Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

+24
Bruintje Beer
Flower_L
Pien
Poisongirl
Tiara
woezel
meisjesmama
Nana
Annie24
Happydobby
Floor
Supertalentje
Steep
koNijntje
Star007
Arwyn
blondje1313
mickey
*Lookie*
Lejow
studiebol
liesje
Ayla
joyce0606
28 plaatsers

Pagina 36 van 37 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37  Volgende

Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 36 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 0:15

studiebol schreef:
Ayla schreef:Parel en Studie ze hebben nu bij de aldi een projector, is dat niet wat voor jullie kinders?

Heb ik over nagedacht ja, maar ze is ook heel tevreden met de mobiel, of met het speekleed met die bogen.. en tja om dan weer wat te kopen...

Hier hetzelfde, mijn vriend ziet me aankomen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 36 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 do 2 feb 2012 - 0:15

Parel, fijn dat het allemaal zo goed gaat met L!

Het lukt met op het werk wel om af en toe wat te lezen, maar reageren valt niet mee, en thuis heb ik er eigenlijk ook zoveel puf niet meer voor.

Vanmorgen voor het eerst Lotte naar de opvang gebracht, wat een gerace zo op de vroege morgen, daar moet ik echt nog handigheid in krijgen!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 36 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  MissD do 2 feb 2012 - 0:16

Goedemorgen/middag,

Hier weer een fijne nacht gehad. T. heeft weer erg lekker geslapen, alleen spuugde ze mij na haar voeding om 10uur even helemaal onder. We hadden de plannen om vandaag even naar de Prenatal en Media Markt te gaan, maar helaas besloot onze auto om vandaag maar eens niet te starten, dus zitten we op de ANWB te wachten, gelukkig hebben die MAAR 2 tot 3uur wachttijd voordat ze komen. Vanmiddag gaan we weer even naar het cb, T. haar eerste afspraak daar met de arts en wijkverpleegkundige, kunnen we haar meteen even wegen en meten.

Gister was erg lekker ja, zo'n relaxdag. Ben eerst mijn nagels gaan laten doen, daarna samen met manlief op de bank the Zookeeper gekeken en verder uiteindelijk helemaal niet zo veel meer gedaan. Vond het wel lekker zo'n dagje niks.

Ayla; mijn nagels zijn van zichzelf redelijk lang, nu kortgeveild tot maar een klein wit randje boven mijn vingertop. Als ik over 2 en halve week weer ga zijn ze wel weer flink gegroeid hoor. Moet zeggen dat ik het helemaal niet eng vind met T. De gel zorgt ervoor dat mijn nagels hartstikke bot zijn dus ik kan haar nooit krabben ofzo.

Star; Balen zeg dat je geen vaste dagen mag werken. Maar wat een nare diensten heb jij zeg, zeker die slaapdiensten. Ik werk ook in de zorg op een pg afdeling en moet inderdaad ook wel flexibel zijn, maar heb gezegd dat ik 24uur werk en die dagen gewoon aanwezig zal zijn, en willen ze me een week 4 of 5 dagen inplannen dat ze dan eerst moeten overleggen. Ik kan ook niet zomaar ineens zorgen dat er oppas is hier. Hier is trouwens geen flexibele opvang in de buurt, dus ik ben blij dat T. straks naar mijn ouders kan ook al moet ik daar een half uur heen en half uur terug voor rijden.

Poison; Wat vervelend van je opa, wel fijn dat ze J. nu hebben gezien.

Studie; Wat een leuk kleed!!

Mickey; Spannend zeg een sollicitatiegesprek. Zou fijn zijn als je daar kan beginnen, en die 2weekjes langer verlof zijn mooi meegenomen.

Joyce; zolang K. goed groeit zou ik me er absoluut niet druk om maken.

Parel; L. gaat dus vanaf nu maatje 62 showen Wink.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 36 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Supertalentje do 2 feb 2012 - 0:49

Ff snel, man is thuis, dus dan vind ik forummen een beetje zonde...

Vannacht om half 1 heb ik K. wakker gemaakt zodat we daarna naar bed konden. Ik heb 'm 600 keer wakker moeten maken, maar ook weer niet te wakker omdat ik 'm daarna weer weg wilde leggen, maar hij kwam vanochtend om 5 uur gewoon weer. Zometeen gaan we ff boodschappen doen, maar hij is nog niet wakker dus man gaat 'm weer wakker maken anders staan we straks in de supermarkt met een huilend kind, maar eigenlijk vind ik dat wakker maken helemaal niks, haha!

Vanochtend op CB geweest voor eerste afspraak. Ze had zijn gewichtstoename van de afgelopen weken ingevoerd en afgezet tegen het gemiddelde en mijn gemiddelde kind zat weer precies in het midden! Qua lengte is ie iets te klein (51,5 cm, dus klein en dik, haha) maar papa en mama zijn ook maar kabouters, dus das wel logisch. Voeden op verzoek mag ik blijven doen en ik 'mag' zelf de hoeveelheid voeding omhoog gooien als ik merk dat hij daar behoefte aan heeft. Hij laat volgens de richtlijnen wel te lang tussen de voedingen zitten (4 a 5 uur, soms 5,5 tot 6) maar dat vond ze gezien zijn gewichtstoename en juist het voeden op verzoek geen probleem. Ik was alleen nog niet gestart met hem op zijn buik te leggen zodat hij zijn nekspieren kan trainen, maar daar ga ik nu mee beginnen.

Nu boodschappen, vanmiddag naar de kinderarts voor controle, daarna schoonouders entertainen dus vanavond reageer ik weer ff, man gaat ook weer vroeg weg Sad

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 36 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol do 2 feb 2012 - 3:12

Super, fijn dat hij goed gegroeid was! Lekker om te horen of niet! En is het boodschappen doen gelukt? Vertrekt je vriend vanavond weer of morgenochtend? Aah maar dan is het ook al weer bijna weekend dan komt hij toch weer thuis?

MissD lekker zo'n dagje, heerlijk ook dat je man thuis was! Fijn dat T weer zo goed geslapen heeft. Krijgen jullie nog veel kraambezoek?

Blondje, snap dat het behoorlijk gehaast was vanochtend, na een paar keer krijg je daar vast meer handigheid in!

Nou het is donderdagmiddag en droog dus ik dacht ik loop ff naar de markt hier.. is de helft van de kraampjes er niet.. nou ja zeg:D Maar ach het was lekker wandel weer, ik had de dames goed ingepakt want volgens onze thermometer is het -7. Ik had toen bij de Hema actie 1+1 gratis twee skipakken gekocht wel maat 62/68 maar goed die komen nu wel goed van pas ik zal zo wel ff een foto plaatsen het ziet er erg komisch uit als ze die dingen aan hebben. Het was wel lekker wandel weer!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 36 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol do 2 feb 2012 - 3:15

*weg*


Laatst aangepast door studiebol op do 2 feb 2012 - 21:45; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 36 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Poisongirl do 2 feb 2012 - 3:23

haha leuke foto!

Ik kom er weer niet aan toe op iedereen te reageren, sorry!

Ik ben net heel erg geschrokken en moet dat ff van me afschrijven. Ik heb geloof ik wel verteld dat mijn schoonmoeder opgenomen was ivm haar schildklier en dat ze daar radioactief jodium voor krijgt. Ze mag J daarom 5 weken niet zien ivm straling. Ze is inmiddels thuis en zei dat ze voor t raam naar J kwam kijken. Ik zei dat is goed. Ook aangegeven aan mijn man en hij zei ook dat dat okay was. Dus schoonmoeder aan ene kant van het raam, J en ik aan de andere kant. Is ze weg belt mij man dat straling ook door een raam kan omdat daar ook licht door kan. Als er licht door kan kan er ook straling door. Dus mij schoonmoeder snel t ziekenhuis gebeld, die zeiden dat zij dit nooit had mogen doen! Ze hebben een berekening gemaakt en het schijnt geen kwaad te kunnnen. Maar ben nu toch heel erg bang.... Sad
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 36 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla do 2 feb 2012 - 4:13

Komt wel goed Poison! Het is geen uren geweest, en door het raam, dus het zal vast in zo'n vaart niet lopen.Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 36 699888 Rustig blijven meis smile

Charmant studie haha
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 36 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 do 2 feb 2012 - 4:33

Studie: het zijn net van die gingerbread cookies, maar dan meisjes! Echt tr schattig!!

Poison: ik denk idd ook dat het niet zo"n vaart.zal lopen. Het is inderdaad niet lang geweest, en het raam houd toch wel iets tegen..... Niet zoveel zorgen maken! Je weet iig dat je op moet passen...ik snap natuurlijk wel dat je geachrokken bent, maar somige dingen kun je simpelweg noet voorkomen..... Als iemand in je wagen kijkt of dichtbij komt en diegene heeft net chemo gehad dan mag het eigenlijk ook niet...maar je kunt niet alles voor zijn. Al jad het ziekenhuis misschien wel duidelijker kunnen zijn....
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 36 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Poisongirl do 2 feb 2012 - 4:38

Ik weet t wel hoor. Maar omdat mijn man ineens zo schrok ervan, schrok ik ook heel erg. Het komt wel goed en idd wat jij ook zegt Joyce, als iemand chemo heeft gehad en die kijkt in de wagen dan weet je t ook niet...Ik vergeet t maar gewoon weer.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 36 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol do 2 feb 2012 - 6:13

Poison ik snap dat je geschrokken bent maar ik denk dat het nog we mee valt. Mag je schoonmoeder helemaal nergens komen moet ze alleen binnen blijven? Of is ze alleen een "gevaar" voor kleine kinderen?

Ayla, charmant he, ik heb een hele charmante smaak voor mijn kids:D

Haha joyce moet ff lachen om je omschrijving maar ik zie ook wel wat van die cookies erin!

Parel ben jij al bij True geweest? Jij ging haar toch een broodje filet american brengen?

Nav het andere topic waar in parel en joyce aangeven vanzich zelf weinig foto's te hebben enzo. Ben ik benieuwd hoe het met de rest zit?

Mijn ouders hebben veel foto's van ons, dus ik heb wel veel fotoboeken. Volgens mij heeft mijn moeder ook nog wel wat pakjes van ons en misschien wel schoentjes, maar verder geen naveltjes of dat soort dingen.

Ik heb voor de meiden een grote opruimdoos waar hun eerst kleertjes in zitten en daar doe ik ook de eerste speentjes in, het bandje van het ziekenhuis. En ik heb alle kaarten die we hebben gekregen om ons te feliciteren ingeplakt. Verder maak ik ontzettend veel foto's en vind ik het echt een ramp om te kiezen welke er in een fotoboek moeten, kan ook niet alles doen want dan wordt dat fotoboek echt te duur.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 36 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Star007 do 2 feb 2012 - 11:03

@Ayla: Ja het poepen en zoveel spugen was eenmalig denk ik . Vanmorgen in ieder geval geen poep en geen spuug. Dat is trouwens zo fijn, ons meisje s'morgens uit bed halen zonder dat ze onder opgedroogt overgeefsel zit ( zoals voor de medicijnen). Knap dat je zelf een mei tai kunt maken:D Ik wil er misschien voor de zomer 1 gaan kopen. Ik had die projector ook in het foldertje van de Aldi gezien! Het is nog best veel geld, maar misschien dat ik hem wel ga kopen, want denk dat D. het wel erg leuk vindt.

@Studiebol: Wat een grappig gezicht, de meiden zo in de skipakken haha Very Happy En wat leuk om te zien dat ze echt allebei een eigen gezichtje hebben.
Ik heb van mezelf 1 fotoboek en bij mijn moeder thuis nog veeeeel meer foto's, DVDs ( video overgezet op dvd) en een groeiboekje van het cb. Verder heb ik niet echt iets als een naveldingetje ofzo .. zou ik om eerlijk te zijn ook niet blij van worden :P .

@BeeGee: Hopelijk is zijn HB niet te laag. Hoe heeft hij het vandaag gedaan wat betreft het slapen?Zielig dat hij zo moest spugen vanmorgen.

@Mickey: Ik duim voor je, dat je de baan krijgt Very Happy

@Parel: Nou dat begint al goed met die lange benen van L. Misschien wel een model in de dop Wink Ik heb dat afgelopen week ook gedaan , de kleertjes uit zoeken. Heb gewoon al 3 mega stapels kleding wat te klein is Neutral ..Zonde! Fijn dat L. weer in haar hum is Very Happy

@Blondje: Daar word je vanzelf handig in denk ik Wink

@MissD: Helaas accepteerden ze de voorstellen niet van mij wat betreft het rooster. Ik had ook voogesteld om 2 vaste vrije dagen te hebben, zodat ik doordeweeks bijna altijd de zelfde dagen zou moeten werken en dan af en toe het weekend. Maargoed ik moet het er maar mee doen. Ik ben sowieso al rustig aan het rondkijken voor iets anders, vooral omdat ik gewoon een nieuwe uitdaging zoek hoor, niet perse om het rooster.
Balen dat jullie geen flexopvang in de buurt hebben. Hier zijn er meer dan genoeg. Halfuur heen en weer half uur terug en dan nog werken.. pff lijkt me ook niet fijn hoor, zeker niet als je een vroege hebt ofzo!



@All: Vandaag even samen met D. naar de I.kea geweest en heb gewoon maar 1 bloempot + orchidee gekocht. Heb verder helaas niet kunnen vinden wat ik zocht; mooie donkerbruine kussentjes voor op de bank en een fotolijst met de afmeting 30x30. Ik kan die afmeting echt nergens vinden, behalve een lijst van 50x50 met een passe partout van 30x30, maar dat vind ik niet mooi.

Verder gaat het hier allemaal zijn gangetje, D. lijkt over haar sprongetje heen te zijn, maar huilt nog wel iets vaker als van te voren. Qua spugen gaat het super! af en toe nog wat maagzuur en pijn, maar dat duurt bij lange na niet meer zo lang als voorheen. Ik kan haar shirtjes zelfs langer als 1 dagdeel aan houden Laughing .
Ik ben langzaam de dagen af aan het tellen tot mijn verlof afgelopen is en nu het dichterbij komt, vind ik het toch allemaal wel wat minder leuk. Ik moet straks mijn meisje paar dagen per week missen, de zorg toevertrouwen aan 'vreemden' (KDV) en krijg weer al die verantwoordelijkheid op mijn werk. Maargoed dat is denk ik gewoon een kwestie van er weer in komen. Wel gezellig dat ik mijn collega's dan weer wat meer spreek Very Happy

Nou ik ga mijn bedje maar eens op zoeken dan is het zo morgenvroeg en hebben we de bezichtiging. Heb er super zin in, want weet bijna zeker dat ik het mooi vind. Het is trouwens ook nog een'jong' huis; komt uit 2007 Very Happy
Nou welterusten dames !
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 36 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 19:51

goedemorgen!!

hier een prima nachtje, hoorde J.ace om 5.45 maar heb hem meteen een fles gegeven.. hij heeft gister maar 1 fles leg gedronken en van de andere 60-90 laten staan.. dus ik dacht dan gaan we vast 1 fles meer redden vandaag die de ''schade'' kunnen beperken. dadelijk toch even de huisarts bellen, hoop dat ik vandaag terecht kan. (al moet ik zeggen dat ze ons al erg goed kennen we eigenlijk altijd langs mogen komen) M.erle had namelijk haar eerste longontsteking al met 6 weken te pakken...

@ star, jammer dat je niet meer hebt kunnen kopen... is anders wel goed voor je portomonnee haha!! :-)
J.ace heeft gister de 3 uur niet eens gehaald met wakker zijn... heb hem voor alle flessen wakker moeten maken.. alleen om 18 was ie wakker...

heel veel plezier bij de bezichtiging!!!

@ poison, oehh dat is schrikken idd!!!

@ studie, ik heb ook weinig foto's van mezelf... erg jammer maar goed. Van de meiden heb ik al iets van 5 fotoboeken.. maak er 2 per jaar dus dat komt helemaal goed.






Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 36 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol do 2 feb 2012 - 21:42

Beegee ja jij bent fanatiek met je fotoboeken, leuk hoor! Maar goed ik vind het ook wel iets belangrijks, zoals nu ook daar weten zij echt niks meer van over 6 jaar ofzo en dan is het wel heel leuk om in zo'n boek te kijken!

Heeft J nog steeds verhoging? Huisarts al gebeld?

Star spannend hoor zo'n bezichtiging, ik hoop voor je dat het echt wat is! Hier ook al veel kleertjes die ze niet meer passen, maatje 50.. en sommige dingen van 56 die klein vallen.. vind het ook echt zonde, ze hebben het maar zo weinig aan.. maar ja.. en tja bewaren hoeft hier ook niet echt want wij willen geen derde.. ik probeer wat te verkopen op marktplaas en ik geef het weg aan mensen die het nog goed kunnen gebruiken..

Hier ook weer een goede nacht, meisjes waren wat jengelig vanmorgen dus toen ik ze weer in bed legde waren ze zo weer vertrokken..apart.. maar goed straks maar ff lekker in bad doen.

Gisteren heb ik een foto van de dames gemaakt op het speelkleed die mijn moeder had gemaakt, en daar een kaartje van gemaakt en naar oma opgestuurd, haha ik hoop dat ze het leuk vind!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 36 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 21:46

@ studie, wat een leuk idee van je kaartje! zal oma vast heel leuk vinden :-)

Ik ben intussen al bij de huisarts geweest, zij denkt aan een infectie ergens maar goed in overleg met de Kinderarts moet ik daar om 11.30 ook even langs. en zij gaat dan kijken hoe of wat.. ben heel benieuwd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 36 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol do 2 feb 2012 - 21:53

BeeGee schreef:@ studie, wat een leuk idee van je kaartje! zal oma vast heel leuk vinden :-)

Ik ben intussen al bij de huisarts geweest, zij denkt aan een infectie ergens maar goed in overleg met de Kinderarts moet ik daar om 11.30 ook even langs. en zij gaat dan kijken hoe of wat.. ben heel benieuwd.


Ohjee.. ik hoop niks ergs! Sterkte!! En laat je het even weten als je tijd hebt?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 36 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 2 feb 2012 - 22:20

studiebol schreef:
BeeGee schreef:@ studie, wat een leuk idee van je kaartje! zal oma vast heel leuk vinden :-)

Ik ben intussen al bij de huisarts geweest, zij denkt aan een infectie ergens maar goed in overleg met de Kinderarts moet ik daar om 11.30 ook even langs. en zij gaat dan kijken hoe of wat.. ben heel benieuwd.


Ohjee.. ik hoop niks ergs! Sterkte!! En laat je het even weten als je tijd hebt?

zelf gok ik dat het niets is, meer een wat lager HB.. dat hij daardoor zo vermoeid is en slecht drinkt Kijk dat snot en hoesten dat heerst in huize BeeGee dus was ook niet te verwachten dat J.ace het zou overslaan.... ben wel blij dat de KA hem toch even wil zien gezien zijn voorgeschiedenis natuurlijk...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 36 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 2:43

Goedemiddag!
Hier weinig nieuws, al 2 dagen slaapt ons prinsesje al de hele dag, en s´nachts (sinds vannacht ook zonder vragen om speen!) door!

Wel fijn dat ze doorslaapt, want ik wist dat mijn vriendinnetje gisteren ingeleid zou worden, dus ben de hele dag niet van mijn telefoon afgeweken haha, uiteindelijk belde ze pas rond 5en, terwijl we al vanaf half 8 contact hadden! Ik had die dag best wat dagbesteding kunnen hebben maar juist die dag dacht L. ook, ik slaap wel gewoon de hele dag!

S'avonds kwam mijn vriend thuis en ben ik gelijk vertrokken naar het ziekenhuis, 3 kwartier verderop. Even op kraambezoek bij mijn nieuwe kleine vriend, M.as! Fantastisch was het, en wat ben ik trots! Heel speciaal om dit samen te delen met je vriendin, samen zwanger zijn en elkaars bevalling heel intens meemaken.

Via fb vroeg de buurvrouw of ze even langs mocht komen met een kraamcadeau, nou daar zeg ik geen nee tegen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 36 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla vr 3 feb 2012 - 4:24

BeeGee hoe is het met de kleine man?

Pff ik moet eigenlijk over 3 kwartier werken, maar vriend is pas bij U.den, moet nog het hele stuk naar huis... Gaat hem niet worden vandaag ben ik bang :S
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 36 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Floor vr 3 feb 2012 - 4:40

Ayla schreef:BeeGee hoe is het met de kleine man?

Pff ik moet eigenlijk over 3 kwartier werken, maar vriend is pas bij U.den, moet nog het hele stuk naar huis... Gaat hem niet worden vandaag ben ik bang :S

verschrikkelijk op de weg he. Ik moest nog van huis maar met de auto of lopend, ik zie het beide niet zitten. Dus mijn man zou even voor mij gaan maar die belde al dat hij nog ergens bij vught/den bosch stil stond dus dat wordt morgen. Er ligt hier een dikke laag sneeuw (een paar uur terug de oprit sneeuwvrij gemaakt voor mijn man maar dat is doelloos geweest aangezien hij nog niet thuis is en nu sneeuwt het nog steeds heel hard)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 36 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla vr 3 feb 2012 - 4:45

Ja hier sneeuwt het ook nog steeds, en het komt nog jullie kan op dus bereid je maar voor... Misschien dat ik de kleine even meeneem, weet het anders ook niet.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 36 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 5:17

Middag,

hier even een hele flinke domper. J.ace is opgenomen met verdenking RS virus.. Hij zit volgens de KA nog niet op de piek vandaar dat ze hem nu houden.. hebben ze alles in huis mocht ie wat nodig hebben. Echt zo'n domper.. zijn HB was heel netjes, dat dan weer wel.

wat een klote laatste weekend zwangerschapsverlof zeg... pffff

en dit weer is nog meer klote bah!! ik durf nu dus geen auto te rijden Sad
dadelijk rijd men mam mee naar het ZH want ros gaat uit eten met zijn baas omdat ie 12,5 jaar in dienst is.... (en ook dat moet ik dus missen, had er zo'n zin in)

@ floor, haha das idd doelloos om de oprit sneeuw vrij te maken!!!

@ parel, super dat ie er eindelijk is!!! ''je'' aanwinst hihi!!
en nog een leuk kraamcadeau gehad??

@ ayla, is het nog gelukt allemaal??

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 36 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 5:31

He BeeGee wat een domper idd!
Fijn dat er wel gelijk alert op wordt gereageerd, maar ik snap zeker je ongenoegen!


We hebben een Bumba-knuffel en een speelgoedtelefoontje die naar 'mama' belt gehad, erg leuk & lief!

En wat lief dat jij nog op andere reageert!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 36 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 vr 3 feb 2012 - 6:03

Wat een sneeuw meiden!! poeeeh, mijn ouders gaan vannacht op vakantie en moeten met de auto naar limbrug rijden eerst en dan daar met de touringbus naar duitsland voor een ski/wandel vakantie!

wat is jullie dagritme, ik heb niet echt een ritme merk ik.....lekker handig nu ik nog maar een week thuis ben....zucht!

ik e mijn man hebben een gesprek gehad over werken, het is dus mogelijk dat ik stop met werken, maar dan zullen we het niet heel breed hebben, maar wel gewoon kunnen betalen en eten. ik ga gewoon eerst beginnen met werken en dan zien we het wel, vanaf 1 oktober ben ik toch werkloos Sad
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 36 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 6:33

Joyce, ik denk juist dat het voor jou (en voor mij) belangrijk is dat we werken.

Ik kan L heel moeilijk loslaten, en daarom dwing ik mezelf toch (wel maar 20 uur) te gaan werken. Voor mij, zodat ik niet uit de arbeidsmarkt ga en contact met anderen heb, en voor L, zodat zij niet te eenkennig wordt en (hopelijk) net zo'n sociaal en zelfstandig type wordt als wij zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 36 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 36 van 37 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum