Voor een kindje in 2011!
+26
Filoria
tweeling
Puggle
Le Chat Noir
CCC
Happy
Viva
Paper Crown
Flower_L
Creabea_28
Clapperdie
Jelin
Jasmine
Triesje1983
joyce0606
Lejow
slaatje
Alyssa
Weegschaal
Koffieleut
nillis
Ugly Betty
Amber-
Puzzle
Linnie1985
Muppetje
30 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Weegschaal schreef:@ Puzzle; Welke ovulatietesten gebruik jij? Zie je daar ook altijd een teststreepje? Ik zou eigenlijk testen willen hebben die alleen een streepje laten zien in je vruchtbare periode, niet altijd dus...
Dit is echt een menstruatie, toen de gyn tegen me zei dat ik het wel zou merken of het oud bloed of menstruatie was verklaarde ik hem voor gek, maar ik snap nu wat hij bedoeld.
Succes de komende dagen!
Ik krijg ze mee vanuit het ziekenhuis, mag iedere maand een setje halen, zijn cassettes van "ovu-lady" van clindia.
Weet niet of ze altijd een streep laten zien, ik gebruik ze vanaf dag 12 tot eisprong.
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Ik reageer straks nog op jullie, maar even heel egoistisch.
Even gekopieerd van een Whatsapp aan iemand vanmorgen:
Ik sta hier echt hélemaal te trillen. Ik ging vanmorgen naar het toilet en ik had allemaal bruine afscheiding. Zou het het begin zijn van mijn menstruatie? Zou ik nu gewoon een eisprong hebben en uit mezelf ongesteld worden? Zouden die pukkels en die onzuivere huid waar ik anders nooit last van heb, dan toch wijzen op een hormoonverandering? Zou de operatie echt geslaagd zijn? Zou het, zou het? Ik weet echt even niet wat ik moet denken, ik ben zoooo ontzettend positief en heb zo'n goed gevoel over deze operatie, dat ik nu bang ben dat het vals alarm is, dat het niet door zal zetten. Ik heb echt zitten huilen, dit zou gewoon te mooi voor woorden zijn...
Ik sta hier echt hélemaal te trillen. Ik ging vanmorgen naar het toilet en ik had allemaal bruine afscheiding. Zou het het begin zijn van mijn menstruatie? Zou ik nu gewoon een eisprong hebben en uit mezelf ongesteld worden? Zouden die pukkels en die onzuivere huid waar ik anders nooit last van heb, dan toch wijzen op een hormoonverandering? Zou de operatie echt geslaagd zijn? Zou het, zou het? Ik weet echt even niet wat ik moet denken, ik ben zoooo ontzettend positief en heb zo'n goed gevoel over deze operatie, dat ik nu bang ben dat het vals alarm is, dat het niet door zal zetten. Ik heb echt zitten huilen, dit zou gewoon te mooi voor woorden zijn...
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa schreef:Ik reageer straks nog op jullie, maar even heel egoistisch.
Hoe is het nog afgelopen meis? Is het nog doorgezet?
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik ben ook benieuwd alyssa. Hoop het zo!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Hé Alyssa, volgens mij ken ik die persoon
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Goh, zou je denken?Muppetje schreef:Hé Alyssa, volgens mij ken ik die persoon
Vanmiddag was de bruine afscheiding weer helemaal weg. Niets meer te bespeuren. Late namiddag had ik weer bruine afscheiding, maar tot een uur geleden nog geen rood bloedverlies gehad. Ik blijf eigenlijk toch best wel positief, duim duim duim dat het nu door gaat zetten vannacht!
Alyssa- Prater
Ik duim ook!!!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Ik hoop het echt voor je dat het door zet! Ik hou de whatssapp in de gaten
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Muppetje schreef:Hé Alyssa, volgens mij ken ik die persoon
haha! Ik ken die persoon ook
Alyssa ben voor je aan het duimen!
Amber-- Ratel
Weegschaal schreef:Ik duim ook!!!
+ 1
Puzzle- Prater
Dankjewel dames!
Ik verwacht natuurlijk dat jullie je telefoon allemaal naast je hoofdkussen leggen en ALS ik vannacht zou whatsappen, ik onmiddelijk reactie krijg
Ik verwacht natuurlijk dat jullie je telefoon allemaal naast je hoofdkussen leggen en ALS ik vannacht zou whatsappen, ik onmiddelijk reactie krijg
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:Dankjewel dames!
als ik 's nacht wakker word kijk ik vaak wel even op mijn mobiel. Dus mocht ik een whatts app krijgen krijg je zeker reactie
Amber-- Ratel
Ik moet vannacht werken, zou gelijk kunnen reageren. Toch jammer dat ik niet zo'n moderne telefoon heb...
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal schreef:Ik moet vannacht werken, zou gelijk kunnen reageren. Toch jammer dat ik niet zo'n moderne telefoon heb...
Ja saai hoor weegschaal
Werkze alvast!
Amber-- Ratel
Alyssa schreef:Dankjewel dames!
en wat dacht je ervan om het óók HIER te melden ( voor de mensen zonder what's app )
Puzzle- Prater
[u]amber22 schreef:Alyssa schreef:Dankjewel dames!
als ik 's nacht wakker word kijk ik vaak wel even op mijn mobiel. Dus mocht ik een whatts app krijgen krijg je zeker reactie
Haha, dat doe ik ook altijd, en ik ben minimaal een keer per nacht wakker...
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=22670
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: