Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dag 12 weer ongesteld

+4
Muis
Rouge
Le Chat Noir
nillis
8 plaatsers

Ga naar beneden

Dag 12 weer ongesteld Empty Dag 12 weer ongesteld

Bericht  nillis za 10 maa 2012 - 21:31

Ik heb hier van de week ook al wat over gepost, maar zit er nog steeds mee en heb er gewoon frustraties over, daarom hoop ik dat iemand het herkent.

Ik ben op dag 12 van mijn cyclus weer ongesteld geworden, dacht eerst dat het oud bloed was, maar heeft zich echt doorgezet en zelfs vandaag is het nog erg aanwezig. Kunnen dus niet aan de klus, terwijl ik nu dus mijn ei zou hebben en wij heel erg graag een tweede kindje willen. Nu zit ik ermee of mijn ei nu gewoon geweest is of dat het deze maand later is.

Heeft iemand ervaring met tussentijdse bloedingen. Ik namelijk totaal niet en baal echt ontzettend, heb het idee dat ik deze maand nu de kans om zwanger te worden heb gemist.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dag 12 weer ongesteld Empty Re: Dag 12 weer ongesteld

Bericht  Le Chat Noir za 10 maa 2012 - 22:19

Ben je net vd pil af?
Zo niet zou ik misschien eens langs de huisarts gaan.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dag 12 weer ongesteld Empty Re: Dag 12 weer ongesteld

Bericht  Rouge za 10 maa 2012 - 22:19

Ik heb het gehad in de cyclus dat ik zwanger raakte, dacht ook dat mijn kans verkeken was. Maar het was bij mij geen echte menstruatie, maar oud bloed en dat een paar dagen lang. Ik weet niet hoe het zit als je echt veel bloed verliest, maar je lichaam kan rare dingen doen.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dag 12 weer ongesteld Empty Re: Dag 12 weer ongesteld

Bericht  Muis za 10 maa 2012 - 22:23

Nillis, ik las het van de week al inderdaad. Geen idee hoe dat nu zit met je ei. Heb je niet toevallig een ovulatietest in huis om het te checken? En weet je zeker dat de menstruatie hiervoor ook een menstruatie was?
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Dag 12 weer ongesteld Empty Re: Dag 12 weer ongesteld

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 22:38

Misschien toch bij de HA een afspraak maken en voorleggen? Ik heb geen idee verder..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dag 12 weer ongesteld Empty Re: Dag 12 weer ongesteld

Bericht  Kruidkoek za 10 maa 2012 - 23:31

Ik heb dat ook gehad, ben al maanden eind van de maand ongesteld en in februari opeens 2 weken "te vroeg" 2 dagen een beetje.

Eind van de maand niet weer ongesteld geweest dus een test gedaan maar die was negatief. Nu heb ik al een week gevoelige borsten, wat gespannen net of ik ongesteld moet worden. Als ik deze maand rond de 17e niet ongesteld wordt ga ik toch maar weer een test doen en als die negatief blijkt even langs de huisarts denk ik maar....

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dag 12 weer ongesteld Empty Re: Dag 12 weer ongesteld

Bericht  Bloem86 zo 11 maa 2012 - 0:44

Dit is niet de eerste maand dat jullie er weer voor gaan hé? Dus na het stoppen vd pil?

Toen ik zwanger probeerde te worden van I.se heb ik dit ook een keertje gehad. Had een hele regelmatige cyclus.. Maar had er een maand tussen zitten dat het helemaal van slag was. Van de 28 dagen ongeveer 20 dagen ongesteld geweest. Heb toen tel. overleg gehad met mijn HA. Op aanraden van hem toch een zwangerschapstest gedaan. Deze was toen negatief. Maar na die 'vreemde' maand was mn cyclus weer als vanouds.

Hoe is jouw cyclus normaal gesproken?
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dag 12 weer ongesteld Empty Re: Dag 12 weer ongesteld

Bericht  Filoria zo 11 maa 2012 - 0:48

Ik had dezelfde gedachte als Bloem. Als je minder dan een half jaar geleden gestopt bent met de pil kan je cyclus in de war zijn. Dan kan er langer of juist korter tussen je menstruaties zitten dan je gewend bent. Dus dan zou ik me er niet heel druk om maken.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Dag 12 weer ongesteld Empty Re: Dag 12 weer ongesteld

Bericht  Mamsie zo 11 maa 2012 - 2:31

Ik heb dat ook gehad bij de 3e. Ik werd opeens 2 weken eerder flink ongesteld terwijl ik altijd 28 dagen had. Ik dacht eerst aan een miskraam maar test was negatief. 3 weken later bleek ik toch zwanger te zijn. Achteraf wel grappig want anders was ik precies op de verjaardag van mijn 2e uitgerekend.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dag 12 weer ongesteld Empty Re: Dag 12 weer ongesteld

Bericht  nillis zo 11 maa 2012 - 9:17

Ik heb sinds de geboorte van T altijd een cyclus tussen de 26 en 33 dagen en ben al 7 jaar gestopt met de pil, dit is voor mij dus ook een totale verrassing. We gaan als het een beetje kan gewoon aan de klus en dan zullen we zien wat de cyclus gaat doen en anders inderdaad een keer naar de ha.
Ben er nu wel weer wat rustiger onder, maar was gisteren zo boos en gefrustreerd. Misschien ook wel een teken dat ik er teveel mee bezig ben.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dag 12 weer ongesteld Empty Re: Dag 12 weer ongesteld

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum