Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3x per dag bellen om af te spreken..

+7
Lejow
Mermaid
Caresses
Jeanette
May
rapa nui
Minx
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

3x per dag bellen om af te spreken.. Empty 3x per dag bellen om af te spreken..

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 5:57

Even om te kijken wat jullie zouden doen..

Stel je hebt oud&nieuw samen met vrienden gevierd. Op nieuwjaarsdag ben je lekker de hele dag thuis geweest in je pyjama, omdat je lam was, vriend had de griep, en hier gewoon zin in had. En je hebt gewoon niet zo'n zin in bezoek en ook geen zin om ergens heen te gaan. Gewoon lekker niks!

Oudjaarsdag heeft er iemand al 2x naar je opgebeld om te vragen wat je met nieuwjaarsdag doet en of je af kunt spreken. Je hebt uitgelegd wat je gaat doen. Snachts belt deze persoon weer, om gelukkig nieuwjaar te wensen en weer te vragen wat je met nieuwjaarsdag gaat doen, weer uitgelegd dat je thuis blijft en je absoluut niet lekker bent. Nieuwjaarsdag wordt er weer gebeld, weer met dezelfde vraag (je vriend is nog steeds ziek) en weer moet je het uitleggen.
Maandag, dinsdag, woensdag belt diegene weer op om te vragen wanneer je dan af kunt spreken.
Vandaag belt diegene weer op om af te spreken en om mee te delen dat diegene vanavond van plan is langs te komen, terwijl dit absoluut niet uitkomt, en vraagt weer wanneer dan af te spreken.
Degene aan de andere kant van de lijn is ontzettend pusherig en probeert je continu haar zin door te duwen.
En zegt ook nog dat ie vindt dat hij het recht heeft om langs te kunnen komen voor nieuwjaarswensen.

Ook nog in achterhoofd houdende dat je ook nog niemand van familie gezien hebt, omdat je beide 40 uur werkt en ook nog eens ziek wordt in deze week.

Wat zouden jullie doen? Ongeacht wie dit is.. een vriend, moeder, schoonmoeder, broer?
Wordt je opstandig? Geef je diegene zn zin?

(Beetje onsamenhangend verhaal.. sorry)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

3x per dag bellen om af te spreken.. Empty Re: 3x per dag bellen om af te spreken..

Bericht  Minx do 5 jan 2012 - 6:01

Ligt er bij mij aan om wie het gaat.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

3x per dag bellen om af te spreken.. Empty Re: 3x per dag bellen om af te spreken..

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 6:01

Ik vond het al vreemd dat de vrouw een geslachtsverandering was ondergaan. :P

Maar wat ik niet wil, gebeurd niet. Ik ben daarin gewoon heel erg kort van kop. Nee is nee en dan kunnen ze bellen, smsen, wappen, weet ik wat. Nee is nee en stoppen met zeuren. Dat komt harder over dan ik het bedoel, maar de meeste mensen weten dat wanneer ik nee zeg, dat het ook echt gewoon nee is.

Gast
Gast

Bericht  rapa nui do 5 jan 2012 - 6:02

Ik zou het erg irritant vinden maar het uiteindelijk van een ouder of schoonouder wel accepteren dat ze dan vanavond even langs zouden komen omdat het dus blijkbaar zo belangrijk voor hun is. Wel noemen dat ze dan even op de koffie kunnen komen maar niet te lang kunnen blijven ivm niet lekker voelen. Van vrienden zou ik er weer niet mee akkoord gaan.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 6:02

Een familielid.

Gast
Gast

Bericht  May do 5 jan 2012 - 6:03

Ligt eraan wie het is bij mij. Bij de één zou ik sneller toegeven dan bij de ander.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 6:04

Vragen waarom ze persee iets wil afspreken? Misschien wil de persoon iets heel leuks face to face vertellen of misschien is er iets gebeurd wat niet via de tel besproken kan worden.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 6:06

Niet meer opnemen. Ik hou niet van drammers!

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 5 jan 2012 - 6:07

Ik zou haar duidelijk maken dat jullie niet lekker zijn en niet bepaald gezellig gezelschap zijn daarom en daarom ook niet nu zitten te wachten op visite, maar liever bij willen komen. En dat diegene daarnaast niet hoeft te blijven bellen, maar dat jullie zelf wel contact opnemen.

En als diegene dan nog blijft bellen, zou ik niet eens opnemen!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  May do 5 jan 2012 - 6:12

Bij mijn ouders of broers/schoonzussen en hele goede vriendinnen zou ik wel langs laten komen omdat ik van hun wel weet dat ze toch niet lang blijven als ik niet lekker ben en die zijn het wel gewend mij ziek te zien. Overige familieleden en vrienden zou ik denk ik na de tweede keer vragen al een afspraak mee maken wanneer ze langs kunnen komen, maar dan wel op een moment dat ik het weer rustiger heb en beter ben, dus dat zou dan wel een week of twee verder kunnen zijn.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 6:13

Nou het gaat hier dus in deze om mijn schoonmoeder.
Zij moet heel erg haar mening doorduwen. Als wij bv geen verjaardagen meer willen vieren, eist ze dat het voor hun toch zeker wel gevierd moet worden. Want hun zijn onze ouders!

Nu heeft ze dus met oudjaar 2x naar mijn vriend gebeld om te vragen wat we gaan doen. Vriend heeft uitgelegd dat we gewoon een dagje lekker niks gaan doen, omdat hij zich totaal niet lekker voelt. Oud&nieuw lag hij ook al tussendoor op bed. Om half 1 snachts belt ze weer, wat we nou van plan zijn de volgende dag. Vriend gezegd dat hij t gedram nu wel zat is en dat ze het onderhand wel weet wat we gaan doen.
Volgende dag liggen we op de bank, vriend nog veel zieker dan dag ervoor, gaat de telefoon. Hoe t met mn vriend gaat en 'luister eens, als we nou zo eens even een paar uurtjes aankomen?' Mn vriend zegt dat hij zich echt totaal niet lekker voelt en dit dus niet uitkomt. Zegt ze 'ja maar we blijven maar een paar uurtjes, de ouders van PB mogen vast en zeker wel langs komen'. Nou is dat de grootste onzin, want die heb ik snachts gesproken en daarna niet meer gezien of gehoord, wat ik absoluut prima vind. Ze blijft pushen en mijn vriend houdt, gelukkig, voet bij stuk.

Maandag tm woe heeft ze weer gebeld. Vriend heeft 1x opgenomen. Maar omdat hij druk is met werken, ze belt altijd onder werktijd, kan hij niet opnemen. 4x voicemail ingesproken.

Nu belde ze dus vanmiddag dat ze vanavond langs komen. Nu ben ik zelf echt ziek en heb daar dus geen zin in. Ook al geven ze aan om echt na 20 uur te komen en voor 22 uur weer weg te zijn. Dus ik heb tegen mn vriend gezegd dat ik na mn werk in bad wilde, pyjama aan en lekker in bed liggen met de tv aan. Weer blijft ze drammen en drammen en drammen.
En zeggen dat t schandalig is dat mijn familie wel gezien wordt en hun niet. Terwijl ik nog geen moment tijd heb gehad voor mijn familie.

Ik word daar wel zo moe van. We zijn potverdorie volwassen mensen met een eigen leven. Dat zij het 'erbij vindt horen' om elkaar elke week te zien en te kussen en weet ik allemaal wat... dat hoef ik dan toch niet te willen?

Normaal geef ik toe en ga ik, al dan niet met tegenzin, toch in het verhaal mee. Maar nu heb ik t even gehad.
Mn vriend kan er lekker naartoe gaan, maar ik heb er geen zin in. Wil me geen dingen opgelegd krijgen, dan gooi ik mn kont tegen de krib.

Sja, ik zal vast wel een enorme bitch zijn :P Maar heb t nu gewoon even gehad ermee

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 6:14

Ze wil dus langs komen om nieuwjaar te wensen.
En ik weet van haar dat ze geen genoegen neemt met een uurtje. Die blijft meteen 4 uur, minimaal, plakken..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 6:15

Lorna mercedez schreef:Niet meer opnemen. Ik hou niet van drammers!

Laughing

Normaal ben ik toegeeflijk, maar nu houd ik echt vol Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 6:18

Ik zou ook niet meer opnemen.
En als ze door blijft bellen niet meer aardig zijn. Blijkbaar snapt ze het dan niet, dan maar onaardig proberen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 6:20

Geloof maar dat als ze mij aan de lijn krijgt, ik echt niet meer aardig ben. Suspect

Gast
Gast

Bericht  Caresses do 5 jan 2012 - 6:27

Ik zou diegene niet zijn zin geven maar confronteren met het feit dat je al meerdere malen hebt aangegeven geen zin in bezoek te hebben op 1 januari.
Eventueel zou ik een alternatief afspreken wanneer ik wel wil en kan (maar dat zou ook een afspraak voor een week later zijn).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770

Bericht  Mermaid do 5 jan 2012 - 7:03

Ik zou dan denk ik maar een datum aan geven dat ik wel zou kunnen.

Mijn vriend heeft het nu trouwens ook, is ook iemand die hem al weken probeert te bellen om af te spreken hij neemt gewoon niet meer op.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 7:10

Als mijn moeder of schonmoeder er zoveel waarde aan hecht, had ik haar gewoon op nieuwjaarsdag latente komen. Ik zou er niet zo'n ophef van maken.

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 5 jan 2012 - 7:10

Ik zou me afvragen of hij/zij iets mankeert aan zijn of haar kroepoekies... Of misschien moeite heeft met de Nederlandse taal ofzo.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  PluDan do 5 jan 2012 - 7:12

Of ik zou de telefoon gewoon even niet meer oppakken of ik zou de volgende keer even heel duidelijk zijn en dan maar een keer niet zo aardig.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Arwyn do 5 jan 2012 - 7:14

Het hangt er vanaf wie er langs wil komen en of ik weet dat diegene snel weer weg is.
In dit geval zou ik er denk ik zo zat van zijn, dat ik heel duidelijk zou maken dat het niet uitkomt, de deur niet opengaat en dat ik zelf wel aangeef wanneer ik weer tijd heb.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 7:14

Lekker laten komen en vooral zo opzichtig mogelijk gaan hoesten/niezen/overgeven. Ze wilde het toch allemaal niet geloven? Met een beetje mazzel zijn ze daarna zelf ziek, heb je er voorlopig geen last meer van.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 7:22

Laughing

Gast
Gast

Bericht  girli do 5 jan 2012 - 7:23

Lejow schreef:Ik zou me afvragen of hij/zij iets mankeert aan zijn of haar kroepoekies... Of misschien moeite heeft met de Nederlandse taal ofzo.
aan zijn of haar wat??

Ik zou niet meer opnemen. Ik weiger mensen langs te laten komen omdat diegene dat zelf per se wil.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Lejow do 5 jan 2012 - 7:32

girli schreef:
Lejow schreef:Ik zou me afvragen of hij/zij iets mankeert aan zijn of haar kroepoekies... Of misschien moeite heeft met de Nederlandse taal ofzo.
aan zijn of haar wat??

Ik zou niet meer opnemen. Ik weiger mensen langs te laten komen omdat diegene dat zelf per se wil.

Oren Laughing
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: