Trouwtopic 2013
+52
Exogenesis
Burn
me1987
Kamperseboekenwurm
Kat1980
rapa nui
Antibes
Alex
Wasmachine
Zonnetje
Marin
TukTuk
Rebecca
flower
Suus
Aziraphale
Caribbeanlover
Bosjesvrouw
Tsjip
Roxy89
mouette
Guus
Sam
Parel
Gizmo
Fearie
Mikki
Appeltje
Funk
Lousanne
Anmy
Sneeuwpopje
Muppetje
Arwyn
Rose
Rhyolite
Mermaid
Rapunzel
Joli86
Slakje
baboeska
Ster
Jolanda
TNMN
Inge
vlinder-2011
Blond
Snoes
Shisha
Tazz
Lash
slaatje
56 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Trouwtopic 2013
Het is ook een mooie datum, 13-9-13. Wij wouden eigenlijk 14-5-14 trouwen, maar dat duurde ons te lang haha.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Ik meld me ook :-)
Wij trouwen vrijdag 31 mei 2013!
Voor de meiden die mij niet kennen...
Ik ben Linda, 27 en trouw met mijn vriend ;-), hij is 38. We hebben 2 kinderen, D.aan van 3 en J.ulia van bijna 7 maanden.
Ik moet nu de auto in voor een avond op m'n werk, reageer later uitgebreider :-)
Wij trouwen vrijdag 31 mei 2013!
Voor de meiden die mij niet kennen...
Ik ben Linda, 27 en trouw met mijn vriend ;-), hij is 38. We hebben 2 kinderen, D.aan van 3 en J.ulia van bijna 7 maanden.
Ik moet nu de auto in voor een avond op m'n werk, reageer later uitgebreider :-)
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Ik heb mijn vriend ten huwelijk gevraagd. Steen in de vorm van een hart gegeven en daarop geschreven. Wil je met me trouwen. Dit in een mooi doosje gedaan.
Ik ga aan mijn vader vragen of er in de steen gaatjes geboord kunnen worden en daarna ringetjes. Ik ga door de ringetjes een lintje doen en daar proberen de ringen aan vast te maken.
Ik moet alleen de kerk nog regelen en verder de laatste dingen zoals de bedankjes, kaarten e.d.
Ik ga aan mijn vader vragen of er in de steen gaatjes geboord kunnen worden en daarna ringetjes. Ik ga door de ringetjes een lintje doen en daar proberen de ringen aan vast te maken.
Ik moet alleen de kerk nog regelen en verder de laatste dingen zoals de bedankjes, kaarten e.d.
Sneeuwpopje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 21
Punten : 39
Registratiedatum : 02-01-11
Gefeliciteerd Sneeuwpopje en Slakje!
haha 3 bruiloften op vrijdag 13 september, dat is toevallig
Wie van dit topic is trouwens de eerste bruid van 2013? Iemand die in januari, februari of maart dat jaar gaat trouwen? Ben benieuwd!
haha 3 bruiloften op vrijdag 13 september, dat is toevallig
Wie van dit topic is trouwens de eerste bruid van 2013? Iemand die in januari, februari of maart dat jaar gaat trouwen? Ben benieuwd!
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Misschien eens een lijst maken?
Wie? | Trouwdatum |
Fearie | 14 mei 2013 |
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Gefeliciteerd Slakje, Sneeuwpopje en LindaK!
baboeska- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11
Fearie schreef:Misschien eens een lijst maken?
Wie? Trouwdatum Fearie 14 mei 2013 Baboeska 24 mei 2013
baboeska- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11
Gefeliciteerd Slakje, Sneeuwpopje en LindaK!
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
baboeska schreef:Fearie schreef:Misschien eens een lijst maken?
Wie? Trouwdatum Fearie 14 mei 2013 Baboeska 24 mei 2013 Zonnetje 5 juli 2013
Zonnetje- Kletskop
Wie? | Trouwdatum |
Ster | 8 mei 2013 |
Fearie | 14 mei 2013 |
Baboeska | 24 mei 2013 |
Zonnetje | 5 juli 2013 |
Ster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 186
Punten : 240
Ster schreef:
Wie? Trouwdatum Ster 8 mei 2013 Fearie 14 mei 2013 Baboeska 24 mei 2013 Zonnetje 5 juli 2013 Sneeuwpopje 13 september 2013
Sneeuwpopje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 21
Punten : 39
Registratiedatum : 02-01-11
Wie? | Trouwdatum |
Ster | 8 mei 2013 |
Fearie | 14 mei 2013 |
Baboeska | 24 mei 2013 |
LindaK | 31 mei 2013 |
Zonnetje | 5 juli 2013 |
Sneeuwpopje | 13 september 2013 |
LindaK- Prater
Zo, voordat ik ga slapen nog even mijn aanzoek vertellen :-)
Vorige week zaterdagochtend, half 7, waren de kinderen wakker...mijn vriend was heel snel z'n bed uit!
Wat gerommel en gedoe, haha, toen ze weer naar boven kwamen (dat is normaal). Het was nog donker.op onze kamer en m'n vriend zei dat ze wat wilden vragen...Ik dacht nog, wat een drukte op de ochtend,haha!
Daarna zag ik pas dat D.aan en J.ulia een shirtje aanhadden met: Mama,wil jij met papa trouwen? En zo zaten ze naast het bed, met ring! Ik huilen natuurlijk, haha! Later op de ochtend werden er nog rozen bezorgd en 's avonds zijn we uiteten gegaan.
Ik vond het zo leuk dat alles zo buiten me om is geregeld :-)
Ik ga morgen het topic eens doorlezen!
Vorige week zaterdagochtend, half 7, waren de kinderen wakker...mijn vriend was heel snel z'n bed uit!
Wat gerommel en gedoe, haha, toen ze weer naar boven kwamen (dat is normaal). Het was nog donker.op onze kamer en m'n vriend zei dat ze wat wilden vragen...Ik dacht nog, wat een drukte op de ochtend,haha!
Daarna zag ik pas dat D.aan en J.ulia een shirtje aanhadden met: Mama,wil jij met papa trouwen? En zo zaten ze naast het bed, met ring! Ik huilen natuurlijk, haha! Later op de ochtend werden er nog rozen bezorgd en 's avonds zijn we uiteten gegaan.
Ik vond het zo leuk dat alles zo buiten me om is geregeld :-)
Ik ga morgen het topic eens doorlezen!
LindaK- Prater
Oh, het was heel romantisch. Ik had ontzettende last van mijn hormonen en was na iets heel erg idioots boos weggelopen met de boodschap dat ik hem nooit meer wilde zien (ik denk dat het over het toiletpapier ging). Hij is mij achterna gekomen, heeft mijn handjes vastgepakt, diep in mijn ogen gekeken en gezegd dat hij samen met mij Louise (en misschien wel meer kindjes) wilt opvoeden, met mij wilt oud worden en wilt trouwen.
Maar het is ook vooral om praktische redenen nu.
Maar het is ook vooral om praktische redenen nu.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Wie? | Trouwdatum |
Ster | 8 mei 2013 |
Fearie | 14 mei 2013 |
Baboeska | 24 mei 2013 |
LindaK | 31 mei 2013 |
Zonnetje | 5 juli 2013 |
Rebecca | 2 augustus 2013 |
Laatst aangepast door Rebecca op di 4 sep 2012 - 8:58; in totaal 2 keer bewerkt
Wie? | Trouwdatum |
Ster | 8 mei 2013 |
Fearie | 14 mei 2013 |
Baboeska | 24 mei 2013 |
LindaK | 31 mei 2013 |
Zonnetje | 5 juli 2013 |
Slakje | 13 september 2013 |
Hoe zag de planning van de voorbereidingen eruit bij jullie? Wat hebben jullie wanneer gedaan?
Kunnen jullie een lijstje posten met wat jullie allemaal moeten regelen voor jullie huwelijk?
Slakje- Ratel
Slakje, wij hebben de trouwdatum nu vastgelegd. Net als de eet-en feestlocatie, bij ons 2 aparte locaties, dus dat moest op elkaar afgestemd worden.
Ook de DJ is alvast geboekt. De fotograaf komt over een paar weken langs om kennis te maken, de kans is groot dat hij onze foto's gaat maken.
Voor m'n gevoel zijn de 'grote' dingen nu vast gelegd.
Maargoed, er zijn nog meer dingen ringen, trouwkaarten, JURK en wat al niet meer, haha!
Als je op internet zoekt, kom je wel een planning tegen!
Ook de DJ is alvast geboekt. De fotograaf komt over een paar weken langs om kennis te maken, de kans is groot dat hij onze foto's gaat maken.
Voor m'n gevoel zijn de 'grote' dingen nu vast gelegd.
Maargoed, er zijn nog meer dingen ringen, trouwkaarten, JURK en wat al niet meer, haha!
Als je op internet zoekt, kom je wel een planning tegen!
LindaK- Prater
Wij hebben nu inderdaad ook de grote dingen vastgelegd, zoals het kasteel waar we gaan trouwen/eten en het avondfeest geven. We hebben ook een dj vastgelegd en we hebben al een fotograaf in gedachten die we binnenkort gaan bellen. Verder moeten we nog alles regelen.
Zonnetje- Kletskop
Wie? | Trouwdatum |
Ster | 8 mei 2013 |
Fearie | 14 mei 2013 |
Baboeska | 24 mei 2013 |
LindaK | 31 mei 2013 |
Zonnetje | 5 juli 2013 |
Slakje | 13 september 2013 |
Ostara | 13 september 2013 |
Gast- Gast
Ik ben nog steeds de eerste, dat zal toch niet? Vind t maar niks om bovenaan te staan.
Ik heb als eerste een lijstje gemaakt met alles waar ik aan moet denken, zodat ik dat af kan vinken. Steeds als me iets te binnen schiet wat ik tegen die tijd niet mag vergeten, zet ik dat erbij. Daarna zijn we begonnen aan een ongeveer planning voor de dag, omdat je bij de gemeente meteen het tijdstip vast moet leggen. Ook alle mensen van de 3 locaties waar we zijn geweest, begonnen met de planning doorspreken, dus het is wel handig als je die ongeveer weet.
Nu hebben we de gemeente, kerk, locatie en dj besproken. Er is 1 fotograaf op gesprek geweest en binnenkort een afspraak met een fotograaf/videograaf en zondag natuurlijk jurk passen.
Ik heb als eerste een lijstje gemaakt met alles waar ik aan moet denken, zodat ik dat af kan vinken. Steeds als me iets te binnen schiet wat ik tegen die tijd niet mag vergeten, zet ik dat erbij. Daarna zijn we begonnen aan een ongeveer planning voor de dag, omdat je bij de gemeente meteen het tijdstip vast moet leggen. Ook alle mensen van de 3 locaties waar we zijn geweest, begonnen met de planning doorspreken, dus het is wel handig als je die ongeveer weet.
Nu hebben we de gemeente, kerk, locatie en dj besproken. Er is 1 fotograaf op gesprek geweest en binnenkort een afspraak met een fotograaf/videograaf en zondag natuurlijk jurk passen.
Ster- Fluisteraar
Ik weet echt niet wat kiezen tussen de verschillende locaties (ik mag het helemaal regelen, mijn vriend zegt of het goed is of niet, hij is niet zo into organiseren). Ik ga zien dat we dit weekend eens kunnen gaan kijken naar een aantal locaties.
Ik denk dat ik het zo wil:
-Brunchen met de daggasten
-Trouwen voor de wet (hoelang duurt dat eigenlijk?)
-Foto's
-Receptie
-Avondfeest met véél kleine hapjes/broodjes en een dessertenbuffet
Ik denk dat we dan best kunnen brunchen in een restaurant ofzo. En dan een gewone zaal huren (zonder verplichte catering) en dan zelf een traiteur onder de arm nemen voor de hapjes en de broodjes.
Ik denk dat ik het zo wil:
-Brunchen met de daggasten
-Trouwen voor de wet (hoelang duurt dat eigenlijk?)
-Foto's
-Receptie
-Avondfeest met véél kleine hapjes/broodjes en een dessertenbuffet
Ik denk dat we dan best kunnen brunchen in een restaurant ofzo. En dan een gewone zaal huren (zonder verplichte catering) en dan zelf een traiteur onder de arm nemen voor de hapjes en de broodjes.
Slakje- Ratel
Ik heb op internet een soort to do lijst gevonden, daarin staat ook precies wanneer je iets met gaan regelen. Ik heb die aangepast aan onze eigen situatie.
Wij hebben tot nu toe de locatie vastgelegd en een goed beeld van de indeling vanaf het moment van de ceremonie. Een feest geven we niet, dus over een dj etc hoeven we ons niet druk te maken. Het volgende op mijn lijstje is het vinden van een fotograaf en het regelen van dingen bij onze eigen gemeente, omdat we in een andere gemeente gaan trouwen.
Wij hebben tot nu toe de locatie vastgelegd en een goed beeld van de indeling vanaf het moment van de ceremonie. Een feest geven we niet, dus over een dj etc hoeven we ons niet druk te maken. Het volgende op mijn lijstje is het vinden van een fotograaf en het regelen van dingen bij onze eigen gemeente, omdat we in een andere gemeente gaan trouwen.
Het officiele gedeelte bij de gemeente duurt ongeveer 1 uur, voor de fotorapportage moet je ongeveer 2 uur tellen, een receptie duurt meestal 1,5 uur, met uitloop naar 2 uur. In de tijd dat de receptiegasten vertrekken, arriveren dan de avondgasten.
Als je naar een aantal locaties wil gaan kijken en meteen een offerte laten maken, is het handig als je weet hoeveel mensen er zullen zijn. Het is dus handig om ook alvast een gastenlijst te maken.
Ik weet niet met hoeveel jullie zijn overdag, maar misschien is het ook leuk (en goedkoper) om lekkere broodjes en salades thuis te laten bezorgen.
Als je naar een aantal locaties wil gaan kijken en meteen een offerte laten maken, is het handig als je weet hoeveel mensen er zullen zijn. Het is dus handig om ook alvast een gastenlijst te maken.
Ik weet niet met hoeveel jullie zijn overdag, maar misschien is het ook leuk (en goedkoper) om lekkere broodjes en salades thuis te laten bezorgen.
Ster- Fluisteraar
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Trouwtopic 2013
» trouwtopic 2011 !
» trouwtopic 2012
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» 2013
» trouwtopic 2011 !