Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

+43
Tania
koNijntje
teletascha
ProudMom
Susan
M@niek
Thunder
Tiara
Ezzer
Monnie
Flower_L
moepie
Cupcake
*Lookie*
Smaragdje
Linda
Flip Fluitketel
meisje
Floor
Pussycat
snoezel
chipa
Theeleut
shadow
Novalee
Blue flower
Bruintje Beer
Laced
Clapperdie
Liadan
Annie24
Pandora
meisjesmama
kwak
Rouge
pindaatje
Pien
blondje1313
Roos
Star007
SarahKey
Lejow
Earane
47 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Lejow wo 4 jan 2012 - 0:33

Nee, dan hier nog geen vocht te bekennen

Ok Sarahkey, gelukkig maar dan!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 0:34

Earane schreef:Wow, je hield wel erg veel vocht vast, Stofzuiger! Was dat niet pijnlijk?
Ja, vooral eind van de dag had ik het gevoel dat mijn benen en voeten op barsten stond. En down under ook, daar zat ook veel vocht, tot in mijn buik kon ik putjes drukken.

Na de bevalling stonden mijn handen ook in mijn bovenbenen door het optrekken van mijn benen tijdens het persen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 0:35

Ik ben de eerste zwangerschap nog geen 12 kilo aangekomen.
Nu zit ik ongeveer op 7 kilo, maar volgende week weer naar de VK en dan weet ik het precies smile

Afvallen tijdens de zwangerschap is niet goed hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  meisjesmama wo 4 jan 2012 - 0:37

Beide keren 23 kilo aangekomen. Ik hield ook vreselij vocht vast en de 2de woog al 9,5 pond dus dat wil ook wel. Ik moet nog steeds 2 kilo en dan zit ik weer op mijn gewicht van voor de zwangerschap.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 0:43

Ik ben in het begin 5 kg afgevallen. Tot nu toe zit ik nog steeds 2 kg onder mijn startgewicht. Heb wel de opdracht van de dietiste om toch wat meer te gaan eten. (ik krijg wel genoeg binnen want ik eet wel gewoon gevarieërd)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  SarahKey wo 4 jan 2012 - 0:50

Lejow schreef:Nee, dan hier nog geen vocht te bekennen

Ok Sarahkey, gelukkig maar dan!!

Was ook wel wat ik vroeg aan haar hoor want dacht ook, gemiddeld kom je 10-13 kg aan in de zwangerschap en ik zat toen met 26 weken op uhh 0,5 kg Embarassed Dus maakte me toen ook wel even zorgen. Maar dat hoeft dus helemaal niet.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  SarahKey wo 4 jan 2012 - 0:51

yvonne schreef:Ik ben in het begin 5 kg afgevallen. Tot nu toe zit ik nog steeds 2 kg onder mijn startgewicht. Heb wel de opdracht van de dietiste om toch wat meer te gaan eten. (ik krijg wel genoeg binnen want ik eet wel gewoon gevarieërd)

dat word nog moeilijk nu je ook op de koolhydraten moet gaan letten.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Pandora wo 4 jan 2012 - 0:51

Ik heb mezelf nooit gewogen maar ik schat dat ik wel iets van 30 kilo ben aangekomen! Ik was hoogzwanger in de hete zomer van 2010 dus hield ook megaveel vocht vast, ik had geen eens enkels meer en op het laatst paste ik zelfs mijn birkenstocks slippers niet meer Embarassed
Ik ben alle kilo's binnen een jaar kwijtgeraakt, maar heb daar wel echt mijn best voor moeten doen. Ik ben nu ietsje lichter dan voor mijn zwangerschap. Ik heb écht niet lopen vreten maar ben toch vreselijk aangekomen, mijn grootste angst is dus ook dat ik met een volgende zwangerschap weer zoveel aankom..... zucht...
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 0:52

Precies 15 kilo

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Annie24 wo 4 jan 2012 - 0:55

6 kilo
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Liadan wo 4 jan 2012 - 1:15

Ik ben beide keren 10 kilo aangekomen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Clapperdie wo 4 jan 2012 - 1:18

ik zit op 13 kilo bij 30 weken. maar heb veel vruchtwater. volgens mij houd ik ook vocht vast in mn handen en voeten/enkels.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Laced wo 4 jan 2012 - 1:22

Annie24 schreef:6 kilo

+1

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Bruintje Beer wo 4 jan 2012 - 1:44

Bij beide 15 kilo.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Blue flower wo 4 jan 2012 - 1:46

20 kilo, en dan had ik heel veel vruchtwater een zwaar kindje en hield vocht vast op het laatst, ik ben ook pas na ongeveer een week of 26 veel gaan aankomen. Nadat mijn zoontje geboren was had ik al gelijk weer een platte buik, en was denk een maand na de bevalling alles weer kwijt, nu iets meer dan een jaar later ben ik 5 kilo lichter dan voor de zwangerschap Very Happy
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Novalee wo 4 jan 2012 - 1:48

Ik heb me op de ochtend van de dag van de bevalling gewogen en toen was ik 19,6 kg aangekomen. Deels door veel snoepen en deels door vochtvasthouden. Ik dacht dat dat vochthouden wel meeviel, tot ik in de kraamweek m'n schoenen weer aandeed en m'n veters ineens 3x zo lang waren smile Ik heb de dag na de bevalling wel op weegschaal gestaan, maar ik weet eigenlijk niet meer hoeveel er toen af was. Ik meen iets van 8 of 9 kilo.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  shadow wo 4 jan 2012 - 1:58

ik ben tot nu toe (38 wk) 12 kg bijgekomen.Vorige zwangerschap was ik 9 kg bijgekomen (wel met 33 weken bevallen)


shadow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Theeleut wo 4 jan 2012 - 2:02

1e keer 17kg 2e keer 14kg
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  chipa wo 4 jan 2012 - 2:25

Ik ben zo'n 28 kilo aangekomen tijdens mn zwangerschap. Maar ook veel vocht. Had echt heel dikke olifanten voeten! Nu nog 5kg te gaan en dan zit ik weer op mijn oude gewicht. 9 maanden op, 9 maanden af zullen we maar zeggen. Hopelijk raak ik de laatste 5kg dus nog kwijt in de komende 2 maanden.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  snoezel wo 4 jan 2012 - 2:40

20kg.
En had geen last van vocht.

Heb er 5 maanden over gedaan om het er weer af te krijgen.
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 2:52

Earane schreef:@ De meiden die veel vocht vasthielden: Komt dat dan vooral door het seizoen dat jullie veel vocht vasthielden? Of maakt het niet uit of je hoogzwanger bent in lente/zomer of winter?

Ik kwam bij allebei ongeveer 20 kilo aan, bij de eerste iets meer en de tweede iets minder. Bij de eerste was ik uitgerekend in maart en ging het vooral de laatste maanden erg hard, en ik hield toen heel erg veel vocht vast, kon vanaf 30 weken mijn laarzen niet meer aan en de laatste weken heel veel op Crocs gelopen. Ik bleek wel zwangerschapsvergiftiging te hebben en dat kan daar mee te maken gehad hebben. Bij de tweede was ik uitgerekend in september, dus de hele zomer door, toen hield ik wel ietsjes vocht vast en ook al vrij vroeg, maar echt niks vergeleken bij de eerste. Bij de eerste zat het ook overal, benen, armen, handen, gezicht, nek, bij de tweede met name in mijn enkels. Bij de tweede kwam ik ook veel geleidelijker aan. Ik was toen met 29 weken ook 10 kilo aangekomen (heb het bijgehouden bij haar tot 34 weken).
Nu ben ik 24 weken en zo'n 4 kilo aangekomen. Ben wel erg misselijk maar maximaal een halve kilo afgevallen, ik schommelde wel heel erg tussen 0 en 1 kilo erbij, maar sinds 18 weken oid kom ik ongeveer een halve kilo per week aan. Dat is ook wel zo'n beetje wat er geadviseerd wordt bij een normaal gewicht hier, ongeveer 500 gram per week in het tweede trimester. Maar volgens mij als je goed eet en erop let dat je niet loopt te snaaien maakt het niet zoveel uit. Ze wegen hier in elk geval niet meer en ik heb het er dus net nog over gehad bij de VK maar ook die 500 gram is maar een richtlijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 3:03

Bij de oudste 13 kilo,

bij de 2e 7 kilo

en bij de tweeling 12 kilo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Pussycat wo 4 jan 2012 - 3:05

Met 25 weken was ik nog amper aangekomen 3 kilo ofzo, maar op het eind was ik toch in totaal 15 kilo aangekomen. Nog wel normaal, maar dat ging ineens snel. Nou kwam dat ook wel door de stress die ik in mijn zwangerschap had de laatste weken... ik kan niet tegen stress dan ga ik meer eten. Met 41+1 ben ik bevallen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Floor wo 4 jan 2012 - 3:57

Ik was in totaal 21 kilo aangekomen. Na 10 dagen was ik 10 kilo kwijt (nu na 1.5 maand ben ik er 8 kwijt Rolling Eyes Nu ik gisteren bij de gyn ben geweest op controle en ik weer alles mag doen wil ik weer meer gaan bewegen maar echt alles doet zo'n pijn, lang staan of lopen dan heb ik zoveel pijn in m'n benen, ik vrees dat ik er nog lang over doe om alle kilo's weer kwijt te raken)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  meisje wo 4 jan 2012 - 3:59

Bij de eerste ongeveer 7 kilo (en dat was ik ook meteen weer kwijt)
Bij de tweede ongeveer 10 kilo (dat ben ik nu ook alweer kwijt)

Ik was het dus binnen 4 maanden bij allebei weer kwijt.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum