DagCafé
+16
Jade
Lotus
Rush
Zininzon
May
Rovine
Suus
Ibbeltje
Pompoen
VeryCherry
silly-one
Lejow
Bimbam
Alex
Erin
Sjaantje
20 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Het gaat goed met me! Vandaag voor het eerst sinds 3 maanden weer gewerkt (vrijwilligster kdv) en ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad! Qua lopen gaat het ook steeds beter, ik heb de rest van het jaar wel nog 2x per week fysio dus ik heb nog een lange weg te gaan maar ik ben zo blij met alle vorderingen die ik al heb gemaakt!!Serpentijn schreef:Sjaantje schreef:Serpentijn, ik zou je graag willen helpen maar ik heb zelf nog nooit een sollicitatiebrief hoeven schrijven (ben arbeidsongeschikt) dus aan mij zou je niet veel hebben... Maar ik wil je wel heel veel succes wensen met je solli!
Dankjewel! Hoe gaat het nu met je?
Mag ik vragen wat voor soort vacature je hebt gevonden? Wat voor werk?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Het gaat goed met me! Vandaag voor het eerst sinds 3 maanden weer gewerkt (vrijwilligster kdv) en ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad! Qua lopen gaat het ook steeds beter, ik heb de rest van het jaar wel nog 2x per week fysio dus ik heb nog een lange weg te gaan maar ik ben zo blij met alle vorderingen die ik al heb gemaakt!!Serpentijn schreef:Sjaantje schreef:Serpentijn, ik zou je graag willen helpen maar ik heb zelf nog nooit een sollicitatiebrief hoeven schrijven (ben arbeidsongeschikt) dus aan mij zou je niet veel hebben... Maar ik wil je wel heel veel succes wensen met je solli!
Dankjewel! Hoe gaat het nu met je?
Mag ik vragen wat voor soort vacature je hebt gevonden? Wat voor werk?
jeetje, wat goed zeg! Ik heb je topic gevolgd (tot 2 weken geleden:$). Ik vind het echt knap hoe je het allemaal doet!
Ik heb een vacature Medewerker Bestuurs- en directiesecretariaat gevonden.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Klinkt goed, Serpentijn! Veel succes!
Mijn topic heb ik volgens mij ook niet echt meer bijgehouden sinds ik thuis ben (nu zo'n 2 weken ) maar dat wil ik nog wel gaan doen. Leuk klusje voor vandaag!
Mijn topic heb ik volgens mij ook niet echt meer bijgehouden sinds ik thuis ben (nu zo'n 2 weken ) maar dat wil ik nog wel gaan doen. Leuk klusje voor vandaag!
Wat fijn voor je Sjaantje!!!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
serpentijn; succes met solliciteren
uhm goedenavond, dames
Kan nu eindelijk weer mee kletsen, heb geen laptop meer (gestolen) maar ben nu weer in mijn eigen huis en met mazzel ging me oude laptoppie weer aan:)
Vandaag bij bureau slachtoffer hulp geweest, papieren voor verzekering compleet gemaakt en verzonden en ff boodschapjes gedaan voor deze week, lekker weer thuis te zijn!
Kan nu eindelijk weer mee kletsen, heb geen laptop meer (gestolen) maar ben nu weer in mijn eigen huis en met mazzel ging me oude laptoppie weer aan:)
Vandaag bij bureau slachtoffer hulp geweest, papieren voor verzekering compleet gemaakt en verzonden en ff boodschapjes gedaan voor deze week, lekker weer thuis te zijn!
Gaat het weer een beetje met je, EB? En denk je iets te hebben aan slachtofferhulp?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Lex is terug!!
EB, ja echt super fijn!
Voor jou ook fijn dat je weer in je eigen huisje bent, en prettig dat je ouwe laptoppie toch nog aangeslingerd kon worden. Had je wat aan Bureau Slachtofferhulp? En lukt het met de verzekering allemaal?
EB, ja echt super fijn!
Voor jou ook fijn dat je weer in je eigen huisje bent, en prettig dat je ouwe laptoppie toch nog aangeslingerd kon worden. Had je wat aan Bureau Slachtofferhulp? En lukt het met de verzekering allemaal?
Weet niet of hij aan blijft, kokend heet is die..
Nou het ging met name over wat er is gebeurd, hoe/waar en wat zakelijke dingen, kregen tips van hem hoe evt tuin beveiligen/huis, deuren/ramen. Kregen een telefoonnummer hoe we op de hoogte konden worden gehouden betreft deze zaak. Hij wilt je overal mee helpen als je ergens niet uitkomt of niet weet bij welke persoon je moet zijn etc.
Wel even gesproken over onveilig gevoel zowel mijn gevoel als die van mijn vriend (hij wilde gelukkig mee naar het gesprek, hoewel die vanmorgen op punt stond niet meer mee tegaan).
Enigste advies wat we kregen was dat je het moet proberen af te sluiten en daar moeten we dus papieren voor regelen, nou is 1 pakket weer weg voor de verzekering.
Het moet slijten zei hij en bedenken hoe je je wel weer veilig kunt voelen enzo.
Nou het ging met name over wat er is gebeurd, hoe/waar en wat zakelijke dingen, kregen tips van hem hoe evt tuin beveiligen/huis, deuren/ramen. Kregen een telefoonnummer hoe we op de hoogte konden worden gehouden betreft deze zaak. Hij wilt je overal mee helpen als je ergens niet uitkomt of niet weet bij welke persoon je moet zijn etc.
Wel even gesproken over onveilig gevoel zowel mijn gevoel als die van mijn vriend (hij wilde gelukkig mee naar het gesprek, hoewel die vanmorgen op punt stond niet meer mee tegaan).
Enigste advies wat we kregen was dat je het moet proberen af te sluiten en daar moeten we dus papieren voor regelen, nou is 1 pakket weer weg voor de verzekering.
Het moet slijten zei hij en bedenken hoe je je wel weer veilig kunt voelen enzo.
Slijten moet het zeker, maar dat is niet 1-2-3 gebeurd, daar gaat tijd overheen. Soms kan het voor de verwerking goed zijn om er flink over te praten maar die behoeftes liggen voor iedereen anders. Wel fijn dat je praktische hulp kunt krijgen, er komt nu vast veel op jullie af! Hoop ook dat je dit nooit meer hoeft mee te maken
Sjaantje schreef: Lex is terug!!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Goedenavond!
Sjaan, wat knap zeg; gewoon weer aan het werk . Bikkel dat je bent!
Ik ben ook even trots, stond net op de weegschaal en ik heb mijn streefgewicht gehaald . Ik ben van 73 kilo afgevallen naar nu onder de 60 kilo . Ik ben zooo blij! Nog voor mijn verjaardag, is het gelukt!
Ik ben ook even trots, stond net op de weegschaal en ik heb mijn streefgewicht gehaald . Ik ben van 73 kilo afgevallen naar nu onder de 60 kilo . Ik ben zooo blij! Nog voor mijn verjaardag, is het gelukt!
Gast- Gast
Zusje, dat gaat vanzelf als je zo'n leuke baan hebt als ikZusje schreef:Goedenavond!
En wauw wat goed van je!!! Da's ruim 13kg afgevallen! Da's pas een mooi verjaardagskadootje
Smikkell schreef:Halloo!!
Ik meld mij voor vandaag!
Komt goed uit, zat me net af te vragen of jij het recept hebt voor de carrotcake .
Gast- Gast
Smikk!! Heb je toevallig nog zin om af te wassen???
Zusje, ik zou ook blijven lachen in jouw plaats!
Zusje, ik zou ook blijven lachen in jouw plaats!
Zusje schreef:Smikkell schreef:Halloo!!
Komt goed uit, zat me net af te vragen of jij het recept hebt voor de carrotcake .
het recept van de AH is goed mijn moeder had hem gemaakt, lekker joh!
June gaf mij gister een recept ergens in het dagcafe..
Zo, ik heb lekker veel kunnen doen vandaag. Voelt best goed! Even naar de stad ook.
Mij administratie gedaan en sta er financieel veel beter voor dan ik dacht. Altijd leuk
Sjiraf heeft net de kist opgehaald, ben ik daar ook weer vanaf en zij is er blij mee.
Ik ga nu even koken.
Zo, ik heb lekker veel kunnen doen vandaag. Voelt best goed! Even naar de stad ook.
Mij administratie gedaan en sta er financieel veel beter voor dan ik dacht. Altijd leuk
Sjiraf heeft net de kist opgehaald, ben ik daar ook weer vanaf en zij is er blij mee.
Ik ga nu even koken.
Gast- Gast
Ah, dank je! Ik ben sowieso fan van de AH recepten.ExpressoB schreef:Zusje schreef:Smikkell schreef:Halloo!!
het recept van de AH is goed mijn moeder had hem gemaakt, lekker joh!
Gast- Gast
Goed bezig Smikkel! En nu vol blijven houden . Ergens in het DagCafe? Beter sla je hem even ergens op zodat je hem wat makkelijker kunt vinden .
Gast- Gast
Het is nogal een ruim begrip. Ik weet het.Zusje schreef:Goed bezig Smikkel! En nu vol blijven houden . Ergens in het DagCafe? Beter sla je hem even ergens op zodat je hem wat makkelijker kunt vinden .
Gast- Gast
Wat goed zusje !!! Alle reden om trots op te zijn !
Goedeavond.
Vanadaag naar Zelda haar zoontje geweest in het ziekenhuis. Arm mannetje
Goedeavond.
Vanadaag naar Zelda haar zoontje geweest in het ziekenhuis. Arm mannetje
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: