DagCafé
+16
Jade
Lotus
Rush
Zininzon
May
Rovine
Suus
Ibbeltje
Pompoen
VeryCherry
silly-one
Lejow
Bimbam
Alex
Erin
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Hoe had je dat in gedachte?Reva schreef:Smikkell schreef:Wat zal ik eens gaan doen...
Mij vermaken.
Gast- Gast
Speciaal voor Reva..
Zo vermaken ouders hun kinderen, toch? Zodat ze zelf kunnen forummen.
Zo vermaken ouders hun kinderen, toch? Zodat ze zelf kunnen forummen.
Gast- Gast
Waarom heb je ons niet verteld dat jouw Bent een dokter is???
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ow, wist niet dat 't zoveel meerwaarde had. Hij is inderdaad dokter. Gynaecoloog om precies te zijn.Erin schreef:Waarom heb je ons niet verteld dat jouw Bent een dokter is???
Ik heb trouwens vandaag jouw naam genoemd in een post. Wilde ik even laten weten.
Gast- Gast
Ik ook. Maar mij wil je ook echt niet zien strippen. Nog enger dan zo'n blije, doofstomme clown.Reva schreef:Ik hing even boven de plee. En ik verafschuw Bumba oprecht.
Laatst aangepast door Smikkell op ma 9 jan 2012 - 9:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lijkt me niks, een gyn als vriend/ minnaar.Smikkell schreef:Ow, wist niet dat 't zoveel meerwaarde had. Hij is inderdaad dokter. Gynaecoloog om precies te zijn.Erin schreef:Waarom heb je ons niet verteld dat jouw Bent een dokter is???
Ik heb trouwens vandaag jouw naam genoemd in een post. Wilde ik even laten weten.
Al hoewel... een lesje anatomie hoef je hem niet te geven.
Gast- Gast
Thanks! Wat heftig.. Hopen dat snel duidelijk wordt wat er aan de hand is en dat er dan wat aan gedaan kan worden.Smikkell schreef:https://yescafe.actieforum.com/t20097-wat-kan-dit-zijn?highlight=zijnVergeet-me-nietje schreef:In het ziekenhuis?? Wat is er met hem?Stella_ schreef:Wat goed zusje !!! Alle reden om trots op te zijn !
Goedeavond.
Vanadaag naar Zelda haar zoontje geweest in het ziekenhuis. Arm mannetje
Gast- Gast
Hij weet alles prima te vindenStofzuiger schreef:Lijkt me niks, een gyn als vriend/ minnaar.Smikkell schreef:Ow, wist niet dat 't zoveel meerwaarde had. Hij is inderdaad dokter. Gynaecoloog om precies te zijn.Erin schreef:Waarom heb je ons niet verteld dat jouw Bent een dokter is???
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, wist niet dat 't zoveel meerwaarde had. Hij is inderdaad dokter. Gynaecoloog om precies te zijn.Erin schreef:Waarom heb je ons niet verteld dat jouw Bent een dokter is???
Ik vind het prima hoor!
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Hij weet alles prima te vindenStofzuiger schreef:Lijkt me niks, een gyn als vriend/ minnaar.Smikkell schreef:Ow, wist niet dat 't zoveel meerwaarde had. Hij is inderdaad dokter. Gynaecoloog om precies te zijn.Erin schreef:Waarom heb je ons niet verteld dat jouw Bent een dokter is???
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Smikkell schreef:Ik vind sneller iets in het rommelige huis van Erin, waar ze zelf niets kan vinden, dan in het dagcafe denk ik.Sjaantje schreef:Mwah.... zó groot is het dagcafé toch niet???
Dit bedoel je?? Dan ben ik blij voor je!
Erin- Ratel
Ja, dat bedoelde ik. Dat je weet dat ik je naam heb gebruiktErin schreef:Smikkell schreef:Ik vind sneller iets in het rommelige huis van Erin, waar ze zelf niets kan vinden, dan in het dagcafe denk ik.Sjaantje schreef:Mwah.... zó groot is het dagcafé toch niet???
Gast- Gast
Ik kan het iedereen aanraden.Stella_ schreef:Smikkell schreef:Hij weet alles prima te vinden
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, dat bedoelde ik. Dat je weet dat ik je naam heb gebruiktErin schreef:Smikkell schreef:Ik vind sneller iets in het rommelige huis van Erin, waar ze zelf niets kan vinden, dan in het dagcafe denk ik.Sjaantje schreef:Mwah.... zó groot is het dagcafé toch niet???
Dacht je dat ik woest zou worden als ik er achter zou komen? Het is een feit dat ik rommelig huis heb en daar schaam ik me echt niet voor hoor! /maar fijn dat je het toch nog even zegt!
Erin- Ratel
Graag gedaan.Erin schreef:
Dacht je dat ik woest zou worden als ik er achter zou komen? Het is een feit dat ik rommelig huis heb en daar schaam ik me echt niet voor hoor! /maar fijn dat je het toch nog even zegt!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Graag gedaan.Erin schreef:
Oh ik moet echt aan vanmiddag denken! Nogmaals dank Reva!!
Jouw vriendje heeft me erg aan het lachen gemaakt Smikk!
Erin- Ratel
Ja, het is een schat he!Erin schreef:Smikkell schreef:Graag gedaan.Erin schreef:
Gast- Gast
Ik heb zojuist een update geplaatst in het zwangeren en mama pijler over M van Zelda.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Smikkell schreef:Ja, het is een schat he!Erin schreef:Smikkell schreef:Graag gedaan.Erin schreef:
En of!
Erin- Ratel
WHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Me so happy!
Me so happy!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: