Voor een kindje in 2011!
+26
Filoria
tweeling
Puggle
Le Chat Noir
CCC
Happy
Viva
Paper Crown
Flower_L
Creabea_28
Clapperdie
Jelin
Jasmine
Triesje1983
joyce0606
Lejow
slaatje
Alyssa
Weegschaal
Koffieleut
nillis
Ugly Betty
Amber-
Puzzle
Linnie1985
Muppetje
30 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Muppetje schreef:Goede afspraak Weegschaal, fijn dat je nu weet hoe of wat.
Ik heb net drie broeken en twee rokjes (positie) gekocht voor 27,70, helemaal blij mee haha.
En ik heb even mn spijkerbroek geprobeerd, zag er grappig uit, haha, denk dat er zeker vijf centimeter zat tussen knoop en knoopsgat
zag er inderdaad grappig uit muppet
@ weegschaal, goede afspraak. Hopelijk is het niet nodig.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Wat fijn weegschaal dat alles er goed uit zag en er een eitje gaat springen!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Voor in totaal 27,70
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Dat is zeker niet duur
Puggle- Ratel
Puggle schreef:Dat is zeker niet duur
Nee, en voorlopig ben ik voorzien
Muppetje- Ratel
Positiekleding gewoon al, het wordt steeds echter Muppetje!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal schreef:Positiekleding gewoon al, het wordt steeds echter Muppetje!
Is ook wel nodig hoor, moet ik die foto in mn spijkerbroek ook nog even laten zien?
Had trouwens al en broek en twee rokjes, ook zo goedkoop, maar durf het nog niet aan. Loop nu dus in jurkjes, want de rest past niet meer. Denk toch maar dat ik van de week gewoon wat ervan aan ga trekken, jammer dan als het dan meer opvalt.
Muppetje- Ratel
Ga je het dinsdag op je verjaardag nog vertellen? Want als iedereen het weet kan je er helemaal mee gaan pronken!
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:Ga je het dinsdag op je verjaardag nog vertellen? Want als iedereen het weet kan je er helemaal mee gaan pronken!
Ben maandag jarig vertel het een week later, dan zijn al mijn collega's er, vind ik leuker...
Muppetje- Ratel
Slaatje, handig dat je je ei voelt haha . Is dit nu je 4de of je 5de ronde?
Yasmine, hele dikke knuffel van mij meis. Hebben jullie jullie kindje ook een naam gegeven? Wie er nog niet zwanger zijn uit de 'harde kern' van dit topic? Koffieleut, Jelin, Jetje, Weegschaal en ik? Of vergeet ik iemand?
CKC, jou is het natuurlijk ook énorm gegund, dat weet je he! Ik duim iig heel erg voor je!
Weegschaal, ik had je bericht al gelezen, maar ook hier nogmaals: jammer van de negatieve test, maar fijn dat je nu wel duidelijkheid hebt.
Muppetje, dat is goedkoop zeg, 5 stuks voor 27 euro! Heb je foto's? Edit: ik zie ze al, leuk! Hoe ga je het nu vertellen op je werk? Iets speciaal of het 'gewoon' zeggen?
Yasmine, hele dikke knuffel van mij meis. Hebben jullie jullie kindje ook een naam gegeven? Wie er nog niet zwanger zijn uit de 'harde kern' van dit topic? Koffieleut, Jelin, Jetje, Weegschaal en ik? Of vergeet ik iemand?
CKC, jou is het natuurlijk ook énorm gegund, dat weet je he! Ik duim iig heel erg voor je!
Weegschaal, ik had je bericht al gelezen, maar ook hier nogmaals: jammer van de negatieve test, maar fijn dat je nu wel duidelijkheid hebt.
Muppetje, dat is goedkoop zeg, 5 stuks voor 27 euro! Heb je foto's? Edit: ik zie ze al, leuk! Hoe ga je het nu vertellen op je werk? Iets speciaal of het 'gewoon' zeggen?
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa, als al mijn collega's er weer zijn ga ik trakteren voor mijn verjaardag. Ik maak dan cupcakes met roze en blauwe muisjes
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Alyssa, als al mijn collega's er weer zijn ga ik trakteren voor mijn verjaardag. Ik maak dan cupcakes met roze en blauwe muisjes
Leuk! Weet de rest van je omgeving het wel al?
Weegschaal- Kletskop
Triesje!
Triesje!
Weegschaal- Kletskop
Ik ga me omkleden als indiaantje! Ga me maar eens in het feestgedruis storten. Het enige voordeel van alles is dat ik tenminste een borrel kan drinken
Was vanmiddag een beetje eufoor na het bezoek aan de gyn. Maar zat net teveel aan de 6 weken en hoelang evt daarna nog te denken. Moet het postieve gevoel maar een beetje proberen vast te houden!
Was vanmiddag een beetje eufoor na het bezoek aan de gyn. Maar zat net teveel aan de 6 weken en hoelang evt daarna nog te denken. Moet het postieve gevoel maar een beetje proberen vast te houden!
Weegschaal- Kletskop
Muppetje, leuk idee
Weegschaal, klopt ja, Triesje ook! Maar zij post hier niet zo frequent, vandaar dat ik haar vergat denk ik.
Wat je zelf ook zegt, probeer het positieve gevoel vast te houden! Zullen we gewoon samen lekker positief blijven?
Word je huid onrustiger door hormonen? Ik bedoel: ik merk sinds een 2-tal weken dat mijn huid onrustiger is, vooral in mijn gezicht. Ik sta niet onder de puistjes ofzo, maar ik heb altijd een heel egale huid gehad, terwijl ik nu sinds een 2-tal weken merk dat de huid in mijn gezicht helemaal niet meer zo egaal is zoals het altijd was. Ik denk dan gelijk dat dat komt doordat die operatie de juiste werking heeft en de hormonen nu écht hun werk gaan doen. Maar ben ik wel realistisch, of wil ik mezelf dit gewoon aanpraten?
Weegschaal, klopt ja, Triesje ook! Maar zij post hier niet zo frequent, vandaar dat ik haar vergat denk ik.
Wat je zelf ook zegt, probeer het positieve gevoel vast te houden! Zullen we gewoon samen lekker positief blijven?
Word je huid onrustiger door hormonen? Ik bedoel: ik merk sinds een 2-tal weken dat mijn huid onrustiger is, vooral in mijn gezicht. Ik sta niet onder de puistjes ofzo, maar ik heb altijd een heel egale huid gehad, terwijl ik nu sinds een 2-tal weken merk dat de huid in mijn gezicht helemaal niet meer zo egaal is zoals het altijd was. Ik denk dan gelijk dat dat komt doordat die operatie de juiste werking heeft en de hormonen nu écht hun werk gaan doen. Maar ben ik wel realistisch, of wil ik mezelf dit gewoon aanpraten?
Alyssa- Prater
Weegschaal schreef:Muppetje schreef:Alyssa, als al mijn collega's er weer zijn ga ik trakteren voor mijn verjaardag. Ik maak dan cupcakes met roze en blauwe muisjes
Leuk! Weet de rest van je omgeving het wel al?
Ouders, broers en zussen, mijn vriendinnetjes en zelfs en aantal collega's weten het al, eigenlijk iedereen die wist van de miskraam. Als ik het verteld heb op werk dan zet ik het ook op Facebook enzo.
Eigenlijk komt die vakantie van mijn collega wel goed uit, kunnen we het eerst even persoonlijk aan mijn man zijn opa en oma gaan vertellen, daar hebben we voor dinsdag geen tijd voor
Muppetje- Ratel
Alyssa, door de hormonen kan je zeker last van je huid krijgen. Ik zit momenteel ook helemaal onder de puistjes
Muppetje- Ratel
Wat leuk om te horen haha
Ik heb echt zoooo'n goede hoop, onvoorstelbaar. Ik kan nu ook gewoon niet realistisch denken, ga er gewoon vanuit dat het goed is (omdat het gewoon heel sterk zo voelt). Eigenlijk zou ik ook moeten incalculeren dat het ook wel eens slécht nieuws kan zijn, maar om de één of andere reden lukt me dat niet.
Ik heb echt zoooo'n goede hoop, onvoorstelbaar. Ik kan nu ook gewoon niet realistisch denken, ga er gewoon vanuit dat het goed is (omdat het gewoon heel sterk zo voelt). Eigenlijk zou ik ook moeten incalculeren dat het ook wel eens slécht nieuws kan zijn, maar om de één of andere reden lukt me dat niet.
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:Wat leuk om te horen haha
Hou er maar aan vast. Ik heb ook twee keer zo'n sterk voorgevoel gehad, twee keer klopte het...
Muppetje- Ratel
Weegschaal goed nieuws. Lekker klussen dus :p
Muppet Wat een leuke kleding heb je gekocht, en die prijs daarvoor is echt om te lachen.
Alyssa Zeker handig dat ik mijn ei voel, kunnen we nog iets gerichter wippen...uh...klussen:p Wij zitten inmiddels in ronde 4. Mocht het deze ronde niet raak zijn, dan gaan we 1 of 2 rondes even met condoom klussen ivm de bruiloft. Ik ga dus echt wel heel erg hopen dat het deze ronde wel raak is...hopen jullie met me mee?
Hoe gaat het verder met iedereen, en hebben jullie nog leuke plannen? Ik ga zo de was opruimen en er weer twee draaien , bedje verschonen en eens zien of ik daarna nog wat in huis doe. Willen vanmiddag even naar papa, omdat hij donderdag jarig was. Maar hij voelt zich wat draaierig en duizelig door alle medicijnen, dus even overleggen hoe hij zich voelt. Verder hopen dat de medicijnen die ik heb gekregen gaan werken. Ben er gister achter gekomen dat ik een spastische blaas heb, want ik plas me tien keer in de ronde. En een nieuw zalfje gekregen voor de ontsoken exeem op mijn hand. Een sterkere deze keer. Mijn hand (rechts natuurlijk) mag niet in aanraking komen met zeep of reiniginsmiddelen. Pas dus maar een beetje op met schoonmaken. Verder eigenlijk nog geen idee wat we dit weekend gaan doen. Word denk ik gewoon lekker hangen en proberen de laatste dozen uit de garage uit te pakken.
Fijn weekend allemaal
Muppet Wat een leuke kleding heb je gekocht, en die prijs daarvoor is echt om te lachen.
Alyssa Zeker handig dat ik mijn ei voel, kunnen we nog iets gerichter wippen...uh...klussen:p Wij zitten inmiddels in ronde 4. Mocht het deze ronde niet raak zijn, dan gaan we 1 of 2 rondes even met condoom klussen ivm de bruiloft. Ik ga dus echt wel heel erg hopen dat het deze ronde wel raak is...hopen jullie met me mee?
Hoe gaat het verder met iedereen, en hebben jullie nog leuke plannen? Ik ga zo de was opruimen en er weer twee draaien , bedje verschonen en eens zien of ik daarna nog wat in huis doe. Willen vanmiddag even naar papa, omdat hij donderdag jarig was. Maar hij voelt zich wat draaierig en duizelig door alle medicijnen, dus even overleggen hoe hij zich voelt. Verder hopen dat de medicijnen die ik heb gekregen gaan werken. Ben er gister achter gekomen dat ik een spastische blaas heb, want ik plas me tien keer in de ronde. En een nieuw zalfje gekregen voor de ontsoken exeem op mijn hand. Een sterkere deze keer. Mijn hand (rechts natuurlijk) mag niet in aanraking komen met zeep of reiniginsmiddelen. Pas dus maar een beetje op met schoonmaken. Verder eigenlijk nog geen idee wat we dit weekend gaan doen. Word denk ik gewoon lekker hangen en proberen de laatste dozen uit de garage uit te pakken.
Fijn weekend allemaal
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Slaatje ja goed he, is nog eens leuk kopen!
Ik duim met je mee, welke dag zit je nu?
Ik duim met je mee, welke dag zit je nu?
Muppetje- Ratel
Thx voor het duimen. Zit vandaag op dag 16. Dus nog even doorklussen en dan weer plaats nemen op het wachtbankje.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
slaatje schreef:Thx voor het duimen. Zit vandaag op dag 16. Dus nog even doorklussen en dan weer plaats nemen op het wachtbankje.
Inderdaad! Spannend weer...
Muppetje- Ratel
Hallo Meiden,
@ Muppet, hier ook nog even. Mooie kleding!!
@ alyssa, dat kan zeker. Ik had ook vaak voor mijn menstruatie een onzuivere huid.
@ weegschaal, hoe was je avond? Rest van het weekend nog carnaval vieren?
@ slaatje, ik ga voor je duimen!
@ all, vandaag een rustig dagje, beetje opruimen/schoonmaken etc. Vanavond verjaardag.
Morgen is hier in Oldenzaal de grote Twentse carnavalsoptocht. Een optocht met 116 wagens/groepen/eenlingen. De optocht duurt ongeveer 3 uur. Ik woon aan de optocht dus ga wel kijken. Verder totaal geen carnavalsvierder, dus niet verkleed en het café in haha.
@ Muppet, hier ook nog even. Mooie kleding!!
@ alyssa, dat kan zeker. Ik had ook vaak voor mijn menstruatie een onzuivere huid.
@ weegschaal, hoe was je avond? Rest van het weekend nog carnaval vieren?
@ slaatje, ik ga voor je duimen!
@ all, vandaag een rustig dagje, beetje opruimen/schoonmaken etc. Vanavond verjaardag.
Morgen is hier in Oldenzaal de grote Twentse carnavalsoptocht. Een optocht met 116 wagens/groepen/eenlingen. De optocht duurt ongeveer 3 uur. Ik woon aan de optocht dus ga wel kijken. Verder totaal geen carnavalsvierder, dus niet verkleed en het café in haha.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Slaatje, ik duim ook voor je mee hoor! En een weekend rustig aan doen is ook wel eens fijn.
Amber, veel plezier bij de optocht morgen. We makkelijk dat je er vlakbij bent!
Amber, veel plezier bij de optocht morgen. We makkelijk dat je er vlakbij bent!
Puggle- Ratel
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Fotoboeken van/voor je kindje
» plaatsnamen voor een kindje
» Voor een kindje in 2013!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Fotoboeken van/voor je kindje
» plaatsnamen voor een kindje
» Voor een kindje in 2013!
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: