Voor een kindje in 2011!
+26
Filoria
tweeling
Puggle
Le Chat Noir
CCC
Happy
Viva
Paper Crown
Flower_L
Creabea_28
Clapperdie
Jelin
Jasmine
Triesje1983
joyce0606
Lejow
slaatje
Alyssa
Weegschaal
Koffieleut
nillis
Ugly Betty
Amber-
Puzzle
Linnie1985
Muppetje
30 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
@ Alyssa; Hoe is het meis, nog steeds zoveel aan het piekeren? Ga je het weekend nog iets leuks doen als afleiding?
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
@ Koffieleut.. Fijn dat het nu beter gaat met je migraine.
@ Muppet.. Hoort erbij van je darmen. Bij mijn zwangerschap had ik constipatie, daar wordt je ook echt niet vrolijk van.
@ Weegschaal.. Ik duim voor je dat je ei later is!! Ik weet nog niet wanneer ik wil testen.
Nou nog steeds niet ongesteld. Dag 34 nu. Gistermiddag wel een licht roze veeg, maar verder ook weer niets. Had gehoopt dat het door zou gaan zetten, maar helaas nog niets. Dus we wachten nog steeds verder af.
@ Muppet.. Hoort erbij van je darmen. Bij mijn zwangerschap had ik constipatie, daar wordt je ook echt niet vrolijk van.
@ Weegschaal.. Ik duim voor je dat je ei later is!! Ik weet nog niet wanneer ik wil testen.
Nou nog steeds niet ongesteld. Dag 34 nu. Gistermiddag wel een licht roze veeg, maar verder ook weer niets. Had gehoopt dat het door zou gaan zetten, maar helaas nog niets. Dus we wachten nog steeds verder af.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
@ Jelin; Ik hoop gewoon dat het niet door gaat zetten, ik duim voor je!
@ Amber; Hoe laat heb je maandag de echo, spannend hoor!
Weegschaal- Kletskop
Je houdt het spannendJelin schreef:Goedemorgen,
Dat heb ik jammer genoeg ook. Kan heel moeilijk naar de wc, t is ook helemaal kapot nu
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Je houdt het spannendJelin schreef:Goedemorgen,
Dat heb ik jammer genoeg ook. Kan heel moeilijk naar de wc, t is ook helemaal kapot nu
Ja sorry. Ook ik denk nog steeds dat ik ongesteld moet gaan worden. Maar dat wil niets zeggen natuurlijk .
Komt omdat je darmen opschuiven om ruimte te maken voor je baarmoeder. Maar een pretje is het zeker niet. Balen dat het nu kapot is.
Jelin- Kletskop
Weegschaal schreef:@ Jelin; Ik hoop gewoon dat het niet door gaat zetten, ik duim voor je!
Ik heb de echo om 08.55 dus mooi op tijd. Vind het wel echt heel spannend.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:Weegschaal schreef:@ Jelin; Ik hoop gewoon dat het niet door gaat zetten, ik duim voor je!
Je weet het hè lieverd, komt helemaal goed met jou!
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Weegschaal schreef:@ Jelin; Ik hoop gewoon dat het niet door gaat zetten, ik duim voor je!
Je weet het hè lieverd, komt helemaal goed met jou!
Dankjewel lieve mup!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Weegschaal: Fijn dat de hormonen bijna uit je lichaam zijn. Hopelijk zondag je eisprong, als je man thuis is!
Jelin: Ik hoop dat je geen gelijk hebt, en gewoon niet ongesteld gaat worden.
Amber: Spannend hoor, wel lekker dat je vroeg een afspraak hebt maandag. Jullie gaan gewoon een heel iniminie ambertje zien dat druk naar jullie zwaait (oke, dat zou al wel heel vroeg zijn, maar je snapt wat ik bedoel!) Het komt helemaal goed!
Muppetje: Wat vervelend van die obstipatie, en helemaal dat de boel kapot is daardoor...
Amber: Spannend hoor, wel lekker dat je vroeg een afspraak hebt maandag. Jullie gaan gewoon een heel iniminie ambertje zien dat druk naar jullie zwaait (oke, dat zou al wel heel vroeg zijn, maar je snapt wat ik bedoel!) Het komt helemaal goed!
Muppetje: Wat vervelend van die obstipatie, en helemaal dat de boel kapot is daardoor...
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Koffieleut schreef:Weegschaal: Fijn dat de hormonen bijna uit je lichaam zijn. Hopelijk zondag je eisprong, als je man thuis is!
Ja ik schrik me steeds kapot als ik naar de wc ga, heb steeds bloed met afvegen, maar dat komt echt ergens anders vandaan....
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Koffieleut schreef:Weegschaal: Fijn dat de hormonen bijna uit je lichaam zijn. Hopelijk zondag je eisprong, als je man thuis is!
Ja ik schrik me steeds kapot als ik naar de wc ga, heb steeds bloed met afvegen, maar dat komt echt ergens anders vandaan....
Op zich fijn dat het daar vandaar komt natuurlijk, maar het lijkt me heeeeel erg vervelend (en pijnlijk)
Koffieleut- Prater
Ja dat is het ook
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Ja dat is het ook
Koffieleut- Prater
Jeetje, ik ben een dagje niet thuis en was jullie meteen kwijt hahahaha...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Inmiddels nog niet ongesteld. Vanmorgen toch maar getest. Helaas negatief. Ben flink teleurgesteld, maar laat de duivels nu maar komen dan. Ik ben er klaar mee.
Jelin- Kletskop
Jelin schreef:Inmiddels nog niet ongesteld. Vanmorgen toch maar getest. Helaas negatief. Ben flink teleurgesteld, maar laat de duivels nu maar komen dan. Ik ben er klaar mee.
Balen zeg!
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Jelin schreef:Inmiddels nog niet ongesteld. Vanmorgen toch maar getest. Helaas negatief. Ben flink teleurgesteld, maar laat de duivels nu maar komen dan. Ik ben er klaar mee.
Balen zeg!
Ja idd. Het blijft erg onzeker gewoon. Gelukkig is mijn man best nuchter. Hij smste jammer, maar het komt wel goed. Dus daar hoop ik dan op. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook een keer een hele lange cyclus, dus had er stiekem wel rekening mee gehouden dat dat dit keer ook kon gebeuren.
Jelin- Kletskop
Jammer Jelin! Hoop voor je dat je dan maar snel nieuwe ronde in kan...of toch nog positief test natuurlijk!!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Puzzle schreef:Jammer Jelin! Hoop voor je dat je dan maar snel nieuwe ronde in kan...of toch nog positief test natuurlijk!!
Ik heb die hoop al niet meer. Ik ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld ga worden, maar wanneer dat is de vraag natuurlijk.
Jelin- Kletskop
@ Jelin: he bah, dat is balen zeg... Ik hoop enorm met je mee meid!
Hier nog steeds m'n ei niet gevonden... :s... Ik snap er helemaal niks van... zit inmiddels al op dag 18... Wel heeft FF een stippellijn waarop hij laat zien dat er een mogelijke eisprong heeft plaats gevonden... maar ik weet 't niet... Ik ben bang dat ik m'n ei gemist heb (in iedergeval de piek)...
Ik weet ook niet meer wie ik moet geloven...
De een zegt: je moet tussen 11 en 13 uur testen en de ander zegt, 't maakt helemaal niet uit wanneer je test, als je maar 2 uur van te voren niet meer gedronken hebt...
Ik weet 't even niet meer hoor... Ik zit eraan te denken dat als ik straks niet ongi word, om de huisarts weer om provera te vragen, maar dan misschien een hogere dosis...
Hier nog steeds m'n ei niet gevonden... :s... Ik snap er helemaal niks van... zit inmiddels al op dag 18... Wel heeft FF een stippellijn waarop hij laat zien dat er een mogelijke eisprong heeft plaats gevonden... maar ik weet 't niet... Ik ben bang dat ik m'n ei gemist heb (in iedergeval de piek)...
Ik weet ook niet meer wie ik moet geloven...
De een zegt: je moet tussen 11 en 13 uur testen en de ander zegt, 't maakt helemaal niet uit wanneer je test, als je maar 2 uur van te voren niet meer gedronken hebt...
Ik weet 't even niet meer hoor... Ik zit eraan te denken dat als ik straks niet ongi word, om de huisarts weer om provera te vragen, maar dan misschien een hogere dosis...
Triesje1983- Prater
jee triesje, ook balen zeg! jammer dat je nog geen duidelijkheid hebt zo!
Ik heb ook niet veel verstand van ovulatie testen, ben er nu zelf ook mee begonnen.. maar mijn gyn. heeft er niks over gezegd, welke tijd etc etc. ik mocht gister gelijk om 9.00u 's ochtends testen en ze zei wel dan vandaag weer 9.00u.
Verder niet over niet drinken f wat... mja weet het dus niet. Mijne was gister licht streepje en vandaag ook (nog) niet positief. afwachten dus....
Ik heb ook niet veel verstand van ovulatie testen, ben er nu zelf ook mee begonnen.. maar mijn gyn. heeft er niks over gezegd, welke tijd etc etc. ik mocht gister gelijk om 9.00u 's ochtends testen en ze zei wel dan vandaag weer 9.00u.
Verder niet over niet drinken f wat... mja weet het dus niet. Mijne was gister licht streepje en vandaag ook (nog) niet positief. afwachten dus....
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
@ Amber; Idd mooi op tijd, scheelt weer wat zenuwen in de ochtend, als je uberhaupt kan slapen natuurlijk Het is zo'n fijn gevoel om een kloppend hartje te zien! En dan snel daarna weer een echo toch? Het moet gewoon goed gaan bij jou, geeft mij dan ook zoveel meer vertrouwen!
@ Muppetje; Ik had er ook last van, alleen in mindere mate. Ik heb normaal een prikkelbare darm, dus moest echt mijn voedingsgewoonten omgooien. Veel vezels en absoluut gaan bananen enz. Toch wel vervelend hoor!
@ Jelin; Laat het dan maar komen idd. En ook al probeer je je op een menstruatie in te stellen, het is toch opnieuw zo'n teleurstelling!
@ Triesje; Balen zeg, die onduidelijkheid.
@ Puzzle; Hoop dat je snel een eisprong mag gaan zien!
@ Muppetje; Ik had er ook last van, alleen in mindere mate. Ik heb normaal een prikkelbare darm, dus moest echt mijn voedingsgewoonten omgooien. Veel vezels en absoluut gaan bananen enz. Toch wel vervelend hoor!
@ Jelin; Laat het dan maar komen idd. En ook al probeer je je op een menstruatie in te stellen, het is toch opnieuw zo'n teleurstelling!
@ Triesje; Balen zeg, die onduidelijkheid.
@ Puzzle; Hoop dat je snel een eisprong mag gaan zien!
Weegschaal- Kletskop
Zit bij elk krampje te hopen dat het niks is en bij elk toiletbezoek te hopen dat ik geen vruchtbaar slijm zie. Ik roep het nu gewoon over me af dat ik voorlopig geen eisprong krijg Laat het aub nog minimaal 2 dagen duren!!
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:Zit bij elk krampje te hopen dat het niks is en bij elk toiletbezoek te hopen dat ik geen vruchtbaar slijm zie. Ik roep het nu gewoon over me af dat ik voorlopig geen eisprong krijg Laat het aub nog minimaal 2 dagen duren!!
Haha, laat me alsjeblieft niet vruchtbaar zijn, is weer eens wat anders
Muppetje- Ratel
@ Puzzle: ja ik weet 't ff niet meer hoor... 2 februari (uitgaande van 30 dagen) zou mijn NOD moeten zijn... dus we blijven maar gewoon testen en temperaturen... Ik snap er in iedergeval helemaal niks van hahaha....
@ Weegschaal: ja, ik wou dat ik gewoon echt al een knaller had gehad...al is 't nu wel lekker gezellig in bed altijd hahahaha.
Hahahaha, das ook eens een keer wat anders ;-)... Ik duim voor je meid,d at 't nog eventjes op zich laat wachten...
Ik ga nu ff vast beginnen met 't marsepein voor de cupcakes die ik samen met m'n zoontje aan 't maken ben. Helemaal trots wassie toen we aan het mixen waren en het beslag in de papiertjes deden hahaha. Nu ligt hij op bed, dus ga ik dat vast doen, kan hij de rest straks vesieren. Helemaal leuk .
Hebben 18 cupcakes pfff hahahaha...
@ Weegschaal: ja, ik wou dat ik gewoon echt al een knaller had gehad...al is 't nu wel lekker gezellig in bed altijd hahahaha.
Hahahaha, das ook eens een keer wat anders ;-)... Ik duim voor je meid,d at 't nog eventjes op zich laat wachten...
Ik ga nu ff vast beginnen met 't marsepein voor de cupcakes die ik samen met m'n zoontje aan 't maken ben. Helemaal trots wassie toen we aan het mixen waren en het beslag in de papiertjes deden hahaha. Nu ligt hij op bed, dus ga ik dat vast doen, kan hij de rest straks vesieren. Helemaal leuk .
Hebben 18 cupcakes pfff hahahaha...
Triesje1983- Prater
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: