Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trouwtopic 2013

+52
Exogenesis
Burn
me1987
Kamperseboekenwurm
Kat1980
rapa nui
Antibes
Alex
Wasmachine
Zonnetje
Marin
TukTuk
Rebecca
flower
Suus
Aziraphale
Caribbeanlover
Bosjesvrouw
Tsjip
Roxy89
mouette
Guus
Sam
Parel
Gizmo
Fearie
Mikki
Appeltje
Funk
Lousanne
Anmy
Sneeuwpopje
Muppetje
Arwyn
Rose
Rhyolite
Mermaid
Rapunzel
Joli86
Slakje
baboeska
Ster
Jolanda
TNMN
Inge
vlinder-2011
Blond
Snoes
Shisha
Tazz
Lash
slaatje
56 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 39 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  mouette wo 6 feb 2013 - 5:11

@ Kat: dat is toch ook een heerlijke huwelijksreis? Wat dat betreft is het sowieso natuurlijk anders als je kinderen hebt..

@ mikki: gefeliciteerd met je zwangerschap!

Mijn vriend is net de uitnodigingen op gaan halen bij de drukker, echt spannend, ik hoop dat ze mooi geworden zijn.
mouette
mouette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Fearie wo 6 feb 2013 - 6:42

@Mikki, gefeliciteerd!

@Mouette, hoe zijn de kaarten geworden?

@Kat, wij hebben onze huwelijksreis ook aangepast aan D. Je wilt toch ook dat je kids het leuk hebben.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  baboeska wo 6 feb 2013 - 7:05

Gefeliciteerd met je zwangerschap Mikki!! Zal vast een extra bijzondere dag worden, en je twee meiden bruismeisjes, leuk hoor!!

Leuke huwelijksreizen hebben jullie allemaal gepland!!

Spannend Mouette, hoop dat de kaarten mooi geworden zijn!

Wij hebben volgende week dinsdag een afspraak staan bij de trouwlocatie. Nog 1 keer het programma goed doorspreken en het menu definitief maken.
Nog maar 11 weekjes dan is het al zover. Komt nu wel heel dichtbij!

Ik heb alleen nog een probleempje met schoenen. Tijdens het passen van mijn jurk moest ik ook opgeven welke hak hoogte max mag zijn van mn schoenen. Heb toen afgesproken max 2,5 cm. Dit omdat ik anders even groot of misschien groter ben dan mn vriend.
Maar nu kan ik echt nergens leuke schoenen vinden zonder hak. Er zijn zoveel leuke schoenen maar helaas allemaal een te hoge hak. Hopelijk komt snel de zomercollectie in de winkels, wie weet vind ik dan nog een leuk paar.
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11

Bericht  Appeltje wo 6 feb 2013 - 8:14

Gefeliciteerd met je zwangerschap Mikki!

baboeska, wat balen van je schoenen. Ik heb zelf ook een schoenenprobleempje, in die zin dat ik nog geen schoenen heb gevonden.
Volgens mij zijn de laagste hakken 3 cm. Of echt zonder hak idd. Hoop dat je ze snel vindt!
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Bericht  Zonnetje wo 6 feb 2013 - 9:40

Gefeliciteerd met je zwangerschap, Mikki!

Ik heb ook nog geen schoenen en wil ook geen te hoge hak, maar ook niet te laag, want daar houd ik niet zo van.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  minoessepoes wo 6 feb 2013 - 21:30

Gefeliciteerd Mikki, wat leuk!

Ik ga wel gewoon hakken van zo'n 10 cm dragen, ik hou niet van "laffe" hakjes, dat vind ik persoonlijk niet zo mooi. Dat ik dan inderdaad ook langer ben dan mijn vriend neem ik maar voor lief.

Heerlijk al die huwelijksreizen ook, echt iets om naar uit te kijken voor na de bruiloft nog, dat is wel heel leuk. Onze witte broodsweken zullen bestaan uit laminaat leggen, schilderen, keukenplaatsen en ga zo maar door. Maar daarna het vooruitzicht van een heerlijk nieuw appartement!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Appeltje do 7 feb 2013 - 4:45

Hoeveel vrije dagen krijgen jullie van je werk voor het trouwen?

Wij hebben geen CAO, en krijgen maar 1 dag.. wat ik overigens raar vind omdat we ook 1 dag krijgen voor het huwelijk van een broer/zus.

Misschien ga ik het toch nog eens navragen.
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  mouette do 7 feb 2013 - 5:20

De kaarten zijn heel mooi geworden en in combinatie met de enveloppen en de zelf ontworpen postzegels is het een mooi en stijlvol geheel geworden. Gister heb ik alle kaarten in de enveloppen gestopt en nu gaan ze richting onze ceremoniemeesters die er nog iets bij willen stoppen.
Ik ben benieuwd, ben niet zo goed in verrassingen maar in dit geval zal ik mijn nieuwsgierigheid toch moeten bedwingen Wink

@appeltje: ik krijg 2 dagen bijzonder verlof.

@ minoessepoes: inderdaad, hier ook geen 'laffe' hakjes. Schoenen moeten plat of een goede hak vind ik. Voordeel is wel dat ik ook met mijn 10 cm hak nog steeds kleiner ben dan mijn vriend, ik ben 1.73 , hij is 1.90 m.
mouette
mouette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12

Bericht  Aziraphale do 7 feb 2013 - 6:40

Gefeliciteerd, Mikki!

Ik krijg 3 dagen in totaal, omdat wij in ondertrouw gaan op Samos zelf neem ik die ook dan pas op. Ik krijg dus twee dagen voor het huwelijk en één dag voor de ondertrouw.

Vandaag kwam m'n internationale uittreksel geboorteregister binnen, nu kunnen we morgen de rest van de documenten ophalen bij twee verschillende gemeentes en vervolgens nog richting Assen voor de apostilles (legalisering). Je moet er dus wat voor over hebben :P
Ik stuur m'n uittreksel weer op naar m'n moeder, die gaat dan de apostille halen in Dordrecht zodat ik niet heen en weer hoef (dik 200 kilometer) en dan stuurt ze het weer terug. Heel gedoe dus! Hopelijk in de loop van volgende week alles opsturen naar de weddingplanner en dan zijn we nog mooi op tijd omdat alles vertaald moet worden.

Onze ringen zijn ook binnen, dus die gaan we morgen tussen de documenten door passen en hopelijk laten graveren smile Gelukkig is de juwelier in dezelfde plaats waar mijn vriend geboren is en waar hij z'n uittreksel moet ophalen.

Dan alleen nog de kleding van m'n vriend kopen en we zijn er klaar voor!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Fearie vr 8 feb 2013 - 8:39

@Appeltje, ik heb geen CAO, maar heb laatst geinformeerd en krijg 3 dagen, 1 voor ondertrouw en 2 voor het huwelijk.

@Bruidskapsels, ik heb ondertussen de bruidsjurk, schoenen en kettinkje, maar het haar?! Wat te doen met mijn haar? Ik ben compleet inspiratieloos, buiten het feit dat ik wat blonde/parelmoer witte plukjes laat zetten.
Heeft iemand tips? Ik heb ongeveer zo'n kapsel
Trouwtopic 2013 - Pagina 39 2011-pixie-punk-haircut-short

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Kat1980 vr 8 feb 2013 - 21:17

Mouette: Leuk dat de uitnodigingen mooi zijn geworden! Ben heel benieuwd wat de ceromoniemeester voor jullie in petto heeft! Nog even geduld hebben dus…

Baboeska: Lastig van je schoenen! Ik heb ook het idee dat bijna alles qua trouwschoenen aardig hoge hakken heeft. Kunnen ze eventueel je jurk niet wat korter maken als de hakken toch hoger blijken te zijn?

Minnoessepoes: Hahaha, das inderdaad een heel ander soort witte broodsweken Wink Maar jullie krijgen er ook wat moois voor terug!

Appeltje: Ik dacht dat je officieel 1 dag voor je ondertrouw krijgt en 2 dagen voor je huwelijk. Zo is het tenminste bij mijn vriend op zijn werk. Ik ben “eigen baas” dus ik mag het zelf bepalen ☺️

Aziraphale: Wat een geregel zeg!

Fearie: Zou je het een beetje naar een zijkant vast kunnen zetten met een mooi speldje of iets dergelijks? Lijkt me erg lastig met kort haar, ik vind het al lastig met mijn haar tot net boven mijn schouders.

Hier gisteren het factuur van de andere cateraar binnen gekregen. Qua prijs schelen beide cateraars niet veel, hoewel we van de eerste weten dat ze goed werk leveren. Zij hebben namelijk ook de catering verzorgd op het 40 jarig huwelijk van mijn schoonouders. Dus ik denk dat die het hem gaat worden.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gizmo vr 8 feb 2013 - 21:42

Baboeska, zit hier niet iets voor je bij? http://www.trouwschoenenwinkel.nl/Rainbow-Club-Soft-Bliss-bruidsschoenen
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285

Bericht  baboeska za 9 feb 2013 - 8:34

Dankje voor de tip Gizmo, ik zal zo eens kijken of er wat tussen zit.

Kat: klopt inderdaad, de meeste hakken zijn hoog. Had ik bij het kiezen van mijn jurk niet echt rekening mee gehouden, en de verkoopster heeft daar verder ook niks over gezegd. Maar ach ik vind vast wel wat.
Je idee over de jurk kan niet, want de jurk zouden ze dan langer moeten maken ipv korter Wink. Als ik er nu hoge hakken onder doe is mn jurk te kort.

Fearie: Lastig inderdaad met kort haar. Vind het wel een erg leuk en hip kapsel trouwens. Wil je er perse iets in qua speldjes ofzo? Ik zou het denk ik gewoon zo laten, en met die blonde plukjes is denk ik heel leuk!

Appeltje: ik krijg 1 dag voor de ondertrouw en 2 dagen voor de bruiloft. De ene dag voor de ondertrouw heb ik niet opgenomen. Ik werk maar 24 uur, dus wij hebben de ondertrouw gewoon op mijn vrije dag gedaan. Die dag plak ik achter onze bruiloft aan. dan heb ik dus 3 dagen vrij.

Aziraphale: Een hele hoop geregel dus. Maar dan heb je ook wat! Geweldig, trouwen op Samos!
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  LindaK za 9 feb 2013 - 21:54

Zo, even bijlezen en reageren smile

Zonnetje, wij trouwen in gemeenschap van goederen.
Jullie hebben weer flink wat geregeld, leuk! Mooi je boeket en de corsages!

Minoessepoes, wij zetten een envelopje op de kaart denk ik...

Appeltje, mijn boeket wordt redelijk goedkoop denk ik...Ik wil fuchsia gerbera's en een kennis maakt het boeket. We zijn daardoor alleen de kosten voor de bloemen kwijt.
En lekker, naar Aruba!!

Baboeska, wauw jullie zijn ook goed bezig qua voorbereidingen. Maar het schiet ook best wel op he?! Leuk die bedankjes!

Guus, gaaf Zuid-Afrika!! Wij gaan naar Barcelona een paar dagen smile

Kat, leuk dat de fotograaf is vastgelegd!

Kylie, leuk dat je jurk binnen is!! En ik las je topic in de zwangerschaps/mamapijler, wat was dat een vervelende situatie! Maar ik vind echt dat je het geweldig hebt opgelost, supergoed!!

Mouette, leuk dat jullie blij zijn met de kaarten...ben benieuwd wat de ceremoniemeesters voor plannen hebben smile

Aziraphale, wat een gedoe joh haha! Maargoed, dan is het daarna wel lekker klaar!

Fearie, ik heb ook kort haar maar denk niet dat ik er iets heel bijzonders mee ga doen. 'Gewoon' zoals het is, maar dan gestyled door de kapper...dat scheelt al haha!

Wij hebben de m&ms besteld smile we kregen een kortingscode van 25% en dat scheelde best wel! Ook de ringen zijn besteld!
Over 2 weken ga ik m'n jurk passen en laten afspelden, ben erg benieuwd...Spannend!

LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937

Bericht  Appeltje ma 11 feb 2013 - 4:07

Linda, waar hebben jullie de m&m's besteld? Heb je enig idee of die kortingscode nog geldig is? Wij gaan waarschijnlijk ook voor de m&m's, maar vind ze op dit moment zonder korting best prijzig (bij bedankjes.nl)
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  LindaK ma 11 feb 2013 - 4:24

Appeltje schreef:Linda, waar hebben jullie de m&m's besteld? Heb je enig idee of die kortingscode nog geldig is? Wij gaan waarschijnlijk ook voor de m&m's, maar vind ze op dit moment zonder korting best prijzig (bij bedankjes.nl)
Wij hebben ze besteld via www.mymms.nl , ook redelijk aan de prijs hoor Trouwtopic 2013 - Pagina 39 561177!
Maargoed, wel helemaal in ons kleurenthema en met onze namen, haha!
We zijn nu per bedankje 1,35 kwijt en maken in totaal zo'n 150 bedankjes.
Ik ga zelf zakjes vullen met de m&ms met een bedankkaartje eraan...

De code kreeg ik via de nieuwsbrief van mymms, volgens mij is de code die wij hebben gebruikt niet meer geldig. Maar er komen regelmatig codes voorbij in de nieuwsbrief!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937

Bericht  Kylie ma 11 feb 2013 - 5:24

Mikki: gefeliciteerd, wat leuk zeg! smile En veel plezier deze week met de trouwdingen.

mouette: wat fijn dat de kaarten zo mooi zijn geworden!

baboeska: veel plezier morgen bij de trouwlocatie morgen, het gaat allemaal snel he.

minoessepoes: na al het klussen heerlijk samen in jullie appartement is ook heel fijn toch smile

aziraphale: dat is idd veel gedoe, als het maar in orde is straks is alles goed smile

fearie: ik vind het haar ook moeilijk. Ik heb lang haar en ik heb wel een mooi kapsel al uitgeprobeerd maar vind het een van de lastigste dingen. Heb ook geen tips verder eigenlijk..

Kat1980: als jullie al weten hoe het eten van die cateraar smaakt zou ik ook die kiezen.

LindaK: Dank je, ik ben ook blij dat het is opgelost. Heb haar vandaag geappt en ze reageerde zoals normaal wel, voor hoever je dat kunt merken op de app.
En oeh! m&ms, leuk en lekker! Nog 2 weken en dan je jurk weer aan, leuk vooruitzicht!

Wij hebben bedankjes in een plastic tonnetje en daar zitten dan dropstaafjes in, ook van bedankjes.nl. Hebben daar ook bellenblaasjes besteld.
Kylie
Kylie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 102
Punten : 155
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Appeltje ma 11 feb 2013 - 7:57

LindaK schreef:
Appeltje schreef:Linda, waar hebben jullie de m&m's besteld? Heb je enig idee of die kortingscode nog geldig is? Wij gaan waarschijnlijk ook voor de m&m's, maar vind ze op dit moment zonder korting best prijzig (bij bedankjes.nl)
Wij hebben ze besteld via www.mymms.nl , ook redelijk aan de prijs hoor Trouwtopic 2013 - Pagina 39 561177!
Maargoed, wel helemaal in ons kleurenthema en met onze namen, haha!
We zijn nu per bedankje 1,35 kwijt en maken in totaal zo'n 150 bedankjes.
Ik ga zelf zakjes vullen met de m&ms met een bedankkaartje eraan...

De code kreeg ik via de nieuwsbrief van mymms, volgens mij is de code die wij hebben gebruikt niet meer geldig. Maar er komen regelmatig codes voorbij in de nieuwsbrief!

Oke! Bedankt voor de tip Trouwtopic 2013 - Pagina 39 561177
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  baboeska di 12 feb 2013 - 3:51

Vandaag voor de laatste keer naar onze trouwlocatie geweest om alles nog een keer door te spreken.
De hele dagindeling ligt nu vast.
Ook hebben we de plek gekozen waar we gaan trouwen. In een hele mooie zaal van het landgoed, met heel veel ramen waardoor je een prachtig uitzicht hebt, midden in de natuur.
Daarna gaan we bij mooi weer naar buiten om de taart aan te snijden en bij slecht weer hebben we nog een hele mooi zaal binnen tot onze beschikking. Zo ook met de bbq, bij mooi weer buiten en anders de grote tuindeuren open en dan half buiten half binnen.

Het wordt zo spannend nu, komt nu echt dichtbij.

Ook heb ik gister bericht gekregen dat mijn jurk klaar is. maar helaas is er iets misgegaan. De verhoudingen van de chiffon laag die op mn jurk zit is niet in verhouding met de rest van de jurk. Dus ik moet zaterdag naar een coupeuse om m te laten herstellen. Baal er wel ontzettend van en was gister ook behoorlijk gestresst maarja je doet er niks meer aan. Hopelijk kunnen ze het mooi herstellen.
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Fearie di 12 feb 2013 - 8:56

@Baboeska, wat fijn van je trouwlocatie en de zaal! Wel erg vervelend van je jurk, kan me voorstellen dat je flink gestresst bent, welke bruid zou dat niet zijn? Hoop dat het gemaakt kan worden!

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Mikki wo 13 feb 2013 - 21:05

Baboeska; oh, wat vervelend van je jurk! Hopelijk wordt het mooi hersteld.
Lindak; je bruidsboeket klinkt mooi! Wij laten het ook een bekende maken, dat scheelt een hoop kosten inderdaad.
Kat1980; ik zou dan voor de bekende cateraar kiezen, dan weet je zeker dat het goed is.
Kylie; leuk bedankje!
Afgelopen dinsdag zijn wij in ondertrouw gegaan, kinderen waren gezellig meegeweest. Gisteren met de fotograag wat dingen doorgesproken, moeten alleen nog locaties gaan zoeken voor de foto's. Dat vind ik wel lastig, want het moeten wel voor ons speciale locaties zijn, niet alleen voor de mooi. Vanavond komt de goudsmid en morgen ga ik mijn jurk passen. De meiden gaan mee, dus ik ben benieuwd hoe ze de jurk vinden!

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Appeltje wo 13 feb 2013 - 22:47

baboeska: oh dat is echt balen zeg!! Hopelijk kunnen ze het goed herstellen. Dat moet gewoon!

Mikki: leuk dat jullie in ondertrouw zijn gegaan! Gefeliciteerd! Wij gaan over 2 weken Very Happy

Mag ik even jullie mening horen over deze schoenen? Ik heb ze beide gepast en vind ze allebei fijn zitten.. maar kan niet goed kiezen! Welke vinden jullie mooier?

Trouwtopic 2013 - Pagina 39 Brandy-250

Trouwtopic 2013 - Pagina 39 Polka__81798_std
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  minoessepoes wo 13 feb 2013 - 22:57

Wij hebben gister de ringen opgehaald en ze zijn helemaal mooi gegraveerd. Het doosje stond op tafel en ik ging elke keer even kijken als ik langs liep, ik vind ze zo mooi. Toen mijn vriend thuis kwam betrapte ik hem daar ook op, hij heeft het doosje wel 10 keer open gemaakt haha.

Gister ook bij de notaris officieel getekend voor het appartement en de hypotheek, toch wel weer een bijzonder moment, dat was op 13-2-13 en we trouwen over precies een maand op 13-3-13 (dus zo langzaam aan wordt 13 voor ons een bijzonder getal). En nu gaan we ons klaarmaken voor het klussen, ik vind dat ook wel leuk en kijk er echt naar uit, ik heb dan 3 weken vrij en ongeveer halverwege die klusweken is onze trouwdag, even lekker een dagje iets anders.

@Appeltje: Als ik tussen deze twee moet kiezen zou ik voor de onderste gaan, daar heb ik alleen geen onderbouwing voor, dat is puur mijn smaak.

@Mikki, hoe oud zijn je meiden? Ik kan me voorstellen dat ze het geweldig vinden, hun moeder in zo'n mooie "prinsessenjurk". Krijgen je meiden ook traditionele bruidsmeisjes jurkjes aan?

@Kat: Weet jij al wat je je zonen aan doet? Echt in pak? Of gewoon mooie kleren die ze daarna ook nog aan kunnen? Het lijkt me wel bijzonder dat je deze dag samen met je kinderen kan vieren!

@Baboeska: Wat vervelend zeg van je jurk, heb je er wel vertrouwen in dat de coupeuse het mooi op kan lossen? Ik kan me voorstellen dat dat even stress met zich meebrengt!

Fearie: Ik weet niet wat voor een type je bent maar je zou je haar wat netter plat kunnen doen eventueel met een mooi haarbandje, maar dat is vrij traditioneel. Ik zou het denk ik gewoon zo dragen zoals je altijd doet (als dat bij je jurk past), maar dan bijvoorbeeld met wat kleine steentjes erin, dus zoiets erin verwerken maar dan met je eigen kapsel:

http://www.google.nl/imgres?q=parels+in+haar&um=1&hl=nl&tbo=d&biw=1920&bih=875&tbm=isch&tbnid=3oFd5pIJvZ-t8M:&imgrefurl=http://angela.fashionblogster.com/parels-op-je-huid-en-je-haar/&docid=lqmmeCPh7az_nM&imgurl=http://angela.fashionblogster.com/files/2012/03/parels-in-haar-e1331814314778-300x226.jpg&w=300&h=226&ei=bbYcUea2HZOV0QWgnoCIDQ&zoom=1&iact=rc&dur=287&sig=116797128656682598155&page=1&tbnh=148&tbnw=214&start=0&ndsp=65&ved=1t:429,r:8,s:0,i:103&tx=90&ty=62

Laatst aangepast door minoessepoes op wo 13 feb 2013 - 23:04; in totaal 1 keer bewerkt
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Bericht  Mikki wo 13 feb 2013 - 23:02

Minoessepoes; tijdens de bruiloft zijn ze net 5 en 3 jaar oud. En echte meiden, dus dol op prinsessenjurken! Ik heb voor hun nog geen jurkjes, die gaan we in het voorjaar kopen. Ze krijgen wel een bruidsmeisjesjurkje, maar wel echt een kinderjurkje, het hoeft geen kopie van mijn jurk te zijn!

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  minoessepoes wo 13 feb 2013 - 23:06

Wat ontzettend leuk! Dat is ook wel echt de leeftijd dat ze zich helemaal een prinsesje kunnen voelen in zo'n mooi jurkje, zo schattig!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud