al maanden 2 tot 3 dagen ongesteld
+3
L!ND@
Ezzer
loesje
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
al maanden 2 tot 3 dagen ongesteld
misschien een heel domme vraag maar zijn jullie ook minder of anders ongesteld dan voor dat je een kindje had? ik ben sinds dat ik bevallen ben 2 tot 3 dagen ongesteld in de maand maar vroeger was ik dat 5 dagen is dat normaal?
Laatst aangepast door loesje op za 7 jan 2012 - 6:01; in totaal 1 keer bewerkt
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Re: al maanden 2 tot 3 dagen ongesteld
Ik ben juist veel heftiger ongesteld dan voor mn zwangerschap. Meer bloedverlies en zeker 6 dagen.
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb hetzelfde en eerlijk gezegd...Ik vind het heerlijk!loesje schreef:misschien een heel domme vraag maar zijn jullie ook minder of anders ongesteld dan voor dat je een kindje had? ik ben sinds dat ik bevallen ben 2 tot 3 dagen ongesteld in de maand maar vroeger was ik dat 5 dagen is dat normaal?
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
eigenlijk is het hetzelfde als ervoor gebleven... soms wat meer en heftiger en soms maar kort en minder heftig.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik ben nog nooit zwanger geweest, maar tot vorig jaar ofzo was ik 7/8 dagen ongesteld en nu maar 3/4 dagen.
Gast- Gast
Dat lijkt me echt heerlijk om zo kort ongesteld te zijn.
Bij mij is er niks anders dan voor de zwangerschap, 8 tot 10 dagen.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Wow! Is dat normaal? Pfff...lijkt me erg vervelend.Wennes schreef:Dat lijkt me echt heerlijk om zo kort ongesteld te zijn.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
L!ND@ schreef:Wow! Is dat normaal? Pfff...lijkt me erg vervelend.Wennes schreef:Dat lijkt me echt heerlijk om zo kort ongesteld te zijn.
Voor mij is dit wel normaal helaas. Ik vind het ook heel erg lang en vreselijk.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
De eerste 3 keren dat ik ongesteld was na de bevalling was het heel extreem, het bloed bleef maar lopen... en nou bloed ik bijna niet als ik ongesteld ben en ook veel korter dan normaal, ik ben er blij mee.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben nog maar 2x ongesteld geworden na de bevalling (denk dat volgende week de 3de x komt) en deze keren zijn al vele alen minder heftig. En blij dat ik daar mee ben!
Wat ik alleen minder vind is dat voor mijn zwangerschap merkte ik al aan mijn lijf dat ik ongesteld zou worden (wat mopperiger, last van mijn onderrug etc), dus hield ik er rekening mee door alvast een inlegkruisje/maandverbandje in te doen en nu is het er ineens en overvalt het me dus en ben ik niet voorbereid.
Wat ik alleen minder vind is dat voor mijn zwangerschap merkte ik al aan mijn lijf dat ik ongesteld zou worden (wat mopperiger, last van mijn onderrug etc), dus hield ik er rekening mee door alvast een inlegkruisje/maandverbandje in te doen en nu is het er ineens en overvalt het me dus en ben ik niet voorbereid.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Soortgelijke onderwerpen
» Over geld...vette maanden, magere maanden
» Ongesteld
» Ongesteld
» Dag 12 weer ongesteld
» ongesteld?
» Ongesteld
» Ongesteld