan ik alleen niet vinden.
Gast- Gast
Beetje vaseline doet wonderenSmikkell schreef:Beetje schraal. Kan wel gevoelig zijn. Maar een paar dagen rust doet ook pijnSjaantje schreef:Smikkell schreef:Leugentje: even terugzoeken
Ik weet het echt niet...
Kan het niet vinden. Het is ergens na de post dat jij zegt je nichtje op bed te hebben gelegd. Die post kan ik alleen niet vinden.
Dat was dan zaterdagavond. Ik ga zoeken want nu wil ik het weten ook.
My god mijn hart zit in m'n keel door het verhaal...
HOE moet dit verder!
Trouwens! Herkenbaar alleen liep het anders af!
HOE moet dit verder!
Erin- Ratel
O my, en we hebben het al zo druk. Dat is denk 1,5 maand knuffelen.Zusje schreef:ZaterdagVrijdag krijg je het uitgekeerd in knuffels!
Gast- Gast
Ah, dat was het. Kon het nergens vinden.Reva schreef:Je ging een diner op bed leggen in plaats van je nichtje.
Gast- Gast
Reva schreef:Je ging een diner op bed leggen in plaats van je nichtje.
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Zit je piemel klem? Of is er iets anders?Reva schreef:
Ik had geen zin om hoi te zeggen.
Gast- Gast
Terwijl ze hier zei dat ze haar nichtje op bed had gelegd. maar noemde ze haar geen prinses?Erin schreef:Reva schreef:Je ging een diner op bed leggen in plaats van je nichtje.
Gast- Gast
Whahahaha ja maar dat ging op Whatsapp verkeerd, niet hieeeeeeeeeeeeer!!!Reva schreef:Je ging een diner op bed leggen in plaats van je nichtje.
Ik zag het later ook maar vond het niet meer de moeite om te corrigeren (iets met mosterd na een maaltijd )
Er moest staan 'kleine donder'
Dit werkt ook beter. Ik was even bang dat er iets met je piemel was. Wil je me niet zo laten schrikken. Hoe is het met Mart en zijn gemeentebaantje?Reva schreef:Smikkell schreef:Zit je piemel klem? Of is er iets anders?Reva schreef:
Ik had geen zin om hoi te zeggen.
Gast- Gast
Smikkel, komt goed. Ik kan zeer goed met druk omgaan . En dan ga ik nu slapen. Morgen moet ik ergens in de buurt hier zijn om kwart voor 7 .
Laatst aangepast door Zusje op do 12 jan 2012 - 6:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pas op hoor. Niet buiten het forum andere dingen zeggen dan hier. Of twee (drie of meer) verschillende dingen op het forum. Komt zo triest over!Sjaantje schreef:Whahahaha ja maar dat ging op Whatsapp verkeerd, niet hieeeeeeeeeeeeer!!!Reva schreef:Je ging een diner op bed leggen in plaats van je nichtje.
Ik zag het later ook maar vond het niet meer de moeite om te corrigeren (iets met mosterd na een maaltijd )
Er moest staan 'kleine donder'
Gast- Gast
Gelukkig geloof je het zelf. Alles komt goed deze week. Woensdag lekker lunchen met S. Kijk je er al naar uit?
Trusten!
Trusten!
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: