Ikea pax kast
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ikea pax kast
Binnenkort wil ik een Pax kast bij Ikea gaan kopen, een kledingkast. Nu vraag ik me af of die op voorraad zijn zoals het merendeel van Ikea spullen of dat je dat moet bestellen.
Bedankt voor jullie reacties.
Bedankt voor jullie reacties.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Ikea pax kast
Je kan op de website zien of die in de vestiging waar je heen gaat op voorraad is
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Daar heb ik ook al gekeken, maar of ik kijk er overheen of het staat er niet bij. Die kasten kun je natuurlijk zelf samenstellen dus misschien is dat de reden dat het besteld moet worden was mijn redenatie. Misschien is er iemand die mij kan vertellen hoe dat bij haar/hem gegaan is.
Eris- Prater
Je moet bij alle losse onderdelen kijken of het er nog is, jij moet hem zelf samenstellen en dus zelf alle keuzes maken & pakken. Je hebt heel veel op voorraad in principe, dus gewoon even goed zoeken op de site.
Gast- Gast
Ik heb het gevonden, bedankt. Ik zat steeds bij de pax planner te kijken en nee daar stond het niet
Eris- Prater
Eris schreef:Ik heb het gevonden, bedankt. Ik zat steeds bij de pax planner te kijken en nee daar stond het niet
Mijn knippen, plakken, omranden kan wat kinderachtig overkomen. Maar het is een werkwijze op het werk om iets duidelijk te maken, welke heel goed werkt. Gelukkig heb je het gevonden!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Kast 'Malm' van Ikea
» plankdragers in kast
» Show je Pax-kast!
» Kast in woonkamer
» Wat op kast zetten?
» plankdragers in kast
» Show je Pax-kast!
» Kast in woonkamer
» Wat op kast zetten?
Pagina 1 van 1