Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaring bed 'Malm' van Ikea?

+6
Jade
Bliss
Sarah1985
Annie24
Eris
Xanna
10 plaatsers

Ga naar beneden

Ervaring bed 'Malm' van Ikea? Empty Ervaring bed 'Malm' van Ikea?

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 0:57

Ervaring bed 'Malm' van Ikea? Malm-bedonderstel-hoog__0121358_PE278046_S4

Ik ben benieuwd naar ervaringen met dit bed, vooral van mensen die het al langere tijd hebben.. Ik heb nu 2 jaar bed 'Hemnes' van de Ikea, maar die piept en kraakt nu al een tijd. Flink irritant en het ligt sowieso niet aan mijn (dure) matrassen en lattenbodem. Oorzaak heb ik helaas nooit gevonden. Ook past mn vriend niet in mn bed, hij is te lang en ligt dus altijd tegen het voeteneinde aan. Dit bed heeft geen voeteneinde dus dat scheelt!

Ben benieuwd naar jullie ervaringen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring bed 'Malm' van Ikea? Empty Re: Ervaring bed 'Malm' van Ikea?

Bericht  Xanna za 31 dec 2011 - 1:11

Amazzonia schreef:Ervaring bed 'Malm' van Ikea? Malm-bedonderstel-hoog__0121358_PE278046_S4

Ik ben benieuwd naar ervaringen met dit bed, vooral van mensen die het al langere tijd hebben.. Ik heb nu 2 jaar bed 'Hemnes' van de Ikea, maar die piept en kraakt nu al een tijd. Flink irritant en het ligt sowieso niet aan mijn (dure) matrassen en lattenbodem. Oorzaak heb ik helaas nooit gevonden. Ook past mn vriend niet in mn bed, hij is te lang en ligt dus altijd tegen het voeteneinde aan. Dit bed heeft geen voeteneinde dus dat scheelt!

Ben benieuwd naar jullie ervaringen..

Ik heb dit bed een aantal jaren gehad, de 140 breed op mijn studentenkamer en de 160 bij mijn ouders en later in mijn appartement. Ik vond het echt een fijn bed (ik had de berken uitvoering), stevig en geen gekraak of wat dan ook. Het prettige er aan is dat je meerdere items uit de malm kunt aanschaffen, zoals nachtkastjes of een bedtafel. Het irritante aan het bed vind ik dat je er ontzettend lastig onder schoon kunt maken. Wil je de stofzuiger er al onder krijgen móet je op zn minst plat op je buik naast het bed gaan liggen Wink En als je niet veel ruimte hebt, is het best onhandig.
Toen in ben gaan samenwonen heb ik het kleinste bed verkocht, mede om die reden. De grootste staat bij mijn ouders en wordt gebruikt als logeerbed. Ik heb beide bedden ongeveer 4 jaar gehad, niets geen problemen, zelfs niet na twee keer verhuizen en dus in en uit elkaar.

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring bed 'Malm' van Ikea? Empty Re: Ervaring bed 'Malm' van Ikea?

Bericht  Eris za 31 dec 2011 - 2:02

Bij mijn ouders staat dit bed in de logeerkamer. Het staat er nu zo'n jaar en tot nu toe geen klachten over. Nou is het een logeerbed en dus wordt er niet dagelijks in geslapen maar het ligt prima.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring bed 'Malm' van Ikea? Empty Re: Ervaring bed 'Malm' van Ikea?

Bericht  Annie24 za 31 dec 2011 - 5:24

Wij hebben de witte, grote versie gekocht toen we gingen samenwonen in ons appartement. Ik was toen 21.
Inmiddels wonen we in een eengezinswoning en hebben we het bed 5,5 jaar later nog steeds.
Hij is dus tijdens de verhuizing uit elkaar geweest en in het nieuwe huis weer in elkaar gezet en kraken doet hij nog steeds niet.

Het is wel een erg laag bed, maar daar wen je aan Very Happy Mijn vriend is 1.87m, maar ligt in de meest onmogelijke posities in bed, dus ik heb hem eigenlijk nog nooit horen zeggen dat zijn voeten uit bed hingen Laughing

Owja...voor en na mijn bevalling heeft hij zelfs nog een lange tijd op 6 bierkratjes gestaan (3 onder de kant bij je voeten en 3 onder de hoofdzijde) en zelfs dat heeft hij overleefd en we zijn er niet doorheen gezakt Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring bed 'Malm' van Ikea? Empty Re: Ervaring bed 'Malm' van Ikea?

Bericht  Sarah1985 za 31 dec 2011 - 6:29

Wij hadden hem. Maar vond hem veel te laag. Toen weer verkocht. Vrienden van ons hebben hem ook met een heel dik matras erin dan is die hoger.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring bed 'Malm' van Ikea? Empty Re: Ervaring bed 'Malm' van Ikea?

Bericht  Bliss za 31 dec 2011 - 6:46

Ik heb hier ook naar gekeken toen ik een nieuw bed zocht, maar vond hem veel te laag! Volgens mij is ie maar 30 cm hoog ofzo. Volgens mij ben jij ook lang, ik ook, en dan lijkt het me geen pretje om uit zo'n laag bed op te staan elke dag. Heb nu een andere gekocht en die is lekker hoog, veel fijner.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring bed 'Malm' van Ikea? Empty Re: Ervaring bed 'Malm' van Ikea?

Bericht  Jade zo 1 jan 2012 - 0:14

Wij hebben hem ook! En hij is heel fijn!

Je kunt de bodem er op verschillende hoogtes inleggen. Wij hebben ze boven in het frame liggen en een matras van 30 cm. Zo heel laag is het bed dus niet.


Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring bed 'Malm' van Ikea? Empty Re: Ervaring bed 'Malm' van Ikea?

Bericht  Mida4you zo 1 jan 2012 - 1:12

Wij hebben ook dit bed en bevalt erg goed hoor!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring bed 'Malm' van Ikea? Empty Re: Ervaring bed 'Malm' van Ikea?

Bericht  Atelier Madame zo 1 jan 2012 - 1:17

Ik had de eenpersoons variant op mn studentenkamer. Hij lag echt heerlijk, hoewel ik soms wel tegen de houten balken opbotse. Maar het grote nadeel van het bed is dat hij zo laag is. Ik kon op mn kamer dus bijna niets kwijt..
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring bed 'Malm' van Ikea? Empty Re: Ervaring bed 'Malm' van Ikea?

Bericht  Plien84 zo 1 jan 2012 - 3:19

Ik heb pas een witte via marktplaats gekocht. Hij was dus al een tijd gebruikt en door ons opnieuw in elkaar gezet. Kraakt totaal niet!

Wij hebben er ook die "hangende" nachtkastjes bij. Ik wil nu alleen nog het malm opbergmeubel, maar vind 50 euro best veel voor zoon ding..

Wel best laag idd, zelfs met ons dikke matras, maar ik vind het gewoon een kwestie van wennen.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring bed 'Malm' van Ikea? Empty Re: Ervaring bed 'Malm' van Ikea?

Bericht  Gast zo 1 jan 2012 - 4:28

Het goede nieuws is wel dat er nu een hogere versie is (scheelt 8 cm volgens mij), die heet ook echt 'Bedonderstel, hoog, zwartbruin' dus dat lage zal nu wel verholpen zijn! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring bed 'Malm' van Ikea? Empty Re: Ervaring bed 'Malm' van Ikea?

Bericht  lente zo 1 jan 2012 - 5:52

Wij hebben 'm ook en bevalt prima. We slapen er nu 3 jaar in en hij ziet er nog goed uit en kraakt niet. Heb er idd ook een ladenkast bij op de slaapkamer, past het mooi bij elkaar. Hij is wel laag, maar moet zeggen dat ik er geen hinder van heb (m'n vriend ook niet), ben er aan gewend!
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring bed 'Malm' van Ikea? Empty Re: Ervaring bed 'Malm' van Ikea?

Bericht  Plien84 zo 1 jan 2012 - 6:10

Amazzonia schreef:Het goede nieuws is wel dat er nu een hogere versie is (scheelt 8 cm volgens mij), die heet ook echt 'Bedonderstel, hoog, zwartbruin' dus dat lage zal nu wel verholpen zijn! Very Happy

Ow ja, nu ik je plaatje bekijk, dat is inderdaad ook de hoge he? Ik heb hem zien staan bij ikea.. Wel handig op zich, alleen als je de nachtkastjes erbij wil, is dat weer niet op dezelfde hoogte.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring bed 'Malm' van Ikea? Empty Re: Ervaring bed 'Malm' van Ikea?

Bericht  Gast zo 1 jan 2012 - 10:05

Plien84 schreef:
Amazzonia schreef:Het goede nieuws is wel dat er nu een hogere versie is (scheelt 8 cm volgens mij), die heet ook echt 'Bedonderstel, hoog, zwartbruin' dus dat lage zal nu wel verholpen zijn! Very Happy

Ow ja, nu ik je plaatje bekijk, dat is inderdaad ook de hoge he? Ik heb hem zien staan bij ikea.. Wel handig op zich, alleen als je de nachtkastjes erbij wil, is dat weer niet op dezelfde hoogte.

Ik heb de kast en nachtkastjes van 'Hemnes' en die hou ik ook, zijn dezelfde kleur als het bed. Eerst nog even kijken of het helpt om de schroefjes aan te draaien, maar anders ga ik voor het Malm bed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring bed 'Malm' van Ikea? Empty Re: Ervaring bed 'Malm' van Ikea?

Bericht  Jade zo 1 jan 2012 - 22:32

Amazzonia schreef:Het goede nieuws is wel dat er nu een hogere versie is (scheelt 8 cm volgens mij), die heet ook echt 'Bedonderstel, hoog, zwartbruin' dus dat lage zal nu wel verholpen zijn! Very Happy

Misschien is dat de reden dat het bed van mijn vriend hoger is/lijkt als mijn eigen bed. :P

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring bed 'Malm' van Ikea? Empty Re: Ervaring bed 'Malm' van Ikea?

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 0:26

Mede om de reden dat het bed zo laag is/was, hebben wij voor de Hopen van Ikea gekozen. Deze is een behoorlijk stuk hoger en dat staat een stuk prettiger op!
Overigens vonden we de Malm wel erg mooi!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring bed 'Malm' van Ikea? Empty Re: Ervaring bed 'Malm' van Ikea?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum