Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

+24
Bruintje Beer
Flower_L
Pien
Poisongirl
Tiara
woezel
meisjesmama
Nana
Annie24
Happydobby
Floor
Supertalentje
Steep
koNijntje
Star007
Arwyn
blondje1313
mickey
*Lookie*
Lejow
studiebol
liesje
Ayla
joyce0606
28 plaatsers

Pagina 18 van 37 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 27 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 18 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 ma 16 jan 2012 - 19:16

Bij de opvang gaan we ook een extra flesje van 180 in de vriezer leggen als reserve ja, een ongelukje kan altijd gebeuren.
Vanmorgen was Lotte om half 6 al weer wakker, weet niet of het komt omdat ze gisteren niet genoeg gedronken had of door de prikkels ofzo. Gelukkig kon ik haar wel om 6 uur weer terug leggen en is ze in slaap gevallen. Ben benieuwd hoe laat ze nu weer komt.

Ik moet volgende week beginnen met werken, dan komt mijn schoonmoeder oppassen want het kdv betalen we pas vanaf 1 februari. Ik ga op dinsdag, woensdag en donderdag werken, heb gisteren mijn rooster gehad, ben op dinsdag en donderdag om half 4 klaar en op woensdag om 1 uur (maar dat is officieel ook maar een halve dag). Op woensdag gaat mijn moeder oppassen, op di en do moet ze naar het kdv.
Ze gaat donderdag nog een keer wennen, dan wel de hele dag.

Wat betreft de voedingen, van mijn zwangerschapsgymgroepje is er nu eentje over naar 4 voedingen nu haar zoontje 3 maanden is (wel een reus van 7 kg Wink), maar daar gaat ook al rijstebloem door de laatste voeding, zo vroeg vind ik dat! (Maar zal vast in overleg met het cb gebeurd zijn).

Mickey, ik geef de melk mee in een afgesloten bakje, en dan los een opzetstuk met speen. Maar dat opzetstuk had ik dus weer netjes mee naar huis genomen.

Ayla, het schijnt toch wel goed te zijn, de buitenlucht, maar dan wel goed ingepakt en niet in de wind. Het is niet de bedoeling dat E er last van krijgt!
Sorry voor het niet reageren op de rest, even niet zoveel puf, toch moe omdat het zo vroeg was vanmorgen...

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 18 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Happydobby ma 16 jan 2012 - 22:06

blondje1313 schreef:
Wat betreft de voedingen, van mijn zwangerschapsgymgroepje is er nu eentje over naar 4 voedingen nu haar zoontje 3 maanden is (wel een reus van 7 kg Wink), maar daar gaat ook al rijstebloem door de laatste voeding, zo vroeg vind ik dat! (Maar zal vast in overleg met het cb gebeurd zijn).


4 voedingen + rijstebloem :shock: ? dat zal toch geen cb aanraden mag ik hopen? Onder de 6 maanden is melk echt voldoende voor baby's

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 18 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol ma 16 jan 2012 - 22:16

mickey wat een grote vent hebben jullie zeg! Hij groeit lekker!

ayla, ik kan me voorstellen dat je niet heel blij bent dat ze haar buiten hadden liggen, als ze nou met haar gewandeld hadden dan lijkt het mij prima dat ze buiten komt maar om haar zo stil buiten te zetten... nee dat zou ik ook niet zo kunnen waarderen denk ik. Ik bedoel dat doe je zelf thuis ook niet.

Blondje fijn dat het best goed is gegaan op het KDV. dus vanaf volgende week moet je weer werken. Dus deze week nog maar ff goed genieten van de tijd dat je thuis bent! Heb jij nog veel contact met de meiden van je zwangerschapsgym?

Ayla wat zei de wijkverpleegkundige nu/of het CB?

Hier alles goed, de meiden hadden weer prima geslapen ik werd om half 9 wakker van ze:oops: Dus toen maar een flesje en in bad. Pfff dat badderen blijf ik een heel gedoe vinden hoor.. maar goed iedereen ruikt weer fris en fruitig en dat is de bedoeling.

Nu ga ik ff hier stofzuigen en dweilen enzo en vanmiddag komt mijn teamleider nog op kraam bezoek!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 18 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 ma 16 jan 2012 - 22:32

Happydobby is bij jou het cb nog niet eerder over bijvoeding begonnen dan? Bij mijn schoonzus hebben ze volgens mij met 4 maanden wel de rijstebloem en groente geadviseerd, maar zeker weten doe ik het niet (of zij hebben het ook op eigen initiatief gedaan)

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 18 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla ma 16 jan 2012 - 23:55

@Mickey ja precies, het is ook ineens zo koud en dan buiten laten slapen? Vond het maar vreemd. E. is ook wel een koukleum hoor, maargoed, toch wil ik het niet hebben. Zal het maandag wel is vragen, vrijdags zit ze op een andere groep. Hij groeit goed he! Haalt straks ook wel de kilo per maand... Weet je iig zeker dat je goeie voeding hebt Wink

@Blondje E.lena slaapt ook slechter als ze teveel prikkels heeft gehad, en voor Lotte is het ook ineens heel druk dus het kan goed dat ze daardoor zo vroeg wakker was. Ze zal er toch aan moeten wennen...

@Studie om 13:00 is het inloopspreekuur op het cb, dan ga ik er even heen... Is het geen optie om de ene dag V. te wassen en de andere dag (eeehhhhh ik ben dr naam kwijt Embarassed ) de andere dag dr zusje?Very Happy Scheelt wat tijd.

@All hier was het vanmorgen om 6 uur weer gewoel en gedraai, huilen doet ze dan niet echt... Maar kan ook zijn dat ze het wat koud had. Het is zo krom he, als ze om 7 uur de laatste fles krijgt slaapt ze zo door, als ze om 22:00 nog een fles krijgt is ze om 6 uur wakker, maar dan drinkt ze de fles om 7 uur ook niet helemaal op... Met als gevolg dat ze om 10 uur weer wakker is en honger heeft. Nu had ze om 7 uur niet zo gek veel laten staan, maar eigenlijk had ze na 150-160 cc wel weer genoeg, toen begon ze te tutten, dan drinkt ze nog wel wat maar niet de hele fles zoals normaal... Zit te denken om vanavond om 9 uur de laatste fles te proberen, kijken of dat werkt. Maar eerst maar is naar het cb en het vragen. Vandaag heb ik niet echt wilde plannen, even de was opvouwen en opruimen en naar het cb, en vanavond werken, verder niks...
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 18 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 17 jan 2012 - 0:22

Goedemiddag,

mijn implanon staafje is gezet!! piece of cake!! is nu wel gevoelig mijn arm, maar goed je word ook als het ware gechipt...
J.ace was om 5.30 wakker vanmorgen, niet verkeerd... wel wat rommelen vandaag mijn zijn flesjes maar goed, dan maar wat vaker een beetje ook prima!
I.ndy is lekker op school en M.erle gaat over uurtje naar bed...
Om 15.00 komt men manager, ben benieuwd!!

Gister in het ZH aangekomen hoefde de echo van zijn hersenen niet, de vorige 2 keer was het goed dus dan kon het nu niet meer fout gaan... (zijn ventrikels stonden te ver uit elkaar)

zoo even 2e schermpie openen...

Wat betreft rijstebloem: vanaf 4 maanden mag dit in de fles. Beide dames hebben dat heel even gehad, maar vonden het niet lekker....

@ ayla, ik denk ik dat ik donderdag even jou casus voorleg aan de KA om te vragen hoe dat nu zit met die suikerwaardes.... bij mij staat echt bij dat dit bij pas geboren kindjes is, of kindjes met een laag gewicht.. beide niet van toepassing bij jullie...

stond even perplex toen ik las dat ze de kleine buiten hadden liggen.... geloof niet dat ik daar blij mee zou zijn.....

@ parel, niet zo gek toch dat je nog hormonen in je lichaam hebt!! 9 maanden zwanger en 9 ontzwangeren :-)
JEEEEEJ de M speen werkt!! super :-)
hoe gaat het met je vriend zijn schouder??


@ studie, grappig over die echo.. hier mocht dat met de ''gewone'' 3 maanden gewoon...
fijn dat de nutriton werkt!!!

@ micky, zoo dat liep uit zeg... pfffff
en die bv van jou is slagroom!! super goed hoor cheers cheers cheers

@ blondje, snap dat je 180 mee geeft, anders zou er misschien van alles weg gegooid worden als je teveel mee geeft... lijkt me ook balen.
bijna weer werken, heb je er zin in?

@ stofzuiger, zooo hongerlapjes heb jij zeg.. :P maar wel fijn dat ze het daar prima op doen!!



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 18 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla di 17 jan 2012 - 0:47

Das goed BeeGee! Ben wel benieuwd wat een kinderarts ervan zegt... Nu even de kleine meid inpakken en ff naar het cb!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 18 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Poisongirl di 17 jan 2012 - 1:15

@Ayla wel vreemd die twee tegenstrijdige verhalen. Ook ik vraag me af of die 1.5 week nou zoveel uitmaakt, maar goed. Ik zou dan idd ook maar nog een fles van 100cc geven later op de avond, inderdaad met het idee dan s het zeker goed... Ik zou trouwens echt boos worden als ze mijn kindje uiten zouden leggen met dit weer, het is gewoon echt koud!

@BeeGee fijn dat het goed gat met J.ace. Ga je nu vanavond pannenkoeken eten? Heb ik ook wel zin in trouwens Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 18 561177

@Mickey, toch nog buddha, haha. Ik moet 7 februari met J.ason op nacontrole, om dezelfde reden dat jij het moest idd, hij is in zkh geboren en heeft op de couveuseafdeling gelegen.

@Parel Blij voor je da de Mspeen welwerkt! Dat moet een opluchting zijn voor jou en je kleintje! Hoe is het nu met je vriend?

@Studie blij dat de nutriton werkt! En wat een mooie meiden heb je zeg (zag foto in t fototopic.)

@Stofzuiger zo alweer een half jaar, dat geen snel! Blij dat ze het goed doen!

@Blondje Alweer werken, heb je er zin in? Hoeveel uur werk je?

@all Hier gaat het goed, ben inmiddels gewend aan het ritme en vind de structuur die er is voor mezelf ook erg fijn. J.ason doet het goed, is alleen nog niet weer op geboortegewicht. Hij woog bij zijn geboorte 3595 en vorige week bij het weeguurtje woog hij 3520. Gisteren met hem naar de ha geweest. Hij heeft heel veel rode bultjes/uitslag op zijn hoofdje en dat breidt zich heel snel uit. Wel alleen over zijn hoofdje. Dus voor de zekerheid gebeld en kon even langskomen. Het zijn babypuistjes, nog door mijn hormonen van tijdens de zwangerschap. Heb een vette zalf mee gekregen om mee te smeren.

J.ason krijgt op dit moment nog 6 voedingen, om 2, 6, 10, 14, 18 en 22 uur. Dit schema most ik voorlopig nog maar even aahouden tot hij zwaarder is dan zijn geboortegewicht, dan even kijken hoe we het daarna met de nachtvoedingen gaan doen. We moeten hem namelijk echt wakker maken voor zijn voedingen 's nachts en om 6 uur.

Ik moet volgende week donderdag met hem naar het cb voor de eerste afspraak. Ben benieuwd.

Vraagje: Na hoe lang mag en kan je weer seks hebben na de bevalling (na inknippen en hechten) Embarassed ?

Hij is vandaag alweer drie weken. Wat gaat het toch snel!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 18 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol di 17 jan 2012 - 1:24

Ayla, ik ben benieuwd wat ze zeggen hoor op het CB laat je het weten! Oooh laat maar dan wil ik echt niet weten hoe duur de sjaal en muts en handschoenen waren nee, want dat keer twee is zeker helemaal een vermogen:D Maar vind het wel erg leuk!
Ik heb ook wel zitten denken van allebei een andere dag in bad.. maar ja als ik er een in bad doe dan staat alles toch al klaar enzo.. dus dan kan de tweede er net zo goed meteen achter aan, anders moet ik een dag later weer alles klaar zetten en opruimen.


Beegee fijn dat J geen echo van zijn hersenen moet! Wel een geruststelling toch? Tja elk ziekenhuis zal wel een andere richtlijn hebben dan ofzo? Ik was er bij toen de kinderarts aan het telefoneren was met die afdeling ik hoorde het haar zeggen dat ze te vroeg geboren waren en toen moesten we dus met de corigeerde leeftijd rekening houden. Nou ja het zal niet veel uitmaken. Hoe lang duurt het voor je de uitslag krijgt?

Ik zit nu ook wat te twijfelen met de flessen.. ook door de verhalen van hier.. ze hebben vanmorgen om kwart voor negen een fles gehad, dus dan zouden weer rond 13 uur moeten dan 17 uur en dan 21:00.. maar dan hebben ze maar vier flesen gehad.. dan zou ik om 23 uur een fles kunnen geven maar dan weet ik zeker dat ze daar nog niet eens de helft van opdrinken en dat ze dan dus midden in de nacht gaan komen. Maar ja nu ik heb hier gelezen dat vier flessen te weinig is.. probeer ik er toch maar weer 5 flessn in te krijgen.. door de fles dan twee keer wat sneller op elkaar te geven.. zodat ze wel een fles om 11 uur krijgen.. ik ben benieuwd.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 18 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla di 17 jan 2012 - 2:17

@Studie dan geef je straks om half 5 de fles en dan om 8 uur, en dan om 11 uur? Zit er 2x 3,5 uur tussen en 1x 3 uur. Misschien dat ze dan wel goed drinken. Ja als je dat setje 2x moet kopen ben je een bedrag van 3 cijfers kwijt... (wel net hoor, maar toch) weet je meteen hoe duur het was. Maar tis wel echt merkspul (mijn dochter moet wel allemaal merkkleertjes aan hoor Rolling Eyes Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 18 394967 ) Mijn zus had niet gezien hoe duur het was, ze schrok er zelf ook van... Maarja, toch maar wel gedaan, vond het wel kei lief. En volgend jaar kan ze het ook nog wel aan denk ik, dus dan valt het opzich wel mee...

@Poison Een fles van 100 cc 's avonds werkt dus ook niet, ze dronk vanmorgen ook slecht. Denk dat ze gewoon aan 800 cc genoeg heeft per 24 uur, alleen die moeten wel verdeeld over 4 flessen, 5 flessen red ze niet dan is het te weinig, en 4x 200 en 1x 100 werkt dus ook niet want dan drinkt ze 's morgens weer slecht. Zou je zoontje nu ondertussen niet weer op geboortegewicht zijn? Denk dat je volgende week naar het cb moet voor de eerste afspraak of niet?(owja lees het nu) Fijn dat het allemaal goed loopt, en dat je de structuur zelf ook fijn vind. Zo te lezen heeft hij al een mooi dag/nacht ritme te pakken, dan slaapt hij waarschijnlijk ook 's nachts door als je hem straks niet meer wakker hoeft te maken! Wij hadden geloof ik na een week of 6? weer sex, officieel als je gestopt bent met vloeien.

@all nou ook mijn eigen wijkverpleegkundige vond dat 12 uur tussen 2 voedingen te lang was (ik zelf dus ook, maar wist niet hoe ik het op moet lossen) zei stelde voor om dan wat langer tussen de voedingen te laten, en denk wel dat dat lukt. Dus geen 4 uur maar 4,5 uur, zat ik zelf aan te denken. Dan kom ik uit op 07:00-11:30-16:00-20:30/21:00. Is even kijken of dat werkt deze week. Denk dat ik de laatste fles wel om 21:00 uur probeer te geven, dan zit er 10 uur tussen. Mocht ze dan 's morgens niet goed drinken geef ik hem om 20:30, en als ze dan nog niet goed drinkt de fles niet om 07:00 maar om half 8. Wat een geregel zeg haha. Ze zei ook dat de meeste kindjes met 5 maanden pas 12 uur doorslapen. 20 februari hebben we de volgende afspraak, dan vraag ik wel of ze dan wat langer mag slapen ofzo, ik zie wel, eerst maar is kijken of ze het met dit schema red.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 18 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey di 17 jan 2012 - 2:42

Nou zeg... had ik een heel verhaal getypt met uitgebreide reacties op iedereen, duw ik ergens op en schakelt mijn laptop zich uit Evil or Very Mad Heb geen zin om weer opnieuw te beginnen, sorry!

Ik heb inderdaad een flinke buddha hier, krijgt geen gewone borstvoeding, maar chocomelk met slagroom Wink
Gisteravond had hij rond 19.45 gedronken en daarna in slaap gevallen in de box. Tegen 23.30 heb ik hem gewekt, wilde zelf ook wel naar bed. Voordat hij gedronken had en in bed lag, was het 0.30. Hij sliep al vrij snel, maar ik niet. Kwam niet echt in slaap. En toen was het 4.50 en had F weer honger... Kort nachtje dus, want daarna kwam ik ook niet meer in slaap. Was volgens mij 6.30 ofzo toen ik weer in slaap viel, maar heb niet heel vast geslapen, hoorde mijn vriend ook opstaan. Rond 9.00 begon F alweer te pruttelen, maar was meer niesen en kletsen dan wat anders. Rond 9.30 werd het meer huilen, maar mijn vriend was thuis, dus voordat ik eruit was, was hij F al aan't verschonen. Kan er wel aan wennen dat hij dinsdags thuis werkt Wink Daarna heeft F bij mij in bed gedronken en daarna zijn we naar beneden gegaan. Daar heeft hij in de box nog even geslapen, maar rond 12.30 kreeg hij weer honger. Ik heb het nog een kwartiertje kunnen rekken, maar toen was hij echt boos! Nu slaapt hij alweer een uur in de box, op zijn buik, kontje omhoog I love you Ziet er zo schattig uit.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 18 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 di 17 jan 2012 - 2:47

mickey: die nachten hakken er wel in hé! hier heb ik geen probleem met slapen maar K wel. is kleine uk bij jouw ook een buikslaper, of slaapt hij ook goed op zijn rug? hier slaapt K alleen goed op zijn buik, inderdaad met kont omhoog!! erg aandoenlijk! hij groeit super zeg! hij is bijna net zo zwaar als K! heerlijk hoor als ze zo goed groeien en dat allemaal op jouw melk! prachtig toch!!

ayla: wat een slaapkoppie zeg, je mag wel wat slaap hier heen brengen Wink gewoon lekker op je eigen gevoel af gaan hoor!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 18 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey di 17 jan 2012 - 2:51

Ik vind het inderdaad heeeeeel fijn dat hij zo goed groeit op mijn melk. Ben er echt trots op. Zeker gezien het niet helemaal vlekkeloos begon door de keizersnede en daarna mijn operatie er ook nog tussendoor kwam.
F ligt nu op zijn buik te slapen, maar in bed leg ik hem op zijn rug, ingebakerd. Dan slaapt hij normaal goed. Ik denk dat het ermee te maken heeft, dat ik hem had gewekt om te drinken. Als ik dat 's avonds doe, wordt hij 's nachts meestal wakker. Als hij uit zichzelf 's avonds wakker wordt voor een voeding, slaapt hij 's nachts een stuk beter. Normaal heb ik niet zo'n moeite met slapen, maar vannacht was het even bagger. Maar dan nog weet ik dat ik eigenlijk niet mag klagen. Helemaal niet als ik dan af en toe de verhalen van jouw nachten met K lees. Hoe gaat het nu met hem?
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 18 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 di 17 jan 2012 - 3:18

mickey schreef:Ik vind het inderdaad heeeeeel fijn dat hij zo goed groeit op mijn melk. Ben er echt trots op. Zeker gezien het niet helemaal vlekkeloos begon door de keizersnede en daarna mijn operatie er ook nog tussendoor kwam.
F ligt nu op zijn buik te slapen, maar in bed leg ik hem op zijn rug, ingebakerd. Dan slaapt hij normaal goed. Ik denk dat het ermee te maken heeft, dat ik hem had gewekt om te drinken. Als ik dat 's avonds doe, wordt hij 's nachts meestal wakker. Als hij uit zichzelf 's avonds wakker wordt voor een voeding, slaapt hij 's nachts een stuk beter. Normaal heb ik niet zo'n moeite met slapen, maar vannacht was het even bagger. Maar dan nog weet ik dat ik eigenlijk niet mag klagen. Helemaal niet als ik dan af en toe de verhalen van jouw nachten met K lees. Hoe gaat het nu met hem?

K, is sinds een paar dagen weer wat meer gaan drinken, dat is dus wel goed! alleen valt er bijna niet tegen aan de kolven zeg! ik hoop echt dat het genoeg blijft, want zou het niet leuk vinden als hij bijgevoed moet worden, de voorraad in de vriezer is ook niet oneindig natuurlijk.

Vanacht heeft hij wel wat meer geslapen, maar echt als ik 3 á 4 uur op een nacht slaap is het veel hoor! maar goed dit is al 2 maanden zo, ik denk dat je lichaam er wel aan went, maar soms zit ik er wel doorheen...maar goed je moet door gaan heh smile de flesjes komen niet vanzelf vol!smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 18 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla di 17 jan 2012 - 3:22

Joyce heeft het geen zin om 1-2 keer per dag extra te kolven om je productie wat op te krikken? Als hij zelf aan de borst zou drinken zou hij ook vaker komen nu hij meer drinkt.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 18 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 di 17 jan 2012 - 3:24

Ayla schreef:Joyce heeft het geen zin om 1-2 keer per dag extra te kolven om je productie wat op te krikken? Als hij zelf aan de borst zou drinken zou hij ook vaker komen nu hij meer drinkt.

ja heb ik inderdaad aan zitten denken, om wat vaker te kolven..ik kolf u om de 4 uur, ik denk dat ik het maar om 3 uur ga doen.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 18 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla di 17 jan 2012 - 3:26

Ja want hij zou zelf ook vaker komen als hij gewoon bij jou zou drinken.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 18 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Happydobby di 17 jan 2012 - 3:47

blondje1313 schreef:Happydobby is bij jou het cb nog niet eerder over bijvoeding begonnen dan? Bij mijn schoonzus hebben ze volgens mij met 4 maanden wel de rijstebloem en groente geadviseerd, maar zeker weten doe ik het niet (of zij hebben het ook op eigen initiatief gedaan)

Jewel maar ik vind het onzin, als je bv geeft is dat echt voldoende.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 18 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Bruintje Beer di 17 jan 2012 - 4:39

Happydobby schreef:
blondje1313 schreef:Happydobby is bij jou het cb nog niet eerder over bijvoeding begonnen dan? Bij mijn schoonzus hebben ze volgens mij met 4 maanden wel de rijstebloem en groente geadviseerd, maar zeker weten doe ik het niet (of zij hebben het ook op eigen initiatief gedaan)

Jewel maar ik vind het onzin, als je bv geeft is dat echt voldoende.
+1
Ze hebben het bij mij ook geadviseerd met 4 maanden maar vond het ook onzin. Ben met 6 maanden begonnen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 18 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Poisongirl di 17 jan 2012 - 4:51

Ik vind met vier maanden ook vroeg met bv...

Ik ben naar het weeguurtje geweest en J.aso weegt eindelijk meer dan zijn geboortegewicht smilesmilesmile Ben zo trots op hem
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 18 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 17 jan 2012 - 5:57

@ poison, !! wauw wat goed zeg!! cheers cheers cheers cheers cheers

J.ace had die bultjes vorige week ook!! begon op zijn romp en binnen no time was het een gespikkeld mannetje :-)

Je kan sex hebben als je inwendige hechtingen opgelost zijn, geen bloed meer verliest maar vooral als jij je er prettig bij voelt.

@ studie, ik heb toevallig donderdag een afspraak bij de kinderarts dus denk dat ik dan de uitslag krijgt.
hoe gaat het met je flessen vandaag??

@ ayla, ook een mooi schema zoals de verpleegkundige het voorstelt!!

@ micky, fijn dat je vriend thuis is!!
ik heb toevallig j.ace vandaag ook even op zijn buik laten slapen omdat ie onrustig was... ziet er zooo lief uit :-)

@ joyce, compliment voor je!! hoe je het opgelost hebt met je moeder (n.a.v. je topic)

Mijn arm is behoorlijk blauw van het zetten van het implanon.. jemig!! lijkt wel mishandeld haha... ik ga ros even boven helpen die is mooi met de meiden aan het badderen... ga dadelijk lekker lopen, heb nu een route van 2,7 km ben benieuwd of het lukt... de vorige keer was ik heeeeeel moe na 2,4 km :-).....

liefs



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 18 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Poisongirl di 17 jan 2012 - 7:17

Ja, ben zo blij dat hij nu boven zijn geboortegewicht is. Very Happy Ben trots op hem!

Ik denk dat ik maar even wacht met sex hebben tot ik nacontrole heb gehad. Dan hoor ik wel of het weer mag/kan of niet. Maar ik heb stiekem alweer zin (is dat heel vreemd/vroeg?)

BeeGee knap dat lopen zeg, doe je dat in je eentje of samen met iemand?

Mickey heb je je geboorteverhaal al geplaatst? of heb ik dat gemist? Of wil je het niet plaatsen, dat kan ook natuurlijk...
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 18 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey di 17 jan 2012 - 7:22

Heb het inderdaad (nog) niet geplaatst. Heb hem wel in Word getypt, maar is een verhaal van 3 A4tjes geworden...
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 18 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Poisongirl di 17 jan 2012 - 7:30

Okay. Dat is een heel verhaal dan... Ik zie t dan vanze;f we; als je hem (wil) plaatsen
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 18 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey di 17 jan 2012 - 7:42

Ik zal eens kijken of ik hem kan inkorten Wink Wil het jullie niet aandoen om zo'n lap tekst te moeten lezen Very Happy
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 18 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 18 van 37 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 27 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum