Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eenden voeren mag blijkbaar niet!

+17
Plien84
Beachgirl
Carra
Caramba
Caro
Krullebol
Minx
Lejow
Ibbeltje
Monte
Kabouter
JustMeDaan
Tazz
_Femme
Muurvlindertje
Antibes
Caribbeanlover
21 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Eenden voeren mag blijkbaar niet! - Pagina 4 Empty Re: Eenden voeren mag blijkbaar niet!

Bericht  Alex di 3 jan 2012 - 19:12

Maple schreef:
Lejow schreef:
Maple schreef:CBL, vogels (ook eenden) verleren hun insincten als ze altijd maar gevoerd worden. Je krijgt dan eenden met overgewicht én ze weten niet meer hoe ze aan hun eigen voedsel moeten moeten komen, zonder hulp van de mens. Dáárom mogen vogels en dus ook eenden alleen bijgevoederd worden zodra het vinden van eigen voesel niet mogelijk is door sneeuw of ijs.

Een echte dierenvriend houdt dat in z'n achterhoofd.

Dat proberen we haar al het hele topic duidelijk te maken, maar komt niet echt aan...
Oh, dat jij vooraan stond was ook wel te verwachten Wink Maar spuit 11 trekt zich al terug, sorry voor de overbodige info.

Alsof deze reactie ergens op slaat ... scratch
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eenden voeren mag blijkbaar niet! - Pagina 4 Empty Re: Eenden voeren mag blijkbaar niet!

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 19:16

Ik snap de hele discussie sowieso niet. Het is niet dat de man nee stond te schudden omdat ze brood naar de eendjes stond te gooien maar omdat ze het zo ergens neerlegt. Ik zou daar ook niet op zitten te wachten als ik daar woon. Het trekt gewoon ongedierte (ratten/ muizen) aan. Ik zou dus ook nee schudden. Hier in de flat mag je ook geen brood van balkon gooien. Het komt dan op het dak van het winkelcentrum hier beneden en daar komen dan ook weer ratten op af. Genoeg mensen die daar wellicht niet bij nadenken wellicht maar misschien iets voor CBL om dan vanaf nu ook rekening mee te houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eenden voeren mag blijkbaar niet! - Pagina 4 Empty Re: Eenden voeren mag blijkbaar niet!

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 19:35

yvonne schreef:
Cimic schreef:Ik heb besloten om mijn kat te verzuipen want dat bepaal IK lekker zelf want what the f*ck boeit mij dat wat JIJ ervan denkt. En als ik toch lees dat op een of andere manier regels ervoor zijn om ze te breken ook al zijn ze ergens voor bestemd, ja dan alsnog verzuip ik mijn kat. Want het kan toch? Ik MAG de regel toch breken?????? laughcry


Als je hem goed vasthoudt tijdens het verzuipen dan kan je hem daarna nog mee naar huis nemen om er een mooie bontmuts van te maken..

angel :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eenden voeren mag blijkbaar niet! - Pagina 4 Empty Re: Eenden voeren mag blijkbaar niet!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum