Ikea keuken pimpen - Ervaring?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ikea keuken pimpen - Ervaring?
Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik heb nu een oude Ikea keuken die ik wit heb geverfd, maar echt mooi is het niet. Ook zijn de vaatwasser, koelkast en oven geen inbouw.
Nou zag ik dat je bij de Ikea ook deurtjes enz. los kunt kopen en niet duur. Dat zou ik dan willen doen + nieuw keukenblad en inbouw-apparatuur.
Het zou voor ons een goede oplossing zijn omdat we over 2-3 jaar willen verhuizen en een mooie keuken verkoopt natuurlijk beter. Als we het nu zouden doen hebben we er zelf ook nog plezier van.
Denken jullie dat een keuken dan weer echt mooi wordt?
En zijn de Ikea keukens van tegenwoordig wel van goede kwaliteit?
Zo'n keuken wil ik dan maar dan als hoekkeuken.
Ik heb nu een oude Ikea keuken die ik wit heb geverfd, maar echt mooi is het niet. Ook zijn de vaatwasser, koelkast en oven geen inbouw.
Nou zag ik dat je bij de Ikea ook deurtjes enz. los kunt kopen en niet duur. Dat zou ik dan willen doen + nieuw keukenblad en inbouw-apparatuur.
Het zou voor ons een goede oplossing zijn omdat we over 2-3 jaar willen verhuizen en een mooie keuken verkoopt natuurlijk beter. Als we het nu zouden doen hebben we er zelf ook nog plezier van.
Denken jullie dat een keuken dan weer echt mooi wordt?
En zijn de Ikea keukens van tegenwoordig wel van goede kwaliteit?
Zo'n keuken wil ik dan maar dan als hoekkeuken.
Laatst aangepast door Reeza op vr 22 feb 2013 - 6:15; in totaal 1 keer bewerkt
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Re: Ikea keuken pimpen - Ervaring?
Ja hoor, van prima kwaliteit. Ik zou inderdaad nieuwe deurtjes en grepen kopen en dan ziet je keuken er weer uit als nieuw.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Wij hebben meteen nieuwe Ikea keuken geplaatst en de frontjes en zo zijn echt heel netjes en degelijk. Ik verwacht dat het met nieuwe kastdeurtjes/ladefrontjes en een nieuw blad echt op een compleet nieuwe keuken lijkt. Zeker het proberen waard.
(foto's van onze Ikea keuken staan in het "keuken-topic" op pagina 4 volgens mij)
(foto's van onze Ikea keuken staan in het "keuken-topic" op pagina 4 volgens mij)
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben ook een L vorige hoogglans witte Ikea keuken met granieten werkblad, en alle inbouwapparatuur. Fantastisch ding!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Soortgelijke onderwerpen
» Keuken van Ikea
» Ikea keuken
» Slaapkamer pimpen
» Ervaring bed 'Malm' van Ikea?
» Keuken eruit halen, iemand ervaring?
» Ikea keuken
» Slaapkamer pimpen