Voor een kindje in 2011!
+26
Filoria
tweeling
Puggle
Le Chat Noir
CCC
Happy
Viva
Paper Crown
Flower_L
Creabea_28
Clapperdie
Jelin
Jasmine
Triesje1983
joyce0606
Lejow
slaatje
Alyssa
Weegschaal
Koffieleut
nillis
Ugly Betty
Amber-
Puzzle
Linnie1985
Muppetje
30 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Goed nieuws amber! En toch een echo
Yasmine, hoe gaat het nu met je?
Yasmine, hoe gaat het nu met je?
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Amber en Muppet wat een goed nieuws!!
Wat een groot contrast met jou Yasmine. Bah hoe gaat het nu met je???
Wat een groot contrast met jou Yasmine. Bah hoe gaat het nu met je???
Gast- Gast
Amber en Muppet: Ook hier nogmaals, superfijn voor jullie!!!
Yasmine, hoe gaat het met jou meis?
Slaatje, hoe is het met jou? Welke dag zit je nu?
Yasmine, hoe gaat het met jou meis?
Slaatje, hoe is het met jou? Welke dag zit je nu?
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa Hier gaat het wel goed allemaal :-) Ik zit nu op dag 14. Werd gister rond een uur of vijf weer kotsmisselijk, duurde ongeveer een uur. Later besefte ik dat dat wederom mijn ei is geweest. Die komt altijd op een woensdag opzetten :-) Hoe is het met jou?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
@ Slaatje; Toevallig had van de week iemand het ook over misselijkheid tijdens de eisprong, wat apart om dat zo te merken! Ben benieuwd over 2 weken!
Ik ben nog niet ongesteld. Ga morgen nog eens testen en heb om half 12 mijn controle bij de gyn.
Ik ben nog niet ongesteld. Ga morgen nog eens testen en heb om half 12 mijn controle bij de gyn.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Even gekopieerd uit het andere topic..
Nu ik thuis ben en alles achter de rug is, begint langzaam het besef te komen wat er allemaal gebeurd is. Vannacht was ik nog een soort van 'trots' op ons mooie kindje, maar nu besef ik dat ik hem gewoon kwijt ben.
Ik vraag me trouwens even af, welke meiden uit dit 2011 topic nog (steeds) niet zwanger zijn?
Nu ik thuis ben en alles achter de rug is, begint langzaam het besef te komen wat er allemaal gebeurd is. Vannacht was ik nog een soort van 'trots' op ons mooie kindje, maar nu besef ik dat ik hem gewoon kwijt ben.
Ik vraag me trouwens even af, welke meiden uit dit 2011 topic nog (steeds) niet zwanger zijn?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Yasmine schreef:Even gekopieerd uit het andere topic..
Van de 'harde kern' Alyssa en Weegschaal denk ik.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Yasmine schreef:Even gekopieerd uit het andere topic..
en koffieleut
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Yasmine schreef:Even gekopieerd uit het andere topic..
Wat heftig om zo te lezen! Neem goed je tijd dat is echt wel nodig
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ook voor jou een knuffel Yasmine
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dank je meis
Moet steeds denken aan jouw opmerking over elke keer weer je meisje achter te laten in het ziekenhuis. Ik stond gister al met tranen in mijn ogen toen mijn meisje bij papa op de arm het ziekenhuis verliet. Hoe moet jij je dan wel niet voelen?
Moet steeds denken aan jouw opmerking over elke keer weer je meisje achter te laten in het ziekenhuis. Ik stond gister al met tranen in mijn ogen toen mijn meisje bij papa op de arm het ziekenhuis verliet. Hoe moet jij je dan wel niet voelen?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
amber22 schreef:Muppetje schreef:Yasmine schreef:Even gekopieerd uit het andere topic..
en koffieleut
Ohja natuurlijk, wat erg van mij, sorry koffieleut
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Yasmine schreef:Even gekopieerd uit het andere topic..
en koffieleut
En van de 'stille kern' ik
Gast- Gast
Jetje schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Yasmine schreef:Even gekopieerd uit het andere topic..
en koffieleut
En van de 'stille kern' ik
Ook voor jou, sorry sorry sorry, word al beetje dement geloof ik ok dames, ik ga me ergens in n hoekje zitten schamen....
Muppetje- Ratel
Zwangerschapsdementie?
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Zwangerschapsdementie?
Ik denk t
Muppetje- Ratel
Weegschaal schreef:@ Slaatje; Toevallig had van de week iemand het ook over misselijkheid tijdens de eisprong, wat apart om dat zo te merken! Ben benieuwd over 2 weken!
Apart he, ik heb het echt elke keer gehad sinds ik met de pil ben gestopt. De eerste keer zat ik al ziek thuis en werd ik misselijk, de keer erop waren we op vakantie en zaten we op een terras te wachten tot we konden bestellen. Ik voelde me in ene zo misselijk dat ik van ellende begon te huilen en toen zijn we naar het hotel terug gegaan. Vorige maand voelde ik hem 's ochtens en toen was mijn lief gelukkig ook nog thuis :p En nu dus weer. En het is elke keer op een woensdag. Soms echt precies op dag 14, soms ook op dag 12 of 13, maar dus wel altijd op woensdag. Vreemd he?
Wanneer heb je je NOD, en heb je inmiddels al getes? Veel succes bij de gyn zo.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Weegschaal succes bij de gyn, laat je even weten hoe het is gegaan?
Muppetje- Ratel
En ik.. Maar iedereen iedereen die in 2010 schreef en op een paar na is heel 2011 is zwanger. Behalve ik. Ik wacht eigenlijk al het langst van allemaal. Maar ja.. zo gaat het in het leven. Ik zal ook nog een hele tijd moeten wachten.. dus misschien kan iedereen alle geluk mijn kant op sturen want ik verdien het gewoon
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:En ik.. Maar iedereen iedereen die in 2010 schreef en op een paar na is heel 2011 is zwanger. Behalve ik. Ik wacht eigenlijk al het langst van allemaal. Maar ja.. zo gaat het in het leven. Ik zal ook nog een hele tijd moeten wachten.. dus misschien kan iedereen alle geluk mijn kant op sturen want ik verdien het gewoon
Je weet dat ik het je enorm gun en hard voor je duim hè...
Muppetje- Ratel
Ik heb vanmorgen weer negatief getest. Daarna dus mijn controleafspraak bij de gyn, 6wkn na de curretage. Hier werd een echo gemaakt; er was een groeiend eitje te zien die wrs deze week nog springt. Dan zal ik dus over ongeveer 3/4 weken ongesteld moeten worden. Als ik over 6 wkn toch nog niet ongesteld ben gaan ze mn menstruatie opwekken en mijn eisprong vervolgen met echo's. Dus voorlopig nog (af)wachten, maar ik weet tenminste waar ik op kan rekenen!
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:Ik heb vanmorgen weer negatief getest. Daarna dus mijn controleafspraak bij de gyn, 6wkn na de curretage. Hier werd een echo gemaakt; er was een groeiend eitje te zien die wrs deze week nog springt. Dan zal ik dus over ongeveer 3/4 weken ongesteld moeten worden. Als ik over 6 wkn toch nog niet ongesteld ben gaan ze mn menstruatie opwekken en mijn eisprong vervolgen met echo's. Dus voorlopig nog (af)wachten, maar ik weet tenminste waar ik op kan rekenen!
Maak er goed gebruik van hè
Fijn dat je weet waar je aan toe bent!
Muppetje- Ratel
Weegschaal fijn om te lezen dat er een eitje aan het groeien is!
Amber-- Ratel
Muppetje schreef:
Maak er goed gebruik van hè
Fijn dat je weet waar je aan toe bent!
Ik weet wat me te doen staat Al wil de gyn liever dat ik tot na mijn menstruatie wacht... Maar alles zag er goed uit, dus ik laat deze kans niet schieten. Heb mijn man al overgehaald. Heb wel besloten dat we na 3 weken wel bescherming gaan gebruiken, als mijn menstruatie dan over 6 weken opgewekt moet worden weet ik zeker dat ik geen evt zwangerschap laat mislukken!
Weegschaal- Kletskop
Goede afspraak Weegschaal, fijn dat je nu weet hoe of wat.
Ik heb net drie broeken en twee rokjes (positie) gekocht voor 27,70, helemaal blij mee haha.
En ik heb even mn spijkerbroek geprobeerd, zag er grappig uit, haha, denk dat er zeker vijf centimeter zat tussen knoop en knoopsgat
Ik heb net drie broeken en twee rokjes (positie) gekocht voor 27,70, helemaal blij mee haha.
En ik heb even mn spijkerbroek geprobeerd, zag er grappig uit, haha, denk dat er zeker vijf centimeter zat tussen knoop en knoopsgat
Muppetje- Ratel
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: