DagCafé
+22
Rovine
Bimbam
silly-one
Yaelynn
*Troela*
Burn
Stuiterbal
Steep
VeryCherry
Merai
Suus
Qiara
May
ExpressoB
Ibbeltje
Kabouter
Tiana
Lejow
Lavendel
Erin
Sjaantje
Alex
26 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Ik moet om 11 uur weg, als het dan nog zo regent bel ik mijn moeder om te vragen of ze A. komt halen. Ik kan zo echt niet met dat kind op de fiets.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik werk gelukkig thuis vandaag. Collega heeft zich ook al laten brengen door haar man, haha. Iedereen is weervermijdend bezig.
Zeg, is WordFeud nog een beetje in en wil iemand dat met mij spelen of loop ik weer hopeloos achter nu ik EIN-DE-LIJK een iPhone heb?
Zeg, is WordFeud nog een beetje in en wil iemand dat met mij spelen of loop ik weer hopeloos achter nu ik EIN-DE-LIJK een iPhone heb?
Gast- Gast
Pfieuw dan ben ik in ieder geval eens niet de laatste die 't heeftLily schreef:ik kheb `t niet dus kan het niet met je spelen haha
Gast- Gast
ach pfff had ik maar een andere telefoon, dat ding wat ik nu heb daar erger ik me kapot aan.
Gast- Gast
Ik heb volgens mij nog nooit zo'n beroerde nacht gehad zeg. Als ik 2 of 3 uurtjes geslapen heb dan is het veel. Zoon had heel erg veel last van groeipijn (denk ik) en heeft de hele nacht non stop liggen huilen. Paracetamol hielp niets. Toen ik hem om 6 uur eindelijk in bed kon leggen, begon hij om kwart voor 7 weer. Ik dacht dat ik gek werd.
Gast- Gast
Ja het was echt ernstig, heb alles al geprobeerd maar niets hielp. Ik hoop serieus niet dat dit vannacht weer zo gaat..
Gast- Gast
Klinkt heftig Zelda. Lijkt me moeilijk als je kind zo blijft huilen en je 'm niet kalm krijgt. Volgens mij zou ik echt wanhopig worden (vooral omdat je zelf ook steeds meer moe wordt natuurlijk).
Gast- Gast
Wij zijn ook niks gewend want normaal slaapt hij als een roosje maar rond 6 uur had ik het even helemaal gehad en mijn vriend ook.
Gast- Gast
Ik heb geen idee, we denken groeipijn. Hij klaagde de hele tijd over pijn in zijn benen en hij kon ze ook niet goed strekken. Nu rent hij weer vrolijk rond.
Gast- Gast
Wat rot dat je zo'n lange slapeloze nacht had, Zelda. Slaapt M nog overdag? Misschien kun je dan ook nog even gaan liggen. Of heb je andere dingen te doen?
VMN, ik wil wel Wordfeud tegen je spelen!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Jeeeeej! Ik ben Japanneke op WFEvy schreef:Wat rot dat je zo'n lange slapeloze nacht had, Zelda. Slaapt M nog overdag? Misschien kun je dan ook nog even gaan liggen. Of heb je andere dingen te doen?
Gast- Gast
Ik heb M nu even in bed gelegd want hij was doodop. Ik moet eigenlijk nog best veel Fien vandaag dus ik denk niet dat ik even kan liggen..
Gast- Gast
ook tijd voor jezelf maken he zelda als het vanacht weer zo gaat komt dat ook niet ten goede van jou.
Gast- Gast
Hey meiden
Ik ga vandaag lekker niet naar buiten, maak het binnen wel gezellig met mijn zoontje.
Ik ga vandaag lekker niet naar buiten, maak het binnen wel gezellig met mijn zoontje.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Nope, en ik heb ook geen zin om boodschappen te doen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40