Blunder! :)
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Blunder! :)
Vandaag zo'n leuke blunder op school. Om bij ons te printen of koffie te halen heb je je schoolpasje nodig. Ik had al tijdje mijn pasje niet gebruikt. Ik was met een klasgenoot bij de balie van de school om wat te laten inbinden. En daar staat ook een bakje met allemaal gevonden schoolpasjes erin. We hadden het gezellig en ik zeg; is even kijken welke sukkel nu weer zijn pasje kwijt is, kunnen we zo nog ff koffie halen'. Ik pak het stapeltje, en welk pasje ligt er bovenop!? Juist, mijn pasje Mijn klasgenoot lag helemaal dubbel en ook de persoon achter de balie had dikke schik. Ik keek echt super verbaasd naar het pasje... Ik schaamde me enigszins maar goed, het is eigenlijk ook wel weer grappig.
Jullie nog leuke blunders?
Jullie nog leuke blunders?
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Blunder! :)
haha en hoe was je kopje koffie op kosten van die sukkel??
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Haha, hij smaakte goed, het scheelt dat het natuurlijk wel een hele leuke sukkel was
Krullebol- Prater
Haha, zou ook prima iets van mij zijn.
Mijn blunder van de dag is dat ik een kan thee heb gezet en net dacht ik:"Laat ik eens een mokje nemen". Dus ik pak een theemok uit de kast en schenk de thee in. Loop met mijn mok naar de bank en op het moment dat ik de mok op tafel wil zetten, zie ik dat ik de gedachte al eens eerder had gehad. Want er stond al een volle theemok.
Mijn blunder van de dag is dat ik een kan thee heb gezet en net dacht ik:"Laat ik eens een mokje nemen". Dus ik pak een theemok uit de kast en schenk de thee in. Loop met mijn mok naar de bank en op het moment dat ik de mok op tafel wil zetten, zie ik dat ik de gedachte al eens eerder had gehad. Want er stond al een volle theemok.
Gast- Gast
Oh, vooral als er ook andere mensen bij zijn, dan kun je wel door de grond zakken!
Zo was ik vorige week bij de Chinees en wilde ik Pisang Goreng(gebakken banaan) bestellen. Dus ik zeg:"een kleine bami, babi pangang en nog graag een portie Pisang Ambon". Kijkt die jongen me aan, Pisang Ambon? zegt ie, je bedoelt gebakken banaan?
*En ik lust niet eens Pisang Ambon*
Zo was ik vorige week bij de Chinees en wilde ik Pisang Goreng(gebakken banaan) bestellen. Dus ik zeg:"een kleine bami, babi pangang en nog graag een portie Pisang Ambon". Kijkt die jongen me aan, Pisang Ambon? zegt ie, je bedoelt gebakken banaan?
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Haha leuke actie
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Joh, ik heb bij een Chinees gewerkt, dit gebeurt echt vaak Niets om je voor te schamen dus :pTinus schreef:Oh, vooral als er ook andere mensen bij zijn, dan kun je wel door de grond zakken!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Lekker late reactie, maar leuke acties
Ik heb ook altijd blunders in de buurt van andere, heel flauw..
Ik heb ook altijd blunders in de buurt van andere, heel flauw..
Krullebol- Prater
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: