Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

+43
Tania
koNijntje
teletascha
ProudMom
Susan
M@niek
Thunder
Tiara
Ezzer
Monnie
Flower_L
moepie
Cupcake
*Lookie*
Smaragdje
Linda
Flip Fluitketel
meisje
Floor
Pussycat
snoezel
chipa
Theeleut
shadow
Novalee
Blue flower
Bruintje Beer
Laced
Clapperdie
Liadan
Annie24
Pandora
meisjesmama
kwak
Rouge
pindaatje
Pien
blondje1313
Roos
Star007
SarahKey
Lejow
Earane
47 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Tania wo 4 jan 2012 - 21:37

Ik ben nu al 19 kilo aangekomen Embarassed En dan val ik ook nog in de categorie met een te hoog bmi en dan willen ze eigenlijk dat je niet meer dan 7 kilo aankomt.
Maar ja ik zit al vanaf 10 weken thuis en ik doe nog maar weinig. Terwijl ik normaal de hele dag met m'n zoontje in de weer ben en op mijn werk 8 uur achter mekaar in beweging ben. In het begin was ik heel misselijk en had ik alleen trek in ongezonde dingen dus die at ik dan ook omdat ik de rest echt niet naar binenn kreeg.

Vorige keer waren de kilo's er heel snel vanaf, ik hoop nu weer maar ik vrees van niet.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  piene1983 wo 4 jan 2012 - 22:31

Vanaf het begin van de zwangerschap ben ik tot 15 weken 11 kilo afgevallen en vanaf de 15de week ben ik ( gisteren gewogen) 0,5 kilo aangekomen. Dat wijt ik aan darmen die nog steeds op kerstreces zijn en last geven maar op zich is het netjes! Ik val ook in een categorie van (te) hoog bmi en "mag" dus ook maximaal 10 kilo aankomen. Overigens ga ik niet vertellen hoe hoog mijn bmi is....
Het afzweren van een heerlijke (rood) wijntje en de filet/ossenworst/carpaccio gaat me goed af en het heeft nog effect ook... Daarnaast let ik ook op mijn suiker/zout en cafeïne ook gezien het feit dat ik helaas een hoge bloeddruk heb. Het is niet bewezen dat het helpt om dit te minderen maar ik heb het er graag voor over.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 0:59

Zojuist bij de gynaecoloog op de weegschaal gestaan en ik zit nu op +6 cheers Mijlpaal voor mij, want ik bleef tot nu toe steeds hangen op +2/+3, terwijl ik van mezelf ook niet veel reserves heb. Ben even blij!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  nillis do 5 jan 2012 - 3:17

Ik was bij T met 42 weken 10kg aangekomen en de eerste week na de bevalling was ik ook alles alweer kwijt.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Teddyaapje do 5 jan 2012 - 3:27

Toen ik met 34w met verlof ging was ik 16kg aangekomen. Met 36w kreeg ik medicatie voor mijn hoge bloeddruk en ging ik vochtvasthouden. Met 38w was ik 20,5kg aangekomen en daarna heb ik me niet meer gewogen. Op foto's van de eerste dag van de inleiding (38w) en de dag van de bevalling (38+5) is een enorm verschil te zien...ik was echt opgeblazen, ik gok dat ik zo'n 22 tot 25kg ben aangekomen. Een week na de bevalling moest er nog zo'n 10kg af om weer op mijn 'start'gewicht te komen. Ik heb er niks speciaals voor gedaan om de kilo's eraf te krijgen, had me voorgenomen het 9mnd aan te kijken. Met 7mnd was alles eraf en nu zit ik zo'n 5kg eronder.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 8:05

In totaal was ik 7 kg aangekomen. 12 dagen na de bevalling was ik alle zwangerschapskilo's weer kwijt (mja.. zoveel zat er ook niet aan smile).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  _Lana_ do 5 jan 2012 - 8:54

Ik ben nu 30 weken zwanger van een tweeling en zit nu misschien een halve kilo boven mijn startgewicht.
In de eerste maanden ben ik afgevallen ( 5 kilo ) en dat zit er nu dus weer aan + een halve kilo.


_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 10:53

Ik ben 12 kilo aangkekomen. Vier dagen na de bevalling waren er 8 weer af en na tien dagen 11.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum