DagCafé
+22
Rovine
Bimbam
silly-one
Yaelynn
*Troela*
Burn
Stuiterbal
Steep
VeryCherry
Merai
Suus
Qiara
May
ExpressoB
Ibbeltje
Kabouter
Tiana
Lejow
Lavendel
Erin
Sjaantje
Alex
26 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
+1..Smikkell schreef:Ik zit hoog en droog, maar te lui om te typen.Ibbeltje schreef:Allemaal moeten evacueren en geen internet meer hebben ?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Maura schreef:Jasses bah! Wat verschrikkelijk irritant dit. En wat is dit? Visite dat geen aanstalten maakt om langs te komen. Terwijl ik over een uur of wat toch echt in bed lig en dan is het gedaan met de gezelligheid.
Dan laat je ze toch lekker niet meer binnen ?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Maura schreef:Jasses bah! Wat verschrikkelijk irritant dit. En wat is dit? Visite dat geen aanstalten maakt om langs te komen. Terwijl ik over een uur of wat toch echt in bed lig en dan is het gedaan met de gezelligheid.
Precies.
Gast- Gast
Maura schreef:Ibbeltje schreef:Maura schreef:Jasses bah! Wat verschrikkelijk irritant dit. En wat is dit? Visite dat geen aanstalten maakt om langs te komen. Terwijl ik over een uur of wat toch echt in bed lig en dan is het gedaan met de gezelligheid.
Precies.
Wie zou er langskomen dan?
Ibbel, een vriend zou langskomen. Hadden we gisteren afgesproken. Maar goed, als hij geen aanstalten maakt om in die auto van hem te stappen. Dan vind ik het ook wel weer goed.
Gast- Gast
Tja dan houdt het op idd. Heeft ie geen zin meer of zo?
Ik weet niet wat er nu weer aan de hand is. Hij reageert ook niet meer op mijn bericht. Dan zal het wel, toch? Vind het alleen erg irritant. Heb vanavond voor hem vrijgehouden, want anders was ik iets anders gaan doen. Maar goed, dit is gelijk de laatste keer dat ik een avond voor hem vrijhoud.
Gast- Gast
En kun je hem niet bellen met de vraag wat er is?
Och, als hij zo niet reageert, dan ga ik hem al helemaal niet bellen. Ik vind het wel goed. Lekker kort van kop he.
Gast- Gast
ach ja
In de ene post vind je het wel goed en in de andere post vind je het irritant..
Zelf hou ik niet zo van mensen waar je geen afsapraken mee kun maken. Als visite er rond dit tijdstip nog niet is, houdt het op.
Zelf hou ik niet zo van mensen waar je geen afsapraken mee kun maken. Als visite er rond dit tijdstip nog niet is, houdt het op.
Gast- Gast
Smikkell schreef:In de ene post vind je het wel goed en in de andere post vind je het irritant..
Ik vind het ook behoorlijk irritant, maar als hij het zo wil, dan doe ik niet moeilijk en dan vind ik het ook wel goed. Maar dit is de laatste keer dat ik een afspraak met hem maak.
Gast- Gast
Maar dan vind je het toch niet goed?Maura schreef:Smikkell schreef:In de ene post vind je het wel goed en in de andere post vind je het irritant..
Ik vind het ook behoorlijk irritant, maar als hij het zo wil, dan doe ik niet moeilijk en dan vind ik het ook wel goed. Maar dit is de laatste keer dat ik een afspraak met hem maak.
Gast- Gast
Maura schreef:Smikkell schreef:In de ene post vind je het wel goed en in de andere post vind je het irritant..
Groot gelijk, ik kan daar ook niet tegen.
Smikkell schreef:Maar dan vind je het toch niet goed?Maura schreef:Smikkell schreef:In de ene post vind je het wel goed en in de andere post vind je het irritant..
Nee, maar ik ga hem niet achter de kont aanbellen en dergelijke. In dat opzicht 'vind ik het wel goed'.
Gast- Gast
Of zeg je dan dat je het wel best vindt? Of, nou ja. Ik kan er ook niet iets anders voor vinden om duidelijk te maken wat ik bedoel, haha.
Gast- Gast
Ik snap je wel Maura, zo zeggen we dat in Drenthe ook. Dus misschien is het idd streekgebonden
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Thanks May, begon al te denken dat ik iets verkeerd zei. Kan ook echt geen 'vertaling' bedenken.
Gast- Gast
Nee ik zat ook al te denken, hoe moet je dit anders zeggen Kan de vertaling ook nog niet vinden haha.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Hoe noem je trouwens ook alweer de vrouw, die een schilder vroeger veelvuldig schilderde? Een naakte vrouw, met een paar beste whoopers en een aardige buik?
Gast- Gast
Dank je Princess, daar was ik de hele dag al naar op zoek! Die bedoel ik inderdaad.
Gast- Gast
Alstu .
Maar wel nog even ter verduidelijking: Rubens is de achternaam van de schilder eh, niet die van de vrouw
Hij schilderde vrouwen met ronde vormen, en dat noem je Rubensvrouwen.
Maar wel nog even ter verduidelijking: Rubens is de achternaam van de schilder eh, niet die van de vrouw
Hij schilderde vrouwen met ronde vormen, en dat noem je Rubensvrouwen.
Gast- Gast
Hoi!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: