Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

+13
PapillonRose
smooch
PiP
vlinder-19
moepie
Sylvana
Coco
SarahKey
koNijntje
Lejow
Happy
Susan
Bluestar
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? Empty Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  Bluestar do 3 mei 2012 - 2:15

Hoi Dames,

Ik ben inmiddels 24.3 weken zwanger. Ik weet niet zo goed wat ik woog net voordat ik zwanger werd, maar ik denk dat ik inmiddels al zo'n 6,5 tot 7 kilo aangekomen ben. Het lijkt me erg veel!

Hoeveel waren jullie aangekomen rond die tijd?

Ik had me voorgenomen om juist niet te veel te snoepen, omdat het er straks anders zo moeilijk af gaat..

Maar het is zo moeilijk!! Daarnaast sportte ik 3 x per week, nu ben ik blij als ik energie heb voor 1 x per 2 weken.....

Ik heb al moeite met het idee dat ik aankom, maar nu ik die cijfers heb gezien baal ik weer even extra. Wel zit het echt aan de voorkant van mijn buik....
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 2:19

Ik ben vanaf opname mijn controles op gaan schrijven, en de eerste die ik opgeschreven heb is van 26 weken, toen zat ik op 10.2 kg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  Susan do 3 mei 2012 - 2:23

Geen idee meer hoeveel het precies was, maar volgens mij ben ik tijdens de eerste zwangerschap rond die tijd ook wel eens bang geweest dat ik teveel was aangekomen en uiteindelijk was het in totaal toch maar 10 kilo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 2:25

ik was bij de laatste controle tot nu toe 5 kg aangekomen. Dit was erg netjes zei de VK. Gemiddeld komt een vrouw 10-12 kg aan maar als je veel vocht vasthoud kan dit al snel meer worden.
Maar denk dat je je niet druk moet maken om die 6.5-7kg, denk dat dit ook nog erg netjes is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  Happy do 3 mei 2012 - 2:32

Ik was met 24 weken 6 kilo aangekomen.

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  Lejow do 3 mei 2012 - 2:36

Ik was met 27 weken al een kilo of 10/11 aangekomen.
Ik ben met 29w5 uiteindelijk bevallen, en wil niet weten hoeveel ik anders aangekomen was in totaal als ik tot de 40 weken gelopen had Embarassed .
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  Bluestar do 3 mei 2012 - 2:40

Bedankt voor julie reacties! Erg fijn om ervaringen te kunnen lezen.
Je hoort zoveel verschillende dingen. Sommigen zeggen wat heb je een klein buikje en sommige vinden mijn buik juist flink!
Vanavond bij de vk ook nog maar eens vragen.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  Lejow do 3 mei 2012 - 2:48

Dat is altijd!
Ik had soms dat (op dezelfde dag) de ene zei: Zo, je buik is ook al flink!!! Je loopt zeker op het eind.. Ehm nee? Ik ben pas 26 weken?
En dat iemand anders weer zei dat ik een bescheiden buikje had en je het nu pas een beetje ging zien allemaal..
Ik bedoel maar laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  koNijntje do 3 mei 2012 - 2:52

ik was rond de 24weken ook ongeveer 7kg aangekomen, in totaal zo'n 16kg bij 37+4..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  SarahKey do 3 mei 2012 - 2:54

Ik zat met 23,3 dagen op mijn startgewicht.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  Lejow do 3 mei 2012 - 2:55

SarahKey schreef:Ik zat met 23,3 dagen op mijn startgewicht.

Na de geboorte bedoel je?
Ik zit nu nog 2,5 kilo boven mijn start gewicht. Pas wel al mijn kleren weer, maar mijn borsten zijn nog 2 cupmaten groter en alles is wat slapper hehe.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 2:56

Bij 25 weken was ik denk ik zo`n 10 kilo aangekomen, uiteindelijk schommelde ik daar een paar weken tussen, en aan het eind was ik 22 kilo bij, oa vocht maar ook veel vet & baby. Nu 5 maanden later, moet ik nog 5 kilo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  SarahKey do 3 mei 2012 - 3:16

Lejow schreef:
SarahKey schreef:Ik zat met 23,3 dagen op mijn startgewicht.

Na de geboorte bedoel je?
Ik zit nu nog 2,5 kilo boven mijn start gewicht. Pas wel al mijn kleren weer, maar mijn borsten zijn nog 2 cupmaten groter en alles is wat slapper hehe.

haha bedoel weken nerd Cool

Met 23,3 weken zwangerschap zat ik op het startgewicht.

Na de geboorte zat ik dezelfde dag er 4 kg onder. (Komt echt door dat dieet voor zwangerschapsuiker)
maar zit er nu weer aan die 4 No puur door weer 'normaal' te eten. En dat slapper, herkenbaar Laughing Wink Hier nog een blubberbuik.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 3:22

Da's netjes hoor. Ik ben nu ook 24 weken en ben 16 kilo aangekomen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 3:25

Charlie schreef:Da's netjes hoor. Ik ben nu ook 24 weken en ben 16 kilo aangekomen!
Maar dat is 8 kg per baby...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  Coco do 3 mei 2012 - 3:51

Met 24 weken zat ik rond de 10 kg voor een tweeling. Erg netjes, maar er zijn er daarna nog 18 bijgekomen (tot 38.3wk) en vooral de laatste 6 weken.

Ik denk dat het weinig zegt over de rest van de zwangerschap. Sommigen groeien in het begin heel snel qua gewicht maar komen op het eind veel langzamer bij. Buurvrouw was tot 25 weken niets gegroeid qua gewicht en was met 37 weken 17 kg boven het startgewicht. In 12 weken opeens flink gegroeid dus. Het kan alle kanten nog op.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  Sylvana do 3 mei 2012 - 3:56

Ik ben bijna 24 weken en ik ben geloof ik zo'n 8 kilo aangekomen nu. Durf het niet precies te zeggen want ik weet mijn precieze gewicht van voor de zwangerschap niet.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 3:58

Ik zat met 24 weken afgelopen zwangerschap geloof ik op 4 kg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  moepie do 3 mei 2012 - 4:33

Bij mijn eerste zwangerschap denk ik zo'n 4/5 kilo.
Bij deze zwangerschap zo'n 2 kilo
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  vlinder-19 do 3 mei 2012 - 5:03

Heb net op mn kaart van de 1e zwangerschap gekeken, en was 10kg aangekomen bij 24wk.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  PiP do 3 mei 2012 - 6:41

Heb even geen zin om boven te kijken, maar ik geloof bij deze zwangerschap met 25 weken 1 kilo en bij de vorige nog niks.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  smooch do 3 mei 2012 - 6:51

Ik ben nu 23 weken en ongeveer 2 kilo aangekomen.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 6:54

Ik was alleen maar afgevallen door het vele spugen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  PapillonRose do 3 mei 2012 - 6:56

Ik dacht maximaal een kilo of 5. Doordat ik de eerste tijd flink ziek ben geweest, is het meeste gewicht er bij mij in de laatste weken bij gekomen. In totaal ben ik 15kg aangekomen tijdens de zwangerschap.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  Jezzie do 3 mei 2012 - 7:19

Ik ben tot nu toe 4 kilo aangekomen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum