Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

+43
Tania
koNijntje
teletascha
ProudMom
Susan
M@niek
Thunder
Tiara
Ezzer
Monnie
Flower_L
moepie
Cupcake
*Lookie*
Smaragdje
Linda
Flip Fluitketel
meisje
Floor
Pussycat
snoezel
chipa
Theeleut
shadow
Novalee
Blue flower
Bruintje Beer
Laced
Clapperdie
Liadan
Annie24
Pandora
meisjesmama
kwak
Rouge
pindaatje
Pien
blondje1313
Roos
Star007
SarahKey
Lejow
Earane
47 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? Empty Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Earane wo 4 jan 2012 - 0:14

Hoeveel kilo zijn jullie, moeders en zwangeren tot nu toe, aangekomen tijdens de zwangerschap? Ik zit nu op +10 kilo bij bijna 30 weken zwangerschap. De verloskundige zei dat het vanaf nu niet meer zo snel zou gaan, terwijl ik van anderen weer hoor dat het dan juist wel snel gaat. Het zal ook vast wel per persoon verschillen.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Lejow wo 4 jan 2012 - 0:17

Grappig, ik wilde hetzelfde topic openen
Ik zit met 26 weken namelijk al op 9.. dus vrees dat ik je wel in ga halen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 0:18

Ruim 20 kg.

Bij mij ging het aan het eind juist keihard, maar kwam ook door het vele vocht wat ik vast hield. Mijn lichaam was juist aan het afvallen, dat werd duidelijk aan de ketonen in mijn urine.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  SarahKey wo 4 jan 2012 - 0:19

35 weken en 2,5 kg aangekomen, met dank aan de feestdagen Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Earane wo 4 jan 2012 - 0:20

@ Lejow: Ik geloof dat ik de 9 kilo bij 27 weken had bereikt. Hopelijk sta je ook even een paar weken stil Wink


Laatst aangepast door Earane op wo 4 jan 2012 - 0:20; in totaal 1 keer bewerkt
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Star007 wo 4 jan 2012 - 0:20

In 37 weken ongeveer 13 kilo. Weeg nu zelfs 1 kilo minder als voor de zwangerschap *trots* Laughing
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Roos wo 4 jan 2012 - 0:20

20,2 kg en ook hier ging het op het laatst hard (mede door het vele vocht...).
Ik vond het echt verschrikkelijk...

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  blondje1313 wo 4 jan 2012 - 0:20

Sarah, ben jij veel ziek geweest dan?

Ik was ruim 20 kilo aangekomen, nu nog ongeveer 7,5 te gaan...

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Pien wo 4 jan 2012 - 0:22

Met 40weken was het 9kilo... Daarna niet meer gewogen dus wat er die laatste 3weken nog bij kwam weet ik niet. Overigens toen ik 6dagen na de bevalling op de weegschaal stond waren die 9kilo's er gelijk af en nog 3extra...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Earane wo 4 jan 2012 - 0:22

@ De meiden die veel vocht vasthielden: Komt dat dan vooral door het seizoen dat jullie veel vocht vasthielden? Of maakt het niet uit of je hoogzwanger bent in lente/zomer of winter?
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Lejow wo 4 jan 2012 - 0:22

SarahKey schreef:35 weken en 2,5 kg aangekomen, met dank aan de feestdagen Laughing

Maar zo weinig aankomen is toch ook weer niet goed, lees ik overal?


Volgens mij zit het gewicht bij mij ook grotendeels in mijn borsten, ze waren al niet klein, maar man wat een meloenen heb ik hangen..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 0:22

Ik was ze kort na de bevalling al kwijt (toen ik al het vocht had uitgeplast) en nu zit ik op -4,5 kg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 0:23

Lejow schreef:
SarahKey schreef:35 weken en 2,5 kg aangekomen, met dank aan de feestdagen Laughing

Maar zo weinig aankomen is toch ook weer niet goed, lees ik overal?


Volgens mij zit het gewicht bij mij ook grotendeels in mijn borsten, ze waren al niet klein, maar man wat een meloenen heb ik hangen..
Het hangt ook af van je start gewicht geloof ik. Met een lager BMI mag je meer aankomen als met een hoog BMI.

Wacht maar tot na je zwangerschap, dan gaan ze pas hangen Twisted Evil


Laatst aangepast door Stofzuiger op wo 4 jan 2012 - 0:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  pindaatje wo 4 jan 2012 - 0:24

Ben nu bijna 38 weken en ruim 15 kilo aangekomen.
De laatste weken zijn hard gegaan, vanwege het vocht wat ik nu vasthoud!
(kan geeneens meer schoenen aan, niet handig met dit weer)

Bij de eerste zwangerschap was ik 19 kilo aangekomen, ook mede door de enorme hoeveelheid vocht..

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Lejow wo 4 jan 2012 - 0:25

Waaraan merk je dat je vocht vasthoudt?
Ik heb vanmezelf al dikke enkels, waar mijn sokken in staan, dus dat is niet echt een graadmeter Laughing
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  pindaatje wo 4 jan 2012 - 0:25

Earane schreef:@ De meiden die veel vocht vasthielden: Komt dat dan vooral door het seizoen dat jullie veel vocht vasthielden? Of maakt het niet uit of je hoogzwanger bent in lente/zomer of winter?

Voor mij maakt dit niet uit, de eerste zwangerschap was ik in de zomer hoogzwanger, en deze keer midden in de winter.
Moet er wel bijzeggen dat het nu iétsje minder is met vochtvasthouden, maar veel zal het niet schelen.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Rouge wo 4 jan 2012 - 0:26

Ik ben ongeveer tussen de 20 en 25 kilo aangekomen bij 1e.
Nu heb ik al eventjes niet op weegschaal gestaan, maar in iedergeval zit er wel minimaal 7 kilo aan. Ik hield bij de 1e ook veel vocht vast, had echt bolle voeten enzo. Volgens mij zijn de meiden die niet veel aangekomen zijn vaak al wat steviger van zichzelf, je hoort vaak dat hele slanke meiden/vrouwen veel meer aankomen en lijkt me ook wel logisch.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  pindaatje wo 4 jan 2012 - 0:28

Lejow: ik merkte het aan mijn enkels, waar de rand van de sokken steeds dieper in kwam te staan, en mijn schoenen steeds strakker gingen zitten, en nu dus niet meer passen. Aan mijn handen omdat mijn ringen begonnen te knellen, die afgedaan, en kan het nu merken doordat ik mijn vingers moeilijker kan buigen. In mijn gezicht, tja, dat kun je gewoon zien, en ik krijg er heel veel opmerkingen over van iedereen... Sad

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 0:29

Lejow schreef:Waaraan merk je dat je vocht vasthoudt?
Ik heb vanmezelf al dikke enkels, waar mijn sokken in staan, dus dat is niet echt een graadmeter Laughing
Dat voel je wel. En kan je er putjes in drukken.




Laatst aangepast door Stofzuiger op wo 4 jan 2012 - 0:42; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  kwak wo 4 jan 2012 - 0:30

ik ben ongv. 15 kilo aangekomen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  SarahKey wo 4 jan 2012 - 0:31

blondje1313 schreef:Sarah, ben jij veel ziek geweest dan?

Ik was ruim 20 kilo aangekomen, nu nog ongeveer 7,5 te gaan...

Nee hoor, in het begin was ik paar kg afgevallen omdat ik door de misselijkheid wel minder at. Vooral geen vlees meer. Maar heb nooit hoeven spugen ofzo. Daarna kwam het er rustig weer wat aan en zat ik op mijn startgewicht en toen kreeg ik zwangerschapssuiker. En let nu dus op de koolhydraten.

Lejow: maakt niets uit hoe weinig je aankomt. Je mag zelfs afvallen, mits je lijf het aankan. Nu ben ik niet 1 van de slanksten dus ik heb reserves genoeg. De baby pakt genoeg wat hij/zij nodig heeft.
(iig dat is wat de dietiste vertelde) zolang de baby het goed doet en je voor de rest gezond en voldoende eet is er niets aan de hand.

Vind het niet erg hoor, hoeft er straks ook niet zoveel er weer af. Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Rouge wo 4 jan 2012 - 0:31

soo....das wel duidelijk haha! Best wel erg. Ik had het ook erg hoor,maar je beseft het pas als je voor en na ziet.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  SarahKey wo 4 jan 2012 - 0:32

Ohwww stofzuiger! :shock:

Zo te zien heb ik nog geen last van vocht vasthouden. Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 0:32

Rouge schreef:soo....das wel duidelijk haha! Best wel erg. Ik had het ook erg hoor,maar je beseft het pas als je voor en na ziet.
Ja, zo naast elkaar zie je het pas echt goed. Snap niet dat ik nog kon lopen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Earane wo 4 jan 2012 - 0:32

Wow, je hield wel erg veel vocht vast, Stofzuiger! Was dat niet pijnlijk?
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap? Empty Re: Hoeveel kilo aangekomen tijdens zwangerschap?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum