Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fit 4 Free

+3
Lotus
RioolSpook
Sushi
7 plaatsers

Ga naar beneden

Fit 4 Free Empty Fit 4 Free

Bericht  Sushi di 19 jul 2011 - 7:36

Ik wil zo graag weer gaan sporten, maar ik merk dat ik gewoon TE lui ben om uit werk te gaan. Nu zie ik dat de Fit 4 Free bij mij in de buurt open is vanaf 07.00 uur. Nu vraag ik me natuurlijk ook af of ik mezelf wel 's ochtends mijn bed uit kan slepen om te gaan sporten voor ik ga werken, maar misschien dat ik een proefabonnement kan nemen o.i.d.
Ik hoor veel verschillende verhalen over F4F. De één vindt het super, de ander zegt dat je nooit meer van ze afkomt en dat er totaal geen begeleiding is.

Heeft iemand hier ervaring met Fit 4 Free? En zo ja, wat vind/vond je ervan?
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit 4 Free Empty Re: Fit 4 Free

Bericht  RioolSpook di 19 jul 2011 - 22:44

Je komt er niet meer vanaf en er is geen begeleiding.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit 4 Free Empty Re: Fit 4 Free

Bericht  Lotus di 19 jul 2011 - 22:49

Ik vind F4F prima. Doe nu alleen nog groepslessen en die zijn wel goed. Bij de fitness is er alleen op bepaalde tijden begeleiding aanwezig, geloof ik.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit 4 Free Empty Re: Fit 4 Free

Bericht  Roza di 19 jul 2011 - 23:28

RioolSpook schreef:Je komt er niet meer vanaf en er is geen begeleiding.

Hoezo kom je er niet van af? En de begeleiding hier is juist wel heel erg goed. Ze lopen geregeld een rondje, proberen met iedereen een praatje te maken, wanneer je iets niet helemaal goed doet corrigeren ze je..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit 4 Free Empty Re: Fit 4 Free

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 1:32

Ligt volgens mij heel erg aan de vestiging.

Waar ik zat was echt 0.0 begeleiding. Ik heb mijn abbo ook opgezegt via een aangetekende brief. De brief die ik terug kreeg (waarin stond dat ik per .... geen lid meer was heb ik ook bewaard voor de zekerheid). Dus ik was zo van mijn abbo af.

Over de begeleiding even een vergelijking: Ik zit nu ergens anders en krijg om de 6 weken een nieuw schema en een evaluatie. Het nieuwe schema wordt samen opgesteld en als het schema nog niet af is in de tijd dat ervoor staat (1.5 uur) dan krijg je gewoon nog een keer 1.5 uur).. Hij zei zelfs dat als ik een tussentijdse evaluatie wilde na 4 weken dat dat ook kon Very Happy )

Edit: sowieso krijg je bij mijn nieuwe sportschool geen 'standaart' schema die ze uit een laatje trekken maar gaan ze echt naar je doelen kijken en het schema daar op aanpassen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fit 4 Free Empty Re: Fit 4 Free

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 5:53

@Punk'd; ik heb juist een tegenovergestelde ervaring met F4F. De begeleiding die ze bieden is goed en ze kijken naar de persoon en proberen zo goed mogelijk aan te sluiten op je wensen. Momenteel doe ik alleen groepslessen, maar voorheen ook cardio en kracht en ik was zeker tevreden.

Twee vriendinnen van mij hebben opgezegd middels 'reguliere' brief en kregen beiden een bevestiging van opzegging thuis. Niks dan goede ervaringen hier!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fit 4 Free Empty Re: Fit 4 Free

Bericht  Fearie wo 20 jul 2011 - 6:05

RioolSpook schreef:Je komt er niet meer vanaf en er is geen begeleiding.

Mee eens, cliënt van mij krijgt iedere maand nog een aanmaning van 11 euro terwijl ik al 3x heb opgezegd. Ze doen er gewoon niets mee.

Mijn zusje daarentegen sport er en is er erg tevreden over smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit 4 Free Empty Re: Fit 4 Free

Bericht  Makamba wo 20 jul 2011 - 9:04

RioolSpook schreef:Je komt er niet meer vanaf en er is geen begeleiding.

Over de begeleiding kan ik niks zeggen, maar dat je er niet meer vanaf komt, dat ben ik niet met je eens. Heb mijn abonnement voortijdig opgezegd en dat is allemaal probleemloos verlopen.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit 4 Free Empty Re: Fit 4 Free

Bericht  Sushi wo 20 jul 2011 - 9:33

Oké, overwegend positieve verhalen hier dus smile
Ik ga eens kijken of ik een keertje op proef mag langskomen.

Wanneer sporten jullie trouwens? Voor werk, na werk? Weekend? En gaan jullie dan meteen uit je werk of eerst naar huis. Ik weet zeker dat als ik eerst naar huis ga, ik niet meer van de bank afkom...
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit 4 Free Empty Re: Fit 4 Free

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 9:54

Ik heb al 4 brieven verstuurd met dat ik mijn lidmaatschap op wil zeggen...

de volgende wordt dus maar een aangetekende brief!

proeflessen kunnen niet, je zit er voor minimaal een jaar aan vast, opzeggen is moeilijk, de begeleiding is slecht en de sportschool is niet erg schoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fit 4 Free Empty Re: Fit 4 Free

Bericht  Sushi do 21 jul 2011 - 8:56

Jade schreef:Ik heb al 4 brieven verstuurd met dat ik mijn lidmaatschap op wil zeggen...

de volgende wordt dus maar een aangetekende brief!

proeflessen kunnen niet, je zit er voor minimaal een jaar aan vast, opzeggen is moeilijk, de begeleiding is slecht en de sportschool is niet erg schoon.
Hmm.. ik vind een proefles wel erg belangrijk. Ik wil niet zomaar ergens voor een jaar lid zijn terwijl ik niet van te voren kan kijken of ik het wel wat vind. Slecht vind ik dat...
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit 4 Free Empty Re: Fit 4 Free

Bericht  luenca do 21 jul 2011 - 20:44

kl*te fit for free!!

idd 0,0 begeleiding en geen professionele houding, je komt er nooit meer vanaf. ze blijven me maar rekeningen sturen terwijl mn abbonement al afgelopen is vanaf 14 januari. en dreigen via sms. bah

zit nu bij health city, all inclusive, iets duurder, maar te doen, en ideaal, ook nog eens bij me in de straat (L)
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fit 4 Free Empty Re: Fit 4 Free

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum