Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

+24
Bruintje Beer
Flower_L
Pien
Poisongirl
Tiara
woezel
meisjesmama
Nana
Annie24
Happydobby
Floor
Supertalentje
Steep
koNijntje
Star007
Arwyn
blondje1313
mickey
*Lookie*
Lejow
studiebol
liesje
Ayla
joyce0606
28 plaatsers

Pagina 20 van 37 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 28 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 20 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla di 17 jan 2012 - 23:42

Blondje Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 20 699888 af en toe hebben ze gewoon een huildagje volgens mij.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 20 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Happydobby di 17 jan 2012 - 23:48

blondje1313 schreef:
Ik wil graag zonder rijstebloem als ze 4 maanden is maar ik weet niet hoe sterk mijn man en ik gaan zijn als ze dan 's nachts weer komt.


Gewoon aanleggen, die periode duurt 1 a 2 weken. Of misschien komt die er niet.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 20 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Poisongirl wo 18 jan 2012 - 1:15

Hier een rustig ochtendje gehad. lekker tot half tien in bed gelegen, toen J. lekker in badje gedaan. Hij dronk zijn fles goed leeg en ligt nu heerlijk te slapen. Gisteravond en begin van de nacht zat hij niet lekker in zin vel. Hij was steeds aan het jengelen en huilen. Dus een hele tijd bij mij op de arm gelegen. Na zijn laatste fles in zin wieg gelegd en zelf naar bed gegaan, maar hij bleef verdrietig. Dus tot na zin fles van 2 uur 's nachts heb ik niet geslapen en hij ook niet. Dus nu is hij heel moe en slaapt dus nu gelukkig en ik ben ook moe, maar krijg zo bezoek dus an niet ook ff gaan liggen...
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 20 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol wo 18 jan 2012 - 8:26

Blondje, hoe gaat het nu met L?

Ayla wat leuk dat het zwemmen weer zo leuk was! Haha ik heb ook wel zin in onze weekendje weg dan gaan wij ook zwemmen, ben benieuwdOkt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 20 561177

Over het bijvoeden, onze kinderarts heeft deze flesvoeding voorgeschreven tot dat ze een half jaar zijn.. dus ik ga er maar vanuit dat ze ons daarna pas gaan adviseren om bij te voeden. Maar ik zal wel zien, ik doe toch wel wat ik zelf prettig vind en wat ik nodig vind!

Vanmorgen was het erg gezellig, we kletste zo weer een eind weg, als we elkaar vorige week nog gezien hadden! Echt wel grappig. Smiddags wat "gespeeld" met de dames, wel leuk dat ze wakker zijn. Mijn vriend was ook op tijd terug van kantoor dus kon ik ff boodschappen doen.. er staat nog niks in de planning er is momenteel weinig werk dus hij zit thuis.. wel een beetje balen. Nou ja het is wel leuk dat hij thuis is maar hij mag ook wel gewoon werken van mijOkt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 20 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 20 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla wo 18 jan 2012 - 20:34

Goeiemorgen maar weer!

BeeGee hoeist daar?

Blondje hoe heb je het gisteren nou gedaan, en heeft ze doorgeslapen?

Poison Is het geen idee dat je hem in zijn bedje legt en steeds even gaat kijken? E.lena slaapt juist niet als ik haar bij me neem, en wel als ze in bed ligt (sterker nog, gisteren was ik even naar het winkelcentrum gewandeld, en had haar al expres in de wagenbak gelegd zodat ik haar kon laten liggen als ik thuis kwam, maar mevrouw werd wakker en sliep niet voordat ze weer in haar eigen vertrouwde bedje lag) Was het bezoek nog leuk geweest?

@Studie Fijn dat het gezellig geweest was, en dat jullie meteen weer zoveel te kletsen hadden! Haha ik heb dat ook met mijn vriend, hij is 6 dagen per week van huis, en als hij dan vakantie heeft heb ik er na 2 weken ook wel weer genoeg van :P

Hier een zielig verkouden meisje... Ligt de hele nacht te snotteren en draaien, dus ik slaap ook niet. Dat is het nadeel als ze op de kamer slapen hoor. Straks bij de drogist even kijken voor neusdruppels en luuf baby, en vanavond leg ik een uitje onder haar bed. Nu wordt ze steeds om 6 uur-half 7 wakker, en dan heeft ze uiteraard ook honger. Met de speen slaapt ze dan wel verder, maar ze wordt wakker omdat ze benauwd is. Hoop dat ze vannacht wel lekker kan slapen met luuf en een uitje erbij. Dat krijg je he, als ze haar met een paar graden boven nul buiten laten slapen Evil or Very Mad
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 20 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 20:43

Ayla: Verkoudheid komt door een virus, niet door kou. Grote kans dat ze het virus opgepikt heeft op het KDV. En door het buiten slapen kan haar weerstand wel iets minder geweest zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 20 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Happydobby wo 18 jan 2012 - 21:11

Stofzuiger schreef:Ayla: Verkoudheid komt door een virus, niet door kou. Grote kans dat ze het virus opgepikt heeft op het KDV. En door het buiten slapen kan haar weerstand wel iets minder geweest zijn.

Ik las in een boek dat in scandinavie kleden ze baby's heel warm aan en laten ze ze buiten slapen in de kou. Hun vinden dat goed en die kindjes schijnen ernorm goed te slapen.

Nee verkoudheid komt echt door een virus.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 20 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 wo 18 jan 2012 - 21:12

Studie, wel grappig dat je liever hebt dat je vriend gaat werken. Kan het me ook wel indenken hoor, als je het gewend bent heb je helemaal je eigen ritme enzo, lastig als dat dan opeens anders moet. Wat balen dat V (?, ik weet het niet meer...) elke avond zo lang moet huilen. Haar bij je houden schiet ook niet op, als ze blijft huilen word je daar allebei niet beter van denk ik, maar als ze boven haar zusje wakker maakt is het ook niks. Hopelijk houdt ze er snel mee op!

Ayla, heel veel baby'tjes zijn verkouden hoor. In principe is frisse lucht nog steeds goed voor ze, maar dan moeten ze wel uit de wind gehouden worden! Wel slecht dat ze dat dan niet gedaan hebben. Een ui werkt meestal wel goed, nadeel is dat je het door het hele huis ruikt!

Lotte heeft gisteren uiteindelijk 6 voedingen gehad, we hadden haar om half 7 in bed gelegd omdat ze allemaal zat te gapen en te jengelen, maar om 7 uur sliep ze nog niet en jengelde ze nog steeds. Daarom om 7 maar gevoed, was maar 2,5 uur na de keer ervoor, maar heb nu om 22 uur nog gevoed en heb haar vanmorgen om 7 uur wakker moeten maken voor de opvang.
Mijn borsten zaten vanmorgen heel vol (misschien wel door de 6 voedingen van gisteren, hoewel ik ook al langer nog 4 keer extra kolf op een dag, en gisteren maar 3), Lotte verslikte zich een paar keer en uiteindelijk kwam zowat alles door haar neus er weer uit. Toen kon ik haar nog een ander shirtje aan gaan doen en zelf ook wat anders, want mij had ze ook flink geraakt. Toen haar nog maar even laten eten, anders zou ze met een lege maag naar de opvang moeten. Uiteindelijk was ik ruim een kwartier later weg dan gepland, dus als ik moet gaan werken kan ik beter een kwartiertje eerder beginnen met alles.
Ben wel benieuwd of het huilerige met het volgende sprongetje te maken heeft, hopelijk houdt ze het niet zo lang vol als ik in het boek zag staan....

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 20 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla wo 18 jan 2012 - 21:19

Ik weet het ik weet het... Maar ik moet toch iemand de schuld geven :P Vind het ook gewoon sneu voor dr.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 20 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Poisongirl wo 18 jan 2012 - 23:28

@ Ayla, hij was juist stil als hij bij mij of mijn ma lag en als we hem weer in bedje legden begon hij heel hard te huilen. Wachtte dan een minuut of 5, aaide over zin hoofdje en wachtte tot hij rustig was, maar zodra ik weer weg was begon hij weer. Vond het zielig hij is nog maar zo klein en bij ons was hij wel stil en sliep hij.

Hier vandaag een rustig dagje. Hij heeft vannacht goed geslapen.Net zij fles op en ligt nu in de box te 'spelen'. Maar hij wordt al moe dus gaat zo lekker zijn wiegje in. Vanmiddag ga ik met mijn moedere J naar mijn schoonmoeder. Zij wordt maandag voor 10 dagen opgenomen en krijgt een of andere radioactieve zooi tijdens die dagen. Daarna mag zij nog zeker 3 weken niet bij ons komen of wij bi haar ivm J. Dus gaan we nu nog maar eventjes naar haar toe.

Hier trouwens een foto van J, niet quoten aub.

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 20 Jason%20Franklin%20Schers%20%281%29


Laatst aangepast door Poisongirl op wo 18 jan 2012 - 23:33; in totaal 1 keer bewerkt
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 20 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 23:33

Ayla schreef:Ik weet het ik weet het... Maar ik moet toch iemand de schuld geven :P Vind het ook gewoon sneu voor dr.
In dat geval komt het echt door stilliggen in de kou! Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 20 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Poisongirl wo 18 jan 2012 - 23:34

Stofzuiger schreef:
Ayla schreef:Ik weet het ik weet het... Maar ik moet toch iemand de schuld geven :P Vind het ook gewoon sneu voor dr.
In dat geval komt het echt door stilliggen in de kou! Laughing

+1 Very Happy
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 20 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 1:14

ik krijg echt de sikkepit van het forum....
heb al 3 keer een reactie willen plaatsen en telkens druk ik het weg o.i.d. Sad Sad Sad
als I.ndy op school zit probeer ik het wel weer voor de 4e keer..

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 20 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey do 19 jan 2012 - 1:17

Poeh wat is er weer veel geschreven... Ben ik ook een dagje niet online...

@Poison: wat een mooi mannetje zeg!

@Ayla: F is al snotterig sinds hij thuis is uit het ziekenhuis... Let wel op met neusspray: die mag je max. 2 weken achter elkaar gebruiken.

@Studie: F heeft dat ook best vaak, dat hij 's avonds heel onrustig is en niet goed weet wat hij wil. Niet in bed, niet in de box, niet op de arm.

@Parel: ik had gekeken voor de spenen, maar ook hier alleen maar standaard roze en blauwe printjes, geen zebra of giraffe te bekennen. Sorry!!

@Beegee: dat heb ik ook heel vaak. Verkeerde toets... Of accu die uitvalt, zonder een melding te geven...

En voor de rest weet ik het niet meer! Laughing

Nou.. dinsdag op woensdag echt een waardeloze nacht gehad, voor de verandering. F had om 22.45 de laatste voeding, deed er een uur over! Daarna bleef hij maar huilen. En niet zomaar huilen, maar echt krijsen... Zodra ik bij hem was, was het goed, maar zodra ik weg liep, begon het weer. Uiteindelijk ben ik om 0.30 op een stoel bij hem gaan liggen (tuinstoel die in ligstand kan, met voetsteun eraan). Dan was hij wel rustig. Ik heb zo een beetje kunnen dutten en om 1.30 sliep F eindelijk... Ben nog tot 1.40 blijven liggen, zodat ik zeker wist dat hij echt sliep en toen mijn eigen bedje maar opgezocht... Helaas nog een half uur tot drie kwartier liggen draaien en woelen. En om 7.00 was F weer wakker... Hij was wel snel klaar met drinken, nog geen half uur en hij wilde ook maar aan één kant, normaal drinkt hij ook nog altijd even aan de andere borst.
De rest van de dag gister ging overdag wel goed. Met mijn zus samen mijn neefje gaan ophalen op het KDV, want haar auto is nog steeds stuk. Daarna even wat boodschappen gedaan en mijn zus weer naar huis gebracht. Wel samen nog wat gegeten (broodje knakworst... hmmmm), F laten drinken en toen weer naar huis. En toen begon de ellende weer. Hij was wakker vanaf de voeding van 15.00 en heeft tot 23.30 nauwelijks geslapen. Af en toen een paar minuten, en dan het liefst bij mij of mijn vriend op de arm. Hij was doodmoe, maar het lukte hem gewoon niet om in slaap te vallen, zelfs inbakeren werkte niet. Had dus om 15.00 gedronken, daarna rond 18.15, toen weer rond 20.45 en uiteindelijk de laatste voeding rond 22.45. Ik stond zelf te knikkebollen van de slecht nacht en wilde gewoon naar bed, maar F liet zich er niet in leggen zonder voeding, vandaag dat hij weer zo snel een voeding kreeg. Rond 23.30/23.45 sliep hij en kon ik ook naar bed. Sliep enigzins snel. Vanmorgen rond 4.45 hoorde ik F even, maar voordat ik mezelf uit bed had gesleept, was het weer stil. Uiteindelijk was hij om 6.10 wakker. Dus wel weer een goede nacht. Daarna ook lekker geslapen tot 9.45 en hij ligt er nu ook nog in. Hoor hem wel af en toe pruttelen via de babyfoon, maar dat is volgens mij in zijn slaap. Het regent hier behoorlijk hard en de regen slaat flink tegen zijn raam aan af en toe. Denk dat hij daardoor wat onrustig is.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 20 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 2:30

Oe Mickey, dat klinkt dan weer wel als een sprongetje!
Vervelend zeg, maar je was natuurlijk al zo verwend :P

Poison mooi mannetje, wat een bolle toet en wat een gaaf huidje! Het lijkt wel een poppenhuidje, zo glad.

BeeGee ; lekker slim Laughing

Hier net het kdv gebeld, 1 mrt een intake en dan mag ze gelijk blijven tot een uurtje of 12.
Dat is op een donderdag en dan heb ik al 3 dagen gewerkt terwijl mijn vriend thuis is dus dat vind ik wel fijn, dan ben ik die donderdag er gewoon om de intake te doen.

Straks ga ik even naar mijn werk, komen wat ouders die L. willen zien. Mijn leidinggevende is er ook en die is altijd 'hou werk en prive gescheiden!' maar ze weet er al van. Die moeders hadden mij gisteren ook al gesmst of ik op de koffie kwam (mijn beste vriendin en excollega was er ook), maar dat heb ik toch niet gedaan. Ik vind dat gewoon nogal riskant en niet echt professioneel, straks raak ik nog mijn baan kwijt. Maar de ene moeder zei wel dat ze een cadeautje had dus ik ben benieuwd Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 20 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Supertalentje do 19 jan 2012 - 3:34

@Poison: wat een mooie foto!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 20 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol do 19 jan 2012 - 4:01

Poison wat een mooie foto! En wat parel zegt wat een gaaf huidje
Parel leuke foto's in het fototopic. Heb je ook al een foto van de Allstars of ben ik nu een zeur:-) heb je zelf gebeld voor de intake bij KDV? Ik ging er eigenlijk vanuit dat ze mij daarover zouden bellen.

ayla jouw vriend is dus ook best veel van huis? Maar s avonds wel gewoon thuis? Tja ik ben gek op mijn vriend hoor! Maar de laatste 3 maanden heeft hij gewoon niet langer dan een week achter elkaar gewerkt. Door het verhaal van oma natuurlijk maar ook omdat er weinig werk is.... En hij maakt er altijd een zooi van thuis hahaha!

Hier hebben de dames de tweede prikken gehad het is nog niet zo'n drama als de vorige keer dus dat is wel erg prettig. Ik heb ze u ook voor het eerst overdag boven gelegd maar ze accepteren het wel want ik hoor ze niet huilen ofzo.
L weeg 4550 en V 4415 dus de dames zijn weer mooi aangekomen de verdere testjes die ze deed zoals of ze haar zouden volgen waren ook goed en ook vond die vrouw ze al erg sterk. En ze komt dus bij ons aan huis. En dus ook bij andere. Ze vertelde dat ze het zo grappig vond dat ze bij ons alles twee keer moest doen maar dat ze hier altijd veel sneller weg was dan bijeen gezin met maar een kindje. Ze vond ons erg relaxed nou dat is best leuk om te horen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 20 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 7:38

Ohhhh helemaal vergeten Studie! Sorry!
Ik ga het in mijn telefoon zetten en morgen ergens tussendoor doen, of anders zaterdag, morgen zit bomvol visite (sochtends, smiddags en savonds..)! Maar komt goed, dit weekend kan je genieten! Wil je ze in of uit de doos :P

Wat jij zegt van je vriend heb ik ook haha, mijn vriend is nu al de hele week thuis en pffff hij maakt er zo'n zooi van! En hij 'kan ook niks', hij kan inmiddels wel gamen haha dat heeft ie zichzelf aangeleerd Wink Het ziekenhuis belde hem vandaag of hij maandag op controle komt, dus dat doen we dan maar, en smiddags moet ik naar de huisarts voor mijn spiraal. Ohjaaa, ik ben vandaag ongesteld geworden! Is wel even raar haha, maar vooralsnog heb ik geen last.

Ik moest zelf het kdv bellen, dat stond in de brief bij het contract. Ze gaat naar de Pandaberen haha, wel heel leuk, maar ontzettend raar! Ben zelf ook naar mijn werk geweest vandaag, en dat was ook wel weer heel erg leuk. Ik heb echt langzamerhand weer zin om te gaan werken smile En ik krijg zoveel begeleiding en lof van mijn leidinggevende, dat is zo fijn. En ik mag op mijn favoriete groepje blijven! Ouders blij (ook al zo fijn!) en ik ook!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 20 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Star007 do 19 jan 2012 - 8:59

@Mickey: Vervelend die nacht van di op woe. Gelukkig is afgelopen nacht wat beter geweest.

@Poison: Mooie foto Very Happy

@Parel: Weet jij ongeveer hoeveel tijd van te voren het KDV belt voor de intake en de wendagen? ( aangezien jij op een kdv werkt;) ) Ze zouden contact opnemen schreven ze in de laatste mail, maar heb nog niets gehoord en ik moet 14-2 weer aan het werk.
Fijn dat je op je favo groep mag terug komen Very Happy

@Studiebol: Hier vandaag ook de 2e prikjes .. had juist het idee dat deze pijnlijker voor haar waren als de 1e. Leuk dat ze het bij jullie relaxed vindt. Alleen maar goed teken he Very Happy

@All: Vandaag heeft D. haar 2e prikjes gehad. Nou krijsen dat ze deed. Was ook erg zielig hoor, kreeg er zelf ook tranen van in mijn ogen ( emo moedertje hahah). Vandaag werd ze ook weer gewogen en gemeten bij het cb, en woog nu 6300 nog wat , en afgelopen week bij de kinderarts 6100 nog wat. Verpleegkundige van het cb liet zien dat ze boven gemiddeld zit wat betreft gewicht en lengte. Ag het is ook een lekker dikkertje met hamsterwangetjes I love you . Medicijnen voor de reflux halen tot nu toe nog niet veel uit helaas. Maargoed ik zal wat geduld moeten hebben tot het misschien aanslaat.

D. slaapt trouwens voortaan van ongeveer 20.30 tot 6.00 uur / 7.00 cheers Heeeeerlijk.. wat vrije tijd terug in de avonduren Very Happy
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 20 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla do 19 jan 2012 - 9:04

Zo, uitje naast dr bedje, laatste fles gehad, en neusdruppels gegeven voor de fles... Nu hopen dat mijn kleine snottebelletje rustig slaapt... Ik heb even geen puf om op iedereen te reageren, vandaag van 10 tot 3 gewerkt, toen ff thuis gezeten, en toen weer van 5 tot half 8. Ik ben dus een beetje veel moe Sleep
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 20 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 9:08

Star007 schreef:@Mickey: Vervelend die nacht van di op woe. Gelukkig is afgelopen nacht wat beter geweest.

@Poison: Mooie foto Very Happy

@Parel: Weet jij ongeveer hoeveel tijd van te voren het KDV belt voor de intake en de wendagen? ( aangezien jij op een kdv werkt;) ) Ze zouden contact opnemen schreven ze in de laatste mail, maar heb nog niets gehoord en ik moet 14-2 weer aan het werk.
Fijn dat je op je favo groep mag terug komen Very Happy

@Studiebol: Hier vandaag ook de 2e prikjes .. had juist het idee dat deze pijnlijker voor haar waren als de 1e. Leuk dat ze het bij jullie relaxed vindt. Alleen maar goed teken he Very Happy

@All: Vandaag heeft D. haar 2e prikjes gehad. Nou krijsen dat ze deed. Was ook erg zielig hoor, kreeg er zelf ook tranen van in mijn ogen ( emo moedertje hahah). Vandaag werd ze ook weer gewogen en gemeten bij het cb, en woog nu 6300 nog wat , en afgelopen week bij de kinderarts 6100 nog wat. Verpleegkundige van het cb liet zien dat ze boven gemiddeld zit wat betreft gewicht en lengte. Ag het is ook een lekker dikkertje met hamsterwangetjes I love you . Medicijnen voor de reflux halen tot nu toe nog niet veel uit helaas. Maargoed ik zal wat geduld moeten hebben tot het misschien aanslaat.

D. slaapt trouwens voortaan van ongeveer 20.30 tot 6.00 uur / 7.00 cheers Heeeeerlijk.. wat vrije tijd terug in de avonduren Very Happy

Star, wij bellen meestal een maand van tevoren. Zo´n 2 weken van tevoren komen ze dan op intake en spreken we wat wen(middagen) af.

Maar bij het kdv waar L heen gaat, moest IK juist HUN bellen (beetje raar maar ok) en de intake staat een dag voordat ze echt gaat gepland en dan blijft ze gelijk een 1,5 uur wennen.

Ik zou zelf even bellen! Moet je al zo snel weer werken joh? Ik dacht dat je nog een maand onbetaald verlof had?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 20 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Star007 do 19 jan 2012 - 9:28

Parel schreef:
Star007 schreef:@Mickey: Vervelend die nacht van di op woe. Gelukkig is afgelopen nacht wat beter geweest.

@Poison: Mooie foto Very Happy

@Parel: Weet jij ongeveer hoeveel tijd van te voren het KDV belt voor de intake en de wendagen? ( aangezien jij op een kdv werkt;) ) Ze zouden contact opnemen schreven ze in de laatste mail, maar heb nog niets gehoord en ik moet 14-2 weer aan het werk.
Fijn dat je op je favo groep mag terug komen Very Happy

@Studiebol: Hier vandaag ook de 2e prikjes .. had juist het idee dat deze pijnlijker voor haar waren als de 1e. Leuk dat ze het bij jullie relaxed vindt. Alleen maar goed teken he Very Happy

@All: Vandaag heeft D. haar 2e prikjes gehad. Nou krijsen dat ze deed. Was ook erg zielig hoor, kreeg er zelf ook tranen van in mijn ogen ( emo moedertje hahah). Vandaag werd ze ook weer gewogen en gemeten bij het cb, en woog nu 6300 nog wat , en afgelopen week bij de kinderarts 6100 nog wat. Verpleegkundige van het cb liet zien dat ze boven gemiddeld zit wat betreft gewicht en lengte. Ag het is ook een lekker dikkertje met hamsterwangetjes I love you . Medicijnen voor de reflux halen tot nu toe nog niet veel uit helaas. Maargoed ik zal wat geduld moeten hebben tot het misschien aanslaat.

D. slaapt trouwens voortaan van ongeveer 20.30 tot 6.00 uur / 7.00 cheers Heeeeerlijk.. wat vrije tijd terug in de avonduren Very Happy

Star, wij bellen meestal een maand van tevoren. Zo´n 2 weken van tevoren komen ze dan op intake en spreken we wat wen(middagen) af.

Maar bij het kdv waar L heen gaat, moest IK juist HUN bellen (beetje raar maar ok) en de intake staat een dag voordat ze echt gaat gepland en dan blijft ze gelijk een 1,5 uur wennen.

Ik zou zelf even bellen! Moet je al zo snel weer werken joh? Ik dacht dat je nog een maand onbetaald verlof had?

Heb ik ook, heb in totaal 20 weken verlof. Mijn verlof is eind september in gegaan.
Tja zo snel gaat het helaas, al is werken denk ik wel weer lekker !
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 20 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 10:24

Ja time flies ook hoor!
Ik heb ook 3 weken verlof erachteraan.
Nou ja, werkse dan Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 20 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Supertalentje do 19 jan 2012 - 11:48

Even voor de ervaren moeders; hoe laat gingen jullie naar bed in het begin?
Kleine man heeft om 21.00 een fles gehad en ik verwacht hem om 24.00 uur weer. Vannacht komt ie rond 4.00 uur weer en daarna weer iedere 3 uur, dus morgenochtend om 7.00 uur weer. Dan ga ik er eigenlijk weer uit want sochtends heeft ie minder last van krampjes en kan ik dus 'gegarandeerd' ontbijten/wassen/afwassen/douchen etc. Maar van 24.00 tot 7.00 met een voeding ertussen en soms ongemakkelijke slaaphoudingen omdat ik 'm bij me neem als ie huilt van krampjes is niet echt bevordelijk voor mijn nachtrust... Gister heb ik hem om 17.00 gevoed en daarna om 20.00 wakker gemaakt maar toen dronk ie maar de helft leeg en had om 21.00 uur weer honger, dus dat werkte niet echt.

Dus, hebben julllie rekening gehouden met de voedingen of ging je gewoon naar bed savonds?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 20 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 19:28

goedemorgen,

gister was ik bijna klaar met typen druk ik op backspace omdat ik een smiley weg wilde halen... joeps alle tekst weg.... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

gister bij de kinderarts geweest, kleine man doet het prima!! echo van zijn heupen was ook goed dus weer een zorg minder.
Gister kwamen we wat rot uit met voedingen dus om 21 de laatste kwam ie om 3.30 weer... prima niet erg alleen daarna om 5.30 mopperen kunnen rekken tot 6.30 en toen heb ik ros er maar uit gestuurd.. met als gevolg dat iedereen om 7 klaar wakker is.. (niet bevorderlijk voor de sfeer)

@ ayla, ben je vraag vergeten te stellen bij de KA... was ruim een half uur uitgelopen was dus behoorlijk gaar sorry.

hoe is de nacht gegaan met je verkoude meisje??

@ poison, wij houden niet echt rekening met voedingen maar proberen we de laatste om 23.00 te geven en dat gaan we nu schuiven naar 22.30 en dan naar 22.00
Maar als hij eindelijk slaapt zou ik hem in bed leggen en zelf ook gaan slapen zodat je tenminste even goed slaapt.

wat een mooie foto zeg!!

@ micky, hoe heeft je kleine man vannacht geslapen?? hoop beter dan gister voor je!!

@ parel, ik snap je leidinggevende eigenlijk niet zo goed met werk en prive gescheiden houden..... ik bedoel je komt de kleine toch alleen maar even laten zien.. in welke branche zit jij omdat je het eigenlijk onprofessioneel vind.

@ studie, J.ace gaat bijnaaaa de meiden inhalen qua gewicht haha... hij weegt nu 4370 gram en is 55,5 cm.

@ star, D is goed gegroeid!!! en wat een mooie avonden/nachten maakt ze heerlijk zeg!!

@ blondje, zooo dat was gister dan een druk ochtendje zo...

gutte gut het is gelukt om te reageren... :-)
ga even men badkamer poetsen... ik heb al 2 bedden verschoond en opgemaakt dus wat dat betreft heeft vroeg wakker zijn voordelen.. dadelijk als I.ndy naar school is ga ik met M.erle en J.ace boodschappen doen...

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 20 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 37 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 28 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum