Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

+24
Bruintje Beer
Flower_L
Pien
Poisongirl
Tiara
woezel
meisjesmama
Nana
Annie24
Happydobby
Floor
Supertalentje
Steep
koNijntje
Star007
Arwyn
blondje1313
mickey
*Lookie*
Lejow
studiebol
liesje
Ayla
joyce0606
28 plaatsers

Pagina 35 van 37 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36, 37  Volgende

Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 35 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol wo 1 feb 2012 - 4:36

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 35 SpacerOkt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 35 SpacerSupertalentje, ja dat herken ik hier ook wel dat ik de meiden beter ken. Dat als ze iets doen, ik mijn vriend dan vertel wat hij kan doen of wat ik dan altijd doe. Tja dat zal de komende jaren ook wel zo blijven zolang ze niet zovaak thuis zijn.

Ik zou de wekker van je telefoon zetten, ik ben nog nooit in slaap gevallen als ik ze vast heb. Wel toen ze bij me in bed lagen, maar dan leg ik ze helemaal boven in bed dus kan er eigenlijk niets gebeuren, maar dat voelde ook al niet fijn. Als je zijn bedje nou iets om hoog zet, kan je hem dan ook niet meteen terug leggen na het drinken en een boer?

Mickey fijn dat de na controle goed was en dat je alles weer mag doen! Super!

Beegee die J die slaapt wat af vandaag of niet? Hoort meer slapen ook bij een sprongetje? Ja idd geen zooi als je bij je ouders eet.. ik vind het ook niet zo leuk om alleen te eten, en zeker niet om dan voor mezelf te gaan koken ofzo, sta ik daar 20 min in de keuken en zit ik vervolgens alleen op de bank, haha vind ik niet zo leuk!

Ik heb de benedenverdieping weer schoon, en ik had gisteren op mijn niks doe dagje ook een zooi kleding bestelt, bij de wehkamp was het 3 is 2 dus heel veel korting, en dat is vandaag bezorgd! Zoo leuk.

Ik krijg het nooit voor elkaar om plaatjes van internet hier in te voeren..Hoe doe je dat??

http://www.wehkamp.nl/damesmode/jurken-rokken/AM9/524072/C21_1A1_AM9_524072/

http://www.wehkamp.nl/damesmode/jurken-rokken/AM9/521010/C21_1A1_AM9_521010/?PRmin=5&PRmax=155&KAPRmin=500&KAPRmax=15500&F=1,2,19,4,17&PI=0&SM=0

http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=1AE&ArtikelNummer=525214&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=vila&Nao=7&Ns=&N=186&IZ=True&Ztb=False&cm_pi=KA%3a%20AM9-3%20halen%20%3d%202%20betalen&cmid=WEHC211A1AM9

Nou ja dit is iets van de dingen die ik houd.. ook nog een nieuwe bikini gekocht. Dus ik heb mezelf weer goed verwend!

De dames gaan ook al best lekker mee in het nieuwe ritme, ze werden om half 4 wakker, dus ze hebben net weer 160 op denk ik! Als ze het nu ook weer tot 9 uur of iets eerder vol houden, dan ben ik wel heel benieuwd hoe de nacht nu gaat..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 35 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 4:43

L is wakker tussen 5 en 6, rond half 7 gaat ze mopperen en dan ga ik haar wassen/gaat ze in bed.
Daarna gaat ze na haar fles op dr kamer naar bed. Op de een of andere manier weet ze dat ze dan de nacht in gaat (ala Derek Ogilvie vertel ik dat ook) en moet ik haar wakker maken voor de nachtfles. Daarna slaapt ze eigenlijk gelijk weer. Soms wordt ze wakker, maar dat is dan meer dat ik dr speen erin moet doen, want na de speen houdt ze gelijk weer op en gaan dr ogen dicht.


Heb nu wel een paar dagen haar s'ochtends zelf laten komen maar dat werkt niet, dan is ze de hele dag van slag. We gaan dus voor rust, reinheid en regelmaat.

Daarnet moesten we eigenlijk naar de tandarts, maar ze krijste ineens uit het niks ALLES weer bij elkaar. Ze stopte ook niet en mijn vriend is zich rotgeschrokken, dat krijsen gaat door merg & been en hij is helemaal van slag. Net als ik, al heb ik het al een paar dagen meegemaakt natuurlijk. Ga morgen kijken of dat echt exact op schema voeden werkt, dan wijk ik daar niet meer vanaf. Dit vreet gewoon energie, vooral van haar maar ook van ons. We kunnen het prima handelen, maar dit vreet ons beiden op en zorgt ervoor dat we dingen tegen elkaar zeggen die we niet menen. Heb er nu maar een zetpil in gedaan, en ze ligt op bed. Ze spuugt ook heel erg veel weer, en poept iets vaker en makkelijker dus misschien is het wel buikgriep, al heeft ze geen koorts.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 35 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Supertalentje wo 1 feb 2012 - 6:12

BeeGee schreef:@ sp, wat vind ik het goed dat jij gewoon mee gaat in het ritme van de kleine i.p.v. druk bezig te zijn om het ritme voor jou te creëren.. :-)
Ik ben regelmatig met de dames is slaap gevallen toen ik bv gaf, met J.ace is me dat nog niet overkomen...kookwekker zou ik ook niet doen, maakt idd teveel herrie..
gewoon de wekker van je telefoon zetten..die kun je qua geluid ook goed aftellen.

Wat een leuk compliment! Ik voel me een beetje een sukkel als ik al die ritmes en doorslaap-posten lees en vraag me eigenlijk af of ik het zo wel 'goed' doe.
Dan toch maar de wekker zetten (en beter opletten met zetten, haha!). Ik heb hem vorige week 'teruggevonden' onder mn deken, gelukkig kon ie gewoon ademen en was er niks aan de hand, maar vannacht was ie ook verschoven en lag ie met zn voetjes nog op mn buik maar met zn neus tegen mijn zij aan (hij was zijdelings verschoven) en hoewel er weer niks aan de hand was schrik ik me steeds dood. Ik moet ook gewoon niet met hem in slaap vallen, ik schaam me dood... Sad

@Mickey: hij weet dat je lekker hebt kunnen genieten van je lange nachten, kun je de kortere weer goed opvangen :P Fijn dat alles goed was en je alles weer mag. Voel je dat zelf ook zo?

@Studie: Ja, ik vertel mijn man ook steeds wat hij kan doen of laten zien hoe ik het doe, maar ergens wil ik ook gewoon dat hij er een eigen weg in vindt. Ik vind mezelf ook een beetje betweterig overkomen ("Nee, niet zo doen, zo werkt beter!", "Misschien stopt ie met huilen als je het net zo doet als ik, dat is ie gewend" en als mijn man staat te hanessen kijk ik het uit zijn handen en zeg met mijn allerliefste stemmetje:"zal ik anders laten zien hoe ik het altijd doe?"). Mijn man is geen onverantwoordelijke of domme vader en als hij de tijd zou hebben dan zou hij dingen prima anders kunnen doen dan ik die net zo goed of nog beter werken, maar nu moet ik 't hem steeds vertellen. Misschien til ik er gewoon zwaarder aan dan jij, dat kan natuurlijk ook, maar ik vind het erg jammer dat het zo gaat.

Ik moet K. ook sneller terugleggen, maar het duurt altijd even voor hij boert en vaak boert ie ook niet. Dan krijgt ie na een kwartiertje de hik en boert dan een mondje voeding mee, maar als ie dan ligt begint ie te huilen. En laatst had ie ook wat maagzuur overgegeven dus ik hou hem het liefst zolang mogelijk rechtop na het eten... Misschien kan ik het stuk waar hij met zn hoofd ligt verder ophogen dmv handdoeken onder het matras om het spugen enigszins te voorkomen? Hij ligt al iets hoger met zn hoofd (op inmiddels 2 plat gedrukte handdoeken) maar hoe hoog mogen ze?

Makkelijk trouwens he dat thuisshoppen, haha! Leuke dingen heb je besteld!

@Parel: jij weet natuurlijk wanneer L wakker is. K. wordt alleen maar wakker als ie honger heeft, dan begint ie te brullen Very Happy Dat wakker maken heb ik wel gedaan in het begin, maar dan krijg ik er niks in en komt ie een uur later alsnog. Ik ga hem vanavond na het eten in bad doen (voor het eten kan niet, want ik weet niet hoelaat ie wil eten) en daarna vertellen dat het nacht is en papa en mama graag willen sexen slapen. Misschien helpt het!

Heb je enig idee waarom je kleine meid begint te krijsen? Heeft de zetpil geholpen?

K. heeft vandaaag een half uurtje stil in de box gelegen! Hij is 5 kwartier wakker geweest, dat is langer dan normaal, maar ik bleef toch altijd een uurtje met een slapende meneer de Mol op schoot zitten, dus het maakt me niks uit. Ik heb 'm ook voorgelezen vandaag, maar dat vond ie minder spannend Laughing
Mijn man is nu op weg naar huis, morgen gaan we naar de eerste afspraak van het CB en smiddags naar de kinderarts voor controle. Ik vind het zo fijn dat ie een dagje thuis is en morgen meegaat, jeuj!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 35 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol wo 1 feb 2012 - 6:54

Supertalentje schreef:
BeeGee schreef:@ sp, wat vind ik het goed dat jij gewoon mee gaat in het ritme van de kleine i.p.v. druk bezig te zijn om het ritme voor jou te creëren.. :-)
Ik ben regelmatig met de dames is slaap gevallen toen ik bv gaf, met J.ace is me dat nog niet overkomen...kookwekker zou ik ook niet doen, maakt idd teveel herrie..
gewoon de wekker van je telefoon zetten..die kun je qua geluid ook goed aftellen.

Wat een leuk compliment! Ik voel me een beetje een sukkel als ik al die ritmes en doorslaap-posten lees en vraag me eigenlijk af of ik het zo wel 'goed' doe.
@Mickey: hij weet dat je lekker hebt kunnen genieten van je lange nachten, kun je de kortere weer goed opvangen :P Fijn dat alles goed was en je alles weer mag. Voel je dat zelf ook zo?

@Studie: Ja, ik vertel mijn man ook steeds wat hij kan doen of laten zien hoe ik het doe, maar ergens wil ik ook gewoon dat hij er een eigen weg in vindt. Ik vind mezelf ook een beetje betweterig overkomen ("Nee, niet zo doen, zo werkt beter!", "Misschien stopt ie met huilen als je het net zo doet als ik, dat is ie gewend" en als mijn man staat te hanessen kijk ik het uit zijn handen en zeg met mijn allerliefste stemmetje:"zal ik anders laten zien hoe ik het altijd doe?"). Mijn man is geen onverantwoordelijke of domme vader en als hij de tijd zou hebben dan zou hij dingen prima anders kunnen doen dan ik die net zo goed of nog beter werken, maar nu moet ik 't hem steeds vertellen. Misschien til ik er gewoon zwaarder aan dan jij, dat kan natuurlijk ook, maar ik vind het erg jammer dat het zo gaat.

Ik moet K. ook sneller terugleggen, maar het duurt altijd even voor hij boert en vaak boert ie ook niet. Dan krijgt ie na een kwartiertje de hik en boert dan een mondje voeding mee, maar als ie dan ligt begint ie te huilen. En laatst had ie ook wat maagzuur overgegeven dus ik hou hem het liefst zolang mogelijk rechtop na het eten... Misschien kan ik het stuk waar hij met zn hoofd ligt verder ophogen dmv handdoeken onder het matras om het spugen enigszins te voorkomen? Hij ligt al iets hoger met zn hoofd (op inmiddels 2 plat gedrukte handdoeken) maar hoe hoog mogen ze?

Meis ik denk dat je helemaal geen sukkel bent! Je moet doen wat jij goed vind, en als jij lekker met hem mee gaat is dat toch prima. Ik ben zelf in het begin wat strikt geweest met het drinken omdat ik dat zelf prettig vond en voor de rest zie ik wel wanneer ze slapen en wat ze doen. Hij krijgt echt wel een ritme, en hij is nog klein hoor dan kan je een nacht door slapen ook nog niet helemaal verwachten denk ik.

Ik ben er niet zo makkelijk in, wil ook graag dat mijn vriend er een weg in vind, en dat was ook zo toen hij vier weken thuis was toen de meiden net thuis waren. Maar ja hun ritme veranderd, wat ze fijn vinden veranderd, dus jij hij weet het ook niet altijd meer hoe het zat. Dat betweterige herken ik wel.... probeer me dan echt in te houden, want hij doet in principe niks verkeerd, maar ik doe het dan al de hele tijd anders. Ik probeer mijn vriend gewoon zijn ding dan te laten doen, en we hebben afgesproken dat als hij het niet weet hij het vraagt. Ik ben nu ook al een paar keer van huis geweest toen hij thuis was en het gaat elke keer gewoon goed dus dan weet ik ook wel dat hij zich er ook prima mee red.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 35 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol wo 1 feb 2012 - 7:12

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 35 Foto-3737MADT

Dit is het kleed wat mijn moeder gemaakt heeft! Hij is wel groter maar dat past niet op de foto, dus ik heb hem ff dubbel gevouwen zodat jullie de stofjes kunnen zien. Maar het is hier natuurlijk wat donker in huis dus misschien is het niet helemaal zo als de kleuren echt zijn. De ene kant is fleece, blauw met roze cirkels en de andere kant is dan rood met al die frutsels enzo. De meiden hebben er al op gelegen en volgens mij lagen ze wel lekker:D
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 35 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 7:22

@ studie, wat een leuk kleed!! wat zit er binnen in?? kan het ook in de was of is het afritsbaar....

@ super, nou steek maar mooi in je zak hoor! cheers !!! denk dat het goed is om zo mee te gaan, dan komt dat ritme ook wel :-). Zo zie je ook maar wat bij de ene moeder goed werkt hoeft niet voor de andere moeder zo te zijn...
Ik heb M.erle in het begin ooit op haar buik met haar snoetje in het matras gehad, pfff was ook zo schrikken.... Ik schrok ook altijd midden in de nacht wakker en vroeg me dan altijd af of ik de kleine wel in bed had gelegd.. (bij alle 3 heb ik dat een hele poos gedaan)

het matrasje moet je niet ophogen dan gaat de kleine ''scheef'' liggen omdat je dan een soort van kuil maakt in zijn matras... (mmzzz ben benieuwd of je snapt wat ik bedoel)...
Hij zal dan meer met zijn kin op zijn borst gaan liggen (heeeel overdreven gezegd dan he)
J.ace heeft 2 blokjes onder de pootjes van het hoofdeinde om het bedje scheef te zetten.

wat betreft je man, het is ook logisch dat die meer ''hannest'' met hem omdat ie hem natuurlijk minder ziet. Al denk ik wel dat het heel belangrijk is om ook juist hem echt te laten hannesen om zo de kleine te leren kennen... Je leert door het maken van fouten..en natuurlijk kun je tips geven. (ik spreek even nu vanuit ons, hier werd mijn vriend juist enorm zenuwachtig als ik ging kijken wat ie deed of hem ging verbeteren/helpen... als hij hulp nodig had wilde hij daar zelf om vragen en niet dat ik met mijn wijzend vingertje erbij ging staan)

Alle kids lekker in bed... J.ace net mee in bad geweest had wel wat verhoging net 37,8 zal misschien daarom ook wel zijn dat ie zoveel heeft geslapen.. Ros is morgen waarschijnlijk ook lekker vrij heerlijk :-)

liefs


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 35 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol wo 1 feb 2012 - 7:41

Beegee, er zit viberfill in ofzo.. weet niet hoe je het schrijft....De stof zit er om heen gestikt en dan zijn er overdwars ook nog wat banen gestikt zodat het echt goed aan elkaar vast zit. Het kan dan zo op die manier in de wasmachine.

Vervelend dat J wat verhoging heeft, wel weer erg fijn dat R morgen vrij is! Gaan jullie dan nog wat speciaals doen?

Supertalentje ik zou idd ook wat Beegee zegt het bedje om hoog zetten dus bij de hoofdeind poten daar wat onderleggen zodat hij echt schuin staat.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 35 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Poisongirl wo 1 feb 2012 - 9:04

J. slaapt nu gelukkig lekker. Hij was vanmiddag ontroostbaar... Vond het zo er zielig!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 35 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Star007 wo 1 feb 2012 - 11:01

@Studiebol: Wat lekker dat ze vanmorgen niet uit zichzelf wakker zijn geworden! Hebben ze gisteren de laatste fles om 21.00 gehad? Ik kreeg mijn werkrooster altijd 4 tot 3 weken van te voren. Ik moet nu de opvangdagen op de 1e van de maand voor de opvang maand ingeleverd hebben ( dus opvangdagen voor maart, moest ik voor 1 februari doorgegeven hebben), dus ik moet uiterlijk 4 weken van te voren mijn rooster hebben. Voor de roostermaker soms een probleem, maargoed dat is mijn volledig recht om het 4 weken van te voren te hebben, dus ze regelt het maar ! D. gaat dus naar de flexopvang. We hebben daar een contract voor 6 flexible dagdelen. Soms gaan we maar 2 of 3 dagdelen per week gebruiken, dat is wel zonde van het geld. Maargoed het kan niet anders ,op een gastouder na, maar dat wil ik niet.
Mooi kleed heeft je moeder trouwens gemaakt Very Happy

@MissD: Lekkere relaxdag gehad ? Very Happy
Nee ik mag geen vaste dagen gaan werken helaas, want dan ben ik niet meer flexibel, en dat moet je in de zorg eigenlijk toch wel zijn. Ook moet ik met mijn functie zeker flexibel zijn omdat ik bij veel zaken aanwezig moet zijn. Ik heb wel 1 vaste vrije dag ( Mits er niets super belangrijks is, toevallig op die dag) . Dat heb ik gedaan zodat ze me nooit een reeks van 7 of 8 dagen kan laten werken Wink + daarbij is het lekker om gewoon een vaste dag te hebben om afspraken te plannen bij het CB e.d.

@Poisongirl: Wat fijn dat je opa en oma zo genieten van hun achterkleinkind. Heerlijk om te zien he . Helaas heeft mijn oma de kleine net niet meer mee kunnen maken. Ze is helaas 2 maanden eerder gestorven.
Ik denk dat je wat betreft het doorslapen nog even geduld moet hebben. Hij is natuurlijk pas een maand oud en dan is tot 4 uur doorslapen al super knap van hem! D. slaapt door sinds dat ze 2,5 maand is, en dat is zelfs al best vroeg volgens mij.

@Beegee: Ja ik word zelf ook gek van dit rooster. En zeker omdat er ook nog best wat slaapdiensten bij zitten ( van 15.00 tot 00.00 werken , slapen/bereikbaar zijn op het werk en dan volgende ochtend van 6.45 tot 10.30 werken Neutral ) En laat ik daar nou echt tegen op zien. Mijn meisje niet kunnen zien s avonds voordat ik naar bed ga en ook s' morgens als ik opsta niet. Poehh dat gaat echt moeilijk worden, ookal is ze in goede handen bij mijn vriend.
Balen dat J. verhoging heeft . Straks is meneer de griep jullie allemaal langs geweest:|

@Supertalentje: Gezellig dat je man morgen mee gaat. En inderdaad het bedje omhoog zetten kan ook al veel schelen.

Sorry als ik iemand vergeet!

Ik lig lekker in bed te laptoppen en tv te kijken vanaf dat D slaapt ( 20.30) Heeerlijk vind ik dit haha. Nou ik ga nog even mijn spulletjes opruimen en dan lekker slapen Sleep Welterusten!
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 35 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla wo 1 feb 2012 - 20:45

Goedemorgen...

Gister bij de huisarts de nuvaring gevraagd... Kijken of dat werkt. En als dat niet meer werkt de implanon. En als dat niet meer werkt gaan we voor een tweede en laat ik me daarna steriliseren :P haha. E.lena wordt ook met 210+7 en pap om 6 uur wakker, dus ik ga gewoon weer terug naar 180+6 plus pap, want het heeft geen zin om meer te geven als het qua doorslapen niet uitmaakt. Ze laat 's morgens ook weer wat van de fles staan, dus zit ook te denken om de papfles naar 19:00 uur te verplaatsen, dat ze als ze om 23:00 geen voeding meer hoeft iig de pap al heeft gehad. Maar eerst even kijken welke speen het beste werkt, papspeen gaat te langzaam, L-speen te snel met 2 scheppen rijstebloem dus vanavond 3 scheppen erin doen, kijken hoe dat gaat.

Star hoe gaat het nou met je meisje, of wat het eenmalig? Zoveel spugen en poepen.

Studie hoe is de nacht gegaan? Gisteren goed, zo te lezen, hoop dat ze het zo volhouden! Hebben ze bij de kapper nog gevraagd of het een tweeling was Wink Hoelang is je haar nu dan? (ik zie jou voor me met kort haar, do'nt ask why) Lekker gegeten gisteravond? Leuk kleed!!!

MissD laat jij je nagels lang maken of wel gewoon kort? Vriendin van mij was zelf nagelstyliste, die maakte ze wat langer, vond ik altijd zo eng bij haar zoontje haha.

Poison wat vervelend van je opa! Hoop dat hij het nog wel even volhoud (mijn opa en oma zijn 89, oma wordt ook 2 weken precies 90, en die zijn nog zó goed. Ik wilde ze er ook meteen de eerste dag bijhebben toen E. geboren was, ze hebben 5 achterkleinkinderen, maar alleen E. meteen gezien smile)

BeeGee J.ace en E.lena wisselen mekaar mooi af Wink E.lena is net van de verkoudheid af... Ze pruttelt in ieder geval niet meer haha. Heeft 2 weken geduurd! Uitstrijkje heb ik nooit laten maken nee, wel ooit om soa uit te sluiten, maar daarna nooit meer... Gyn zij bij het plaatsen van mijn spiraaltje dat het van de hormonen van de pil komt. Er schijnt ook een dieet te zijn dat je minder infecties hebt, maar dat is heel streng... Zeggen ze. Maarja, eerst maar is de nuvaring proberen, hoop wel dat dit werkt. Hoeist met de kleine man, nog verhoging?

Super ik had dat in het begin ook, er komt vanzelf wel ritme in, maar ik werd er op een gegeven moment knettergek van haha, dus toen heb ik er zelf ritme in gemaakt. Kwam ook wel doordat ze in het begin een perfect ritme had, en dat ineens omsloeg. En 's nachts gewoon je telefoon zetten, desnoods zet je hem voordat je de fles gaat geven al.

Mickey misschien heeft hij even tijdelijk wat meer nodig?

Parel hier werkt rust ritme en regelmaat het beste... Voor mij ook, daar wordt ik ook rustig van haha.

Ik ga proberen een mei tai te maken, geloof dat ze daar al in mag, en het knopen van de draagdoek lukt wel, alleen hij zit nooit lekker... Die stof snijd, krijg hem gewoon niet zo geknoopt dat ie bij mij ook lekker zit.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 35 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol wo 1 feb 2012 - 21:08

Ayla, kan jij dat zelf maken zo'n mai tai? Dat vind ik knap. Vind het sowieso knap als mensen heel handig met een naaimachine zijn, ben ik soms wel is jaloers op, maar aan de andere kant ik heb dat geduld helemaal niet haha dus ik moet dat ook helemaal niet willen kunnen:D

Haha kort haar? Nee totaal niet, ik had het vrij lang, zeker tot tussen mijn schouderbladen. En zoals de kapper het nu noemt heb ik een lange bob. Ik heb heel veel slag in mijn haar, beetje schuim of wax er in en ik heb een bos krullen.

Balen dat ze nu ook gewoon weer om 6 uur wakker word. Misschien maakt het niet uit wat je doet maar is ze gewoon om 6 uur wakker? Omdat ze dan is uitgeslapen? Tja ik weet het niet.. dat is het enige wat ik nog kan bedenken je hebt al zoveel geprobeerd.

Star heerlijk is dat he, lekker in je bed ilggen, doe ik heel heel vaak. Nou ja moet zeggen deed, want omdat die meiden altijd nog om 11 uur een fles kregen bleef ik eigenlijk altijd beneden zitten om wakker te blijven! Pff das wel laat dat je je rooster krijgt. Ik maakte altijd zelf het rooster voor ons team, bestaande uit 7 mensen, was ik dan ff 2 dagen druk mee maar dan waren we wel weer voor 3 maanden klaar. Vind het soms best raar als roosteraars zeggen dat ze het maar 4 weken van te voren kunnen aanleveren.. maar goed misschien werkt het daar anders.

Poisongirl fijn dat je mannetje als nog is gaan slapen. Ben je er nog achter gekomen wat er aan de hand was? Hoop voor je dat hij het vandaag niet doet.

Nou hier hadden de dames om 8 uur echt ontzettende honger aan het gehuil te horen :-) vond het ook zielig om het nog langer te reken dus ik dacht ik geef het wel gewoon en dan ga ik wel gewoon mijn bed uit vannacht, kan ook niet verwachten dat ze meteen doen wat ik graag zou willen Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 35 561177 V had heel goed gedronken maar L echt niet gewoon.. tja ik kreeg er ook niks in, dus toen had ik bedacht dat ik dan wat langer op zou blijven en haar dan om 23 uur of 23.30 wel wat zou geven, vond het toch wel wat spannend dat ze dan met zo weinig de nacht door moest. Nou dat had ik leuk bedacht maar dat was dus echt kansloos, dat meisje werd gewoon totaal niet wakker, maakte niet uit wat ik deed. Nou dat dus maar opgegeven... en gedacht die komen vannacht en dat is prima. Maar nu werd ik pas weer om kwart over 7 wakker van ze. en toen was alleen L nog maar wat geluidjes aan het maken..

Weet je ik denk zelf dat het wel aan kunnen een gewoon van 8 of 9 uur tot 7 uur slapen. Ik geloof namelijk echt wel dat als ze honger ze wakker worden dat hebben ze de afgelopen 3 maanden gedaan. Maar door wat er tegen Ayla is gezegd toen zij het wilde proberen, door mede forummers en door het CB twijfel ik gewoon of ik het wel moet doen. Maar ja ik krijg ze gewoon niet wakker om 23 uur... dus dan denk ik weer, blijkbaar vinden mijn meisjes het goed zo als het is. Maar toch soms twijfel ik dan wel weer... vind het echt ff lastig
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 35 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 21:23

@ studie, als je meisjes het aan kunnen mooi toch! heerlijk genieten hoor... (kijk er nu al naar uit dat die fles van 22.30 er af kan haha)

ohh dat spul ken ik wel!! wilde namelijk zelf ook een leuk kleed maken voor de kindjes samen zeg maar dus die moet echt wel groter zijn.

@ ayla, succes met je nuvaring...(ik vond het waardeloos haha)
oke, ze blijft dus om 6 wakker worden.. Misschien haar biologische klokje dan ook gewoon wakker....

@ star, lekker he even op bed laptoppen :-) heerlijk chill!! (onze laptop wil niet het draadloze internet pakken heeeel weird jammer genoeg)

ik snap dat je tegen je slaapdiensten op ziet... al went dat ook snel, althans zo was dat bij mij..

@ poison, wat fijn dat ie nog lekker in slaap is gevallen!! Wat had je nu gedaan om hem te laten slapen??

Hier prima nacht gehad, j.ace kwam om 6.45... fles slecht leeg gedronken om de rest uit eindelijk in bed uit te spugen... (hij hoest ook enorm dus dan is de kans ook aanzienlijk groter dat ie spuugt) als hij vandaag weer zoveel slaapt ga ik morgen contact leggen met de HA i.v.m. mogelijk weer een te laag HB. Dan moeten ze maar even bloedprikken just in case...
Ik heb de helft al gestofzuigd en gedweild dus op naar de andere helft.. :-) ros is lekker de weekboodschappen doen.. (ik heb echt een hekel aan dit weer dus ideaal dat ros thuis is hihi)

liefs


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 35 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey wo 1 feb 2012 - 21:42

@Studie: leuk kleed! Hoe groot is het? Ik wil eigenlijk ook een lekker dik kleed voor F, zodat hij op de grond kan spelen over een tijdje. Kan me voorstellen dat de box op een gegeven moment saai wordt Wink
Die meiden van jou zijn echte slaapkoppen he! Goed hoor, dat ze zo lang door slapen. Ik geloof best dat je er onzeker van wordt als je overal iets hoort of leest over doorslapen. Doe gewoon waar jij je goed bij voelt. Het zijn jouw kids, jij kent ze het beste.

@Beegee: lekker nachtje weer! Wat vervelend wel dat hij niet lekker is en weer gespuugd heeft. F spuugt de laatste week ook ineens, maar hij is ook best verkouden, dus zal wel daardoor komen. Ben benieuwd of J vandaag weer een slaapdagje houdt. Wel goed in de gaten houden inderdaad, anders zit je er dalijk in het weekend mee te kijken.
Je bent ook alweer lekker actief, op de vroege morgen! Ik moet vandaag ook maar eens de stofzuiger pakken, kijken of ik nog weet hoe die werkt... Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 35 166342

@Ayla: ik denk ook dat E haar biologische klokje om 6.00 afgaat, helaas voor jou Wink En hopelijk gaat haar "broertje" dat niet nadoen :P
Ik hoop voor je dat de nuvaring zijn werk doet en je er geen infecties van krijgt. Ik heb tijdens de zwangerschap voor de eerste keer een infectie gehad, wat een horror zeg! Daar wordt je toch helemaal gek van, als je het zo vaak hebt!
Ik weet even niet waar je op doelt, dat F meer nodig zou hebben? (Maar ik ben nogal vergeetachtig en heb niet terug gelezen wat ik gister schreef...)

@All: F had vannacht de smaak weer te pakken, gelukkig. Hij viel rond 23.45 in slaap, na de voeding en werd om 7.15 vanmorgen wakker! Heeeeeerlijk. Al ging mijn biologisch wekkertje rond 6.00 even af... Maar ik ben gelukkig weer in slaap gevallen.
Heb sinds een paar dagen een nieuwe kolf (via hier gekocht) en die werkt echt een stuk beter dan die wat ik had. Heb vanmorgen 110cc gekolfd! F had wel maar aan één kant gedronken, dit was de opbrengst van de andere borst. Heb nu dus wel een indicatie van wat hij drinkt, al schijn je met kolven minder melk eruit te krijgen als wanneer de kleine live drinkt. Ach... het maakt ook totaal niet uit, hij groeit er goed op en is lekker actief als hij wakker is.
Gister lag hij ook zo lekker te "spelen" in de box. Tegen zijn mobile lachen en brabbelen. Op een gegeven moment gooide hij zijn benen omhoog en kiepte naar de zijkant. Toen ik hem zo bezig zag, bedacht ik me dat het waarschijnlijk niet lang duurt voordat hij gaat rollen.

Oh ja... willen jullie voor me duimen? Ik heb komende dinsdag sollicitatiegesprek bij een kleinschalig KDV een half uurtje verderop. Op mijn oude werk is het erg rustig en is de kans aanwezig dat ik niet terug kan komen, dus ik ben toch maar gaan rondkijken naar iets anders, toen ik deze vacature tegen kwam. Komende dinsdag mag ik dus op gesprek komen. Mocht de keuze op mij vallen, dan zal ik per 1 maart beginnen! Van het UWV uit, zou ik 16 februari moeten beginnen, dus iets langer verlof Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 35 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 wo 1 feb 2012 - 21:59

Even een ego bericht.....ik ben zojuist ongesteld geworden, en nu lees ik dat 2% van de vrouwen ongesteld worden binnen het half jaar na de geboorte als je volledig bv geeft....zegt dit iets over mijn voeding?? Ik maak mij een beetje zorgen.....
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 35 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 wo 1 feb 2012 - 22:01

K groeit toch goed, lijkt me niet dat dit wat over de voeding zegt. Ik vind het percentage van 2% ook wel erg laag moet ik zeggen!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 35 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 22:01

joyce0606 schreef:Even een ego bericht.....ik ben zojuist ongesteld geworden, en nu lees ik dat 2% van de vrouwen ongesteld worden binnen het half jaar na de geboorte als je volledig bv geeft....zegt dit iets over mijn voeding?? Ik maak mij een beetje zorgen.....

nee hoor dat zegt helemaal niets over je voeding!! het kan nu geloof ik wel anders smaken en wat terug lopen even... (maar goed dat weet ik even niet zeker)
en niet elke vrouw is hetzelfde he!! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 35 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 22:03

@ micky, wat heeft F goed geslapen, heerlijk joh!! en goed gekolfd :-)!!!!
Leuk he als ze zo actief zijn!! J.ace is enorm lui haha.... ik geloof echt niet dat ie zo snel gaat rollen als de meiden etc... :-)
ik ga voor je duimen!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 35 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol wo 1 feb 2012 - 23:04

Het klopt wat jullie zeggen dat ik de meisjes het beste ken.. maar ja ik wil ook niet iets verkeerds doen zeg maar. Maar ja toen ik L gisteravond weer niet wakker kreeg dacht ik wel weer tja blijkbaar heeft ze het niet nodig. Ik ga het nog wel een paar dagen aan kijken. Ik heb niet het idee dat ze er "onder lijden" overdag zijn ze lekker wakker en vrolijk dus tja..

Mickey wat goed zeg dat je bent uitgenodigd! ik zal voor je duimen, zal wel super zijn als je daar wordt aangenomen! Lekker nachtje heeft F gemaakt.

Wat betreft het rollen dat doen ze hier ook niet zo snel denk ik.. zijn wel lekker aan het bewegen met de armen en benen maar ze vinden het wel prima op hun rug:D

Jocye ik denk dat het niks over je voeding zegt, maar goed dat denk ik gewoon heb daar geen theorie voor. K groeit toch goed? En je geeft toch alles via de fles? Dan weet je toch wat hij binnen krijgt?

Het kleed is 140 breed,bredere stof was er niet :-) en 2 meter lang. Maar nu moet ik er wel bijzeggen dat mijn moeder gebruik heeft gemaakt van iemand anders zijn naaimachine om de overdwars alles goed door te stikken het paste namelijk niet onder mijn moeder haar naaimachine daar was het dan weer te dik voor.Ik hoop met dit groter kleed dat de dames elkaar niet steeds tegen komen en dus wat meer gaan bewegen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 35 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 23:19

Goedemorgen!

Hier ook alweer een was uit dr droger, 2 wassen opgevouwen, een berg strijk weggewerkt, L gewassen, aangekleed en fles gegeven (en gelijk weer naar bed) en L haar kleding uitgezocht Sad Heel veel broeken en mouwen worden te kort, vooral broeken in maatje 56. Ik denk dus dat L echt best lange benen heeft, maargoed ik ben ook 1.77 m en dat is ook niet klein natuurlijk. Heb wel hele leuke setjes in 62 Laughing


Studie ; als jouw meisjes gewoon doorslapen, gewoon door laten slapen. Ik denk dat L. het eigenlijk ook wel zou kunnen, maar ik hou het maar even vol, vooral omdat ze overdag niet alles leegdrinkt. Ik zou wel persoonlijk even in de gaten houden of ze wel goed groeien (zo'n 200 gr pw geloof ik?), dan kan je hem gewoon weglaten. Van het cb zijn richtlijnen en adviezen, geen regels.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 35 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol wo 1 feb 2012 - 23:21

Parels van de groeien is wel een goede ja, ben gisteren al met ze hier op de weegschaal gaan staan.. die is natuurlijk wel anders dan die van het CB maar als ik daar op zie dat ze groeien dan weet ik ook wel genoeg.

je bent al lekker bezig geweest van morgen! Hoe is het met L? moet ze nog steeds zo huilen/krijsen?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 35 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 23:32

Als dat goed gaat, what's the harm, toch? Niet alle kindjes zijn hetzelfde.
Je mag trouwens wel in je handjes klappen met dubbel doorslapen Laughing

Het gaat goed met L.
Ze is weer helemaal in dr hummetje, al is het wel een ontzettende dramaqueen, maar dat zal ze van mij hebben. Als ik iets heel graag wil, en het lukt niet, ga ik er ook voor en kan ik ook zo in krijsen uitbarsten Laughing


Denk dat het gisteren echt een sprongetje was, ze heeft gewoon vanaf gisteren 18 uur (waren dr zat, en zij was ons ook zat) doorgeslapen tot ik dr wakker maakte om 23 uur (papa heeft de fles gegeven, heeft ze 120 cc op maar) en toen werd ze uit zichzelf wakker om half 7. Prima! Om 7 uur heeft ze een flesje op, en daarna heeft ze van 8.30 uur nog even geslapen tot 9.30 uur. Daarna heb ik de mobile boven dr bed wel 10x aangezet, en heeft zij liggen glunderen in dr bed terwijl ik de was opruimde en haar kast uitzocht. Ook prima! Nu net een fles om 11 uur en daarna gooide ze dr hoofd achterover, zo van 'ik wil liggen', en toen heb ik haar in bed gelegd. Het was gelijk stil.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 35 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol wo 1 feb 2012 - 23:42

Parel ik weet idd dat wij heel erg boffen dat de dames zo goed slapen.. en dat ze dat ook allebei doen. Ze hebben de slaap genen van hun papa:D Tijdens mijn zwangerschap heb ik altijd geroepen dat ik hoopte dat ze net zo goed zouden slapen als hij... tot nu toe komt die wens wel uit!

Fijn dat het nu weer beter gaat. Leuk he zo'n mobiel? ïk wil er een op afstandsbediening, hier vind L het ook zo leuk en ze begint echt te mopperen als die weer uit is...
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 35 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 23:48

Zo jaaaaa, ik wil er ook een die langer duurt dan 3 minuten!
Ze vindt hem idd fantastisch en gaat daarna mopperen.


Mijn vriend en ik slapen allebei heel graag en heel veel en heel lang, dus hoe dan ook hoopten we dat ze sowieso die genen zou krijgen, en het ziet ernaar uit dat ze een goede stap in de juiste richting heeft gezet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 35 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla wo 1 feb 2012 - 23:51

Parel en Studie ze hebben nu bij de aldi een projector, is dat niet wat voor jullie kinders?
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 35 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol do 2 feb 2012 - 0:04

Ayla schreef:Parel en Studie ze hebben nu bij de aldi een projector, is dat niet wat voor jullie kinders?

Heb ik over nagedacht ja, maar ze is ook heel tevreden met de mobiel, of met het speekleed met die bogen.. en tja om dan weer wat te kopen...
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 35 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 35 van 37 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36, 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum