Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

+24
Bruintje Beer
Flower_L
Pien
Poisongirl
Tiara
woezel
meisjesmama
Nana
Annie24
Happydobby
Floor
Supertalentje
Steep
koNijntje
Star007
Arwyn
blondje1313
mickey
*Lookie*
Lejow
studiebol
liesje
Ayla
joyce0606
28 plaatsers

Pagina 34 van 37 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35, 36, 37  Volgende

Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 34 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 6:50

joyce0606 schreef:
Parel schreef:Maar Joyce als hij dan wakker is om 2 uur, (of 3 uur, of 4 uur) dan geef je hem toch wel gewoon een fles?
L. komt pas sinds een paar dagen niet meer s'nachts om een fles maar als ze honger heeft dan krijgt ze er gewoon 1 hoor!

Dan hoef je toch niet de wekker te zetten? Als hij komt, dan komt hij, maak je een flesje, en slaapt hij misschien wel weer verder. Dat deed je toch al wel, of niet? Als hij s'nachts gewoon wakker is van de honger en blijft huilen, maar jij geeft geen fles, dan snap ik dat ie niet slaapt.


Of begrijp ik het nou helemaal verkeerd?

met een speengevecht word hij wel stil, maar hij word al die tijden wakker, en ik kan hem moeilijk elk uur een fles geven lijkt mij....

Waarom niet? Elk uur 60cc? Een keer een grote fles van 180cc? Als je het nog niet geprobeerd hebt is het het proberen waard denk ik. L sliep trouwens heel goed tussenin. Voedingskussen eromheen en ze sliep. Als ze maar naast ons lag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 34 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 6:58

MissD ; hier is ook nog niet echt een ritme. Ze krijgt om de 3,5/4 uur een fles, is daarna meestal een uurtje wakker en gaat dan naar bed. Slapen doet ze nu niet meer op de plekken waar ze behoort te spelen. Als ze in slaapt valt op een onbewaakt moment gaat ze haar ledikant in. Om half 7 ga ik haar wassen/badderen, doe ik haar pyama aan en slaapzak, krijgt ze een flesje in het donker op de stoel in haar kamer met alleen het overlooplicht aan en daarna gaat ze naar bed. Dan valt ze in slaap, maak ik haar om 11 uur wakker en geef ik weer na een schone luier een fles. Dan komt ze snachts meestal nog een keer voor een speen en slaapt ze tot een uur of 7.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 34 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  MissD di 31 jan 2012 - 7:15

Parel schreef:MissD ; hier is ook nog niet echt een ritme. Ze krijgt om de 3,5/4 uur een fles, is daarna meestal een uurtje wakker en gaat dan naar bed. Slapen doet ze nu niet meer op de plekken waar ze behoort te spelen. Als ze in slaapt valt op een onbewaakt moment gaat ze haar ledikant in. Om half 7 ga ik haar wassen/badderen, doe ik haar pyama aan en slaapzak, krijgt ze een flesje in het donker op de stoel in haar kamer met alleen het overlooplicht aan en daarna gaat ze naar bed. Dan valt ze in slaap, maak ik haar om 11 uur wakker en geef ik weer na een schone luier een fles. Dan komt ze snachts meestal nog een keer voor een speen en slaapt ze tot een uur of 7.

Dat ben ik hier ook van plan, vind wel dat er een onderscheidt moet gaan komen tussen wat haar slaapplaats en speelplek is. Kan het nu alleen soms niet over mijn hart verkrijgen om haar in bed te leggen terwijl ze zo schreeuwt. Haar ledikant wil ze zowiezo nog niet in slapen, ik denk dat dat nog een te groot is want in haar kinderwagenbak slaapt ze zo. Dus die wil ik overdag in haar ledikant gaan zetten, zodat ze al wel leert om ook op haar eigen slaapkamer te slapen.

Wat een leuke foto's heb je toch op fb staan. En waar haal je al die superleuke kleertjes vandaan? Ben er helemaal weg van!!! Wil nog wat dingen in maat 56 gaan halen (ze zit nu in 50) dus als je nog leuke winkels/sites weet I love you tell me!

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 34 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Annie24 di 31 jan 2012 - 8:40

Ayla schreef:Ja parel dat dacht ik ook, maar ze krijgt nu 's avonds dus mooi 210+7, anders slaapt ze de nacht niet door... Maar ik heb ook wel een ontzettende vreetzak hoor. BeeGee dus ook meteen antwoord op jou vraag, ze heeft vannacht wel rustiger geslapen, dus de rijstebloem hou ik erin, alleen ik maak vanavond wel een grotere fles (ook) want ze wordt dus om 6 uur alweer wakker ondanks rijstebloem. Ze heeft om 11 uur denk 20-30 cc laten staan dus aan die liter komt ze vandaag al niet, of net wel, het is iig niet teveel. Met 200 cc overdag is ze tevreden, gelukkig.

Owja rest reageer ik straks weer, ik zit een beetje in tijdnood smile

6 uur 's morgens wakker worden is toch een mooie tijd?
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 34 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla di 31 jan 2012 - 8:44

Ja opzich wel Annie, alleen dan kom ik helemaal in de knoei met de rest van de dag, want ze is niet tevreden te krijgen. Als ik om 6 uur een fles geef kom ik weer in de knoei met de rest van de dagen, want dan krijgt ze om 10 uur de laatste en om 5 uur wordt ze dan weer wakker en zo door... En ze wordt 's nachts ook onrustig (nu met de rijstebloem dan niet) weet wel dat we verwend zijn hoor, qua doorslapen. Heb vandeweek een grote fles gegeven 's avonds (210+7) en toen sliep ze weer door tot 7 uur, dus om door te kunnen slapen heeft ze net wat meer nodig. En als ze nu alle flessen 210+7 zou moeten gaan geven zou ik wel gaan twijfelen maar ze drinkt over het algemeen niet meer als een liter per dag, en mocht ze alle flessen leegdrinken dan is het 30 cc meer... Dat zal geen kwaad kunnen.

En het belangrijkste, ik voel me hier goed bij Wink
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 34 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Annie24 di 31 jan 2012 - 8:53

Ayla schreef:Ja opzich wel Annie, alleen dan kom ik helemaal in de knoei met de rest van de dag, want ze is niet tevreden te krijgen. Als ik om 6 uur een fles geef kom ik weer in de knoei met de rest van de dagen, want dan krijgt ze om 10 uur de laatste en om 5 uur wordt ze dan weer wakker en zo door... En ze wordt 's nachts ook onrustig (nu met de rijstebloem dan niet) weet wel dat we verwend zijn hoor, qua doorslapen. Heb vandeweek een grote fles gegeven 's avonds (210+7) en toen sliep ze weer door tot 7 uur, dus om door te kunnen slapen heeft ze net wat meer nodig. En als ze nu alle flessen 210+7 zou moeten gaan geven zou ik wel gaan twijfelen maar ze drinkt over het algemeen niet meer als een liter per dag, en mocht ze alle flessen leegdrinken dan is het 30 cc meer... Dat zal geen kwaad kunnen.

En het belangrijkste, ik voel me hier goed bij Wink

ooowwwwwwwww jij bent zo'n verwende uitslaap-mama Laughing Wink

Wil ik ook zijn! *jaloers Embarassed *
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 34 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 8:55

MissD schreef:
Parel schreef:MissD ; hier is ook nog niet echt een ritme. Ze krijgt om de 3,5/4 uur een fles, is daarna meestal een uurtje wakker en gaat dan naar bed. Slapen doet ze nu niet meer op de plekken waar ze behoort te spelen. Als ze in slaapt valt op een onbewaakt moment gaat ze haar ledikant in. Om half 7 ga ik haar wassen/badderen, doe ik haar pyama aan en slaapzak, krijgt ze een flesje in het donker op de stoel in haar kamer met alleen het overlooplicht aan en daarna gaat ze naar bed. Dan valt ze in slaap, maak ik haar om 11 uur wakker en geef ik weer na een schone luier een fles. Dan komt ze snachts meestal nog een keer voor een speen en slaapt ze tot een uur of 7.

Dat ben ik hier ook van plan, vind wel dat er een onderscheidt moet gaan komen tussen wat haar slaapplaats en speelplek is. Kan het nu alleen soms niet over mijn hart verkrijgen om haar in bed te leggen terwijl ze zo schreeuwt. Haar ledikant wil ze zowiezo nog niet in slapen, ik denk dat dat nog een te groot is want in haar kinderwagenbak slaapt ze zo. Dus die wil ik overdag in haar ledikant gaan zetten, zodat ze al wel leert om ook op haar eigen slaapkamer te slapen.

Wat een leuke foto's heb je toch op fb staan. En waar haal je al die superleuke kleertjes vandaan? Ben er helemaal weg van!!! Wil nog wat dingen in maat 56 gaan halen (ze zit nu in 50) dus als je nog leuke winkels/sites weet I love you tell me!

Ik zal je wat sites doorgeven en wat merken! Ga ik je even voor pm'en!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 34 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Star007 di 31 jan 2012 - 9:11

@Joyce: Ook alweer bijna aan het werk. Poeh dat zijn wel lange dagen van 10 uur. Hoe ziet je schema er nu uit?
Vervelend dat K. zijn dag en nacht ritme nog niet echt door heeft. Als je wat meer in de laatste fles doet en een soort ritueeltje bedenkt voor het naar bed gaan, slaapt hij misschien beter? Het is maar een idee hoor Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 34 561177

@BeeGee: Lekker een rustige middag !

@Parel: Wat is een PM-er in het ziekenhuis? ( pedagogisch medewerker? ) Zou best eens kunnen dat L. een sprong heeft . D. heeft denk ik ook een sprong en huilt ook veel meer en rommelt met haar flessen en lijkt ergens last van te hebben ( maar wat ? I don't know..) Nouja hopelijk gaat het snel over bij L. !

@Ayla: Fijn dat ze in ieder geval wat rustiger heeft geslapen! Ligt ze trouwens nog bij jullie op de kamer?

@Supertalentje: Geloof goed dat je zo moe bent als je de hele nacht met hem rechtop hebt gezeten. Als hij veel spuugt ( zoals veel kindjes in dit topic) gewoon Johannes broodpitmeel toevoegen aan zijn voeding, maar dat zullen ze je op het CB ook wel vertellen. Ik zing heel vaak 'Slaap kindje slaap' en dan 10 achter elkaar :P . Als ze huilt zing ik 'er zat een klein zigeunermeisje huilend op een steen ..huilend, huilend , en dan dat 'huilend' heel overdreven zingen ..dan begint ze weer te lachen haha :P

@MissD:In het begin had ik wat betreft het slapen enzo niet echt ritme en deed ik de borstvoeding en daarna de flesvoeding ook op verzoek en kwam dan altijd op ongeveer 6/7 voedingen . Slapen deed ze overdag in haar wiegje ( mozesmandje met standaart) die ik in de woonkamer neerzette of in de box. Nu heb ik 2 vaste momenten dat ze in haar bedje slaapt: Na de middagvoeding van 13.00/13.30 en na de laatste voeding om 20.00/20.30. Maar maak je niet druk, een ritme komt er straks vanzelf in.



@ All : Vandaag nog even fijn naar het winkelcentrum hier gewandeld, even wat nieuwe rompers en spuugdoekjes gekocht en nog wat boodschapjes gedaan. Was blij dat ik even lekker naar buiten kon, want word onderhand een beetje gek van al het binnen zitten. Met dit weer rijd ik niet graag met de kleine er bij in de auto, dus kom nu bijna nergens haha. Ik denk dat het ook echt hoog tijd word dat ik weer lekker een paar dagen per week ga werken Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 34 561177
Mijn rooster voor maart is alleen echt k*t! ik heb 2 weken van 40 uur , 1 week van 32 uur en 1 week van 12 uur.
De uren werk ik ook tijdens slaapdiensten en de weekenden , dus gelukkig is het niet zo dat D. er veel van merkt maar dan nog. Maar helaas is het bij mijn werk zo dat je gemiddeld per 3 maanden aan je uren per week komt. Dus kan best dat je weken van 60 uur maakt en daarna 1,5 week vrij bent, aangezien mijn contracturen 25 uur zijn. Dat is echt het grote nadeel van mijn werk !
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 34 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 9:15

Jeetje Star wat een onhandig werkschema zeg! Snap dat je er niet vrolijk van wordt!

Denk idd dat het hier ook mede een sprongetje is, ze had een fles om 3 uur van 150 en om half 6 wilde ze alweer! Toen slokte ze zo 160 weg, dus ze is even een inhaalslag aan het doen Laughing Daarna heb ik haar dr slaapzak aangedaan en heeft ze nog 30 cc gedronken (wilde toch even een fles zodat ze zou weten dat ze de nacht in gaat en ze moest haar medicijnen nog). Straks maar weer 180 maken en kijken wat ze opdrinkt.

Zit ze al in 62? Omdat je nieuwe rompers hebt gekocht? Denk ik wel he, jouw bolleboos kennende Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 34 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Star007 di 31 jan 2012 - 9:53

@Parel: Nou fijn dat ze nu wel goed heeft gedronken! Ben benieuwd of ze vanavond de fles van 180 ook zo op drinkt Laughing Ja D. draagt al een tijdje sommige shirtjes in maat 62, maar sinds 2 weken zit maat 62 van broekjes, jurkjes en shirts mooi. Ze heeft zelfs een spijkerjurkje van Noppies in maat 68 aan :shock: maar Noppies valt in het algemeen volgens mij best klein. Ze zit sowieso boven het gemiddelde op de groeicurve , terwijl ze bij de geboorte 2760 gram was en in het begin onder de lijn zat haha. Maargoed dit is ook allemaal niet gek gezien ze al een tijd 5x 200 ml drinkt! Maar het lijkt ook echt alsof ik haar zie groeien. Tijdje geleden zag ik haar wangetjes met de dag boller worden en nu lijkt ze echt de lengte in te schieten. Het gaat allemaal zo snel.. te snel Rolling Eyes
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 34 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla di 31 jan 2012 - 9:56

Men, ik had een hele reactie, ligt mn internet eruit... Ik ga ff niet overnieuw beginnen, ben moe.

Vriend had feest zostraks, ze zat hélemaal onder de poep... Romper, truitje, slaapzak, alles. En het rook zuur, tandjespoep denk ik. Ben benieuwd wanneer hij echt doorkomt. Ze stopt ook werkelijk alles in haar mond wat ze maar in handen krijgt. Als ik een met-1-tandje-lach-foto heb krijgen jullie hem als eerste te zien Wink Morgen naar de huisarts voor andere anticonceptie, ik heb @#&*#@*^(@ weer een schimmelinfectie, wordt er knettergek van. Komt door de pil, en loop er met tussenpozen van een halfjaar al 8 jaar mee (elke maand infectie dus). Dit was even mn tweede ego berichtje al van vandaag, als ik morgen tijd heb reageer ik weer even op iedereen (wel alleen de laatste pagina's)
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 34 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol di 31 jan 2012 - 10:15

Ayla wat balen dat je weer een schimmel infectie hebt, is daar niet iets tegen te doen dat je het minder vaak krijgt? Waarschijnlijk niet anders had je dat natuurlijk al lang gebruikt!

MissD wij hadden altijd wel een ritme in het eten maar niet in slapen. Onze dames sliepen ook altijd 23 uur per dag ofzo:D Nu zijn ze wat langer wakker, ik geef ze een fles, speel dan wat met ze, of leg ze op het speelkleed of in de wipper of gewoon in de box. En na een uurtje meestal leg ik ze in bed, en dan slapen ze meestal weer tot de volgende voeding. Maar echt een ritme heb ik daar in nu nog niet.

Ik wil dat mijn dames ook in 62 pasen daar heb ik ook leuke kleding in, al zeg ik het zelf, haha misschien trek ik ze af en toe al wat aan.

Star wat een k*t rooster heb jij zeg, pfff.. zo had ik het ook toen ik nog onregelmatig werkte, in 3 maanden tijd moest je een bepaald aantal uur werken en tja dan kan dan idd een week werken zijn en dan een week vrij.. soms niet echt handig.

Nou om 4 uur heb ik de meiden 180 aangeboden, ik denk dat ze allebei zo 160 hebben gehad(vind dat trouwens wel moeilijk te zien met die S-flessen) en toen hebben we nog ff gespeeld en zijn ze gaan slapen, om half 8 wilde V niet meer slapen dus heb ik die naar beneden gehaald,ze had toen ook niet echt honger volgens mij maar was gewoon klaar met slapen. Om half 9 begon L te huilen dus die ook naar beneden en om kwart voor 9 heb ik ze 210 aangeboden.. ook hier hebben ze denk ik 15/20cc van laten staan, dus ze hebben opzich keurig gedronken. Ben heel benieuwd hoe dit nu vannacht gaat. Heb me er maar op ingesteld dat ze vroeg wakker zijn, want ze moeten natuurlijk ff wennen aan dit ritme.

Net ook nog ff de kapper gebeld en ik kon al meteen morgenochten terecht. Neem dan gewoon de meiden mee die slapen wel in de reiswiegen. Zat later te denken dat het misschien raar is maar ja om daar nou ook al oppas voor te gaan regelen. Ik zit er geen uren het is alleen knippen. Dat is toch niet heel gek dat ik ze ff mee neem?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 34 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla di 31 jan 2012 - 10:27

Nee joh Studie, is niet raar, gewoon meenemen als ze toch slapen! En ik krijg preventief al fluconazol elke maand, want die eitjes die je in moet brengen werken als niet meer, of maar 2 weken. Maarja, voordat ik die fluconazol heb heb ik het alweer, en nu moet ik van t weekend ongesteld worden, kan ik de klok erop gelijk zetten dat ik woensdag weer kan bellen... Van het maandverband krijg ik ook altijd infecties, broeit teveel. Denk dat je het zo prima gedaan hebt met de voedingen! Met het dopje van de fles kan je precies afmeten hoeveel te laten staan, daar zit ook nog een maattabelletje op (ofzoiets....)
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 34 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Star007 di 31 jan 2012 - 19:06

Goedemorgen,

D. werd net om 6 uur wakker en zat tot haar nek onder de poep Rolling Eyes en ze had overgeefsel tot op haar achterhoofd...zielig meisje! Ze is net gewassen ( doe haar straks wel in bad) en heeft net gedronken en ligt nu weer in bed. Ik ben ook nog even mijn bed ingedoken. . nou nog in slaap proberen te komen haha.

@studiebol: Moet kunnen toch, de meiden meenemen naar de kapper!
@Ayla: Vervelend van die schimmelinfecties, ik heb ze na de zwangerschap ook vaker Neutral

Welterusten !
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 34 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol di 31 jan 2012 - 19:50

Even ego. Ik werd om iets voor half 8 uit mezelf wakker. Had de hele nacht nog niks van de meiden gehoord. Dus ik heb ze toen wakker gemaakt anders zat er wel teveel tijd tussen vond ik. Volgens mij hebben ze heerlijk geslapen:-)
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 34 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  MissD di 31 jan 2012 - 21:10

Goedemorgen,

Hier een rustige nacht gehad Wink ik tenminste. Wat ik van mijn man begreep zijn hij en T. het grootste deel van de nacht wakker geweest. T. wilde maar niet slapen, hij heeft me tussendoor wel wakker gemaakt zodat ik haar even kon voeden.
Nu ligt ze lekker in de box te slapen.
Vandaag een lekker relax dagje, ik neem T. zo even mee als ik mijn nagels ga laten doen. Daarna even wat boodschapjes doen en dan lekker door naar huis, op de bank met een filmpje en warme chocolademelk.

Studiebol; lekker zo'n goede nacht, en gewoon je meiden meenemen naar de kapper hoor! Mijn nagelstyliste/kapper had al gezegd toen ik zwanger was dat ik T. altijd mee mocht nemen omdat ze daar ook lekker kan slapen in haar kinderwagenbak.

Star; het is zonde je kleine meisje zo onder de poep en overgeefsel. Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen!
Vervelend rooster heb jij trouwens. De ene week zoveel werken en een andere week haast niets. Kon je geen vaste dagen gaan werken? Ik helaas niet op mijn werk, maar heb aangegeven dat 3 dagen in de week echt het maximale is, en dat meer dagen in de week in overleg moeten en dat doen ze ook (toevallig gemerkt met het rooster van april).

Ayla; vervelend die schimmelinfecties. Ik heb er (gelukkig!) weinig ervaring mee. Voor het eerst gehad tijdens mijn zwangerschap en ik hoop dat dat ook meteen de laatste keer was.

Parel; heb je een pb teruggestuurd Wink.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 34 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Poisongirl di 31 jan 2012 - 21:30

Wat is er veel geschreven! Ik doe nu alleen ff egonerichtje en probeer later vandaag op iedereen te reageren.

Eergisteravond belde mijn moedermdat mijn opamgevallen was en met spoed opgenomenmwerd in het ziekenhuis. Nou is hij ongeveer twee weken voor mijn bevalling geopereerd aan een tumor in zijn blaas en afgelopenmvrijdag weer. Afgelopen zondag mochnhij naar huis, terwijl hij niet eens zelf kon lopen!!! Te verzwakt om dat te kunnen door de twee operaties zo snel achter elkaar, met als gevolg dat hij dus maandagavond thuis gevallen was en niet meer kon opstaan zelf en mijn oma en mijn oom lukte het ook niet om hem overeind te krijgen. Nou wonen mijn opa en oma in overijssel en ik in limburg. Zodoende hadden zij J ook nog niet gezien. Ik maakte me erg zorgen over opa, hij had ook hele,hoge koorts en was erg in de war. Dus nav telefoontje van mijn moeder besloten met haar mee te gaan gisteren en J. Mee te nemen. Oma was helemaal verrast, want mijn moeder had niet gezegd dat J. En ik mee kwamen. Oma was ook helemaal op van de stress van de afgelopen weken om opa en het zorgen voor hem. We gingen naar opa toe en die was zo blij J. Te zien, hij wilde hem niet meer loslaten! Met opa gaat het naar omstandigheden redelijk, maar hij zag er erg slecht uit. Ben heel blij datik dat gedaan heb. Ben bang dat opa er niet lang meer is namelijk... :,(

Gisteren begonnen J. Met een Mspeen te voeden. Met de Sspeen duurde het ineens bijna een uur per voeding. Met de M gaat dat veel beter. Hij komt mu zelf na zijn fles van 22 uur pas tegen helf vier, vier uur weer voor een fles. Wel zetik dan om 6 uurmde wekker om de rest van de dag het schema te handhaven. Dat ziet er nu dus alsvolgt uit: half 4/4uur, 6uur,10uur,14 uur, 18uur en 22uur.mhij krijgt iedere voeding 120+4. Alleen om 6 uur drinkt hij dat niet op. Ik was aan t denken om om 22 uur 150+5 te geven en te kijken of hij dan zelf doorslaapt tot 6uur, maar weet niet of dat mag (en of hij dat wil natuurlijk!)
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 34 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 21:40

goedemorgen,

had straks al een hele lap getypt en hops alles weg Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
ik heb dat de laatste tijd zo vaak... word er kriegel van...

Mijn kleine vent is verkouden aan het worden... hoor al een flinke rochel bij het ademen en ik heb al heel wat snot van zijn wangen moeten poetsen.
M.erle is ook nog snotterig dus gek is het niet..... J.ace slaapt weer, is vanmorgen na de fles uurtje wakker geweest maar lag toen in bed (ik zorg dat de meiden dan klaar zijn voor school enzo en zo lang J.ace het prima vind laat ik hem mooi liggen :-) ) maar goed hij is wel weer in slaap gedommeld en slaapt nu nog..

@ missD, ritme is er niet met zo'n kleintje... .gewoon go with the flow, kijk naar je meisje wat zij nodig heeft. Hier hebben ze in het begin ook overal geslapen behalve in bed :-) dat is nu pas sinds 1 maand dat we daar wat beter in zijn...
wat fijn dat je vriend er vannacht uit is geweest voor T!

@ studie, wat maken je meiden toch mooie nachten he!! heerlijk

@ ayla, heb je toevallig al een keer een uitstrijkje laten maken omtrent je schimmelinfectie? Dan kunnen ze ook gerichter wat voorschrijven. Ik heb helaas gewoon een bacterie non stop aanwezig die op komt spelen als ik een mindere weerstand heb... tijdens de zwangerschap van J.ace heb ik veel maandverband gedragen nou dat was ook niet fijn daarvoor... :S Ik heb gemiddeld 4 infecties per jaar, en dat was eerst ook om de 4 weken

@ poison, ohh wat schrikken zeg...
ik zou net zoals je zegt proberen om die laatste op te hogen! je kan het altijd proberen..

@ star, wat een K*T rooster heb jij zeg.. jemig.....
Ik werk nu de eerste maand even wat meer omdat ik al 1 dienst extra op me heb genomen voor een zieke collega... maar als ik zou moeten werken zoals jij dan werd ik helemaal gek denk ik (en ik ben toch echt flexibel haha)

ahh wat sneu voor je meisje zeg.... heeft ze nog wel lekker geslapen??

liefs


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 34 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol wo 1 feb 2012 - 0:24

Poisongirl, dat is schrikken van je opa! Wat super dat je die kant op bent gegaan met J. Kan me goed voorstellen dat ze het prachtig vonden om hem te zien! Hoop voor je dat je opa toch nog opknapt.

Star.. das niet prettig een meisje helemaal onder de poep,sneu hoor voor haar! Hoelang van te voren krijg jij je rooster door? Heb jij een flexibel contract bij het KDV?

Beegee,tja was wel wat te verwachten dat J nu verkouden zou worden. Heb je van die zoutoplossingen? Wij hadden een hele lading mee gekregen uit het ziekenhuis, het schijnt dat je zoiets ook bij de apotheek kan kopen. Ik gebruik het als ze wat verstopt klinken, het helpt goed.

MissD wat fijn dat je vriend eruit ging vannacht? Word je dan niet als nog wakker daarvan? En welk filmpje ga je kijken?

Nou ik ben bij de kapper geweest, was ook prima dat ik ze meenam, ze hebben er tenminste niks van gezegd. Iedereen natuurlijk kijken, en natuurlijk zitten er dan ineens allemaal mensen bij de kapper die ik ken, een oude buurvrouw, de moeder van een oud klasgenootje van me, en een vriendin van een vriendin van mij... heel toevallig allemaal weer.

Heb er een flink stuk vanaf laten knippen, vind altijd zo veel kapsels leuk maar bij mezelf durf ik niet zoveel te doen. Heb een behoorlijk bos haar waar behoorlijk wat slag in zit, heel veel kapsels vind ik alleen maar leuk met stijl haar. Maar goed de kapster zei wel dat het soms best goed voor je haar is om er een heel stuk af te knippen, dus dat heb ik gedaan. Ik denk dat ze er wel 15 cm af heeft gehaald.

Ik ga zo is ff stofzuigen en dweilen en de was opvouwen, vanavond eet ik lekker bij mijn ouders!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 34 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 2:18

Middag,

@ studie, en al lekker gerommeld? heerlijk bij je ouders eten :-)!! (vind altijd zo fijn dat je dan thuis geen rommel hebt haha)

Ik heb gewoon neusspray en dat werkt prima gelukkig.

De kleine slaapt echt al de hele dag... WOW.. Ik heb hem om 11.30 wakker gemaakt voor de fles en om 12.00 lag ie er weer in... nu slaapt hij nog.
M.erle ligt nu ook lekker in bed, en I,ndy heb ik even naar boven gestuurd.... was weer te laat met plassen.. pffff word er soms zo moe van. gaat weken goed en dan ineens is het weer raak.

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 34 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Supertalentje wo 1 feb 2012 - 2:47

@Studie: Elkaar op de hoogte houden is echt heel belangrijk, dat heb ik hier ook gezien en probeer ik zoveel mogelijk te doen. Maar ik zie wel dat ik baby al wel beter 'ken' dan hij, maar dat komt vanzelf goed denk ik...

@Joyce: Nee, hij drinkt niet alle flessen goed op. Overdag geef ik 120cc en dan drinkt ie soms maar 90cc met moeite, terwijl hij de avond en nachtflessen met 150cc opdrinkt alsof zn leven ervan afhangt. Ik verschoon hem nu ook halverwege, zeker overdag omdat ie dan in slaap valt en om te kijken of ie daarna nog wat van zijn fles drinkt overdag.

@MissD: hier slaapt baby vooral in zn eigen bed, maar hij heeft overal al geslapen. Ik vind het niet erg dat hij niet altijd in zn bedje slaapt, hij is nog zo klein dat ik het vooral belangrijk vind dat hij slaapt zodat hij goed uitgerust eet.

@Ayla: hoe ging het vannacht met eten/slapen? en met de rijstebloem? succes bij de huisarts vandaag, hoop dat ie je iets voorschrijft dat echt helpt!

@Star: hij spuugt heel weinig, soms een mondje als hij doordrinkt terwijl hij eigenlijk vol zit ;-) Hij had wat maagzuur overgegeven, dit was de eerste keer dat ik het gezien had, maar daar helpt broodpitmeel toch niet tegen? Zo en wat een rotrooster heb jij zeg! Hoe doe je dat met opvang?

@Poison: wat vervelend van je opa! Wel fijn dat hij jou en baby nog gezien heeft, hopelijk is hij gauw de oude!
Ik ga ook een M-speen proberen nav jouw berichtje, mijn baby doet ook steeds langer over zijn voeding, maar heb eigenlijk geen idee hoeveel tijd ervoor staat... Ik geef de laatste fles ook 150 en 'snachts ook dus ik zou het gewoon proberen.

@Beegee: vervelend dat ie verkouden is, gelukkig werkt de neusspray. en lekker dat ie nog ligt te slapen!

Hier gaat het goed, ff bijgeslapen vanochtend ;-) Hij ging gister gewoon weer slapen na de fles al heeft ie geen fles leeggedronken, dus gister om 23.00 uur, 3.00 uur, 6.00 uur en toen pas om 11.00 uur weer. Hij ging om 13.00 uur weer naar bed, heeft rond tweeen steeds even gehuild en ligt nu naast me op de bank te slapen. Hij heeft gewoon geen ritme geloof ik en ik voel ook niet de behoefte om hem een ritme opteleggen, dus ik pas me gewoon aan, zal vanzelf wel een ritme inkomen, toch?
En heeft iemand een idee wat ik aan het volgende kan doen; na het eten leg ik 'm op mn borst, even boeren, kletsen en daarna valt ie in slaap. 'sNachts doe ik het ook zo, zet na het eten de kussens rechtop, leg hem op mn borst, maar vervolgens vallen we dus samen in slaap. Ik ben bang dat er een keer iets gebeurd waardoor hij niet meer kan ademen, maar hem na het eten te snel in zn bed leggen levert een hoop gespuug op waarvan hij wakker wordt. Ik heb vannacht de wekker gezet zodat ik 10 min met hem kon liggen, maar ik had de wekker verkeerd gezet. Ik zat te denken aan een klein kookwekkertje, maar die dingen gaan zo hard af en het is niet de bedoeling dat we allebei aan het plafond hangen snachts... Wie heeft er tips?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 34 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 3:04

Supertalentje : gewoon even wakker blijven s'nachts na de voeding? Laughing
En er komt vanzelf een ritme in hoor! Op off-days van L pas ik me ook gewoon aan en dan gaan we met haar mee. Wel is het avondschema bijna altijd hetzelfde en als dat veranderd merk ik wel dat ze even slechter in slaap komt.


Een normale tijd voor een voeding is tussen de 15 en de 20 minuten, maar ik heb er bij L ook al vrij snel een M-speen op gezet.

Poison ; je mag gewoon op eigen initiatief de avondfles wat meer voeding doen hoor, vooral als je merkt dat hij het nodig heeft. Bij L zit er overdag ook 150cc in en s'avonds 180cc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 34 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Supertalentje wo 1 feb 2012 - 3:16

@Parel: Ik doe echt mn best, het is mijn eigen schuld, want ik ga ook veel te laat naar bed savonds/snachts en overdag slapen doe ik ook niet. Maar met die kou buiten en dan midden in de nacht met mn mannetje bij me zorgt ervoor dat ik toch in slaap val... Ik heb ook geprobeerd te forummen, maar dan laadt ie de pagina niet of zijn mijn ogen te moe om te lezen en dan leg ik het toch weer weg... Ben je nooit met L in slaap gevallen? en maak je L wakker voor de fles om het avondritme te handhaven of pakt ze zelf het ritme weer op?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 34 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 4:02

@ sp, wat vind ik het goed dat jij gewoon mee gaat in het ritme van de kleine i.p.v. druk bezig te zijn om het ritme voor jou te creëren.. :-)
Ik ben regelmatig met de dames is slaap gevallen toen ik bv gaf, met J.ace is me dat nog niet overkomen...kookwekker zou ik ook niet doen, maakt idd teveel herrie..
gewoon de wekker van je telefoon zetten..die kun je qua geluid ook goed aftellen.

@ parel, wat lief dat je een topic hebt geopend voor muppetje.. dat je dat bij kan houden haha..

J.ace ligt weer te pitten... heb hem om 14.50 wakker gemaakt en om 15.20 lag ie weer in bed... zodra de fles uit zijn mond ging begon ie alweer te gapen en zijn ogen vielen al dicht...

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 34 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey wo 1 feb 2012 - 4:11

Pff... ben weer een paar dagen niet in het topic geweest om te schrijven, lig meteen hele pagina's achter. Ik beloof (alweeeeeer Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 34 394967 ) beterschap...

Hier gaat alles prima. Net nacontrole bij de gyn gehad. Mijn vriend was naar huis gekomen, zodat hij mee kon. Hij wilde liever niet, maar ik dacht een inwendig onderzoek te krijgen, en dat vind ik zooo naar, dat ik dan zijn hand nodig heb Wink Maar de gyn vond het niet nodig! cheers Ben ook helemaal goed gekeurd, ik mag weer alles doen, dus ook weer sporten. Ga volgende week meteen weer! Deze week gaat niet lukken helaas, hebben kraamvisite gepland Wink Maar ik denk dat ik dinsdagavond even langs ga, om mijn abo weer te activeren, neem dan F mee om te showen en dan ga ik daarna weer beginnen, heb er zin in!
F is weer een beetje uit zijn ritme. Maandagavond had hij rond 21.45 zijn laatste voeding, toen werd hij rond 4.00 wakker.. Was ik niet meer gewend. Daarna heeft hij nog geslapen tot 8.30 of zoiets. En gisteravond rond 22.30 de laatste voeding, maar toen wilde hij nog niet slapen, heb ik maar het lampje aan gelaten, dan is hij tenminste rustig. En toen was het 5.30 vanmorgen. Op zich niet slecht, maar ik begon net te wennen aan die lange nachten van vorige week :P
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 34 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 34 van 37 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35, 36, 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum