Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaring met eetkamer stoelen ikea?

+3
Caroow
missy.
Funk
7 plaatsers

Ga naar beneden

Ervaring met eetkamer stoelen ikea? Empty Ervaring met eetkamer stoelen ikea?

Bericht  Funk do 11 jul 2013 - 9:19

Onze eetkamerstoelen zijn aan vervanging toe en nu is mijn oog op deze stoelen gevallen. Tobias van Ikea.
Ervaring met eetkamer stoelen ikea? Mqxq
Deze zijn op te halen voor een goede prijs hier in de buurt. Aangezien ik niet meer zover weg mag ben ik benieuwd of iemand deze stoelen kent en weten hoe ze bevallen en zitten?
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met eetkamer stoelen ikea? Empty Re: Ervaring met eetkamer stoelen ikea?

Bericht  missy. za 13 jul 2013 - 9:25

Wij hebben deze stoelen, zitten lekker. ze zijn alleen iets te laag voor de tafel. (of de tafel is te hoog)
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Ervaring met eetkamer stoelen ikea? Empty Re: Ervaring met eetkamer stoelen ikea?

Bericht  Funk za 13 jul 2013 - 9:26

missy. schreef:Wij hebben deze stoelen, zitten lekker. ze zijn alleen iets te laag voor de tafel. (of de tafel is te hoog)
Ah oke. Dat is goed om te horen. Ga ik gelijk even onze stoelen opmeten en vergelijken. Bedankt! !
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  Caroow za 13 jul 2013 - 9:31

pippi schreef:Onze eetkamerstoelen zijn aan vervanging toe en nu is mijn oog op deze stoelen gevallen. Tobias van Ikea.
Deze zijn op te halen voor een goede prijs hier in de buurt. Aangezien ik niet meer zover weg mag ben ik benieuwd of iemand deze stoelen kent en weten hoe ze bevallen en zitten?

Hahahaha ik moest echt 3 keer lezen voordat ik er achter was dat je niet bedoelde dat je er op wil bevallen lol!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Funk za 13 jul 2013 - 9:33

Caroow schreef:
pippi schreef:Onze eetkamerstoelen zijn aan vervanging toe en nu is mijn oog op deze stoelen gevallen. Tobias van Ikea.

Hahahaha ik moest echt 3 keer lezen voordat ik er achter was dat je niet bedoelde dat je er op wil bevallen lol!
Hahahha. Had gekund natuurlijk Very Happy zijn wel makkelijk schoon te maken Wink
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  Lonely Goatherd za 13 jul 2013 - 9:34

Wij hebben ze nu ongeveer een maand, ik vind ze heel fijn zitten en heb geen issues met de hoogte.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Funk za 13 jul 2013 - 9:35

Lonely Goatherd schreef:Wij hebben ze nu ongeveer een maand, ik vind ze heel fijn zitten en heb geen issues met de hoogte.
Oke bedankt voor je reactie!
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  Plien84 za 13 jul 2013 - 9:42

oww die vind ik ook gaaf!

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Esperanza zo 14 jul 2013 - 3:30

Ik heb ze ook. Als ik aan tafel eet vind ik ze prima te doen en zitten ze lekker. Laatst heb ik, toen ik veel bezoek had, er een hele avond op gezeten en toen had ik wel een kussentje nodig.

Ik heb alleen heel veel problemen gehad met het in elkaar zetten. Bij 3 van de 4 stoelen kreeg ik de laatste knop (op het zitvlak) er niet ingedraaid.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  minoessepoes ma 15 jul 2013 - 0:40

Ik vind ze heel leuk, maar elke keer als ik er op ga zitten in de winkel vind ik ze echt voor geen meter zitten. Het verbaasd me dat de reacties hier allemaal zo positief zijn. Zou dat wat met de hoogte te maken hebben? Ik ben vrij lang.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: