Boze buurvrouw
+14
Paper Crown
Laced
Rumble
Olijfje
Jeanette
rapa nui
Kqip
SuperGrover
SarahKey
Raindrop
Janelie
Minx
Guus
RioolSpook
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Boze buurvrouw
Wow dat mensen nog zoeken naar een mogelijke oorzaak van haar uitbarsting...
Mijn eerste gedachte was 'Jezus wat een frigide zure pruim, zeker jaloers?'
Enn nouja, daar blijf ik bij. Hoewel ik 't ook nog asociaal vind.. Ik zou trouwens ook schrikken!
Enn nouja, daar blijf ik bij. Hoewel ik 't ook nog asociaal vind.. Ik zou trouwens ook schrikken!
Gast- Gast
Ik speelde vroeger met mijn buurmeisje. En wij moesten altijd uitkijken dat we niet met een klein stukje van hun garagepad afsneden, dan kregen we echt de buren over ons heen. Mijn eigen buren waren daar gelukkig een stuk makkelijker in.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik snap haar anders helemaal over die camper hoor. Ik zou ook echt niet tegen zo'n ding aan moeten kijken. Voor de rest weet ik natuurlijk niet hoe schoon of smerig jouw huis is.. Maar zij kijkt daar wel tegenaan, misschien dat ze zich daarom boos maakte..?
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Olijfje schreef:Ik snap haar anders helemaal over die camper hoor. Ik zou ook echt niet tegen zo'n ding aan moeten kijken. Voor de rest weet ik natuurlijk niet hoe schoon of smerig jouw huis is.. Maar zij kijkt daar wel tegenaan, misschien dat ze zich daarom boos maakte..?
Het gaat erom dat de manier waarop ze haar onvrede over die camper heeft gebracht en dat ze ook nog eens haar gewicht erbij haalt e.d. Het gaat eigenlijk helemaal niet over de camper zelf volgensmij...
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Olijfje schreef:Ik snap haar anders helemaal over die camper hoor. Ik zou ook echt niet tegen zo'n ding aan moeten kijken. Voor de rest weet ik natuurlijk niet hoe schoon of smerig jouw huis is.. Maar zij kijkt daar wel tegenaan, misschien dat ze zich daarom boos maakte..?
Maar heeft ze daarmee recht van spreken? Wie is zij om te bepalen hoe er in en rondom het huis van rioolspook geleefd word? Wie moet de huur/hypotheek betalen?
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Hmm. Ok, dus je buurvrouw gaat helemaal los en dat alleen om jouw 'Nog een week of 5..'? En jullie staan daar naar haar te luisteren zonder iets terug te zeggen? Rioolspook, jullie camper is haar een doorn in het oog.. Zij komt naar buitengestormd.. En is pissed over je camper.. Zeg dan tegen die vrouw, luister buuf ik snap het hoor maar over 2 dagen is het echt weg! Dan gooi je geen olie op het vuur.. Niet omdat zij zich niet kan gedragen moet jij je ook laten verleiden tot dit soort gedrag..
Ik erger me ook echt kápot aan mijn buurvrouw die nooit werkt en de hele dag bij ons naar binnentuurt.. Gisteren zegt ze: 'Je kerstboom staat nog.. Je bent de enige hoor..' ik zeg toen tegen haar: 'Ja klopt! Goed hoor buuf, alles in de gaten houden! Zo kan ik met een gerust hart mijn huis achterlaten als ik moet werken!' terwijl ik dácht, sterf bitchhhhh!!! Maar je had dr kop moeten zien!
Kut voor je dat ze dingen aanhaalt die er echt niet toedoen.. Maar ja, ik denk ook niet dat ze die dingen ratelt en dat jullie met grote ogen stonden te kijken.. Ik denk dan ook dat je een beetje in je eigen voordeel praat.. Je buuf is gewoon een oude zure tor, of je verhuisd of je belt inderdaad aan en praat erover!
Succes met je operatie!
Ik erger me ook echt kápot aan mijn buurvrouw die nooit werkt en de hele dag bij ons naar binnentuurt.. Gisteren zegt ze: 'Je kerstboom staat nog.. Je bent de enige hoor..' ik zeg toen tegen haar: 'Ja klopt! Goed hoor buuf, alles in de gaten houden! Zo kan ik met een gerust hart mijn huis achterlaten als ik moet werken!' terwijl ik dácht, sterf bitchhhhh!!! Maar je had dr kop moeten zien!
Kut voor je dat ze dingen aanhaalt die er echt niet toedoen.. Maar ja, ik denk ook niet dat ze die dingen ratelt en dat jullie met grote ogen stonden te kijken.. Ik denk dan ook dat je een beetje in je eigen voordeel praat.. Je buuf is gewoon een oude zure tor, of je verhuisd of je belt inderdaad aan en praat erover!
Succes met je operatie!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Als zo'n camper echt een doorn in het oog is, had buurvrouw ook netjes kunnen aanbellen bij RS en het gesprek kunnen aangaan. Het is niet normaal om geheel, helemaal los te gaan. En wie zegt dat ze dat niet had gedaan als RS had gezegt dat ze het over twee dagen zou weghalen? Het is natuurlijk niet netjes om te provoceren, maar het is ook zéker niet netjes van de buurvrouw om los te gaan en er nog zeer persoonlijke argumenten bij te halen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Dat is wat ik zeg: zure ouwe tor!mzcharlotte schreef:Als zo'n camper echt een doorn in het oog is, had buurvrouw ook netjes kunnen aanbellen bij RS en het gesprek kunnen aangaan. Het is niet normaal om geheel, helemaal los te gaan. En wie zegt dat ze dat niet had gedaan als RS had gezegt dat ze het over twee dagen zou weghalen? Het is natuurlijk niet netjes om te provoceren, maar het is ook zéker niet netjes van de buurvrouw om los te gaan en er nog zeer persoonlijke argumenten bij te halen.
Maar er staat nergens hoe lang dat ding er staat.. Ik gok op wat langer dan een paar uur! Ik praat 't gedrag van de buurvrouw niet goed hoor. Maar ik snap 't wél! Ik snap RS ook.. Zij woont daar en als er gesleuteld moet worden aan de camper mag dat ook voor de deur.. Ik snap gewoon niet waarom ze d'r buurvrouw puur om te stangen 5 weken zegt ipv gewoon te zeggen: 'Nog 2 dagen, echt waar..' en gewoon naar binnengaan..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Wat een onzin argument. Ik heb veel last van onze buren, terwijl ik niet hun huur betaal. Dat betekent toch niet dat je alles maar moet pikken?Laced schreef:Olijfje schreef:Ik snap haar anders helemaal over die camper hoor. Ik zou ook echt niet tegen zo'n ding aan moeten kijken. Voor de rest weet ik natuurlijk niet hoe schoon of smerig jouw huis is.. Maar zij kijkt daar wel tegenaan, misschien dat ze zich daarom boos maakte..?
Maar heeft ze daarmee recht van spreken? Wie is zij om te bepalen hoe er in en rondom het huis van rioolspook geleefd word? Wie moet de huur/hypotheek betalen?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Het is een bekende fout: naar gedrag van andere mensen verklaren omdat diegene gewoon een verschrikkelijk rotmens is, maar je eigen nare gedrag goedpraten omdat er omstandigheden zijn. Die opmerking 'nog 5 weken', is niet erg, dat komt door de omstandigheden. Maar wat de buurvrouw zegt, komt volledig door haar nare karakter. De dingen die zij gezegd heeft, gaan absoluut over een grens. Ik vind dat ook niet kunnen. Maar om dan maar te zeggen dat de buurvrouw een rotmens/frigide zure pruim is, terwijl je haar alleen kent van een stukje tekst op internet geschreven door iemand je die waarschijnlijk ook alleen maar kent van een stukje tekst op internet, gaat mij ver.Bazinga schreef:Wow dat mensen nog zoeken naar een mogelijke oorzaak van haar uitbarsting...
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
2CKC2 schreef:Hmm. Ok, dus je buurvrouw gaat helemaal los en dat alleen om jouw 'Nog een week of 5..'? En jullie staan daar naar haar te luisteren zonder iets terug te zeggen? Rioolspook, jullie camper is haar een doorn in het oog.. Zij komt naar buitengestormd.. En is pissed over je camper.. Zeg dan tegen die vrouw, luister buuf ik snap het hoor maar over 2 dagen is het echt weg! Dan gooi je geen olie op het vuur.. Niet omdat zij zich niet kan gedragen moet jij je ook laten verleiden tot dit soort gedrag..
Succes met je operatie!
Geloof me, ik zet het hier niet anders neer dan hoe het gegaan is. Behalve dan dat er nog een stuk 'gesprek' er tussenin zit. Na mijn weerwoord dat hij er nog 5 weken gaat staan schreeuwt zij: 'Hij mag hier niet langer dan drie dagen staan'. Waarop mijn vriend haar heeft uitgelegd dat dat wel mag omdat het onze oprit is en dat we er zelfs voor naar de gemeente hebben gebeld om dit na te vragen. Waarop zij ineens gilt: "Ik ben niet blij met de manier waarop jullie leven". Mijn vriend haalt er nog een stukje irrelevante informatie bij over een voorval van eerder deze week toen hij voorbij liep en groette en zij pats de deur dicht gooide. Mijn vriend begon zelf ook te schreeuwen en ik zei tegen hem dat dat er niet echt toe doet, dat moet ze zelf weten. Toen begon ze over een poetsdoek en dat ik dat ook maar eens moet gaan doen omdat mijn ramen zo vies waren. En dat ik maar blijf uitdijen. Met daarbij wilde gebaren hoe dik ik wel niet ben. Ik vraag daarna nog: "Heeft u zoveel overlast van ons dan qua geluiden?" Waarop zij weer begint te tieren over de honden van mijn moeder en mijn katten.
Daarna heb ik gezegd: "Kinderachtig hoor. Als u op een normale manier met ons kan praten dan hoor ik het wel". Heb nog een keer kinderachtig gemomeld en we zijn toen naar binnen gegaan.
Haar vraag over de camper irriteerde me door de manier waarop ze ons benaderde. Natuurlijk weet ik dat ik niet had moeten zeggen dat hij er nog 5 weken staat. Maar het was op dat moment ook echt een reactie op de manier waarop ze naar ons toe kwam.
We hebben al zoooo vaak aangegeven dat we hem nooit langer dan een week willen laten staan. Hij staat hier nu 4 dagen en morgen gaat hij terug.
We hebben sinds we hier wonen echt alles geprobeerd in overleg te doen. Bosjes weg? even vragen aan de buren. Tegels leggen? Even vragen aan de buren. Netten plaatsen voor de katten? Check. Camper een paar dagen voor de deur? Nagevraagd! Vonden ze oke, als het maar geen weken zou zijn.
We hadden nog geen uur het net geplaatst of ze stonden aan de deur: "het is niet mooi, haal maar weg, het bederft ons uitzicht". Dus alles weer anders geplaatst zodat ze echt nog een heeel klein randje zouden zien, is het weer niet goed!! Want het bederft nog steeds hun uitzicht.
Ik zeg echt niet dat we nu de 'perfecte' buren zijn, verre van. Want eigenlijk zijn we altijd wel ergens mee bezig. Mijn vriend wil nogal eens herrie maken als hij aan het sleutelen is in de schuur, hij is nu eenmaal wat luidruchtig. Ik ben dan degene die even naar hem toe loopt om te vragen of het wat zachter kan. Of om hem te vertellen dat het echt al 8 uur is en hij moet stoppen omdat de buren al op bed liggen. Maar ik probeer echt altijd zoveel mogelijk op te letten met hoe ik leef en hoeveel lawaai we maken. Ik haat herrie, kan daar zelf niet tegen dus wil dat ook niet produceren.
Maar volgens mij kunnen we het ook nooit goed gaan doen. We hebben nu eenmaal een iets andere levensstijl dan de meeste mensen en volgens mij stuit dat de buurvrouw tegen het hoofd.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Totaal negeren , geen woord terug zeggen werkt het beste.
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Zo eens.SuperGrover schreef:Het is een bekende fout: naar gedrag van andere mensen verklaren omdat diegene gewoon een verschrikkelijk rotmens is, maar je eigen nare gedrag goedpraten omdat er omstandigheden zijn. Die opmerking 'nog 5 weken', is niet erg, dat komt door de omstandigheden. Maar wat de buurvrouw zegt, komt volledig door haar nare karakter. De dingen die zij gezegd heeft, gaan absoluut over een grens. Ik vind dat ook niet kunnen. Maar om dan maar te zeggen dat de buurvrouw een rotmens/frigide zure pruim is, terwijl je haar alleen kent van een stukje tekst op internet geschreven door iemand je die waarschijnlijk ook alleen maar kent van een stukje tekst op internet, gaat mij ver.Bazinga schreef:Wow dat mensen nog zoeken naar een mogelijke oorzaak van haar uitbarsting...
Gast- Gast
Ik heb ook zo'n buurvrouw maar het is zelf een stuk tuig. Vreselijk, bah. Ik trek me er nooit iets van aan en ik ga gewoon mijn gang. Je kan wel hele gesprekken met zo'n persoon aan maar in mijn ervaring werkt dit alleen maar averechts. Zolang ik het negeer gaat het goed, sommige mensen zijn gewoon enorm eh.. naar in de omgang?
Rann- Fluisteraar
- Aantal berichten : 22
Punten : 24
Registratiedatum : 30-12-11
Ik denk ook dat jou opmerking over die 5 weken inderdaad niet zo handig is, maar ik snap wel dat je hem gemaakt hebt.
Als iemand zo naar buiten komt en gelijk zo agressief begint, kun je je heel erg aangevallen voelen en er dan wel eens dingen uitflappen die achteraf niet zo handig zijn. Ik denk dat je het verder wel goed hebt aangepakt.
Ik zou het nu eerst ook laten rusten. Want ik denk dat er nu niet te praten is met haar.
Als iemand zo naar buiten komt en gelijk zo agressief begint, kun je je heel erg aangevallen voelen en er dan wel eens dingen uitflappen die achteraf niet zo handig zijn. Ik denk dat je het verder wel goed hebt aangepakt.
Ik zou het nu eerst ook laten rusten. Want ik denk dat er nu niet te praten is met haar.
mosio- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10
Mijn hemel, mevrouw komt al tierend buiten en doet een heel relaas en dan wordt er gevallen over haar opmerking over die 5 weken? Nou werkelijk... En wat nou als die camper daar een week staat of voor mijn part 2 weken. Je moet toch verdorie niet op je tenen moeten lopen omdat mevrouw af en toe eens tegen een camper aan kijkt? Wat een onzin. Als dat ding er nou maanden stond, oké. Maar 4 dagen. Waar hebben we het over?
Wat frolic (?) geloof ik ook al zei, negeren die hap. Of op een later tijdstip een poging doen om een fatsoenlijk gesprek aan te gaan, maar ik krijg zo het idee dat mevrouw niet echt voor rede vatbaar is. En nee, ook als je ziek bent is het geen excuus om zo ongelooflijk tegen iemand tekeer te gaan. Zoiets noemen ze in de volksmond ook wel ''asociaal''.
Wat frolic (?) geloof ik ook al zei, negeren die hap. Of op een later tijdstip een poging doen om een fatsoenlijk gesprek aan te gaan, maar ik krijg zo het idee dat mevrouw niet echt voor rede vatbaar is. En nee, ook als je ziek bent is het geen excuus om zo ongelooflijk tegen iemand tekeer te gaan. Zoiets noemen ze in de volksmond ook wel ''asociaal''.
Gast- Gast
Die had ik zonder pardon richting dr eigen erf getrapt en er geen woord tegen gezegd.
Gast- Gast
SuperGrover schreef:Wat een onzin argument. Ik heb veel last van onze buren, terwijl ik niet hun huur betaal. Dat betekent toch niet dat je alles maar moet pikken?Laced schreef:Olijfje schreef:Ik snap haar anders helemaal over die camper hoor. Ik zou ook echt niet tegen zo'n ding aan moeten kijken. Voor de rest weet ik natuurlijk niet hoe schoon of smerig jouw huis is.. Maar zij kijkt daar wel tegenaan, misschien dat ze zich daarom boos maakte..?
Tuurlijk hoef je niet alles te pikken. Je kunt het altijd op een fatsoenlijke manier bespreekbaar maken met je buren. Dat zou ik ook doen. Als wij bv een feestje hebben en de muziek staat tot laat wat harder, dan communiceer ik dat vooraf even met hen. Maar uiteindelijk, ben ik van mening, bepaal ik zelf wat er in mijn tuin, oprit of whatever staat.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
En dat is dus niet helemaal waar, dat je dat zelf bepaald. Dat doet de gemeente.Laced schreef:SuperGrover schreef:Wat een onzin argument. Ik heb veel last van onze buren, terwijl ik niet hun huur betaal. Dat betekent toch niet dat je alles maar moet pikken?Laced schreef:Olijfje schreef:Ik snap haar anders helemaal over die camper hoor. Ik zou ook echt niet tegen zo'n ding aan moeten kijken. Voor de rest weet ik natuurlijk niet hoe schoon of smerig jouw huis is.. Maar zij kijkt daar wel tegenaan, misschien dat ze zich daarom boos maakte..?
Tuurlijk hoef je niet alles te pikken. Je kunt het altijd op een fatsoenlijke manier bespreekbaar maken met je buren. Dat zou ik ook doen. Als wij bv een feestje hebben en de muziek staat tot laat wat harder, dan communiceer ik dat vooraf even met hen. Maar uiteindelijk, ben ik van mening, bepaal ik zelf wat er in mijn tuin, oprit of whatever staat.
Gast- Gast
Ik geloof dat iedereen dat vindt.Zelda schreef:Ik ben het eens met Laced en Jolicious, je hoeft niet alles te pikken....
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik ben het eens met Laced en Jolicious, je hoeft niet alles te pikken....
Ben ik het ook mee eens, en om dan jouw gewicht erbij te halen vind ik helemaal laag.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Buurvrouw wil steeds bellen
» Muizennest in tuin buurvrouw?
» Uit een boze/ chagrijnige bui komen
» Het grote boze fototopic!
» Word gek van mijn buurvrouw
» Muizennest in tuin buurvrouw?
» Uit een boze/ chagrijnige bui komen
» Het grote boze fototopic!
» Word gek van mijn buurvrouw