Kolf stuk
+4
PiP
Liadan
Star007
Sanne
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kolf stuk
Pfff, een tijdje terug kapte mijn kolf er steeds mee. Heb toen een nieuwe accu gekregen en nu doet hij het wel weer, maar sinds vandaag is ineens de zuigkracht weg. Ik heb de instructies op de Medela website al gevolgd en de motor schoon gemaakt, maar de zuigkracht komt niet terug.
En juist morgen heb ik de hele dag, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat cursus en heb ik mijn kolf oh zo hard nodig. Shit shit shit, ik baal als een stekker. Wat nu? Thuiszorgwinkels zijn hier in de buurt niet open op zondag, sowieso woon ik in een omgeving waar de winkels niet open zijn zondags.
En juist morgen heb ik de hele dag, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat cursus en heb ik mijn kolf oh zo hard nodig. Shit shit shit, ik baal als een stekker. Wat nu? Thuiszorgwinkels zijn hier in de buurt niet open op zondag, sowieso woon ik in een omgeving waar de winkels niet open zijn zondags.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Kolf stuk
Sommige apotheken zijn wel open! Die bij een ziekenhuis zeker. Daar verkopen ze ook kolven.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Wat voor kolf heb je? Als het een medela is, dan zou het ook nog kunnen dat er zo'n wit flapje kapot is of niet goed zit.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ooh ik las er overheen, je hebt dus een medela kolf. En als het een swing is dan kan het misschien ook dat je het slangetje verkeerd om hebt zitten?
Liadan- Ratel
Liadan schreef:Ooh ik las er overheen, je hebt dus een medela kolf. En als het een swing is dan kan het misschien ook dat je het slangetje verkeerd om hebt zitten?
Ik had dat membraan geval, dat witte dingetje dus, niet aangesloten.
Ai, mijn vriend zat al een half uur met kolf op schoot, schroevendraaier erbij, uittesten etc. En dan heb ik hem niet goed in elkaar gezet... Tja...
Sanne- Ratel
Oops, maar hij doet het dus weer?
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Haha, het is mij op mijn werk een keer overkomen dat de kolf het niet meer deed. Ik werd toen helemaal zenuwachtig, na 20 minuten kwam ik toen op het idee om te kijken of dat witte membraam goed zat en dat was hier toen ook niet zo.
Maar hij doet het dus weer ?
Maar hij doet het dus weer ?
Liadan- Ratel
Ja, hij doet het weer. Nu nog hopen dat ze op de cursuslocatie morgen een plek hebben om te kolven en ik de melk daar in de koeling kan laten zetten. Op de een of andere manier zie ik er tegenop om dat te vragen, maar ik heb ook niet zoveel zin om in de auto te kolven (of op de wc) en de melk weg te gooien, dus ik moet wel.
Sanne- Ratel
....en anders kijken of er een medemoeder of forummer in de buurt woont, zodat je daar kunt kolven en in de koelkast kunt zetten?
Een kennis heeft dat hier een paar keer gedaan toen ze werd uitgezonden naar een ander filiaal... was geen probleem ...
Een kennis heeft dat hier een paar keer gedaan toen ze werd uitgezonden naar een ander filiaal... was geen probleem ...
Gast- Gast
PC, de cursus is in een hotel, dus ze moeten haast wel een afsluitbare ruimte hebben haha en een koelkast sowieso ook. Het is meer dat ik zo'n schijtert bent die er niet goed om durft te vragen.
Sanne- Ratel
O echt gewoon doen hoor...... Dat is echt absoluut niet genant ofzo...
Ik snap dat het een beetje 'iekserig' voelt maar jij durft dat vast wel!!
Ik snap dat het een beetje 'iekserig' voelt maar jij durft dat vast wel!!
Gast- Gast
Nou... Zoveel lef heb ik doorgaans niet. Kom ik daar bij de receptie met mijn flesje melk, of die even in de koelkast mag. Ik pak hem wel in met zilverfolie ofzo, of is dat nog gekker?
Sanne- Ratel
Je moet er in ieder geval je naam en de datum en inhoud opschrijven (ik bedoel: Truus/afgekolfde melk/10 sept) vanwege de strenge eisen bij hotels en restaurants wat betreft wat er in de koelkast mag...
Gast- Gast
Ik belde altijd van te voren of ze een ruimte hadden waar ik zou mogen kolven. Als er een koelkast was zette ik het daarin maar ik had ook altijd een koeltas bij me.
Ohja, ik heb op een gegeven moment een extra kolf met reserve onderdelen aangeschaft zodat ik niet zonder zat als de kolf kapot zou gaan. Ik kolfde wel fulltime.
Ohja, ik heb op een gegeven moment een extra kolf met reserve onderdelen aangeschaft zodat ik niet zonder zat als de kolf kapot zou gaan. Ik kolfde wel fulltime.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Wat fijn dat het is opgelost. Ik neem zelf ook altijd de handkolfonderdelen mee, voor het geval dat. Ik zou gewoon vragen of het daar in de koelkast mag, helemaal niet raar!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
gelukkig viel het mee en doet hij het weer!
Doet me denken aan vorig jaar. Ik had een BHV dag, niet met mijn eigen afdeling want die had hem al gedaan. Met een andere groep dus, allemaal mannen. Ook de cursusleiders waren 2 brandweermannen en ik moest dus vragen of ik kon kolven, iedereen zat aan de lunch... ik moest echt even moed verzamelen! Maar ik vroeg die cursusleider "heeft u hier ergens misschien een ruimte waar ik ehh...." Jahoor, zei hij, loop maar mee! Hij had aan 3 woorden dus genoeg en was er helemaal bekend mee! Viel dus alles mee!
Doet me denken aan vorig jaar. Ik had een BHV dag, niet met mijn eigen afdeling want die had hem al gedaan. Met een andere groep dus, allemaal mannen. Ook de cursusleiders waren 2 brandweermannen en ik moest dus vragen of ik kon kolven, iedereen zat aan de lunch... ik moest echt even moed verzamelen! Maar ik vroeg die cursusleider "heeft u hier ergens misschien een ruimte waar ik ehh...." Jahoor, zei hij, loop maar mee! Hij had aan 3 woorden dus genoeg en was er helemaal bekend mee! Viel dus alles mee!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
maiadebij schreef:gelukkig viel het mee en doet hij het weer!
Dat had ik ook op een bruiloft, stond met mijn tas met kolfspullen en ik vroeg om een ruimte: "jahoor zei hij, die hebben we wel" Hoefde niet eens het woord kolven te gebruiken.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» ervaring lactaline kolf (nieuwe vraag)
» rem bugaboo stuk?
» Stuk ongeduld
» Auto stoel stuk
» BB leed: Trackpad stuk :(
» rem bugaboo stuk?
» Stuk ongeduld
» Auto stoel stuk
» BB leed: Trackpad stuk :(
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: