DagCafé
+21
Zininzon
May
Lotus
Jordana
Suus
ekiaam87
Qiara
Minx
Caresses
Sjaantje
Stuiterbal
Lejow
Erin
Burn
PluDan
Alex
FireButterfly
Inge
Ibbeltje
Rovine
Liz
25 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Alex schreef:Is het apart om via Facebook te vernemen dat je neef vader is geworden?
Ja. Dat zou ik niet heel prettig vinden.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Haar broer brak zijn zaakje, haar vriend moest een katheter en die kreeg een verdoving met een naald daar, ze voelde zich eenzaam, liet zich inspireren door Nick en Simon en werd niet serieus genomen vond ze zelf, dus vertelde ze in meerdere pijlers dat ze weg ging. Kreeg te horen dat het niet mocht, paar reacties en topics zijn verwijdert en nu is ze boos.Gebruikersnaam schreef:Wat is er verder aan vooraf gegaan?
Nog iets vergeten?
Gebruikersnaam- Fluisteraar
- Aantal berichten : 216
Punten : 236
Registratiedatum : 30-11-10
Stofzuiger schreef:Haar broer brak zijn zaakje, haar vriend moest een katheter en die kreeg een verdoving met een naald daar, ze voelde zich eenzaam, liet zich inspireren door Nick en Simon en werd niet serieus genomen vond ze zelf, dus vertelde ze in meerdere pijlers dat ze weg ging. Kreeg te horen dat het niet mocht, paar reacties en topics zijn verwijdert en nu is ze boos.Gebruikersnaam schreef:Wat is er verder aan vooraf gegaan?
Nog iets vergeten?
En haar ouders waren overleden. En dat gunde ze NIEMAND.
Totdat iemand haar wees op haar rare gedrag.
Gast- Gast
Youandi schreef:Alex schreef:Is het apart om via Facebook te vernemen dat je neef vader is geworden?
Oh ja dit heb ik ook al een paar keer meegemaakt bij ons in de familie.
Las ik op facebook ineens dat er een nicht zwanger was .
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
June schreef:Alex schreef:Is het apart om via Facebook te vernemen dat je neef vader is geworden?
Hangt er vanaf hoe close je bent. Ik heb bijna 35 neven en nichten, die bellen me echt niet meer bij elk kind op (maar goed, wij zijn ook niet zo heel close).
+1
Facebook gaat zo snel tegenwoordig. Ik zal t straks ook op fb plaatsen, waar veel neven en nichten t lezen. Stuur ze overigens wel allemaal een geboortekaartje!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Stofzuiger schreef:En de prijs voor politiek correct verwoorden gaat naar... naar... naar... Gebruikersnaam!Gebruikersnaam schreef:Oke, bijzondere reactie in ieder geval van haar.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Gebruikersnaam schreef:Stofzuiger schreef:Haar broer brak zijn zaakje, haar vriend moest een katheter en die kreeg een verdoving met een naald daar, ze voelde zich eenzaam, liet zich inspireren door Nick en Simon en werd niet serieus genomen vond ze zelf, dus vertelde ze in meerdere pijlers dat ze weg ging. Kreeg te horen dat het niet mocht, paar reacties en topics zijn verwijdert en nu is ze boos.Gebruikersnaam schreef:Wat is er verder aan vooraf gegaan?
Nog iets vergeten?
Ja. Ze is fan van k3
Lejow- Lady Post-a-lot
Youandi schreef:Alex schreef:Is het apart om via Facebook te vernemen dat je neef vader is geworden?
+1, tenzij je sporadisch contact hebt met hem, maar dat is dan een ander verhaal .
Lejow schreef:June schreef:Alex schreef:Is het apart om via Facebook te vernemen dat je neef vader is geworden?
Hangt er vanaf hoe close je bent. Ik heb bijna 35 neven en nichten, die bellen me echt niet meer bij elk kind op (maar goed, wij zijn ook niet zo heel close).
+1
Facebook gaat zo snel tegenwoordig. Ik zal t straks ook op fb plaatsen, waar veel neven en nichten t lezen. Stuur ze overigens wel allemaal een geboortekaartje!
Ik krijg niet eens geboortekaartjes, maar goed . Het is vooral in de familie van mijn moeder en die zie ik ook echt nooit. Ik lees de kaartjes als ik een keer bij mijn moeder ben.
Gast- Gast
Lejow schreef:June schreef:Alex schreef:Is het apart om via Facebook te vernemen dat je neef vader is geworden?
+1
Maar ik neem aan dat ze het nu al weten toch??
Erin- Ratel
Lejow schreef:Gebruikersnaam schreef:Stofzuiger schreef:Haar broer brak zijn zaakje, haar vriend moest een katheter en die kreeg een verdoving met een naald daar, ze voelde zich eenzaam, liet zich inspireren door Nick en Simon en werd niet serieus genomen vond ze zelf, dus vertelde ze in meerdere pijlers dat ze weg ging. Kreeg te horen dat het niet mocht, paar reacties en topics zijn verwijdert en nu is ze boos.Gebruikersnaam schreef:Wat is er verder aan vooraf gegaan?
Nog iets vergeten?
Ja. Ze is fan van k3
PluDan- Kletskop
Lejow schreef:Gebruikersnaam schreef:Stofzuiger schreef:Haar broer brak zijn zaakje, haar vriend moest een katheter en die kreeg een verdoving met een naald daar, ze voelde zich eenzaam, liet zich inspireren door Nick en Simon en werd niet serieus genomen vond ze zelf, dus vertelde ze in meerdere pijlers dat ze weg ging. Kreeg te horen dat het niet mocht, paar reacties en topics zijn verwijdert en nu is ze boos.Gebruikersnaam schreef:Wat is er verder aan vooraf gegaan?
Nog iets vergeten?
Ja. Ze is fan van k3
Dat kan bijna niet. K3 is te intelligent.
Gast- Gast
Nog iets vergeten?
Ja. Ze is fan van k3
Klinkt als een verdwaalde puber .
Erin schreef:Lejow schreef:June schreef:Alex schreef:Is het apart om via Facebook te vernemen dat je neef vader is geworden?
+1
Maar ik neem aan dat ze het nu al weten toch??
Dat ik zwanger ben? Jaaaa, op mijn verjaardag verteld en degene die er niet waren hebben t VIA VIA gehoord en ik heb t op hyves gezet toen. Ik doelde nu ook op de bevalling
Lejow- Lady Post-a-lot
Youandi schreef:Lejow schreef:Gebruikersnaam schreef:Stofzuiger schreef:Haar broer brak zijn zaakje, haar vriend moest een katheter en die kreeg een verdoving met een naald daar, ze voelde zich eenzaam, liet zich inspireren door Nick en Simon en werd niet serieus genomen vond ze zelf, dus vertelde ze in meerdere pijlers dat ze weg ging. Kreeg te horen dat het niet mocht, paar reacties en topics zijn verwijdert en nu is ze boos.Gebruikersnaam schreef:Wat is er verder aan vooraf gegaan?
Nog iets vergeten?
Ja. Ze is fan van k3
Dat kan bijna niet. K3 is te intelligent.
Handjes draaien... Handjes draaien.. handjes draaien alle kindjes op de wereld doe me na aha aha aha aha
Lejow- Lady Post-a-lot
Nou ja ik hoor ook wel eens van mensen van ooh ik wist niet eens dat die en die zwanger waren joh ! En dan lees je op FB dat ze moeder of vader zijn geworden.
Trouwens, waar is Smikk! Ik ze een feestje met de tweeling aan het vieren??
Trouwens, waar is Smikk! Ik ze een feestje met de tweeling aan het vieren??
Erin- Ratel
Nu ga ik echt hoor. Jullie zijn veel te gezellig Maar ik móet morgen fit voor de klas staan. Trusten!
Gast- Gast
Welterusten en werkse morgen!Youandi schreef:Nu ga ik echt hoor. Jullie zijn veel te gezellig Maar ik móet morgen fit voor de klas staan. Trusten!
PluDan- Kletskop
Youandi schreef:Nu ga ik echt hoor. Jullie zijn veel te gezellig Maar ik móet morgen fit voor de klas staan. Trusten!
+1
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik hoor zoiets via mijn ouders of ja ook via facebook. Maakt mij niet uit eigenlijk.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Lejow schreef:Youandi schreef:Nu ga ik echt hoor. Jullie zijn veel te gezellig Maar ik móet morgen fit voor de klas staan. Trusten!
+1
Slaap lekker dames!!
Erin- Ratel
Trusten beide
PluDan schreef:Welterusten en werkse morgen!Youandi schreef:Nu ga ik echt hoor. Jullie zijn veel te gezellig Maar ik móet morgen fit voor de klas staan. Trusten!
Dankje
Iedereen die morgen ook moet werken: sterkte!
Gast- Gast
Ik ben morgen (eindelijk) een dagje vrij!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
New Year's Eve was leuk!!!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40