Als je van werk zou willen switchen
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Als je van werk zou willen switchen
Ik heb het heel erg naar mn zin op mn werk. Ik werk hier nu bijna 2 jaar. Ik denk dat ik over een jaar (of misschien pas over 2 jaar) wel een keer weer wat anders wil gaan doen. Niet omdat ik t werk niet meer leuk vind, maar omdat ik verandering leuk vind en weer wat andere mensen om me heen wil.
Alleen bedenk ik me dan: WAT DAN?!
Hebben jullie dat ook? Hoe kom je erachter wat je dan wilt? Ga je dan gewoon sollicitaties kijken in de hoop dat je iets leuks tegenkomt?
Alleen bedenk ik me dan: WAT DAN?!
Hebben jullie dat ook? Hoe kom je erachter wat je dan wilt? Ga je dan gewoon sollicitaties kijken in de hoop dat je iets leuks tegenkomt?
Gast- Gast
Re: Als je van werk zou willen switchen
Ben ik nu mee bezig. Het werk wat ik nu doet sluit niet helemaal aan bij mijn verwachting en vind de verhouding met leuke dingen en minder leuke dingen niet helemaal overeen komen.
Ik ben gaan kijken wat ik wel leuke werkzaamheden vind en de dingen waarvan ik weet dat ik goed in ben. En dan idd maar heel wat vacatures gaan lezen.
Ik ben gaan kijken wat ik wel leuke werkzaamheden vind en de dingen waarvan ik weet dat ik goed in ben. En dan idd maar heel wat vacatures gaan lezen.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Ik weet niet in welke sector je nu werkt?! Of dat er doorgroei mogelijkheden zijn bij je baan? Maar kijken kan altijd he kost niks, hoef je niets mee. Zo kun je je gaan oriënteren wat je leuk lijkt.. Al ideeën?
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Ik word volgend jaar misschien/waarschijnlijk werkloos en omdat mijn werkveld erg afhankelijk is van subsidies/bezuinigingen, ziet het er niet naar uit dat ik gauw een andere (zelfde soort) baan heb. Voor mij dus ook een moment om na te denken wat ik wil. Ik zou niet het weten
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» pfff juiste keuze? (werk switchen of toch niet)
» Wat voor werk zou jij willen doen?
» Wel een tweede kindje willen maar niet zwanger willen zijn
» Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?
» switchen zorgverzekering
» Wat voor werk zou jij willen doen?
» Wel een tweede kindje willen maar niet zwanger willen zijn
» Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?
» switchen zorgverzekering
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: