Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je van werk zou willen switchen

3 plaatsers

Ga naar beneden

Als je van werk zou willen switchen Empty Als je van werk zou willen switchen

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 3:22

Ik heb het heel erg naar mn zin op mn werk. Ik werk hier nu bijna 2 jaar. Ik denk dat ik over een jaar (of misschien pas over 2 jaar) wel een keer weer wat anders wil gaan doen. Niet omdat ik t werk niet meer leuk vind, maar omdat ik verandering leuk vind en weer wat andere mensen om me heen wil.
Alleen bedenk ik me dan: WAT DAN?!

Hebben jullie dat ook? Hoe kom je erachter wat je dan wilt? Ga je dan gewoon sollicitaties kijken in de hoop dat je iets leuks tegenkomt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je van werk zou willen switchen Empty Re: Als je van werk zou willen switchen

Bericht  Bay ma 25 jul 2011 - 1:30

Ben ik nu mee bezig. Het werk wat ik nu doet sluit niet helemaal aan bij mijn verwachting en vind de verhouding met leuke dingen en minder leuke dingen niet helemaal overeen komen.

Ik ben gaan kijken wat ik wel leuke werkzaamheden vind en de dingen waarvan ik weet dat ik goed in ben. En dan idd maar heel wat vacatures gaan lezen.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je van werk zou willen switchen Empty Re: Als je van werk zou willen switchen

Bericht  Krullebol di 26 jul 2011 - 8:45

Ik weet niet in welke sector je nu werkt?! Of dat er doorgroei mogelijkheden zijn bij je baan? Maar kijken kan altijd he smile kost niks, hoef je niets mee. Zo kun je je gaan oriënteren wat je leuk lijkt.. Al ideeën?
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je van werk zou willen switchen Empty Re: Als je van werk zou willen switchen

Bericht  Zininzon di 26 jul 2011 - 9:16

Ik word volgend jaar misschien/waarschijnlijk werkloos en omdat mijn werkveld erg afhankelijk is van subsidies/bezuinigingen, ziet het er niet naar uit dat ik gauw een andere (zelfde soort) baan heb. Voor mij dus ook een moment om na te denken wat ik wil. Ik zou niet het weten Sad
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je van werk zou willen switchen Empty Re: Als je van werk zou willen switchen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum