DagCafé
+22
Rovine
Bimbam
silly-one
Yaelynn
*Troela*
Burn
Stuiterbal
Steep
VeryCherry
Merai
Suus
Qiara
May
ExpressoB
Ibbeltje
Kabouter
Tiana
Lejow
Lavendel
Erin
Sjaantje
Alex
26 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Rusland of Kazachstan..
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Thanks Lavendel!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Dan waren het dus geen Polen.Evy schreef:Volgens mij is dat Rusland of Oekraïne. In die hoek in ieder geval, EB.
Gast- Gast
je gaat niet zomaar een heel vreemd nummer terug bellen
grappig zijn jullie hoor...
hij is gisterenavond laat en vannacht lastig gevallen door een ander vreemd nummer en er werden voicemails ingesproken, die hij niet kon verstaan (arabisch zeg maar) nummer kwam dus uit de buurt van a.fgha.nistan.
hij is gisterenavond laat en vannacht lastig gevallen door een ander vreemd nummer en er werden voicemails ingesproken, die hij niet kon verstaan (arabisch zeg maar) nummer kwam dus uit de buurt van a.fgha.nistan.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Evy schreef:Volgens mij is dat Rusland of Oekraïne. In die hoek in ieder geval, EB.
Rusland had ik ook gevonden inderdaad.
Gast- Gast
Waarom die puntjes? Serieuze interesse.ExpressoB schreef:je gaat niet zomaar een heel vreemd nummer terug bellen
Gast- Gast
Inderdaad het nummer doorgeven, EB. En die voicemails bewaren.
Kabouter- Kletskop
ExpressoB schreef:je gaat niet zomaar een heel vreemd nummer terug bellen
Het was ook niet grappig bedoelt. Als ik gebelt word door een raar nummer neem ik op of bel ik terug. Maar goed, gezien het een buitenlands nummer is snap ik dat je het niet doet. Maar toen er ingebroken is, is toen ook zijn mobiel met simkaart gestolen? (Dus dat je vriend nu een nieuwe simkaart met hetzelfde nummer heeft ofzo?) Want hoe kunnen ze anders aan dit nummer komen?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Misschien op papieren, agenda, of uit een andere telefoon die ze hebben gestolen? ze hebben ook zijn naam, dus misschien gevonden/opgezocht?Lavendel schreef:ExpressoB schreef:je gaat niet zomaar een heel vreemd nummer terug bellen
Het was ook niet grappig bedoelt. Als ik gebelt word door een raar nummer neem ik op of bel ik terug. Maar goed, gezien het een buitenlands nummer is snap ik dat je het niet doet. Maar toen er ingebroken is, is toen ook zijn mobiel met simkaart gestolen? (Dus dat je vriend nu een nieuwe simkaart met hetzelfde nummer heeft ofzo?) Want hoe kunnen ze anders aan dit nummer komen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Misschien op papieren, agenda, of uit een andere telefoon die ze hebben gestolen? ze hebben ook zijn naam, dus misschien gevonden/opgezocht?Lavendel schreef:ExpressoB schreef:je gaat niet zomaar een heel vreemd nummer terug bellen
Ja dat zou kunnen, maar als hij ook steeds gebeld wordt lijkt het bijna of dit nummer is doorgegeven aan anderen als zijnde nieuw nummer oid. Ik vraag me anders wel echt af waarom degenen die ingebroken zouden hebben dit nummer gaan bellen..
Lavendel- Ratel
wil niet gegoogled worden ... Smikkell
hij heeft het nummer waardoor hij gisteren door lastig gevallen is door gegeven aan de politie, voicemails hebben ze niet naar geluisterd, stom!
en nu dit nummer.. heel vreemd ..
hij heeft het nummer waardoor hij gisteren door lastig gevallen is door gegeven aan de politie, voicemails hebben ze niet naar geluisterd, stom!
ze hebben alle gegevens van hem!! die stonden allemaal op zijn apple imac computer!! dus ja.. .. maar het is gewoon nu ff alles bij elkaar zo raar en vind het ook geen prettig idee
Bah, wat naar, EB! Ik krijg er de rillingen van
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Lijkt me dat je topic veel eerder via google wordt gevonden dan die ene naam van een groot land waar veel over wordt geschreven.ExpressoB schreef:wil niet gegoogled worden ... Smikkell
Ik zou ook dit nummer weer doogeven aan de politie en nu zeggen dat ze ook de voicemails moeten beluisteren.
Gast- Gast
Mmm vaag, hoop dat het snel ophoudt EB.
Ik ga slapen ladies! (Ik ga morgen voor het eerst mijn nieuwe collega's ontmoeten tijdens de nieuwjaarsborrel, dus daar ga ik me de komende nacht vast heerlijk druk over maken ) Fijne avond nog en slaap lekker straks!
Ik ga slapen ladies! (Ik ga morgen voor het eerst mijn nieuwe collega's ontmoeten tijdens de nieuwjaarsborrel, dus daar ga ik me de komende nacht vast heerlijk druk over maken ) Fijne avond nog en slaap lekker straks!
Lavendel- Ratel
"ik ga naar huis ok .. als je niks meer van me hoort weet je genoeg"
ahhhh dat zegt mijn vriend net op msn.. ik bel hem nu 2x maar hij drukte me weg.... heb maar even gesmst of hij een berichtje stuurt als hij thuis is.
niet quoten!
ahhhh dat zegt mijn vriend net op msn.. ik bel hem nu 2x maar hij drukte me weg.... heb maar even gesmst of hij een berichtje stuurt als hij thuis is.
niet quoten!
Succes morgen Lavendel! Maak je niet te druk..komt goed.
EB, wat een naar berichtje.
Kabouter- Kletskop
79 Filippijnen op de volgende website gevonden.. http://www.27mc-samensterk.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=4&Itemid=9
EB, heeft je vriend zich misschien ingelaten met de verkeerde mensen? Ook dat verhaal van per ongeluk een groot bedrag op iemands rekening storten erbij genomen.
Gast- Gast
Kabouter schreef:Succes morgen Lavendel! Maak je niet te druk..komt goed.
ja zeker naar..... maar kan niet ff naar hem toe!!! woon een uur rijden van hem vandaan
waarom neemt hij nou ook niet ze telefoon op!
Dat gaat niet over telefoonnummers, toch?ExpressoB schreef:79 Filippijnen op de volgende website gevonden.. http://www.27mc-samensterk.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=4&Itemid=9
Gast- Gast
ExpressoB schreef:79 Filippijnen op de volgende website gevonden.. http://www.27mc-samensterk.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=4&Itemid=9
hoe komen jullie bij rusland dan?
Smikkell schreef:Dat gaat niet over telefoonnummers, toch?ExpressoB schreef:79 Filippijnen op de volgende website gevonden.. http://www.27mc-samensterk.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=4&Itemid=9
ah, ja dat dacht ik dus, misschien zijn het geen telefoon codes
Google op netnummers.ExpressoB schreef:ExpressoB schreef:79 Filippijnen op de volgende website gevonden.. http://www.27mc-samensterk.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=4&Itemid=9
hoe komen jullie bij rusland dan?
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: