DagCafé
+16
Jade
Lotus
Rush
Zininzon
May
Rovine
Suus
Ibbeltje
Pompoen
VeryCherry
silly-one
Lejow
Bimbam
Alex
Erin
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Mwah.... zó groot is het dagcafé toch niet???
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind sneller iets in het rommelige huis van Erin, waar ze zelf niets kan vinden, dan in het dagcafe denk ik.Sjaantje schreef:Mwah.... zó groot is het dagcafé toch niet???
Gast- Gast
En ik ga afwassen en daarna nog een rondje wandelen buiten. En dan lekker op de bank ploffen. Tot straks!Smikkell schreef:Owja, ik zou gaan koken
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Stofzuiger schreef:Even trots: Mijn oudste zoon kan rollen!!
Wat lief! Die jongste beer van je is wel laat hè
Gast- Gast
mijn oudste zoon hihi.. maarre ze worden groot;)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Wat goed !!!!!!
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Smikkell schreef:Ik vind sneller iets in het rommelige huis van Erin, waar ze zelf niets kan vinden, dan in het dagcafe denk ik.Sjaantje schreef:Mwah.... zó groot is het dagcafé toch niet???
Wbhahaahahahha! Ook hallo!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Die heeft te weinig adem om echt actief te zijn, dan ligt hij gelijk te piepen, dus dat komt vast wel als hij beter is!Reva schreef:Stofzuiger schreef:Even trots: Mijn oudste zoon kan rollen!!
Wat lief! Die jongste beer van je is wel laat hè
Gast- Gast
In het ziekenhuis?? Wat is er met hem?Stella_ schreef:Wat goed zusje !!! Alle reden om trots op te zijn !
Goedeavond.
Vanadaag naar Zelda haar zoontje geweest in het ziekenhuis. Arm mannetje
Gast- Gast
toch niks ernstigs hoop ik?!
https://yescafe.actieforum.com/t20097-wat-kan-dit-zijn?highlight=zijnVergeet-me-nietje schreef:In het ziekenhuis?? Wat is er met hem?Stella_ schreef:Wat goed zusje !!! Alle reden om trots op te zijn !
Goedeavond.
Vanadaag naar Zelda haar zoontje geweest in het ziekenhuis. Arm mannetje
Gast- Gast
Ohhh Doezel is echt te erg. Hij bedelt erop los doet er alles aan om bij mijn eten te komen en vleit er ook op los dan. Spook.
Zelda zal straks zelf wel een update geven over M. Maar ben blij dat ik even ben geweest. Ik heb lekker met hem gespeeld en geknuffeld.
Zelda zal straks zelf wel een update geven over M. Maar ben blij dat ik even ben geweest. Ik heb lekker met hem gespeeld en geknuffeld.
Stuiterbal- Kletskop
Ah, okee. Ben erg benieuwd hoe het met hem is.Stella_ schreef:Ohhh Doezel is echt te erg. Hij bedelt erop los doet er alles aan om bij mijn eten te komen en vleit er ook op los dan. Spook.
Doezel is tof. Ik krijg er kriebels van.. en geen allergiekriebels
Gast- Gast
Haahaha het is idd een scheetje.
Ik hoop dat ze inmiddels al meer weten ze heeft me nog niet geapt en vanmiddag toen ik daar was waren ze dus niet veel wijzer als dat hier bekend is.
Zo naar het manneke heeft ook echt heel veel pijn en dat breekt je hart om dat te zien.
Ik hoop dat ze inmiddels al meer weten ze heeft me nog niet geapt en vanmiddag toen ik daar was waren ze dus niet veel wijzer als dat hier bekend is.
Zo naar het manneke heeft ook echt heel veel pijn en dat breekt je hart om dat te zien.
Stuiterbal- Kletskop
Ik vind het zo goed van haar dat ze toch alsnog naar een arts is gegaan.Stella_ schreef:Haahaha het is idd een scheetje.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind het zo goed van haar dat ze toch alsnog naar een arts is gegaan.Stella_ schreef:Haahaha het is idd een scheetje.
Ja gelukkig wel want het is niet oke. Hij gebruikt zijn been niet meer laat het hangen en als hij gaat staan staat hij op 1 been. Je mag hem niet strekken want dan gilt hij het uit van de pijn. Zijn knie is helemaal gezwollen en rood en glimt er zelfs van. En nu kreeg hij dus ook die plekken op zijn voet.
Zijn bloed was goed. Toen ik weg ging kreeg hij wel verhoging. Ik heb haar net geapt maar nog geen reactie.
Ze zijn dus bezig met onderzoeken wat het wel kan zijn. Zijn bloed werd nu nog een keer gecontroleerd om te kijken of er toch geen verschil in zat.
Ik baal echt enorm dat ik een uur verderop woon want het liefste ben ik bij hun.
Stuiterbal- Kletskop
Wel lief dat je langs bent geweest!
Hopen dat hij snel weer opknapt! Klinkt inderdaad niet goed.
Hopen dat hij snel weer opknapt! Klinkt inderdaad niet goed.
Gast- Gast
Ik hoop het ook. Zodra ik wat hoor zal ik haar vragen om een update te plaatsen of dat ik het even doen. Kijken wat voor haar het makkelijkste is.
Stuiterbal- Kletskop
Fijn.Stella_ schreef:Ik hoop het ook. Zodra ik wat hoor zal ik haar vragen om een update te plaatsen of dat ik het even doen. Kijken wat voor haar het makkelijkste is.
Gast- Gast
bah geen goed nieuws, hopelijk komen ze er snel achter wat heeft en dat hij geholpen kan worden
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: