DagCafé
+22
Rovine
Bimbam
silly-one
Yaelynn
*Troela*
Burn
Stuiterbal
Steep
VeryCherry
Merai
Suus
Qiara
May
ExpressoB
Ibbeltje
Kabouter
Tiana
Lejow
Lavendel
Erin
Sjaantje
Alex
26 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Princess schreef:Alstu .
Maar wel nog even ter verduidelijking: Rubens is de achternaam van de schilder eh, niet die van de vrouw
Hij schilderde vrouwen met ronde vormen, en dat noem je Rubensvrouwen.
Ja, ik weet het. Rubens is de schilder die volle vrouwen schilderde. En zo is de Rubensvrouw ontstaan. Ik ken het verhaal, maar kon maar niet op de naam komen.
Gast- Gast
Ik ga slapen morgen weer vroeg op. Fijne avond nog!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Maura schreef:Princess schreef:Alstu .
Maar wel nog even ter verduidelijking: Rubens is de achternaam van de schilder eh, niet die van de vrouw
Ja, ik weet het. Rubens is de schilder die volle vrouwen schilderde. En zo is de Rubensvrouw ontstaan. Ik ken het verhaal, maar kon maar niet op de naam komen.
Haha ok! In je omschrijving leek het net of de vrouw Ruben heette dus vandaar mijn uitleg
Gast- Gast
Princess schreef:Maura schreef:Princess schreef:Alstu .
Haha ok! In je omschrijving leek het net of de vrouw Ruben heette dus vandaar mijn uitleg
Ik kan dingen ook altijd zooooo heerlijk uitleggen.
Gast- Gast
Maura schreef:Princess schreef:
Ik snapte je toch?
Gast- Gast
Hey!
Ja, 't gaat wel! Met jou?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Nou, maak ik je post van vrouw vrouwen en probleem is opgelost. Heeft verder niet met je uitleg te maken, toch? Nu leek het inderdaad of je één specifieke vrouw zocht die vaak door die schilder werd geschilderd.Maura schreef:Princess schreef:Maura schreef:Princess schreef:Alstu .
Gast- Gast
Burn schreef:Hey!
Goed hoor. Ik ben wat onrustig. Maar voor de rest gaat het goed.
Smikkell, dat klopt inderdaad.
Gast- Gast
Hey Reva!
Trusten voor straks! Ik ga nu slapen..
Trusten voor straks! Ik ga nu slapen..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Hallo!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Kan je met honger slapen?
Erin- Ratel
Nee, maar vind 23.23 nou niet een tijd om nog een maaltijd weg te werken. Heb net wat noten op.Erin schreef:Kan je met honger slapen?
Gast- Gast
Veel water drinken helpt ook tegen hongergevoel, maar dat plassen snachts is dan zo vervelend.
Gast- Gast
Ja, vaak helpt een kop thee ook wel.Stofzuiger schreef:Veel water drinken helpt ook tegen hongergevoel, maar dat plassen snachts is dan zo vervelend.
Gast- Gast
Nee een hele maaltijd is ook weer geen optie inderdaad. Ik wou ook net water aanraden maar ja dat vind je blaas (de mijne althans) meestal niet leuk. Misschien iets van yoghurt en muesli. Lekker en vult goed!
Erin- Ratel
Ik heb wel magere kwark. Ik drink in de avond altijd veel thee. Kan mijn blaas blijkbaar wel hebben.Erin schreef:Nee een hele maaltijd is ook weer geen optie inderdaad. Ik wou ook net water aanraden maar ja dat vind je blaas (de mijne althans) meestal niet leuk. Misschien iets van yoghurt en muesli. Lekker en vult goed!
Gast- Gast
Dan doet het zijn werk..Stofzuiger schreef:Ik heb 3 slokjes wijn op en ik voel het al
Gast- Gast
Moest ontspannen van mijn man, dat luktSmikkell schreef:Dan doet het zijn werk..Stofzuiger schreef:Ik heb 3 slokjes wijn op en ik voel het al
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb wel magere kwark. Ik drink in de avond altijd veel thee. Kan mijn blaas blijkbaar wel hebben.Erin schreef:Nee een hele maaltijd is ook weer geen optie inderdaad. Ik wou ook net water aanraden maar ja dat vind je blaas (de mijne althans) meestal niet leuk. Misschien iets van yoghurt en muesli. Lekker en vult goed!
Dat zou ook met muesli kunnen als je dat in huis hebt, maar ja weet niet of je het leker vind. Ik kan echt geen koppen thee drinken zonder vaak te moeten plassen..
Erin- Ratel
Thee met muesli?Erin schreef:Smikkell schreef:Ik heb wel magere kwark. Ik drink in de avond altijd veel thee. Kan mijn blaas blijkbaar wel hebben.Erin schreef:Nee een hele maaltijd is ook weer geen optie inderdaad. Ik wou ook net water aanraden maar ja dat vind je blaas (de mijne althans) meestal niet leuk. Misschien iets van yoghurt en muesli. Lekker en vult goed!
Dat zou ook met muesli kunnen als je dat in huis hebt, maar ja weet niet of je het leker vind. Ik kan echt geen koppen thee drinken zonder vaak te moeten plassen..
Gast- Gast
Ik heb toch zo ongelofelijk veel zin in een kaiserbolletje met kaas/chorizo/tomaat/peper/italiaanse kruiden uit de oven. Ik kan me bijna niet meer inhouden. Door dat dieet, en alles netjes doen, moet ik eerlijk zeggen dat ik me heel erg kwetsbaar voel.
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: