Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

+26
Petteflet
Diese
Dolphinne
ProudMom
teletascha
Pien
Smaragdje
Linda
pindaatje
Rupsie
Flip Fluitketel
Monnie
Happydobby
meisjesmama
Darius
mickey
Fearie
Chelle
studiebol
Novalee
PapillonRose
Liadan
liesje
Floor
Laced
joyce0606
30 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  Empty Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 3:43

Ik ben nu +/- 3 kilo aangekomen in bijna 17 weken.
Op zich vind ik dat best netjes, en naar mijn idee zit het ook echt alleen maar in mijn buik/borsten.

Is het bij jullie ook zo dat als het verlof eindelijk aanbreekt dat je dan ineens nog flink wat extra kilo's aankomt?
Ik probeer echt wel een beetje te letten op wat ik eet, aangezien het er straks ook weer af moet Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 3:52

Ik zit al op een kilo of 10...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 3:53

Ik was nog geen 12 kilo aangekomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 4:02

Snoepy87 schreef:Ik was nog geen 12 kilo aangekomen.

En hoeveel was je kwijt net na je bevalling? Weet je dat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  joyce0606 zo 12 jun 2011 - 4:04

ik ben nu 1 kilo aangekomen, alleen op me borsten en buik. met 16 weken zwangerschap!

ik vind het niet zo erg, de beeb groeit goed, me buik groeit, en het moet er inderdaad ook allemaal weer af. ik let niet op me eten, maar goed ook, want ik krijg al niet veel binnen!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 4:08

joyce0606 schreef:ik ben nu 1 kilo aangekomen, alleen op me borsten en buik. met 16 weken zwangerschap!

ik vind het niet zo erg, de beeb groeit goed, me buik groeit, en het moet er inderdaad ook allemaal weer af. ik let niet op me eten, maar goed ook, want ik krijg al niet veel binnen!

Jij bent natuurlijk ook best wel even flink misselijk geweest, toch?
Ik heb daar totaal geen last van gehad, alleen avondeten vond ik niet te pruimen ..
Maar dat gaat nu ook alweer goed! Ik schommel wel heel erg trouwens, de ene dag ben ik een kilo zwaarder dan de andere Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  joyce0606 zo 12 jun 2011 - 4:14

Parels schreef:
joyce0606 schreef:ik ben nu 1 kilo aangekomen, alleen op me borsten en buik. met 16 weken zwangerschap!

ik vind het niet zo erg, de beeb groeit goed, me buik groeit, en het moet er inderdaad ook allemaal weer af. ik let niet op me eten, maar goed ook, want ik krijg al niet veel binnen!

Jij bent natuurlijk ook best wel even flink misselijk geweest, toch?
Ik heb daar totaal geen last van gehad, alleen avondeten vond ik niet te pruimen ..
Maar dat gaat nu ook alweer goed! Ik schommel wel heel erg trouwens, de ene dag ben ik een kilo zwaarder dan de andere Very Happy

ik ben wel misselijk geweest, maar nooit hoeven overgeven, het bleef altijd zo lekker hangen. nu ben ik niet meer misselijk, al paar weken al niet meer, maar na 4 happen zit ik gewoon vol, ik denk dat me maag misschien wat in de kreukels ligt waardoor er niet zo veel in past, want als ik kleine doseringen neem over de dag, gaat dat wel prima! tis alleen zonde van dat bord warme eten!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 4:14

Ik ben er 30 aangekomen, de laatste 15 in de laatste paar weken.
Week na de bevalling was ik er 25 weer kwijt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Laced zo 12 jun 2011 - 4:14

Ik stond gisteren nog op de weegschaal toevallig. Ik ben tot nu toe bijna 5 kilo aangekomen. Ben benieuwd hoeveel er nog bij gaat komen in de laatste 12 weken.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 4:19

Coco schreef:Ik ben er 30 aangekomen, de laatste 15 in de laatste paar weken.
Week na de bevalling was ik er 25 weer kwijt.

Maar dat is niet eerlijk ; jij had er 2 in je buik! :P
Wel heel chill dat er een week na de bevalling alweer 25 weg waren!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Floor zo 12 jun 2011 - 4:20

Ik zit nu 1.5/2 kilo boven mijn begin gewicht van voordat ik zwanger werd. Morgen 18 weken zwanger.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 4:23

Ik ben nu in (morgen) 19 weken, 3.5-4 kilo aangekomen. Netjes volgens mij smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  liesje zo 12 jun 2011 - 4:26

tot nu toe niks aangekomen maar mn eetlust is ook niet om over naar huis te schrijven. dus hoop wel dat het wat gaat verbeteren
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Liadan zo 12 jun 2011 - 4:27

Ik was 10 kilo aangekomen. Sinds gisteren zijn alle kilo's er weer af.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 4:51

22 kilo in totaal! Erg veel vocht en een 8 ponder!

Vlak erna 15 kilo kwijt en nu zit ik weer op mijn oude gewicht van 61 kg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  PapillonRose zo 12 jun 2011 - 4:56

In totaal 14 kilo aangekomen, waarvan een kilo of 9 in de laatste 10 weken.. Na de bevalling was ik weer 10 kg kwijt. Helaas zit er inmiddels weer wat extra aan ivm met medicatie, maar hoop in elk geval weer bij mijn oude gewicht terug te komen over een tijdje.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 4:58

Ik ben nu ruim 15 kg aangekomen.

In de afgelopen 1,5 week was het bijna 3 kg!! Maar dat heeft ws met het vele vruchtwater te maken door de zwangerschapsdiabetes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Novalee zo 12 jun 2011 - 5:11

Ik zit nu op 17kg. Ik houd wel wat vocht vast, maar ik vrees dat het meeste toch de extra boterhammen en koekjes zijn. En erg mobiel ben ik nu ook niet meer, dat helpt natuurlijk ook niet.

Op dit moment ben ik erg gemotiveerd om na de bevalling alles (plus een extra 10kg) er weer af te krijgen. In het begin zal ik alles lopend moeten doen, dus ik krijg iig genoeg beweging dan smile
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  studiebol zo 12 jun 2011 - 5:12

Nog niks, ben eigenlijk alleen maar afgevallen. Maar dat komt omdat ik ontzettend vaak heb moeten overgeven.Oh en ik ben 14 weken zwanger
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 5:20

studiebol schreef:Nog niks, ben eigenlijk alleen maar afgevallen. Maar dat komt omdat ik ontzettend vaak heb moeten overgeven.Oh en ik ben 14 weken zwanger
Ik ben eerst ook een paar kilo afgevallen, dat aankomen komt echt vanzelf, let maar op!!

Weet je eigenlijk al meer over 1 of 2 eiig, 1 of 2 placenta's enz?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  studiebol zo 12 jun 2011 - 5:26

ProudMama schreef:
studiebol schreef:Nog niks, ben eigenlijk alleen maar afgevallen. Maar dat komt omdat ik ontzettend vaak heb moeten overgeven.Oh en ik ben 14 weken zwanger
Ik ben eerst ook een paar kilo afgevallen, dat aankomen komt echt vanzelf, let maar op!!

Weet je eigenlijk al meer over 1 of 2 eiig, 1 of 2 placenta's enz?

Haha over die kilo's maak ik me geen zorgen hoor!

Over 1 of 2 eiige kunnen ze nu nog niks zeggen, ze hebben wel 2 placenta's en allebei hun eigen vruchtzak.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 5:29

studiebol schreef:
ProudMama schreef:
studiebol schreef:Nog niks, ben eigenlijk alleen maar afgevallen. Maar dat komt omdat ik ontzettend vaak heb moeten overgeven.Oh en ik ben 14 weken zwanger
Ik ben eerst ook een paar kilo afgevallen, dat aankomen komt echt vanzelf, let maar op!!

Weet je eigenlijk al meer over 1 of 2 eiig, 1 of 2 placenta's enz?

Haha over die kilo's maak ik me geen zorgen hoor!

Over 1 of 2 eiige kunnen ze nu nog niks zeggen, ze hebben wel 2 placenta's en allebei hun eigen vruchtzak.
Wat goed, 2 placenta's! Dat is weer veel minder risico- vol, geen kans op TTS enz

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Chelle zo 12 jun 2011 - 5:31

Ik was in totaal 11,5 kilo aangekomen en ben nu inmiddels 8,5 kilo kwijt.
Ben trouwens met 38 weken bevallen, anders mischien nog wat extra aangekomen ;-)
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Fearie zo 12 jun 2011 - 5:42

Ik zit nu op 30 weken en ben 15 kilo aangekomen, nu moet ik ook erbij zeggen dat ik soms me ook wel lekker heb laten gaan met eten (en snaaien) en daar sinds 3 weken wel weer op let. 15 kilo vond ik erg confronterend haha :shock:

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 5:43

Bij H. was ik ruim 29 kilo aangekomen.
Dat was er bijna af tot ik na een paar maanden Prednison kreeg Evil or Very Mad
Daarna is het veel moeilijker om die kilo's kwijt te raken.

Nu ben ik nog niks aangekomen.
Oh, ben nu 15wk zwanger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?  Empty Re: Hoeveel kilo zijn jullie (tot nu toe) aangekomen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum