Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Altijd iets doen op je trouwdag? (of die van ouders)

+13
Mizz_S
Pompoen
Caramba
SarahKey
Suus
duckie
miss piggy
May
Minx
Thunder
Susan
Lejow
Pussycat
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Altijd iets doen op je trouwdag? (of die van ouders) - Pagina 2 Empty Re: Altijd iets doen op je trouwdag? (of die van ouders)

Bericht  Mizz_S zo 8 jan 2012 - 23:44

Mijn ouders en schoonouders doen volgens mij niet echt wat met hun trouwdag, alleen met de speciale jaren. Of mischien doen mn schoonouders ook wel wat, maar dat zou ik niet weten eigenlijk, want dan doen ze iets met zn 2en en zonder kinderen. Wij gaan op die dag iig nooit langs ofzo en dat wordt ook niet van ons verwacht gelukkig.
Zelf ben ik pas 2 maanden getrouwd en mn man en ik zijn wel van plan om ieder jaar iets te gaan doen, uit eten ofzo, maar wat precies weet ik nog niet. Ik verwacht dan iig niet van andere mensen dat ze langs komen en zal dat later ook nooit van eventuele kinderen verwachten. Het is toch onze trouwdag en niet die van anderen? Ik wil het juist liever met alleen mn man 'vieren' (muv de bijzondere jaren dan waarschijnlijk).
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Altijd iets doen op je trouwdag? (of die van ouders) - Pagina 2 Empty Re: Altijd iets doen op je trouwdag? (of die van ouders)

Bericht  Rouxxxe zo 8 jan 2012 - 23:49

Mijn ouders vieren hun trouwdag verder nooit, ik geef ze meestal wel een bloemetje. Alleen iedere 5 jaar vieren ze het, tot nu toe gaven ze meestal een etentje thuis voor het gezin. Dit jaar zijn ze 35 jaar getrouwd en willen ze met het gezin uit eten. Mijn schoonouders hebben er vorig jaar niks aan gedaan, maar dit jaar wilde ze ineens met het hele gezin uit eten. Nou ja, zolang het bij etentjes blijft, heb ik er geen problemen mee, vind dat wel gezellig. Met z'n allen een weekendje weg of iets dergelijks zou ik minder vinden.. Mijn vriend en ik zijn overigens niet getrouwd, maar op de dag dat we zoveel samen zijn vind ik het vaak wel leuk om een dagje weg te gaan of iets dergelijks.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Altijd iets doen op je trouwdag? (of die van ouders) - Pagina 2 Empty Re: Altijd iets doen op je trouwdag? (of die van ouders)

Bericht  Sarah1985 ma 9 jan 2012 - 5:14

wij gaan meestal uiteten op onze trouwdag
En op die van mijn ouders geef ik ze een bos bloemen doen ze ook bij die van ons. Volgend jaar zijn ze 35 jaar getrouwd en gaan we met hele gezin op vakantie
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Altijd iets doen op je trouwdag? (of die van ouders) - Pagina 2 Empty Re: Altijd iets doen op je trouwdag? (of die van ouders)

Bericht  Gizmo ma 9 jan 2012 - 5:24

@Pussycat; ze stellen dus echt hun 31-jarig jubileum boven de 1e verjaardag? Pfff, 1e verjaardag lijkt me toch wel een heel stuk zwaarder wegen! Zou lekker je eigen plan trekken hoor.

Mijn ouders hebben eigenlijk alleen wat gedaan met hun 25jarig jubileum. Toen gingen we met het gezin een weekendje weg. Verder kan ik me eigenlijk niks herinneren. Om heel eerlijk te zijn wil ik ook gerust vergeten ze te feliciteren. Maar ze hebben het er dan ook verder zelf nooit echt over.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Altijd iets doen op je trouwdag? (of die van ouders) - Pagina 2 Empty Re: Altijd iets doen op je trouwdag? (of die van ouders)

Bericht  Pussycat ma 9 jan 2012 - 5:36

Nou ja ze stellen het niet boven haar verjaardag, want we mogen best onze eigen plan trekken die dag. Maar eigenlijk hadden ze wel verwacht dat we dan kwamen eten of erna nog kwamen. Dan krijg je de opmerking ''de anderen komen ook hoor dus''
Maar goed ten eerste is de dierentuin niet naast de deur. En je bent nooit precies om 5 uur al thuis. En daarboven op denk ik dat mijn dochter het wel zat is na een hele dag dierentuin. Laughing En als ik dan ook nog langs mijn schoonouders moet is gewoon geen doen in mijn ogen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Altijd iets doen op je trouwdag? (of die van ouders) - Pagina 2 Empty Re: Altijd iets doen op je trouwdag? (of die van ouders)

Bericht  Gizmo ma 9 jan 2012 - 5:41

Pussycat schreef:Nou ja ze stellen het niet boven haar verjaardag, want we mogen best onze eigen plan trekken die dag. Maar eigenlijk hadden ze wel verwacht dat we dan kwamen eten of erna nog kwamen. Dan krijg je de opmerking ''de anderen komen ook hoor dus''
Maar goed ten eerste is de dierentuin niet naast de deur. En je bent nooit precies om 5 uur al thuis. En daarboven op denk ik dat mijn dochter het wel zat is na een hele dag dierentuin. Laughing En als ik dan ook nog langs mijn schoonouders moet is gewoon geen doen in mijn ogen.

Oh, dan heb ik het verkeerd gelezen denk ik smile
Maar wel beetje schuldgevoel aanpraten dus, vervelend! Ik zou gewoon lekker naar de dierentuin gaan, de dag ervoor een kaartje posten ofzo die dan de dag zelf bij je schoonouders aankomt. Even laten merken dat je eraan gedacht hebt Wink
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Altijd iets doen op je trouwdag? (of die van ouders) - Pagina 2 Empty Re: Altijd iets doen op je trouwdag? (of die van ouders)

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 7:12

Doen jullie elk jaar iets met jullie trouwdag? Afgelopen November waren we 1jr getrouwd, toen hadden we bij de koffie en thee een gebakje + mijn ouders en zusje kwamen langs.

Of doen jullie ouders elk jaar iets met hun eigen trouwdag? We gaan even op koffie-/theevisite..krijgen daar dan ook gewoon iets lekkers bij de koffie.

En vinden zij dat hun kinderen daar ook perse bij moeten zijn? Hoeft niet, maar we doen het wel.

Of brengen ze ook wel eens hun trouwdag samen door? Ja hoor..we komen meer ff ons gezicht laten zien zeg maar...dat we het niet vergeten zijn! Met 12,5 gaven ze groot feest, en met 25jr ook!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Altijd iets doen op je trouwdag? (of die van ouders) - Pagina 2 Empty Re: Altijd iets doen op je trouwdag? (of die van ouders)

Bericht  blondje1313 di 10 jan 2012 - 1:43

Wij zijn pas 1,5 jaar getrouwd en zijn vorig jaar op onze trouwdag een weekendje weg geweest, hoop wel dat we elk jaar uit eten gaan ofzo.
Bij mijn schoonouders gaan we langs en we sturen een kaartje. Toen ze 25 jaar getrouwd waren zijn we met zijn zessen weesten eten en poolen ergens.
Mijn ouders hebben een feest gegeven bij 12,5 en 25 en sinds ze 30 jaar getrouwd zijn gaan we elk jaar in mei met het gezin een weekendje weg. Op hun echte trouwdag in augustus gaan ze met ons uit eten als wij of zij niet op vakantie zijn.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Altijd iets doen op je trouwdag? (of die van ouders) - Pagina 2 Empty Re: Altijd iets doen op je trouwdag? (of die van ouders)

Bericht  Pussycat di 10 jan 2012 - 6:11

Nou vandaag was 'de dag'
Vriend en ik hadden afgesproken om een kaart door de brievenbus te doen met een tegoedbon voor een dagje weg met ons allemaal.
Maar mijn vriend wilde toch even onze gezicht nog laten zien besloot hij vanmorgen....
Dus een deal gemaakt dat we alleen even gauw binnen gaan om te feliciteren kaart + cadeau geven en dan weer weg. Omdat we ook nog met onze dochter naar de dierentuin wilden.

Dus wij komen binnen en ik feliciteer mijn schoonmoeder met haar huwelijksdag en met haar kleindochter. En wat doet schoonmoeder? Die zegt alleen tegen dochter ''jij bent jarig hé? Gefeliciteerd.'' kijkt ons niet aan en loopt met onze dochter naar de huiskamer. That's it. Schoonvader was weg. (hij loopt graag). Ze heeft ons beiden niet gefeliciteerd dat zit me nog het meeste dwars. Wij doen altijd alle moeite, maar krijgen er niets voor terug.

Nou ja mijn vriend vind dat ik me aanstel en het valt hem nog niet eens op zegt hij. Het boeit hem niet zo. Maar ik erger me er echt dood aan. Maar ja misschien overdrijf ik inderdaad wel... maar op zo'n moment doet het mij echt wel even wat Sad

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Altijd iets doen op je trouwdag? (of die van ouders) - Pagina 2 Empty Re: Altijd iets doen op je trouwdag? (of die van ouders)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum