Waar sliep jullie kindje?
+49
studiebol
-Ieniemienie-
Niene
PapillonRose
*Lookie*
Fearie
sheila123
nillis
Steep
Floor
Happydobby
Star007
RYW
Teddyaapje
Parisienne
PiP
Coccinelle
Bloem86
L!ND@
teletascha
blondje1313
SarahKey
meisje
maiadebij
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Tania
Roos
Clapperdie
_Lana_
Printje
meisjesmama
mauwmauw
Novalee
Aggi
Annie24
Flower_L
Smaragdje
Ayla
red rose
Rouge
Tiara
kwak
Linda
Liadan
duckie
Thunder
Susan
Lejow
53 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Waar sliep jullie kindje?
Jolicious schreef:Dus eigenlijk kan je beter een tweeling krijgen als je het niet trekt om je kinderen bij je op de kamer te laten slapen?
nouja, als je dan slechte slapers hebt, moet je er wel dubbel zo vaak uit als ze niet naast je liggen
Gast- Gast
Jolicious schreef:Dus eigenlijk kan je beter een tweeling krijgen als je het niet trekt om je kinderen bij je op de kamer te laten slapen?
Nee want meerling zijn is ook een risicofactor
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
De eerste 10 weken lag hij bij ons op de slaapkamer in de familiewieg en daarna is hij naar zijn eigen kamertje gegaan. Mijn man kon niet meer zo goed slapen en werd van ieder kuchje wakker. Maar als het aan mij had gelegen had hij nog langer bij ons op de kamer geslapen
Gast- Gast
Met een tweeling slaap je de eerste maanden niet, probleem opgelostJolicious schreef:Dus eigenlijk kan je beter een tweeling krijgen als je het niet trekt om je kinderen bij je op de kamer te laten slapen?
Gast- Gast
Laurientje85 schreef:duckie schreef:A. heeft de 1e week in de reiswieg bij ons op de kamer geslapen en daarna in haar eigen ledikantje op haar kamer
Hier t zelfde!
+1
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Oudste heeft tot 3 maanden bij ons op de kamer geslapen en ging met 3 maanden in haar ledikant op haar eigen kamer en de jongste ligt nog steeds bij ons op kamer eerst in de wieg en met een maand of 4 in een ledikantje.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
D.ean heeft vanaf dag 1 op zijn eigen kamer in zijn bedje geslapen. Vond ik achteraf wel erg fijn, want hij was erg luidruchtig in zijn slaap.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Onze zoon (6 wk) slaapt in een wiegje bij ons in de slaapkamer.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
A. heeft ruim 6 maanden in haar wiegje op mijn slaapkamer gelegen. Ik wilde haar ook minstens 6 maanden bij me op de kamer hebben, als dat haalbaar was. Vanwege het advies met betrekking tot wiegendood, en omdat ik haar gewoon graag in de buurt wilde hebben. Vooral in het begin leek het me zo gek om het kindje wat je negen maanden bij je gedragen hebt dan ineens alleen in een bedje op een eigen kamertje te leggen. Niet dat daar iets mis mee is, maar voor mij voelde het niet goed. Toen ze iets na de 6 maanden uit haar wieg begon te groeien is ze over gegaan naar haar ledikantje, op haar eigen kamertje. Eerst een paar dagen alleen overdag, daarna ook voor de nacht. Mocht er een volgende komen denk ik dat ik het weer zo doe, het is me goed bevallen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Mijn dochter heeft tot 9 maanden bij mij geslapen,daarna maand of 2 in d'r eigen bedje op haar eigen kamer. Toen begonnen de slaapproblemen en heeft ze tot anderhalf bij mij geslapen.
Nu slaapt ze het grootste gedeelte van de nacht in haar eigen bed,maar zo rond half 5 s'ochtends kruipt ze bij mij in en slapen we nog even verder.
Ik geniet hier intens van om haar zo dicht bij mij te hebben
Nu slaapt ze het grootste gedeelte van de nacht in haar eigen bed,maar zo rond half 5 s'ochtends kruipt ze bij mij in en slapen we nog even verder.
Ik geniet hier intens van om haar zo dicht bij mij te hebben
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
M heeft tot 4 maanden bij ons gelegen, in haar wiegje. Toen ging ze in het ledikantje op haar kamertje.
Die grensde toen aan onze kamer en dan had ik de eerste maanden de deur open.
T.ijn ligt ook nog bij ons in de kamer. Alleen past hij niet meer in de wieg, dus ligt hij in het campingbedje (met extra matrasje) En voorlopig vind ik het nog erg fijn dat hij zo dichtbij ligt. Ook omdat we nu een ander huis hebben, waarbij een een hal zit tussen onze kamer en de kinderkamers. Dus dan hoor ik ze ook wat minder goed.
Die grensde toen aan onze kamer en dan had ik de eerste maanden de deur open.
T.ijn ligt ook nog bij ons in de kamer. Alleen past hij niet meer in de wieg, dus ligt hij in het campingbedje (met extra matrasje) En voorlopig vind ik het nog erg fijn dat hij zo dichtbij ligt. Ook omdat we nu een ander huis hebben, waarbij een een hal zit tussen onze kamer en de kinderkamers. Dus dan hoor ik ze ook wat minder goed.
Laatst aangepast door -Ieniemienie- op di 17 jan 2012 - 1:23; in totaal 1 keer bewerkt
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
De eerste 3 weken bij elkaar in de couveuse en wieg in het ziekenhuis. Toen 4 dagen apart in een wieg en toen mochten ze mee naar huis. Ze hebben vanaf het begin dat ze thuis waren in een eigen bed op hun eigen kamertje geslapen(wel samen)
Praktisch gezien kunnen er geen twee wiegjes of ledikantjes bij ons op de slaapkamer.
Achter af gezien vond ik het niet zo erg, want de dames maakte nog al behoorlijk veel lawaai, komt omdat ze prematuur zijn, en ik werd er al wakker van terwijl ze in de andere kamer lagen dus ik denk dat ik helemaal niet zou slapen als ze bij ons op de kamer hadden gelegen.
Praktisch gezien kunnen er geen twee wiegjes of ledikantjes bij ons op de slaapkamer.
Achter af gezien vond ik het niet zo erg, want de dames maakte nog al behoorlijk veel lawaai, komt omdat ze prematuur zijn, en ik werd er al wakker van terwijl ze in de andere kamer lagen dus ik denk dat ik helemaal niet zou slapen als ze bij ons op de kamer hadden gelegen.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Wij hadden onze dochter in onze kamer, naast mijn bed.
Eerst in een wiegje, later in een ledikant!
Toen ze zo'n 15 mnd was, is ze naar een eigen kamer gegaan.
Bij een volgende zou ik dat eerder doen hoor, maar was toen zo vanwege de situatie thuis.
Eerst in een wiegje, later in een ledikant!
Toen ze zo'n 15 mnd was, is ze naar een eigen kamer gegaan.
Bij een volgende zou ik dat eerder doen hoor, maar was toen zo vanwege de situatie thuis.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Y.enthe sliep de 1e nacht bij ons op de kamer (ZH). Maar eigenlijk vrijwel direct teon we thuis waren in dr eigen bedje op dr eigen kamer..
En met een 2e zou ik het weer zo doen...
En met een 2e zou ik het weer zo doen...
Gast- Gast
studiebol schreef:
want de dames maakte nog al behoorlijk veel lawaai, komt omdat ze prematuur zijn
Hoe komt dat dan dat kindjes die prematuur zijn veel lawaai maken ( ten opzichte van a terme kindjes neem ik dan aan?)
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Vancity_girl schreef:studiebol schreef:
want de dames maakte nog al behoorlijk veel lawaai, komt omdat ze prematuur zijn
Hoe komt dat dan dat kindjes die prematuur zijn veel lawaai maken ( ten opzichte van a terme kindjes neem ik dan aan?)
Prematuurtjes kreunen heel veel. Ik weet eigenlijk niet hoe dat komt.
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Vancity_girl schreef:studiebol schreef:
Hoe het komt weet ik eigenlijk ook niet.. er is mij toen zoveel vertelt dat ik sommige dingen gewoon heb aan genomen Ze kreunen en knorren heel veel.. en dat is normaal bij prematuren maar waarom ik kan het je niet vertellen.
studiebol- Ratel
Ok, nu ben ik wel benieuwd hoe dat dan komt. Zo maar eens even google raadplegen.
On topic:
Onze dochter heeft tot ruim 8 maanden bij ons op de kamer gelegen. 6 maanden wilde we igg omdat dat geadviseerd werd, we zijn terug naar Nederland verhuisd toen ze net 7 maanden was dus vonden het toen niet zo'n handig tijdstip om haar dan ook op haar eigen kamer te leggen.
Toen we weer een tijdje hier woonden hebben we haar op haar eigen kamer gelegd, wat vooral mijn man erg lastig vond haha. We hadden echt het gevoel dat ze super ver weg van ons was. Nu ligt ze het eerste deel van de nacht ( meestal tot 5/6u) in haar eigen kamer en dan komt ze bij ons. Ze wordt dan wakker en krijgt dan een (borst)voeding waarna we nog even lekker verder slapen.
On topic:
Onze dochter heeft tot ruim 8 maanden bij ons op de kamer gelegen. 6 maanden wilde we igg omdat dat geadviseerd werd, we zijn terug naar Nederland verhuisd toen ze net 7 maanden was dus vonden het toen niet zo'n handig tijdstip om haar dan ook op haar eigen kamer te leggen.
Toen we weer een tijdje hier woonden hebben we haar op haar eigen kamer gelegd, wat vooral mijn man erg lastig vond haha. We hadden echt het gevoel dat ze super ver weg van ons was. Nu ligt ze het eerste deel van de nacht ( meestal tot 5/6u) in haar eigen kamer en dan komt ze bij ons. Ze wordt dan wakker en krijgt dan een (borst)voeding waarna we nog even lekker verder slapen.
Vancity_girl- Prater
Haha, ik ben dus ook maar eens gaan googlen en er is dus geen verklaring voor. Er wordt alleen gezegd dat het bij prematuren hoort.
Gast- Gast
Idd dat is ook alles wat ik erover kan vinden.
En op een site dat ze het doen ipv huilen?
Vancity_girl- Prater
Vancity_girl schreef:
Idd dat is ook alles wat ik erover kan vinden.
En op een site dat ze het doen ipv huilen?
Dat las ik inderdaad ook maar dat geloof ik nier zo. C.iske kreunde ook als ik met hem buidelde. Dan lag hij, totaal ontspannen, in zijn blootje op mijn blote buik, met zijn mond open, te kreunen in zijn slaap. En hij kon prima huilen.
Gast- Gast
Las idd veel reacties van mensen die het daar ook niet mee eens zijn.
Hoe lang blijven kindjes dat eigenlijk doen? Het zal toch wel iets te maken hebben met de longen die nog niet helemaal ontwikkeld zijn bij de vroeggeboorte dan denk ik, of wellicht door de longrijpingsspuiten? Hm naja ik denk niet dat ik het antwoord nog ga vinden, dus duik mn bedje maar eens in.
Hoe lang blijven kindjes dat eigenlijk doen? Het zal toch wel iets te maken hebben met de longen die nog niet helemaal ontwikkeld zijn bij de vroeggeboorte dan denk ik, of wellicht door de longrijpingsspuiten? Hm naja ik denk niet dat ik het antwoord nog ga vinden, dus duik mn bedje maar eens in.
Vancity_girl- Prater
Vancity_girl schreef:Las idd veel reacties van mensen die het daar ook niet mee eens zijn.
Ik merk het hier nu niet meer zo... het lijkt af te nemen. Maar wanneer het precies minder is geworden kan ik je dan ook weer niet vertellen want ik heb er niet zo opgelet. Het was gewoon een geluidje dat bij hun hoorde.
studiebol- Ratel
A. heeft een week of 8 bij ons op de slaapkamer gelegen in een wiegje.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
studiebol schreef:Sunprincess schreef:Vancity_girl schreef:studiebol schreef:
Hoe het komt weet ik eigenlijk ook niet.. er is mij toen zoveel vertelt dat ik sommige dingen gewoon heb aan genomen Ze kreunen en knorren heel veel.. en dat is normaal bij prematuren maar waarom ik kan het je niet vertellen.
Wat ik me dan afvraag, doen je kindjes dat nog steeds?
Onze zoon kreunt ook veel. Als hij wakker is doet hij het ook, vaak maakt hij ook een soort grommend geluid. Mijn man maakt er zich inmiddels zorgen over omdat we nooit kindjes dit geluid hebben horen maken, ik moet het dus donderdag na gaan vragen bij het CB. Ik vind zelf ook dat onze zoon veel kreunt en gromt maar heb niet het idee dat het ernstig is, hij maakt gewoon veel geluid.
edit: sorry zie hierboven al staan dat ze het minder zijn gaan doen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel slaapt/sliep jullie kindje van 8 weken?
» waar hebben jullie de rekening van jullie kindje?
» Waar is jullie kindje heel goed in?
» waar slaapt jullie kindje overdag?
» Hoe lang sliep jullie kind bij jullie op de slaapkamer?
» waar hebben jullie de rekening van jullie kindje?
» Waar is jullie kindje heel goed in?
» waar slaapt jullie kindje overdag?
» Hoe lang sliep jullie kind bij jullie op de slaapkamer?
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: