Electrische kolf
+10
Darius
Teddyaapje
Fiebje
PiP
Fearie
Flip Fluitketel
Liadan
woezel
teletascha
*Lookie*
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Electrische kolf
Bij mij was het luchtslangetje kapot, zat een klein gaatje in en trok daardoor valse lucht. Hoe kwam ik hier achter? Ik dacht iets te horen, dus toen ben ik met plakband gaan testen, en jawel hoor. Het ging ineens een stuk beter. Alleen zat het op een lastig stuk, dus de plakband zou het niet lang houden.
Nieuw slangetje gehaald bij de prenatal voor €4.95 en hij doet het weer super.
Heb overigens een Medela Swing, deze hebben we bij A.nouk aanschaft toen ze ongeveer 4 maanden was (toen is dan andere die we gekregen hadden 2de hands gesneuveld) en is gebruikt tot 6 maanden ongeveer en nu dus weer bij M.aaike.
Nieuw slangetje gehaald bij de prenatal voor €4.95 en hij doet het weer super.
Heb overigens een Medela Swing, deze hebben we bij A.nouk aanschaft toen ze ongeveer 4 maanden was (toen is dan andere die we gekregen hadden 2de hands gesneuveld) en is gebruikt tot 6 maanden ongeveer en nu dus weer bij M.aaike.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt voor de tips! En Teddy, het was idd de Symphony
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Die is heel goed maar onbetaalbaar helaas.*Lookie* schreef:Bedankt voor de tips! En Teddy, het was idd de Symphony
Gast- Gast
Tania, bedankt voor de tip! Mijn kolfapparaat werkt weer naar behoren nu ik de ventieltjes heb vervangen...dat scheelt me heel wat tijd!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: