Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3x per dag bellen om af te spreken..

+7
Lejow
Mermaid
Caresses
Jeanette
May
rapa nui
Minx
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

3x per dag bellen om af te spreken.. - Pagina 2 Empty Re: 3x per dag bellen om af te spreken..

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 9:04

Ik zou haar bellen, uitleggen dat je ziek bent en dat je het vervelend vindt dat ze zich niet welkom voelt. Het niet jullie intentie is om haar dat gevoel te geven maar dat ze met elke dag bellen eerder het omgekeerde resultaat krijgt. Zeg desnoods dat je ook je eigen familie nog niet gezien hebt (blijkbaar is ze daar onzeker over) en dat je contact met haar opneemt zodra jullie weer tijd/ energie en de gezondheid bezitten om af te spreken.

Ik heb het weleens gehad trouwens toen ik bij mijn ouders woonde. Vriendin wilde steeds bij mij langs komen en ik vond dat niet prettig om verschillende redenen die ik haar had uitgelegd. Ze bleef het echter vragen dus toen heb ik haar er gewoon op aangesproken. Dat ik me steeds lulliger ging voelen omdat ik constant nee moest verkopen terwijl mijn uitleg toch vrij helder was. Daarna is ze er dan ook mee gestopt.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

3x per dag bellen om af te spreken.. - Pagina 2 Empty Re: 3x per dag bellen om af te spreken..

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 9:10

Oh tegen zulke mensen kan ik echt niet. Als ze weer zou bellen zou ik zeggen dat ik niet wil afspreken omdat ik me niet goed voel, en dat ik met niemand nog heb afgesproken. En als ik me weer beter voel wel contact met haar opneem zodat ik zelf langs kan komen(kan je tenminste nog weggaan wanneer je zelf wilt). Maar eigenlijk heb ik dan de neiging om te zeggen dat ze eens moet stoppen met je constant te bellen en of z wel begrijpt wat je nu eigenlijk duidelijk probeert te maken. Maar uiteindelijk zou ik me inhouden omdat ik geen zin heb in ruzie :P
Maar als je dan een afspraak hebt gemaakt zou ik wel op een rustige toon aankaarten dat je het echt niet prettig vindt dat ze zovaak belt en dat je dat eigenlijk overdreven vindt

Gast
Gast

Bericht  Susan do 5 jan 2012 - 9:23

Ik zou zeggen dat ik ziek was en voorstellen om meteen een datum te prikken voor een andere afspraak (mits je dan beter bent natuurlijk).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 9:27

Ik had na een paar belletjes een voorstel gedaan voor een dag ergens volgende week wanneer het je wel uitkomt. Dan heb je een afspraak staan, hoef je nu niemand te ontvangen en heb je geen last meer van belletjes over wanneer af te spreken.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: