Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trouwtopic 2013

+52
Exogenesis
Burn
me1987
Kamperseboekenwurm
Kat1980
rapa nui
Antibes
Alex
Wasmachine
Zonnetje
Marin
TukTuk
Rebecca
flower
Suus
Aziraphale
Caribbeanlover
Bosjesvrouw
Tsjip
Roxy89
mouette
Guus
Sam
Parel
Gizmo
Fearie
Mikki
Appeltje
Funk
Lousanne
Anmy
Sneeuwpopje
Muppetje
Arwyn
Rose
Rhyolite
Mermaid
Rapunzel
Joli86
Slakje
baboeska
Ster
Jolanda
TNMN
Inge
vlinder-2011
Blond
Snoes
Shisha
Tazz
Lash
slaatje
56 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 25 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  LindaK ma 26 nov 2012 - 1:35

Over de gasten, wij hebben net geen 40 daggasten. Mijn ouders, zusjes met aanhang, schoonmoeder, schoonzus (ceremoniemeester) met man en zoons + aanhang, mijn opa, mijn oma, 1 tante en oom + 2 nichtjes, 2 vriendinnen en een aantal vrienden met aanhang. Daar zitten ook de getuigen van mijn vriend tussen. Mijn getuigen zijn mijn zusjes.
Met deze mensen gaan we na de ceremonie eten.
's Avonds voor het feest zullen er in totaal zo'n 100 mensen komen, meer vrienden, collega's en familie. Mijn vriend nodigt een aantal van zijn directe collega's uit, ik kijk tegen die tijd even. Werk dan waarschijnlijk ergens anders dan waar ik nu werk!
Wij trouwen om 15.45uur, dus als familie van mij ook bij de ceremonie wil zijn, 'hoeven' ze daarna enkel het stukje tot aan het feest te overbruggen.

Zonnetje ;-), lastig joh kiezen tussen 2 jurken! Ik had er op het laatst ook 2 over. Heb een jurk weer aangedaan, de verkoopster heeft toen de andere jurk goed voor me gehouden. Zo leek het alsof ik die ook aan had. Toen haalde ze die jurk weg en zag ik die andere. Ik wist toen dat het de jurk moest worden die ik aan had :-)

Mikki, ben benieuwd of de proefdrukken bevallen...Onze kaart is klaar, zijn nu nog wat bezig met de teksten...ook best lastig!

Laatst aangepast door LindaK op ma 26 nov 2012 - 6:00; in totaal 1 keer bewerkt
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Zonnetje ma 26 nov 2012 - 5:37

LindaK schreef:Over de gasten, wij hebben net geen 40 daggasten. Mijn ouders, zusjes met aanhang, schoonmoeder, schoonzus (ceremoniemeester) met man en zoons + aanhang, mijn opa, mijn oma, 1 tante en oom + 2 nichtjes, 2 vriendinnen en een aantal vrienden met aanhang. Daar zitten ook de getuigen van mijn vriend tussen. Mijn getuigen zijn mijn zusjes.
's Avonds voor het feest zullen er in totaal zo'n 100 mensen komen, meer vrienden, collega's en familie. Mijn vriend nodigt een aantal van zijn directe collega's uit, ik kijk tegen die tijd even. Werk dan waarschijnlijk ergens anders dan waar ik nu werk!
Wij trouwen om 15.45uur, dus als familie van mij ook bij de ceremonie wil zijn, 'hoeven' ze daarna enkel het stukje tot aan het feest te overbruggen.

Appeltje, lastig joh kiezen tussen 2 jurken! Ik had er op het laatst ook 2 over. Heb een jurk weer aangedaan, de verkoopster heeft toen de andere jurk goed voor me gehouden. Zo leek het alsof ik die ook aan had. Toen haalde ze die jurk weg en zag ik die andere. Ik wist toen dat het de jurk moest worden die ik aan had :-)

Mikki, ben benieuwd of de proefdrukken bevallen...Onze kaart is klaar, zijn nu nog wat bezig met de teksten...ook best lastig!

Ik denk dat je mij bedoelt. Bij mij hebben ze de jurken in twee verschillende winkels. Daarom vind ik het ook zo lastig vergelijken. De vriendin die erbij was, heeft wel foto's gemaakt, maar dan nog zie je ze niet direct naast elkaar. Toch heb ik gevoelsmatig al wel een keuze gemaakt. Een van de twee jurken past toch beter bij mij, dus ik denk dat het die gaat worden.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  LindaK ma 26 nov 2012 - 5:59

Zonnetje schreef:
LindaK schreef:Over de gasten, wij hebben net geen 40 daggasten. Mijn ouders, zusjes met aanhang, schoonmoeder, schoonzus (ceremoniemeester) met man en zoons + aanhang, mijn opa, mijn oma, 1 tante en oom + 2 nichtjes, 2 vriendinnen en een aantal vrienden met aanhang. Daar zitten ook de getuigen van mijn vriend tussen. Mijn getuigen zijn mijn zusjes.

Appeltje, lastig joh kiezen tussen 2 jurken! Ik had er op het laatst ook 2 over. Heb een jurk weer aangedaan, de verkoopster heeft toen de andere jurk goed voor me gehouden. Zo leek het alsof ik die ook aan had. Toen haalde ze die jurk weg en zag ik die andere. Ik wist toen dat het de jurk moest worden die ik aan had :-)

Ik denk dat je mij bedoelt. Bij mij hebben ze de jurken in twee verschillende winkels. Daarom vind ik het ook zo lastig vergelijken. De vriendin die erbij was, heeft wel foto's gemaakt, maar dan nog zie je ze niet direct naast elkaar. Toch heb ik gevoelsmatig al wel een keuze gemaakt. Een van de twee jurken past toch beter bij mij, dus ik denk dat het die gaat worden.

Ja bedoel ik :-) Stom, haha!
Lijkt me ook lastig vergelijken, als het bij 2 verschillende winkels is...
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Bericht  mouette wo 28 nov 2012 - 21:13

Goedemorgen!

Hier weer even een aantal dingen geregeld de afgelopen week op bruilofts-gebied. Dinsdag hebben we de datum officieel vast laten leggen bij het gemeentehuis en gister belde de bruidsmodezaak dat mijn jurk binnen was en dat ik meteen kon komen passen. Dat liet ik me natuurlijk geen twee keer zeggen!

Hij is dus gister helemaal afgespeld en wordt nu precies op maat gemaakt. Het was echt zo leuk om mijn jurk weer aan te doen! En er hoeft gelukkig niet veel aan te gebeuren, de lengte is al precies goed, hij wordt alleen bovenin nog wat smaller gemaakt.
De volgende afspraak staat nu voor 1 maand voor de bruiloft, dan is hij als het goed is precies op maat en kan hij mee naar huis. Very Happy

Hoe staat het met jullie voorbereidingen?
mouette
mouette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12

Bericht  Wasmachine do 29 nov 2012 - 4:31

Leuk mouette, van je jurk! Lijkt me echt tof om m aan te hebben.

Hier ligt alles een beetje stil. Mijn vriend is aan het afstuderen dus we gaan daarna wel weer verder kijken. De locatie waar we het feest willen geven is wel zo goed als geregeld, dus ik hoop dat dat binnenkort echt bevestigd wordt.

Verder las ik ergens over 'save the date' kaartjes, dat gaan we binnenkort wel doen, superhandig.
Ik ben wel een lijstje aan het maken van wat er nog geregeld moet worden, maar ik kom niet veel verder dan ambtenaar uitzoeken, kijken voor pak/stof en patroon voor jurk, en voorzichtig de vakantie plannen. Wat er allemaal nog bij komt, daar lopen we vanzelf wel tegenaan, maar ik heb het gevoel dat we al een aardig eind zijn met alles, maar dat kan best nog eens gaan tegenvallen angel
Wasmachine
Wasmachine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 53
Punten : 56
Registratiedatum : 06-01-12

Bericht  Rebecca zo 2 dec 2012 - 9:30

Ik ben gisteren gaan trouwjurkshoppen en helemaal geslaagd smile! Ben er zo blij mee! Ook staat vast wanneer we in ondertrouw gaan, dus weer een paar dingen die van het lijstje gestreept kunnen worden! Gisteren gelijk ook al schoenen en andere accesoires gekocht, dus mijn outfit is compleet!

Wasmachine, op internet zijn heel veel lijstjes te vinden van wat je allemaal 'moet' regelen voor de bruiloft, ik heb daar naar gezocht en die samengesteld/aangepast naar mijn eigen lijstje, handig om af te kunnen vinken!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Zonnetje zo 2 dec 2012 - 10:57

@Mouette: wat leuk dat de jurk er is! Die wil je zeker meteen weer gaan passen.

@Wasmachine: wij gaan in plaats van 'save the date'-kaartjes iedereen een mailtje sturen, omdat we in de vakantieperiode trouwen, maar die kaartjes zijn ook heel leuk.

@Rebecca: fijn dat je de jurk en accessoires bij elkaar hebt! Zijn schoenen en zo niet heel duur in een bruidsmodewinkel of valt dat wel mee?

Ik heb gisteren met mijn schoonmoeder de jurk die ik had uitgekozen van de twee nog eens gepast en ik heb hem gekocht. Ik had eerst twee jurken die ik allebei heel mooi vond, maar ik vond de ene toch beter bij mij passen, dus daar ben ik voor gegaan. Ik heb een boekje meegekregen met schoenen en lingerie, maar daar moet ik nog even over nadenken. Ik wil niet te hoge hakken, want dan ben ik groter dan mijn vriend en bovendien loop ik daar aan het eind van de dag niet meer zo lekker op, denk ik.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rebecca zo 2 dec 2012 - 18:50

Zonnetje, de schoenen, lingerie etc. zijn inderdaad heel duur, maar wij hadden zo'n €1100,- begroot voor de jurk, zonder al die extraatjes, maar doordat de jurk relatief goedkoop is, komen we uit met €1000,- voor mijn volledige outfit, alleen de vermaakkosten van de jurk komen daar nog bij.
Ik heb trouwens wel heel fijne schoenen, ik heb echt brede voeten, dus ik kan nooit pumps/ballerina's etc aan, want daar heb ik na een half uur al ontzettend zere voeten van, maar deze trouwschoenen zijn aan de voorkant breder, dus ik pas er goed in, en bovenin de voorkant zit een soort kussentjes achtig iets.
Fijn dat jij je jurk ook gevonden hebt!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  LindaK ma 3 dec 2012 - 23:03

Leuk Mouette!! Krijg ook zin om m'n jurk weer te passen haha!

Rebecca, super dat je geslaagd bent! Foto Wink Fijn ook dat je qua schoenen en accessoires ook klaar bent.

Wasmachine, ik heb ook verschillende lijstjes op internet bekeken en zo wat samengesteld.

Zonnetje, wat leuk dat jij ook een keuze hebt gemaakt!!

Ik heb net een afspraak gemaakt voor een proef make-up en kapsel (al za dat kapsel wel meevallen, heb kort haar en langer wordt het niet ;-)).
Pas in maart, maar goed, er is weer iets vastgelegd haha!
Morgen komt m'n schoonzus, zij is onze ceremoniemeester. Voor de eerste keer met haar eens wat dingen bespreken.
Hebben jullie een ceremoniemeester? Welke taken geven jullie hem/haar?
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Bericht  Mikki di 4 dec 2012 - 6:53

Rebecca; wat fijn dat je geslaagd bent! Ook meteen voor alle accessoires al, die ga ik bij het passen van de jurk uitzoeken.

Wasmachine; ik heb inderdaad ook lijstjes gemaakt via internet, maar kan er nog niet zoveel van afstrepen.

Zonnetje; fijn dat je een keuze hebt kunnen maken!

Linda; o ja, een ceremoniemeester! Die moeten we ook nog vragen. Uhm, ik denk dat wij ze vooral vragen om de dag met ons door te nemen zodat we niks vergeten, dat ze op de dag zelf dingen regelen zodat wij niet overal aan hoeven denken, en ik denk dat zij het vrijgezellenfeest zullen organiseren.

Wij liggen nog steeds een beetje stil qua voorbereidingen. Vanaf volgende week hebben we vier weken vakantie, dus tijd genoeg om wat dingen te gaan regelen! Wil binnenkort de ceremoniemeesters en getuigen toch eens gaan vragen, nu nog een leuke manier bedenken.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Appeltje di 4 dec 2012 - 23:11

Rebecca, wat fijn dat je je jurk gevonden hebt! Heb je een foto? Trouwtopic 2013 - Pagina 25 561177

Linda, wij hebben ook een ceremoniemeester, maar eigenlijk heeft ze nu nog niet veel taken. We vinden het leuk om alles zelf te regelen haha. Maar op de dag zelf heeft ze natuurlijk wel een aantal taken, en is ze het aanspreekpunt zeg maar. (oja en ze regelt het vrijgezellenfeest)

Bij ons staat alles een beetje op een laag pitje nu. De belangrijke dingen hebben we geregeld, nu nog alle kleine dingen..
Ik moet ook nog schoenen vinden en ga binnenkort contact opnemen met de kapster.

Hebben jullie al nagedacht over een huwelijksreis en zo ja waar gaan jullie allemaal naartoe? Ik vind het erg lastig, het is ook allemaal erg duur vind ik!
Wat is jullie budget hiervoor ongeveer?
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 23:17

Hoe hebben jullie bepaald wie er op je bruiloft komt? Gewoon iedereen uit de familie, ook al zie je die (bijna) nooit? Of alleen de mensen die je regelmatig ziet en waar je echt een band mee hebt.

Gast
Gast

Bericht  Muppetje di 4 dec 2012 - 23:45

Pippa schreef:Hoe hebben jullie bepaald wie er op je bruiloft komt? Gewoon iedereen uit de familie, ook al zie je die (bijna) nooit? Of alleen de mensen die je regelmatig ziet en waar je echt een band mee hebt.
Dat laatste hebben wij gedaan, ga echt niet mensen uitnodigen die ik bij wijze van al tien jaar niet heb gezien

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Appeltje wo 5 dec 2012 - 0:20

Pippa schreef:Hoe hebben jullie bepaald wie er op je bruiloft komt? Gewoon iedereen uit de familie, ook al zie je die (bijna) nooit? Of alleen de mensen die je regelmatig ziet en waar je echt een band mee hebt.

Wij hebben de familie wel gesplitst, de mensen waar we het meest mee omgaan komen overdag, maar de rest van de ooms/tantes/neefjes/nichtjes die we maar 1 of 2 keer per jaar zien worden alleen 's avonds uitgenodigd.

Aan de kant van mijn vriend hebben we ook ooms/tantes die we helemaal niet uitnodigen, omdat we daar geen band mee hebben en dus ook nooit zien of spreken.
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Zonnetje wo 5 dec 2012 - 0:33

Wij hebben beide een goede band met iedereen van onze familie, dus we hebben iedereen uitgenodigd. Nu scheelt het dat het bij mijn vriend maar 10 personen zijn en bij mij van de ene familie 21 personen en van de andere familie 13 personen, dus dat zijn nog behapbare aantallen. Wij nodigen de meesten 's avonds uit, alleen overdag zijn onze oma's en opa erbij en een oom en tante waar mijn vriend een speciale band mee heeft.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Zonnetje wo 5 dec 2012 - 0:37

Appeltje schreef:Rebecca, wat fijn dat je je jurk gevonden hebt! Heb je een foto? Trouwtopic 2013 - Pagina 25 561177

Linda, wij hebben ook een ceremoniemeester, maar eigenlijk heeft ze nu nog niet veel taken. We vinden het leuk om alles zelf te regelen haha. Maar op de dag zelf heeft ze natuurlijk wel een aantal taken, en is ze het aanspreekpunt zeg maar. (oja en ze regelt het vrijgezellenfeest)

Bij ons staat alles een beetje op een laag pitje nu. De belangrijke dingen hebben we geregeld, nu nog alle kleine dingen..
Ik moet ook nog schoenen vinden en ga binnenkort contact opnemen met de kapster.

Hebben jullie al nagedacht over een huwelijksreis en zo ja waar gaan jullie allemaal naartoe? Ik vind het erg lastig, het is ook allemaal erg duur vind ik!

Wij willen graag een mooie huwelijksreis maken. Normaal gesproken gaan we in de zomervakantie naar een zuid-Europees land waar het lekker weer is en waar we de ene dag naar het strand gaan en de andere dag een leuk uitstapje maken. Als huwelijksreis willen we graag buiten Europa op vakantie, om er echt wat bijzonders van te maken, anders dan onze andere vakanties. We zouden graag nog een keer de westkust van de VS bekijken, maar vinden dat als huwelijksreis te inspannend. We willen ook graag wat relaxen.

Toen hebben we naar de Malediven en Mauritius en zo gekeken, maar we hebben het idee dat je daar weinig actiefs kan doen. Dat vind ik ook jammer, voor (een van) de duurste vakanties van mijn leven. Nu zijn we op het idee gekomen om naar Bali te gaan, omdat het daar erg mooi is, je lekker naar het strand kan en je leuke actieve dingen kan doen.

We hebben nog niet precies uitgezocht wat het gaat kosten, maar ik verwacht wel behoorlijk wat. We gaan in ieder geval het vakantiegeld van ons beiden voor deze reis gebruiken.

Ik ben wel benieuwd wat het precies gaat kosten. Is er hier iemand die al eens zo'n soort reis gemaakt heeft? Wat was je er ongeveer aan kwijt?
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Appeltje wo 5 dec 2012 - 2:20

Zonnetje schreef:
Appeltje schreef:Rebecca, wat fijn dat je je jurk gevonden hebt! Heb je een foto? Trouwtopic 2013 - Pagina 25 561177

Wij willen graag een mooie huwelijksreis maken. Normaal gesproken gaan we in de zomervakantie naar een zuid-Europees land waar het lekker weer is en waar we de ene dag naar het strand gaan en de andere dag een leuk uitstapje maken. Als huwelijksreis willen we graag buiten Europa op vakantie, om er echt wat bijzonders van te maken, anders dan onze andere vakanties. We zouden graag nog een keer de westkust van de VS bekijken, maar vinden dat als huwelijksreis te inspannend. We willen ook graag wat relaxen.

Toen hebben we naar de Malediven en Mauritius en zo gekeken, maar we hebben het idee dat je daar weinig actiefs kan doen. Dat vind ik ook jammer, voor (een van) de duurste vakanties van mijn leven. Nu zijn we op het idee gekomen om naar Bali te gaan, omdat het daar erg mooi is, je lekker naar het strand kan en je leuke actieve dingen kan doen.

We hebben nog niet precies uitgezocht wat het gaat kosten, maar ik verwacht wel behoorlijk wat. We gaan in ieder geval het vakantiegeld van ons beiden voor deze reis gebruiken.

Ik ben wel benieuwd wat het precies gaat kosten. Is er hier iemand die al eens zo'n soort reis gemaakt heeft? Wat was je er ongeveer aan kwijt?

Wij gaan normaal gesproken inderdaad ook naar een Zuid-Europees land, en willen dit keer dus ook wat verder weg om het wat specialer te maken.

Malediven heb ik ook voor gekeken, maar je kan er inderdaad weinig doen.
Ik vind het ook wel leuk om een uitstapje te maken, dus een beetje afwisselen.

Bali lijkt mij ook heel erg mooi!

Jullie trouwen ook op 5 juli he? Wij zijn van plan maandag 8 of dinsdag 9 juli op huwelijksreis te gaan. Het is wel net in het dure vakantieseizoen maarja Wink
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Zonnetje wo 5 dec 2012 - 3:07

Appeltje schreef:
Zonnetje schreef:

Wij gaan normaal gesproken inderdaad ook naar een Zuid-Europees land, en willen dit keer dus ook wat verder weg om het wat specialer te maken.

Malediven heb ik ook voor gekeken, maar je kan er inderdaad weinig doen.
Ik vind het ook wel leuk om een uitstapje te maken, dus een beetje afwisselen.

Bali lijkt mij ook heel erg mooi!

Jullie trouwen ook op 5 juli he? Wij zijn van plan maandag 8 of dinsdag 9 juli op huwelijksreis te gaan. Het is wel net in het dure vakantieseizoen maarja Wink

Wij trouwen inderdaad ook op 5 juli en gaan waarschijnlijk ook op 8 of 9 juli op huwelijksreis. We vinden het wel prettig om na de bruiloft nog enkele dagen thuis te zijn. Mijn vriend is leraar op het VO, dus we moeten sowieso altijd in het hoogseizoen op vakantie.

Leuk dat jullie ook buiten Europa willen gaan! Wij hebben ook naar Cuba en Mexico gekeken, maar waarschijnlijk gaat het Bali worden. Heb jij al wat bestemmingen op het hoog?

En heb jij een bepaalde budget wat je eraan uit wilt geven?
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Appeltje wo 5 dec 2012 - 3:17

Inderdaad het lijkt mij ook fijn om na de bruiloft een paar dagen thuis te zijn en even bij te komen. Oja jullie hebben dan sowieso geen keus om buiten de schoolvakantie weg te gaan.

Wij hebben het idee om naar Aruba te gaan, als we kijken bij Arke is dat wel ongeveer 2000 euro pp voor gemiddeld 10 dagen (in een hotel). Ik vind het best prijzig..maar uiteindelijk denk ik van ja we doen dit maar 1 keer dus ik wil ook niet op 100 euro meer of minder kijken, maar even uitzoeken nog! Misschien komen we ook nog wel een andere bestemming tegen, want Bali lijkt mij ook heel mooi.

Hebben jullie ook een prijs in gedachten wat je ervoor uit wilt geven?
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Fearie wo 5 dec 2012 - 5:54

Wij willen graag naar Turkije op vakantie en dan all inclusive, maar nu mijn vriend geen werk meer heeft en ook alleen parttime wat gevonden, dus nog niet voldoende geld om onze reserves op te bouwen.
Ik zit al uit te kijken naar een goedkopere campingvakantie, moet sowieso kindvriendelijke vakantie zijn.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Zonnetje wo 5 dec 2012 - 6:03

Appeltje schreef:Inderdaad het lijkt mij ook fijn om na de bruiloft een paar dagen thuis te zijn en even bij te komen. Oja jullie hebben dan sowieso geen keus om buiten de schoolvakantie weg te gaan.

Wij hebben het idee om naar Aruba te gaan, als we kijken bij Arke is dat wel ongeveer 2000 euro pp voor gemiddeld 10 dagen (in een hotel). Ik vind het best prijzig..maar uiteindelijk denk ik van ja we doen dit maar 1 keer dus ik wil ook niet op 100 euro meer of minder kijken, maar even uitzoeken nog! Misschien komen we ook nog wel een andere bestemming tegen, want Bali lijkt mij ook heel mooi.

Hebben jullie ook een prijs in gedachten wat je ervoor uit wilt geven?

Nee, eigenlijk niet. Onze normale zomervakanties kosten vaak alles bij elkaar (hotel, vlucht, uit eten, autohuur, entreeprijzen, uitgaan en uitjes) al 3000 euro voor twee personen, dus ik denk dat het nu nog een stuk meer gaat worden.

Ik heb wel gehoord dat vooral het ticket veel duurder is, maar de dingen die je daar doet weer veel goedkoper zijn.

Aruba lijkt me ook gaaf, maar ik weet niet of je daar veel kan doen, behalve duiken.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mikki wo 5 dec 2012 - 8:03

Onze huwelijksreis zal waarschijnlijk bestaan uit 1 of 2 nachtjes samen weg, in Nederland of misschien Parijs. Daarna gaan we nog gewoon op zomervakantie naar Italie waarschijnlijk met onze dochters.

Aruba is wel erg mooi trouwens!

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Fearie wo 5 dec 2012 - 8:07

Wauw wat een bedragen. Dat kunnen wij niet uitgeven Trouwtopic 2013 - Pagina 25 561177 Wij plakken wel direct onze huwelijksreis erachter, lekker buiten het seizoen. Wss op de camping of we gaan ergens een huisje huren. In ieder geval ff weg !

Nog even 2 andere vragen
- Wij hebben onze trouwdatum in onze gemeente laten vastleggen bij onze ondertrouw, we gaan in een andere gemeente trouwen. Wanneer moet je die kosten betalen? Wij willen nu de tijd veranderen naar eerder en moeten dat persoonlijk komen doen, moet je dan meteen betalen?
- Wij trouwen redelijk low budget en mogen op onze feestlocatie niet frituren, nu is er de optie van frituur laten bezorgen, maar ik ben ook benieuwd of iemand leuke makkelijke hapjes (bij voorkeur een dag van te voren klaar te maken) weet. We hebben de standaard kaas, komkommer, leverworst en harde worst al op het lijstje staan Trouwtopic 2013 - Pagina 25 561177

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Zonnetje wo 5 dec 2012 - 8:39

Fearie schreef:Wauw wat een bedragen. Dat kunnen wij niet uitgeven Trouwtopic 2013 - Pagina 25 561177 Wij plakken wel direct onze huwelijksreis erachter, lekker buiten het seizoen. Wss op de camping of we gaan ergens een huisje huren. In ieder geval ff weg !

Nog even 2 andere vragen
- Wij hebben onze trouwdatum in onze gemeente laten vastleggen bij onze ondertrouw, we gaan in een andere gemeente trouwen. Wanneer moet je die kosten betalen? Wij willen nu de tijd veranderen naar eerder en moeten dat persoonlijk komen doen, moet je dan meteen betalen?
- Wij trouwen redelijk low budget en mogen op onze feestlocatie niet frituren, nu is er de optie van frituur laten bezorgen, maar ik ben ook benieuwd of iemand leuke makkelijke hapjes (bij voorkeur een dag van te voren klaar te maken) weet. We hebben de standaard kaas, komkommer, leverworst en harde worst al op het lijstje staan Trouwtopic 2013 - Pagina 25 561177

In de kookpijler is nu toevallig een topic over hapjes.

Mag je wel dingen in de oven opwarmen? In dat geval kun je kiezen voor Piccolini's, mini-worstenbroodjes, mini-saucijzenbroodjes, Mora snacks uit de oven, ragoutbroodjes, etc.

Op je andere vraag weet ik geen antwoord. Ik lees even met je mee, want wij gaan ook in een andere gemeente trouwen dan waar wij wonen.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rebecca za 8 dec 2012 - 9:24

*weg*
Wij hebben geen ceremoniemeester, we hebben het er wel over gehad, maar eigenlijk heb ik de behoefte eraan niet zo, ik denk dat het zo ook wel goed komt.

Wij gaan op huwelijksreis naar Corsica. We hebben een huisje voor 2 weken gereserveerd, we gaan met onze eigen auto, we moeten wel de overvaart nog regelen. We hebben niet echt een budget bedacht, maar zijn denk ik al wel €2000,- kwijt aan huisje, reis en hotels op heen en terugreis (ik vind het te ver in 1x rijden). Daar komen dan nog eten en de uitstapjes bij. We gaan een week na de bruiloft weg, de aankomst in al die huisjes is op zaterdag, en op vrijdag trouwen en op zaterdag daar al aankomen is niet echt haalbaar.

Pippa, bij ons komen alleen mensen die dichtbij ons staan. We hebben ook geen feest, maar alleen een diner, daarbij hebben we ongeveer 30 mensen die ons dierbaar zijn.

Laatst aangepast door Rebecca op za 8 dec 2012 - 10:26; in totaal 2 keer bewerkt
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud