Voor een kindje in 2011!
+26
Filoria
tweeling
Puggle
Le Chat Noir
CCC
Happy
Viva
Paper Crown
Flower_L
Creabea_28
Clapperdie
Jelin
Jasmine
Triesje1983
joyce0606
Lejow
slaatje
Alyssa
Weegschaal
Koffieleut
nillis
Ugly Betty
Amber-
Puzzle
Linnie1985
Muppetje
30 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Muppetje, ik wil enerzijds héél graag aan dat gevoel vasthouden (en dat doe ik ook), maar ik ben anderzijds bang dat ik me gewoon niet kan instellen op eventueel slecht nieuws.
Slaatje, ik duim met je mee dat het raak mag zijn. Zou balen zijn als je nu 2 maanden niet meer kan proberen omdat het anders niet uitkomt met jullie huwelijk, maar ik zou hetzelfde doen hoor. Ik zou zelf ook niet het risico willen lopen dat ik moet bevallen op mijn trouwdag
Amber, geen carnavalsvierder? Ik ook niet hoor, vind verkleden niets aan
Slaatje, ik duim met je mee dat het raak mag zijn. Zou balen zijn als je nu 2 maanden niet meer kan proberen omdat het anders niet uitkomt met jullie huwelijk, maar ik zou hetzelfde doen hoor. Ik zou zelf ook niet het risico willen lopen dat ik moet bevallen op mijn trouwdag
Amber, geen carnavalsvierder? Ik ook niet hoor, vind verkleden niets aan
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Amber, hoe was de optocht?
Alyssa, hoe gaat het met je huid en hoe voel je je voor de rest?
Hmmm, ben een beetje bang dat t m niet gaat worden. T klussen wilde niet zo lukken. Eergister (een klusdag) zat mijn vriend constant op de pot en gister lag hij te kramperen van de koppijn....Ik ga hem dan natuurlijk niet dwingen dat hij m er ff in steekt, zaad doneert en weer gaat slapen Hopen dat het nog goed komt, maar heb er een hard hoofd in.
Zo even douchen en aankleden. Wilde lekker wat in huis gaan doen, maar werd net gebeld door mijn werk of ik kan invallen voor een zieke collega. Dat is toch wel een beetje jammer van een oproepkracht zijn...maar goed, alle centjes zijn meegenomen, dus mezelf zo maar van de bank slepen en gaan met die banaan.
Fijne dag en week allemaal.
Alyssa, hoe gaat het met je huid en hoe voel je je voor de rest?
Hmmm, ben een beetje bang dat t m niet gaat worden. T klussen wilde niet zo lukken. Eergister (een klusdag) zat mijn vriend constant op de pot en gister lag hij te kramperen van de koppijn....Ik ga hem dan natuurlijk niet dwingen dat hij m er ff in steekt, zaad doneert en weer gaat slapen Hopen dat het nog goed komt, maar heb er een hard hoofd in.
Zo even douchen en aankleden. Wilde lekker wat in huis gaan doen, maar werd net gebeld door mijn werk of ik kan invallen voor een zieke collega. Dat is toch wel een beetje jammer van een oproepkracht zijn...maar goed, alle centjes zijn meegenomen, dus mezelf zo maar van de bank slepen en gaan met die banaan.
Fijne dag en week allemaal.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben vandaag jarig, heb lekker een dagje vrij genomen, we gaan zo naar Blijdorp
Fijne dag allemaal!!
Fijne dag allemaal!!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
gefeliciteerd! klinkt als een goed plan!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
bolus26 schreef:gefeliciteerd! klinkt als een goed plan!
Dankje!
Muppetje- Ratel
Nogmaals gefeliciteerd! Het is er mooi weer voor, hIer schijnt de zon!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Puggle schreef:Nogmaals gefeliciteerd! Het is er mooi weer voor, hIer schijnt de zon!
Ja hier ook, dus in ons geografische midden vast ook heb er zin in
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:Nogmaals gefeliciteerd! Het is er mooi weer voor, hIer schijnt de zon!
Gaat vast helemaal goed komen dan heb je nog wat leuks gekregen voor je verjaardag?
Puggle- Ratel
Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:Nogmaals gefeliciteerd! Het is er mooi weer voor, hIer schijnt de zon!
Gaat vast helemaal goed komen dan heb je nog wat leuks gekregen voor je verjaardag?
Nee alleen geld, dus daar gaan we vandaag een leuk dagje van hebben en verder bewaren en wat leuks verzinnen. En met mijn moeder ga ik altijd een dagje winkelen voor iets leuks, is n soort traditie
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:Nogmaals gefeliciteerd! Het is er mooi weer voor, hIer schijnt de zon!
Nee alleen geld, dus daar gaan we vandaag een leuk dagje van hebben en verder bewaren en wat leuks verzinnen. En met mijn moeder ga ik altijd een dagje winkelen voor iets leuks, is n soort traditie
Gefeliciteerd met je verjaardag Muppet. Maak er een gezellige dag van op deze zonnige dag. Hoe jong bent u geworden?
Liefs
slaatje- Kletskop
Zeg maar je hoor 28...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Ik ben vandaag jarig, heb lekker een dagje vrij genomen, we gaan zo naar Blijdorp
Fijne dag allemaal!!
Krijg spontaan zin om ook naar de dierentuin te gaan. Helaas is de Apenheul (hebben we dit seizoen een abonnement voor) nog niet open...
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Gefeliciteerd Muppetje!
En Slaatje, balen dat je vriend net nu ziek is!
Ik ben ongesteld geworden... Dat had ik nu net niet verwacht na mijn echo bij de gyn vrijdag; hij zij dat mijn baarmoederslijmvlies nog veel te dun was en ik voorlopig geen menstruatie kon verwachten. Daarbij zag hij een groeiend eitje wat deze week zou springen. Dus een miskraam kan echt alles ontregelen.
Heb wel flink last van mijn buik en rug, alleen niet veel bloedverlies. Maar dat kan natuurlijk ook niet met weinig baarmoederslijmvlies.
Gelukkig heb ik de afgelopen dagen wel kunnen carnavallen :joker: Moet vannacht werken, dus lig nu met een kersenpitje op de bank.
En Slaatje, balen dat je vriend net nu ziek is!
Ik ben ongesteld geworden... Dat had ik nu net niet verwacht na mijn echo bij de gyn vrijdag; hij zij dat mijn baarmoederslijmvlies nog veel te dun was en ik voorlopig geen menstruatie kon verwachten. Daarbij zag hij een groeiend eitje wat deze week zou springen. Dus een miskraam kan echt alles ontregelen.
Heb wel flink last van mijn buik en rug, alleen niet veel bloedverlies. Maar dat kan natuurlijk ook niet met weinig baarmoederslijmvlies.
Gelukkig heb ik de afgelopen dagen wel kunnen carnavallen :joker: Moet vannacht werken, dus lig nu met een kersenpitje op de bank.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Jammer weegschaal, is je eitje misschien toch niet gaan groeien en eerder afgestoten. Wel fijn dat je lichaam het toch wel weer goed regeld. Op naar een mooie cyclus nu en positieve test natuurlijk!
Puggle- Ratel
Puggle schreef:Jammer weegschaal, is je eitje misschien toch niet gaan groeien en eerder afgestoten. Wel fijn dat je lichaam het toch wel weer goed regeld. Op naar een mooie cyclus nu en positieve test natuurlijk!
De gyn mompelde al iets over het eventueel weg kunnen gaan van het eitje en dan eerder ongesteld te kunnen worden. Heb daar niet op doorgevraagd omdat hij zo zeker was van het andere. Maar wrs is dat idd toch gebeurd, ik wijk graag af Maar ben idd blij met mn menstruatie. Ik verwacht nu ook nog een verlengde ronde, net als de vorige keer. Maar daarna zal het vast weer goedkomen!
Weegschaal- Kletskop
Muppetje, een leuke dag vandaag in de dierentuin! en het is idd lekker weer ervoor!
slaatje: haha, leuk verwoord! maar natuurlijk jammer dat je vriend ziek is. Hopelijk snel weer beter!
weegschaal, wat onverwachts dan die ongesteldheid! hmm, zou ook niet weten of dit nu je aankomende eisprong zal beïnvloeden of wat. Kan het niet dat je nu wat "oud-bloed/etc. " verliest? of is het toch echt menstruatie?
Hier verder weinig te melden..Geen carnaval aan het vieren.
Ben nu ook weer begonnen met de ovu-testen, maar nog niet positief, verwacht het over 2 dagen ongeveer. Dus we zijn lekker bezig
slaatje: haha, leuk verwoord! maar natuurlijk jammer dat je vriend ziek is. Hopelijk snel weer beter!
weegschaal, wat onverwachts dan die ongesteldheid! hmm, zou ook niet weten of dit nu je aankomende eisprong zal beïnvloeden of wat. Kan het niet dat je nu wat "oud-bloed/etc. " verliest? of is het toch echt menstruatie?
Hier verder weinig te melden..Geen carnaval aan het vieren.
Ben nu ook weer begonnen met de ovu-testen, maar nog niet positief, verwacht het over 2 dagen ongeveer. Dus we zijn lekker bezig
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
@ Puzzle; Welke ovulatietesten gebruik jij? Zie je daar ook altijd een teststreepje? Ik zou eigenlijk testen willen hebben die alleen een streepje laten zien in je vruchtbare periode, niet altijd dus...
Dit is echt een menstruatie, toen de gyn tegen me zei dat ik het wel zou merken of het oud bloed of menstruatie was verklaarde ik hem voor gek, maar ik snap nu wat hij bedoeld.
Succes de komende dagen!
Dit is echt een menstruatie, toen de gyn tegen me zei dat ik het wel zou merken of het oud bloed of menstruatie was verklaarde ik hem voor gek, maar ik snap nu wat hij bedoeld.
Succes de komende dagen!
Weegschaal- Kletskop
Als het hier goed blijft gaan, waar ik absoluut vanuit ga, dan heb ik nog wel wat van die testen over. Naja, wat, stuk of 20 wel.. Iemand? Wacht dan wel nog even tot na de volgende echo
Muppetje- Ratel
Welke testen zijn dat dan Muppetje? Want ze bestaan dus wel...
Omdat wij toch, buiten bloedverlies om, altijd om de dag klussen heb ik die testen eigenlijk niet nodig. Wil alleen graag weten wanneer mijn eisprong is zodat ik weet wanneer mijn menstruatie komt. Maar als ik nog een cyclus afwacht zal dit ook wel weer normaal zijn.
Omdat wij toch, buiten bloedverlies om, altijd om de dag klussen heb ik die testen eigenlijk niet nodig. Wil alleen graag weten wanneer mijn eisprong is zodat ik weet wanneer mijn menstruatie komt. Maar als ik nog een cyclus afwacht zal dit ook wel weer normaal zijn.
Weegschaal- Kletskop
Muppetje schreef:Als het hier goed blijft gaan, waar ik absoluut vanuit ga, dan heb ik nog wel wat van die testen over. Naja, wat, stuk of 20 wel.. Iemand? Wacht dan wel nog even tot na de volgende echo
Inderdaad, doe maar weg. Want bij jou blijft het gewoon goed gaan!!!!
slaatje- Kletskop
Eens met slaatje!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Even een vraag offtopic, weet trouwens helemaal niet of het mag, maar goed. Ik weet dat sommige meiden zich afvragen waarom lief in ik al vrij snel aan kindjes beginnen. Daarbuiten kan ik best wat tips gebruiken. Ik heb in persoonlijk het topic frustraties geopend. Misschien hebben jullie puf en zin om het even door te lezen. Wellicht worden er dan wat dingen duidelijker en kunnen jullie me ook nog wat tips geven.
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:Muppetje schreef:Als het hier goed blijft gaan, waar ik absoluut vanuit ga, dan heb ik nog wel wat van die testen over. Naja, wat, stuk of 20 wel.. Iemand? Wacht dan wel nog even tot na de volgende echo
Inderdaad, doe maar weg. Want bij jou blijft het gewoon goed gaan!!!!
Haha
Weegschaal, ik heb ze van Babyboomshop
Muppetje- Ratel
slaatje schreef:Even een vraag offtopic, weet trouwens helemaal niet of het mag, maar goed. Ik weet dat sommige meiden zich afvragen waarom lief in ik al vrij snel aan kindjes beginnen. Daarbuiten kan ik best wat tips gebruiken. Ik heb in persoonlijk het topic frustraties geopend. Misschien hebben jullie puf en zin om het even door te lezen. Wellicht worden er dan wat dingen duidelijker en kunnen jullie me ook nog wat tips geven.
Wat heftig wat jij allemaal hebt meegemaakt Slaatje
Ik kan geen ander advies geven dan er misschien met iemand over te praten, iemand die je kan helpen en adviseren qua verwerking en wat te doen.
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:slaatje schreef:Even een vraag offtopic, weet trouwens helemaal niet of het mag, maar goed. Ik weet dat sommige meiden zich afvragen waarom lief in ik al vrij snel aan kindjes beginnen. Daarbuiten kan ik best wat tips gebruiken. Ik heb in persoonlijk het topic frustraties geopend. Misschien hebben jullie puf en zin om het even door te lezen. Wellicht worden er dan wat dingen duidelijker en kunnen jullie me ook nog wat tips geven.
Wat heftig wat jij allemaal hebt meegemaakt Slaatje
Ik kan geen ander advies geven dan er misschien met iemand over te praten, iemand die je kan helpen en adviseren qua verwerking en wat te doen.
Dank je voor het lezen. Ik praat regelmatig met een psycholoog. Ben er nu al een tijdje niet meer geweest. In feite heb ik de dingen die in het verleden zijn gebeurt wel een plekje gegeven hoor. Alleen ben ik denk ik te streng voor mezelf en moet ik daar dus gewoon mijn weg nog in vinden. Vind het alleen echt zo moeilijk om het los te laten, is makkelijker gezegd dan gedaan. Misschien inderdaad toch binnenkort weer eens afspraak maken. Wie weet of het help.t
slaatje- Kletskop
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: