Kast 'Malm' van Ikea
+12
Dolphinne
Moonlight
Tania
Sweety
Parisienne
M@niek
Ibbeltje
Rovine
Cupcake
Melisande
Zora
rianne287
16 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kast 'Malm' van Ikea
Hoi meiden, heeft een van jullie deze 'Malm' kast van Ikea? Wij zoeken nog een ladekast voor op de slaapkamer, maar er moet wel een tv op kunnen staan. Weten jullie of hij daar stevig genoeg voor is?
Gast- Gast
Re: Kast 'Malm' van Ikea
Ja wij hebben hem. En hij is heel stevig.
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Heel stevig. Kan makkelijk
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn tv staat er al jaren op, gaat prima.
Melisande- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 69
Ja, wij hebben er ook 2.
Ik zou wel even opletten dat je in de bovenste lade niet teveel zware dingen doet. Dan heb je kans dat de kast als je de bovenste lade even openlaat naar voren kukelt. (best logisch...)
Ik zou wel even opletten dat je in de bovenste lade niet teveel zware dingen doet. Dan heb je kans dat de kast als je de bovenste lade even openlaat naar voren kukelt. (best logisch...)
Gast- Gast
En de laden niet vullen met te zware dingen!
Bij mij zijn 3 lade bodemplaten doorgezakt en krom getrokken.
Bij mij zijn 3 lade bodemplaten doorgezakt en krom getrokken.
Cupcake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 382
Bodemplaten kun je het beste zelf nog even verstevigen met bijvoorbeeld metalen strips. Geldt voor alle IKEA-kasten wel eigenlijk.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Shoesdontlie schreef:Ja, wij hebben er ook 2.
Maar dat zal wel meevallen misschien als er een tv op staat ?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Wij hebben deze ook alleen dan met 3 lades. Mijn zus heeft ook haar tv op deze kast staan in de slaapkamer en dat gaat prima. Is een ideale ruime kast.
Gast- Gast
Wij hebben die ook een eiken met 5 lades. Die kast is echt super stevig!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb hem ook alleen dan met 6 lades! Laatst een keer op gezeten en dat hield ie ook Dus een televisie helemaal. Ik ben er nog steeds ontzettend blij mee!
Gast- Gast
+1Melisande schreef:Mijn tv staat er al jaren op, gaat prima.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb de 6 lade versie ervan. En van de week nog de lange smalle neergezet, waar ook een spiegel in zit. Ben er erg tevreden mee
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Wij hebben er ook een tv op staan (en dan geen platte maar zo'n ouderwets groot ding ), gaat prima.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Weten jullie misschien of ik er kleding in kan leggen? Shirtjes ondergoed bikinis handdoeken etc? Wordt dat niet te zwaar? Ik moet wat extra ruimte hebben omdat mijn kledingkast niet zo groot is. dus vond dit een ideale kast ervoor. maar wil niet dat ie doorzakt natuurlijk
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb hem ook gehad. En ik had de lades allemaal propvol liggen met van alles. In de onderste lagen fotoboeken en dozen met spelletjes. Die is toen wel wat doorgezakt, maar de andere lades niet.
Voor kleding lijkt hij mij goed geschikt als ik bedenk wat ik er allemaal in had liggen.
Voor kleding lijkt hij mij goed geschikt als ik bedenk wat ik er allemaal in had liggen.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Ik heb hem en er staat al 6 jaar een hele zware grote flatscreen op.
Tesss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 125
Punten : 194
Registratiedatum : 26-11-11
Kan prima als kleding kast! Kan ook prima een tv op staan, heb ik ook een hele tijd gehad! Mijn kasten zijn nog nooit naar voren komen zetten, terwijl ik hem toch best vol gepropt heb met kleding en zooi.
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Mooizo... kan ik er met de tijd ook een kleine flatscreen op zetten en ik bed tv kijken haha
Moonlight- Prater
Moonlight schreef:Weten jullie misschien of ik er kleding in kan leggen? Shirtjes ondergoed bikinis handdoeken etc? Wordt dat niet te zwaar? Ik moet wat extra ruimte hebben omdat mijn kledingkast niet zo groot is. dus vond dit een ideale kast ervoor. maar wil niet dat ie doorzakt natuurlijk
Dat hebben wij ook! Kan prima dus
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Moonlight schreef:Weten jullie misschien of ik er kleding in kan leggen? Shirtjes ondergoed bikinis handdoeken etc? Wordt dat niet te zwaar? Ik moet wat extra ruimte hebben omdat mijn kledingkast niet zo groot is. dus vond dit een ideale kast ervoor. maar wil niet dat ie doorzakt natuurlijk
Het is een kast, daar kunnen uiteraard gewoon spullen in!! Dan had die geen kast moeten worden
Gast- Gast
das waar...Pippa schreef:Moonlight schreef:Weten jullie misschien of ik er kleding in kan leggen? Shirtjes ondergoed bikinis handdoeken etc? Wordt dat niet te zwaar? Ik moet wat extra ruimte hebben omdat mijn kledingkast niet zo groot is. dus vond dit een ideale kast ervoor. maar wil niet dat ie doorzakt natuurlijk
Het is een kast, daar kunnen uiteraard gewoon spullen in!! Dan had die geen kast moeten worden
Moonlight- Prater
Ook ik heb 'm! Ik heb de witte met vier lades en hij bevalt prima. Bij mij staat er geen tv op (maar een lampje, oorbellen rekje, wekker, boek dat ik op dit moment lees).
Het is een hele ruime kast. Ik berg er handdoeken, beddengoed en pyjamabroeken en -shirts in op.
Het is een hele ruime kast. Ik berg er handdoeken, beddengoed en pyjamabroeken en -shirts in op.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Soortgelijke onderwerpen
» Ervaring bed 'Malm' van Ikea?
» Ikea pax kast
» Wax verwijderen van kast
» bed, kast en......??(peuterkamer)
» plankdragers in kast
» Ikea pax kast
» Wax verwijderen van kast