Door vreemden toegevoegd op Facebook.
+8
Error
SarahKey
loura
Jeanette
ekiaam87
Evalynn
Sweety
Marin
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Door vreemden toegevoegd op Facebook.
Ik zou een paar een berichtje sturen waar ze je van kennen, waarom ze je toe willen voegen.
Kreeg ik van de week ineens antwoord op een dergelijk berichtje van vier! jaar geleden. Ik had gevraagd waar hij me van kende. Zegt ie 'na 4 jaar weet ik dat ook niet meer'. Hoe wazig ben je dan? Hahahaha!
Kreeg ik van de week ineens antwoord op een dergelijk berichtje van vier! jaar geleden. Ik had gevraagd waar hij me van kende. Zegt ie 'na 4 jaar weet ik dat ook niet meer'. Hoe wazig ben je dan? Hahahaha!
Gast- Gast
Ik accepteer vriendschapsuitnodigingen van mensen die ik niet ken op momenten dat zij waarschijnlijk liggen te slapen. Dan kijk ik snel, als t niks is, knikker ik ze er meteen weer af.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik negeer iedereen die ik niet ken. Ik heb ook een tijdje veel verzoeken gekregen, ook allemaal van mensen uit het buitenland. Ik heb daar helemaal geen behoefte aan.
Nu krijg ik vooral op Twitter regelmatig verzoeken, ook van mensen die in 1 van onze restaurants werken.
Ik heb er een paar geaccepteerd (vrouwen) maar daar houd ik het bij.
Nu krijg ik vooral op Twitter regelmatig verzoeken, ook van mensen die in 1 van onze restaurants werken.
Ik heb er een paar geaccepteerd (vrouwen) maar daar houd ik het bij.
Gast- Gast
Ik ben er geloof ik uit
Ik heb alle profielen aangeklikt en ze hebben allemaal aan Cambridge gestudeerd. Maar ik ken ze niet persoonlijk, ze zullen wel via het netwerk aan mijn profiel zijn gekomen, en dus voeg ik ze niet toe. Maar dan verklaart dat het wel in elk geval. Alleen zeer typisch dat het ineens in twee dagen zo veel mensen zijn. Hoop wel dat het stopt, want ik heb er geen zin in om dagelijks vriendverzoeken te weigeren.
Ik heb alle profielen aangeklikt en ze hebben allemaal aan Cambridge gestudeerd. Maar ik ken ze niet persoonlijk, ze zullen wel via het netwerk aan mijn profiel zijn gekomen, en dus voeg ik ze niet toe. Maar dan verklaart dat het wel in elk geval. Alleen zeer typisch dat het ineens in twee dagen zo veel mensen zijn. Hoop wel dat het stopt, want ik heb er geen zin in om dagelijks vriendverzoeken te weigeren.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» Aanrakingen van vreemden
» Vreemden die aan je kind zitten...
» Zomaar met vreemden meelopen...
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» Aanrakingen van vreemden
» Vreemden die aan je kind zitten...
» Zomaar met vreemden meelopen...
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: