Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Door vreemden toegevoegd op Facebook.

+8
Error
SarahKey
loura
Jeanette
ekiaam87
Evalynn
Sweety
Marin
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Door vreemden toegevoegd op Facebook.  Empty Door vreemden toegevoegd op Facebook.

Bericht  Marin wo 4 jan 2012 - 5:02

Ik word sinds gisteren ineens door talloze vreemden toegevoegd op Facebook. Heb echt al tig vrienden verzoeken gehad van mensen die ik niet ken en niet wil kennen. Heel irritant.
Iemand die weet waarom dat ineens is? Ik heb niets aan m'n instellingen veranderd ofzo, het begon ineens gisteren en blijft maar doorgaan, net alsof m'n naam op een soort mailinglist terecht is gekomen en spammers me toe voegen.

Ik heb al op Facebook bij de help gekeken maar daar vind ik niks.
Iemand die er ook last van heeft of weet hoe dit kan stoppen? Ik vind t heel irritant.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Door vreemden toegevoegd op Facebook.  Empty Re: Door vreemden toegevoegd op Facebook.

Bericht  Sweety wo 4 jan 2012 - 5:06

Zijn het geen mensen van het forum?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door vreemden toegevoegd op Facebook.  Empty Re: Door vreemden toegevoegd op Facebook.

Bericht  Marin wo 4 jan 2012 - 5:15

Nee daarbij zie je wel gemeenschappelijke vrienden. Dit zijn allemaal buitenlanders, zowel mannen als vrouwen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Door vreemden toegevoegd op Facebook.  Empty Re: Door vreemden toegevoegd op Facebook.

Bericht  Evalynn wo 4 jan 2012 - 5:16

Oh ik wil het ook wel weten, ik word er ook door uitgenodigd, niet dagelijks maar wel wekelijks.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Door vreemden toegevoegd op Facebook.  Empty Re: Door vreemden toegevoegd op Facebook.

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 5:16

Heb je niet ooit van die spelletjes gespeeld, FarmVille enz. waar je misschien nog vrienden van in je lijst hebt? Dat heb ik een tijdje gehad en toen waren er ook een hoop mensen die me toevoegden die ik niet kende.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Door vreemden toegevoegd op Facebook.  Empty Re: Door vreemden toegevoegd op Facebook.

Bericht  ekiaam87 wo 4 jan 2012 - 5:16

Sweety schreef:Zijn het geen mensen van het forum?

Was ook mijn eerste gedachte!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Door vreemden toegevoegd op Facebook.  Empty Re: Door vreemden toegevoegd op Facebook.

Bericht  Sweety wo 4 jan 2012 - 5:16

Wat raar, heb je je misschien ooit eens bij Zoosk aangemeld via FB? Want misschien dat je dan nog geregistreerd staat.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door vreemden toegevoegd op Facebook.  Empty Re: Door vreemden toegevoegd op Facebook.

Bericht  Sweety wo 4 jan 2012 - 5:17

Jaya schreef:Heb je niet ooit van die spelletjes gespeeld, FarmVille enz. waar je misschien nog vrienden van in je lijst hebt? Dat heb ik een tijdje gehad en toen waren er ook een hoop mensen die me toevoegden die ik niet kende.
Ja of dit kan ook inderdaad.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door vreemden toegevoegd op Facebook.  Empty Re: Door vreemden toegevoegd op Facebook.

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 5:17

Dan zou je inderdaad denken dat je op een of andere lijst staat, of dat het een virus is. Misschien even je wachtwoord veranderen voor de zekerheid? Ik krijg ook wel eens vriendschapsverzoeken van mensen die ik niet ken, mannen en vrouwen, (ook van mensen van wie ik weet dat ze van hier moeten zijn maar ik heb geen idee wie het zijn Wink) maar dit klinkt anders omdat het sinds gisteren is en zo veel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Door vreemden toegevoegd op Facebook.  Empty Re: Door vreemden toegevoegd op Facebook.

Bericht  Jeanette wo 4 jan 2012 - 5:18

Speel jij een game via FB? Daar komt dat namelijk ook door. Ik had dit probleem ook door Cityville.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door vreemden toegevoegd op Facebook.  Empty Re: Door vreemden toegevoegd op Facebook.

Bericht  loura wo 4 jan 2012 - 5:21

Ja het zou idd kunnen dat mensen vrienden willen worden door een game op facebook. Ik deed altijd farmville en daar moest je veel buren hebben dus dan kreeg je vaak uitnodigingen.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door vreemden toegevoegd op Facebook.  Empty Re: Door vreemden toegevoegd op Facebook.

Bericht  Marin wo 4 jan 2012 - 5:24

Jaya schreef:Heb je niet ooit van die spelletjes gespeeld, FarmVille enz. waar je misschien nog vrienden van in je lijst hebt? Dat heb ik een tijdje gehad en toen waren er ook een hoop mensen die me toevoegden die ik niet kende.


Nee dat soort spelletjes speel ik niet.

En denk niet dat deze mensen op t forum komen ;-)

Dit is van vanmiddag, die van vanmorgen en gisteren heb ik al gedelete.

Door vreemden toegevoegd op Facebook.  B216b52a

Ik vind het met name zo raar dat het ineens is, echt achter elkaar.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Door vreemden toegevoegd op Facebook.  Empty Re: Door vreemden toegevoegd op Facebook.

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 5:25

Ik ontvang sinds gisteravond weer emails van mensen uit het buitenland. Of ik ze nog ken en of ik wil daten. Zowel mannen als vrouwen. Zou het kunnen samenhangen met het worden uitgenodigd op FB?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Door vreemden toegevoegd op Facebook.  Empty Re: Door vreemden toegevoegd op Facebook.

Bericht  Marin wo 4 jan 2012 - 5:26

Nee speel die spelletjes dus niet. Maar misschien door een andere app.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Door vreemden toegevoegd op Facebook.  Empty Re: Door vreemden toegevoegd op Facebook.

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 5:28

Ik speel ook geen spelletjes. En mijn apps zijn niet heel speciaal. Ik had het hier over de kraak op Pepper een jaar geleden. Sindsdien krijg ik dus van die mailtjes. Het was een hele tijd stil en nu opeens zijn ze er weer. Door vreemden toegevoegd op Facebook.  394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Door vreemden toegevoegd op Facebook.  Empty Re: Door vreemden toegevoegd op Facebook.

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 5:30

Ow sorry ik stalk je! Embarassed :P Maar vervelend! Misschien is het tijdelijk? Je kunt nu niet veel doen denk ik en hopen dat het snel weer over waait.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Door vreemden toegevoegd op Facebook.  Empty Re: Door vreemden toegevoegd op Facebook.

Bericht  SarahKey wo 4 jan 2012 - 6:04

dat is vervelend en gek.

Misschien kun je 1 van hun een mailtje sturen met de vraag hoe hij jou kent of aan jou facebook komt?
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Door vreemden toegevoegd op Facebook.  Empty Re: Door vreemden toegevoegd op Facebook.

Bericht  Error wo 4 jan 2012 - 6:50

Heb je iets geliked op een vreemde website ofzo? Dus niet op fb zelf, maar op een externe website waar zo'n duimpje staat?
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Door vreemden toegevoegd op Facebook.  Empty Re: Door vreemden toegevoegd op Facebook.

Bericht  Marin wo 4 jan 2012 - 6:51

Paraplu schreef:Heb je iets geliked op een vreemde website ofzo? Dus niet op fb zelf, maar op een externe website waar zo'n duimpje staat?

Ja ik heb al zitten denken wat ik afgelopen dagen heb gedaan wat het zou kunnen zijn..maar ik kan niet echt iets bedenken. Vorige week heb ik de Guardian App (= krant app die laat zien welke artikelen je leest) geinstalleerd, dat zou het kunnen zijn.. die verwijder ik wel even.

Edit: Wacht, gisteren de Travel List app gebruikt. Die delete ik dus ook direct!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Door vreemden toegevoegd op Facebook.  Empty Re: Door vreemden toegevoegd op Facebook.

Bericht  Tinus wo 4 jan 2012 - 6:58

Dat lijkt me echt heel vervelend! Hopelijk krijg je er nu geen last meer van!
Ik kreeg vandaag ook een uitnodiging van één of andere oude vent die ik niet ken, maar die dan wel een gemeenschappelijke vriend is van mijn zwager. Nou, ik voeg dat soort mensen echt niet toe hoor, die ik niet ken. Of doen jullie dat wel?
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Door vreemden toegevoegd op Facebook.  Empty Re: Door vreemden toegevoegd op Facebook.

Bericht  Marin wo 4 jan 2012 - 6:59

Tinus schreef:Dat lijkt me echt heel vervelend! Hopelijk krijg je er nu geen last meer van!
Ik kreeg vandaag ook een uitnodiging van één of andere oude vent die ik niet ken, maar die dan wel een gemeenschappelijke vriend is van mijn zwager. Nou, ik voeg dat soort mensen echt niet toe hoor, die ik niet ken. Of doen jullie dat wel?

Alleen als ik bevriend met zo iemand wil zijn, omdat ik bijv z'n reisverhalen interessant vind ofzo. Ik heb best wat mensen op Facebook die ik pas 1 of 2 x gezien heb, maar vind ik wel degelijk interessant om te volgen. Maar als ik iemand niet vertrouw, echt niet ken, of niet de behoefte voel om te volgen, neuh dan hoeft het niet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Door vreemden toegevoegd op Facebook.  Empty Re: Door vreemden toegevoegd op Facebook.

Bericht  Caro wo 4 jan 2012 - 8:39

Ik heb die travel app ook gebruikt maar ik heb nergens last van!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door vreemden toegevoegd op Facebook.  Empty Re: Door vreemden toegevoegd op Facebook.

Bericht  TGR wo 4 jan 2012 - 8:42

Misschien heb je ze ooit gemaild met het mailadres waar je je facebook mee hebt aangemaakt.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door vreemden toegevoegd op Facebook.  Empty Re: Door vreemden toegevoegd op Facebook.

Bericht  Marin wo 4 jan 2012 - 8:43

TGR schreef:Misschien heb je ze ooit gemaild met het mailadres waar je je facebook mee hebt aangemaakt.

Nope, nog nooit van die mensen gehoord. En zou wel heel toevallig zijn als tien mensen me dan tegelijk toevoegen ineens in 2 dagen tijd.

Caro, mocht je iets merken ineens, laat het me dan maar weten. Ik heb die app nu verwijderd samen met een handje andere apps. Misschien ligt het daaraan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Door vreemden toegevoegd op Facebook.  Empty Re: Door vreemden toegevoegd op Facebook.

Bericht  Zora wo 4 jan 2012 - 9:06

Ik doe nooit iets geks op mijn computer en gebruik geen apps, maar word ook af en toe uitgenodigd door mensen die ik niet ken. Meestal door mensen uit India op de een of andere manier Question
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Door vreemden toegevoegd op Facebook.  Empty Re: Door vreemden toegevoegd op Facebook.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum