Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stoppen met roken

+10
Laquisia
_DoI
Moezie
Jeanette
Sunny87
Toet
Ugly Betty
sanne-84
Mari
Shisha
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Jeanette wo 5 jan 2011 - 23:30

Ik ben al 220x gestopt ofzo. Embarassed Al heb ik het ooit 4 maanden vol gehouden zonder dat ik ergens last van had. Ik wil het binnenkort weer een keer proberen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 1:31

Ok ik heb gister avond 1 trekje van een sigaret gehad, en vond het vies.
Ik dacht echt van waar ben ik mee bezig!! Maar na die ene trek heb ik ook niet meer trekken genomen.
Het werd meteen licht in mijn keel. Kun je nagaan hoe snel je dus weer een iets vrijere doorgang hebt. Nee dit was voor mij juist even goed om te doen en doe het niet weer bah bah..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Moezie do 6 jan 2011 - 2:57

ow ik vind dit zo knap!!
Ik ben ooit een jaar gestopt met roken.. maar ben toen zoveel bijgekomen (zonder snoepen of veel eten) dat ik nu niet meer durf.. Cry Toch maar weer eens overwegen om het te doen...

Succes meiden!!!
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Jeanette do 6 jan 2011 - 2:57

Alleen maar goed Plumke! Des te gemakkelijker gaat het, omdat je weet dat het nu vies is.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 3:02

Ik vond een trekje ook heel vies en toch heb ik gerookt laatst.. Ik kom wel aan, helaas.. Mijn snickers verslaving is nogal toegenomen sinds in gestopt ben..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 3:52

Ik eet eigenlijk niets tussendoor, toch heb ik wel lekkere trek, maar ik mag vanmijzelf niet snoepen.
Gister had ik ook zo'n trek, gelukkig lagen er nog wortels en een stuk komkommer in de koelkast. Ik heb 2 wortels gegeten en dat kleine stukje komkommer. Als ik lekkere trek krijg, dan maar een gezonde snack.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  _DoI do 6 jan 2011 - 7:37

Succes allemaal! Zelf ben ik alweer drie jaar gestopt na 7/8 jaar stevig gerookt te hebben.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Shisha vr 7 jan 2011 - 5:14

Ik had geen sigaretten mee vannacht en op zich ging het redelijk. Very Happy
Zo lang ik bezig ben heb ik er geen moeite mee maar als ik dan even zo'n loos momentje heb gaat het wel kriebelen! En bij de bushalte moest ik nog 5 min wachten en normaal rook ik dan dus nu stond ik er ook een beetje bij van wat nu haha!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 8:30

Ik ben nog steeds goed bezig Very Happy
Heb nog steeds geen trek in een sigaret gehad, maar mijn vriend trekt het eigenlijk niet meer.
Ik kwam er gister achter dat ik nog een pakje sigaretten in mijn auto had liggen, was ik alweer vergeten. Missen 2 uit, maar ik heb er geen trek in.. Nu heb ik dit zostraks aan mijn vriend verteld, dus ben benieuwd of hij ze er uit heeft gehaald..
Van mij mag hij ze hebben.. Alleen vind het toch wel jammer dat hij het niet vol zal houden..


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Laquisia za 8 jan 2011 - 8:33

Ik wil dolgraag mee doen. Ik was 11 weken gestopt maar door zware stress factoren ben ik helaas en stom weer begonnen.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 8:40

Ik ben nu bijna een week gestopt, morgen is het dan echt een week.. Tot nu toe niet echt moeilijk gehad.. Van de week 1 trekje genomen, dat wel, en ow wat vies!


En ja hoor mijn vriend heeft het pakje gevonden en stond zo straks buiten zijn eerste sigaret weer te roken..
Zonde, maar zelf weten..
Maar hier in huis word nu niet meer gerookt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Moezie do 13 jan 2011 - 0:58

ow en ik ga ook meedoen. 2 febr. heb ik een afspraak ik ga het doen met make it easy.
Dan krijg je een soort van magneetjes bij je oor ingezet.
Mijn broertje heeft het geholpen!!

Nu ik nog
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Ryanne do 13 jan 2011 - 1:13

Ik ben ook gestopt, nu 5 dagen...Ben beniewd of ik het volhoud, maar ik heb hele goede hoop. Mijn man is gisteren alweer voor de bijl gegaan en ik was ook echt niet blij, maar ja. Hij MOET stoppen van de arts, omdat hij beginnende longemfyseem heeft, dus ik ben gestopt voor hem, om het hem makkelijker te maken. Ik zie het ervan komen dat hij straks vrolijk verder rookt en ik alsnog gestopt ben. angel
Ryanne
Ryanne
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 9
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 3:49

Ryanne schreef:Ik ben ook gestopt, nu 5 dagen...Ben beniewd of ik het volhoud, maar ik heb hele goede hoop. Mijn man is gisteren alweer voor de bijl gegaan en ik was ook echt niet blij, maar ja. Hij MOET stoppen van de arts, omdat hij beginnende longemfyseem heeft, dus ik ben gestopt voor hem, om het hem makkelijker te maken. Ik zie het ervan komen dat hij straks vrolijk verder rookt en ik alsnog gestopt ben. angel

Nou ja bij ons is dit dus het geval.. Ik ben nu 1,5 week gestopt. Ik had het veel lastiger verwacht.. Heb nog steeds hetzelfde als vorige week. Mijn vriend is dus zaterdag weer begonnen..

loontjes-power schreef:ow en ik ga ook meedoen. 2 febr. heb ik een afspraak ik ga het doen met make it easy.
Dan krijg je een soort van magneetjes bij je oor ingezet.
Mijn broertje heeft het geholpen!!

Nu ik nog .


Dat met die magneetjes hebben mijn zwager en zus eens gedaan.. Dit heeft bij hun totaal niets geholpen. Binnen 2 maanden rookten ze weer..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Lady4 do 13 jan 2011 - 4:03

Ryanne schreef:Ik ben ook gestopt, nu 5 dagen...Ben beniewd of ik het volhoud, maar ik heb hele goede hoop. Mijn man is gisteren alweer voor de bijl gegaan en ik was ook echt niet blij, maar ja. Hij MOET stoppen van de arts, omdat hij beginnende longemfyseem heeft, dus ik ben gestopt voor hem, om het hem makkelijker te maken. Ik zie het ervan komen dat hij straks vrolijk verder rookt en ik alsnog gestopt ben. Stoppen met roken - Pagina 2 166342

Laat hem eens een 'leuk' filmpje opzoeken over longemfyseem.. Ik denk dat hij er dan heel snel vanaf is..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  BJA do 13 jan 2011 - 9:30

Ik ben sinds 3 januari gestopt.
Had geen plannen om te stoppen of iets dergelijks, maar werd erg verkouden, stem bijna kwijt en veel hoesten.
Tja, dan is het niet slim om te blijven roken en had me toen voorgenomen tijdens mijn verkoudheid te stoppen.
Na een paar dagen dacht ik; ach, ik kan net zo goed helemaal stoppen! Veel gezonder en bespaart me ook niet geld.

Heb er weinig moeite mee moet ik zeggen.
Ik heb ruim een jaar gerookt en daarvoor was ik 5 jaar gestopt.
Ik ben zo'n type die geen plannen maakt voor stoppen maar het gewoon opeens zat is!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 2:41

BJA schreef:Ik ben sinds 3 januari gestopt.
Had geen plannen om te stoppen of iets dergelijks, maar werd erg verkouden, stem bijna kwijt en veel hoesten.
Tja, dan is het niet slim om te blijven roken en had me toen voorgenomen tijdens mijn verkoudheid te stoppen.
Na een paar dagen dacht ik; ach, ik kan net zo goed helemaal stoppen! Veel gezonder en bespaart me ook niet geld.

Heb er weinig moeite mee moet ik zeggen.
Ik heb ruim een jaar gerookt en daarvoor was ik 5 jaar gestopt.
Ik ben zo'n type die geen plannen maakt voor stoppen maar het gewoon opeens zat is!

Zo was ik ook, wel ooit in de planning hoor, dat stoppen.
2 januari tijdens mijn werk heb ik een sigaret gerookt, vond het al niet lekker, verder de hele dag geen trek gehad. 's Avonds had ik de laatste sigaret, hij smaakte weer nergens na. Ik zei tegen mijn vriend, dit is ook de laatste die ik rook. Was mijn laatste ook. Vorige week woensdag nog wel een trekje van een sigaret gehad, maar smaakte dus niet meer..
Vandaag tijdens mijn werk hoorden ik: Je staat wel volledig achter je beslissing, want stond je dat niet, had je het veel moeilijker gehad..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 2:52

Ik heb dit jaar 1 sigaretje gerookt, maar het is echt niet meer lekker hoor.. Pff..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Pannetoet vr 14 jan 2011 - 3:14

@ Plumpke: Volhouden meid! Ik kan er ook altijd heel boos om worden als mijn vriend weer rookt want naast dat het duur is, is het ook gewoon vies voor degene die niet rookt.. heb jij daar geen last van?

@ _Donnaa: Hartstikke goed want roken is supersmerig, bah :shock: Hihi..

Ik ben nu ook een jaar gestopt en ondanks dat ik het soms nog moeilijk vind blijf ik er wel vanaf.. heerlijk om gestopt te zijn Very Happy Niet meer stinken naar rook, geld hou je over en ook gewoon niet meer die 'drang'..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 3:18

Het probleem is meer; ik heb nooit de drang gehad.. Ik rookte gewoon, geen idee, maar ik liet het ook zo 2 weken..

Eind vorig jaar riep ik voor de gein dat ik ging stoppen. M`n vriend haakte daar direct op in en we sloten een deal.. Maar ik wilde helemaal niet stoppen.. Die 2/3 sigaretjes op zaterdag voor de gezelligheid, daar lig ik niet wakker van..

Maarja.. Ik wil de deal niet verbreken.. Al heb ik dat allang gedaan door te roken, maar dat weet hij niet
angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Toet zo 16 jan 2011 - 11:31

Vandaag m'n laatste rookdag, morgen ga ik een poging tot stoppen doen.
Samen met mijn zus en haar vriend die al een week gestopt is..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 0:21

Ik_zelf_87 schreef:@ Plumpke: Volhouden meid! Ik kan er ook altijd heel boos om worden als mijn vriend weer rookt want naast dat het duur is, is het ook gewoon vies voor degene die niet rookt.. heb jij daar geen last van?

Ik vind het vies hoor. Zo mag hij niet in zijn auto roken als ik er bij in zit, als hij alleen is, kan het me niet veel schelen, stinken doet het toch al.
Maar het valt mij wel op, nu ik niet meer rook, rookt hij minder, want er mag dus ook neit meer in huis gerookt worden..
Nu staat hij buiten..


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met roken - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met roken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum