Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

+24
Bruintje Beer
Flower_L
Pien
Poisongirl
Tiara
woezel
meisjesmama
Nana
Annie24
Happydobby
Floor
Supertalentje
Steep
koNijntje
Star007
Arwyn
blondje1313
mickey
*Lookie*
Lejow
studiebol
liesje
Ayla
joyce0606
28 plaatsers

Pagina 29 van 37 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 33 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 29 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 21:12

Hello, goodmorning, how are you? Oe-oe!

BeeGee ; wat ben je toch een bezig bijtje! Ik ben ook al wel op, maar behalve een fles geven en mezelf aankleden heb ik nog niks gedaan! Nu lekker met de laptop aan tafel, baby op bed en As The World Turns aan Laughing

Mickey ; ook al zo'n lekkere nacht! L heeft hem ook eindelijk door Very Happy Vannacht hoefde ik alleen om 1 uur nog maar 4x de speen te geven. Vindt dat zo leuk, dan huilt ze, kom ik, ziet ze dr speen, gaat ze met dr hoofd schudden en hapt ze naar die speen als een vis die weken niet gegeten heeft en een worm ziet haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 29 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 21:41

@ Micky, ik ben in de ochtend en avond op mijn best qua rommelen haha... :-)
en tsja als ik zo vroeg wakker ben en dan in bed blijf liggen ben ik daarna vaak brak dus een prima oplossing... Als ik straks weer werken ben zal het er wel anders aan toe gaan...

wel fijn dat ie al 4 goede nachten heeft zeg!! strijk ze (als je eenmaal begint ben je er zoooo door heen lol! )
veel plezier vanavond!!

@ parel, ook lekker even laptoppen!!
herkenbaar hier ook zo'n bluppende vis als ie zijn speen krijgt...

ik heb even een vriendje voor M.erle over de vloer... ze zijn samen naar de krokodillen en slangen aan het kijken echt grappig :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 29 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol do 26 jan 2012 - 22:49

Goedemorgen!

Parel, haha ik moet wel weer lachen om jou vis die een worm ziet omschrijving:D Maar fijn dat ze het door begint te krijgen! Lekker hoor!

Beegee, ook vervelend als M ziek begint te worden. ik wist wel dat jullie slangen hadden maar niet dat jullie krokodillen hadden... neem aan dat dan kleintjes zijn ofzo?

Mickey lekker hoor zo'n nacht!

Hier een iets mindere nacht, om 4 uur begonnen ze allebei te huilen, heel apart, haha, maar goed paar keer de speen, alleen bij V, L wil die niet... en toen was het wel weer goed en was het half 8!

Meiden zijn al in bad geweest en ik ben net al wat boodschappen wezen doen, heerlijk lopen, lekker zonnetje erbij wel wat fris maar dat geeft niet! Mijn vriend en ik zijn vandaag 5 jaar bij elkaar.. hij is nu weg en heeft er niks over gezegd dus ik denk dat hij het mooi vergeten is:D ik ga met vriendinnen uiteten vanavond, haha dus we doen er verder niks aan..... maar ik heb wel net een kado'tje gekocht gewoon een lekker luchtje van HUGO, was bij de DA daar hebben ze 20% korting op alles maar ik dacht daar hoort de parfum vast niet bij, maar toch wel! Dus weer een mooie meevaller!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 29 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  MissD do 26 jan 2012 - 23:27

Beegee; wat ben je actief zeg zo vroeg in de ochtend. Wij (T.en ik) liggen zeker wel tot half 9 op bed.

Mickey en Parel; fijn he dat doorslapen!

Studiebol; gefeliciteerd met jullie 5 jaar samen zijn.

Hier de 2e mindere nacht. T. was veel aan het huilen, paar keer overgeven, last van de darmpjes. Maar nu lijkt alles weer helemaal goed. Zijn net samen wezen wandelen, lekker in het zonnetje. Verder weinig plannen, lekker niks doen denk ik aangezien we het weekend weer volop visite gaan krijgen.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 29 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 23:53

@ missD je moet even je ticker aanpassen haha... :-)
balen dat je een mindere nacht hebt gehad... lekker rustig aan doen dus!

@ studie, ze zijn zo'n 60 cm groot en worden max 1.50 meen ik.... (tis niet mijn hobby haha)
wat lief dat je dan een cadeautje hebt gekocht! en natuurlijk gefeliciteerd!!!!
ros zou dat ook vergeten haha

M.erle zal dadelijk lekker slapen denk ik, poeh wat een miepert is het vandaag... dadelijk I.ndy ophalen heb al gezegd dat er vandaag geen kindjes kunnen komen spelen omdat de fysio komt.. Hoop dat ze zich er ook aan houd.. (ze spreekt dan soms toch af en dan is het draaaamaaaa dat het niet kan)

wilde trouwens gaan zwemmen met J.ace kom ik er achter dat ie geen zwembroek heeft haha... die moeten we dus nog even aanschaffen.. :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 29 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Poisongirl do 26 jan 2012 - 23:55

@beegee zo lekker actief weer zeg! Hebben jullie slangen en krokodillwn?!
@parels jij weet t altijd weer mooi te brengen! Very Happy maar heb hier ook zo'n visje..
@missd welkom nog en gefeliciteerd met T.
@studie wel fijn dat ze na t speentje wel weer gingen slapen

Gisteravond om 22 kreeg J. Zijm fles hij kwam zelf pas weer tegen 4 uur vannacht. Dua fles gegeven en toen weer in zijn bedje gelegd. Werd uit zichzelf om 8 uur weer wakker. B en dus trots op hem. Dus nu krijgt hij zo weer een fles, om 4 uur weer en dan weet ik t niet. Meteen 5 flessen proberen? Zo ja volhens welk schema dan? Tips? Of gewoon om 8 nog een fles en dan om 11 nof eentje?
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 29 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 23:59

Poison alstie het redt gewoon om de 4 uur proberen!
L zit ook al vanaf 4-5 weken op 5 flessen.
Ons schema is zo 7/11/15/19/23 maar soms ook wel eens 8/12/16/20/24 (jouw schema voor vandaag dus).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 29 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 0:10

@ poison, idd gewoon proberen om naar de 4 uur te gaan.. als het lukt mooi en anders een klein flesje er nog tussen?
wij zullen vandaag ook niet op 5 flessen uitkomen.. meneer die pakt alles wat vroeger en om 2 komt de fysio dan wil ik dat ie al wat gegeten heeft van te voren...

wij hebben idd slangen en krokodillen (kaaimannen) de slangen hebben we al sinds we samen wonen... maar d ehobby is klein geworden smile we hadden rond de 30! slangen nu maar 3.. haha..


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 29 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 0:15

Ik krijg de kriebels als ik aan je slangen en krokodillen denk BeeGee haha
Als je me een keer de stuipen op het lijf wil jagen, moet je die tevoorschijn halen Laughing
En vogelspinnen en muizen, maak je me ook niet blij mee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 29 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 0:19

Parel schreef:Ik krijg de kriebels als ik aan je slangen en krokodillen denk BeeGee haha
Als je me een keer de stuipen op het lijf wil jagen, moet je die tevoorschijn halen Laughing ze zitten bij ons gewoon in de woonkamer, dus tevoorschijn toveren hoeft niet :-) er is 1 tante die niet binnen komt bij ons..
lol!
En vogelspinnen en muizen, muizen hebben we ook gefokt dat was goedkoper, die zaten in de schuur... ach wat dat betreft ben ik niet snel bang haha maak je me ook niet blij mee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 29 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 0:40

BeeGee: Vogelspinnen? :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 29 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 0:56

Stofzuiger schreef:BeeGee: Vogelspinnen? :shock:
nee die gekke dingen niet, das wel smerig... :P
maar als voer voor de slangen hebben we van alles al gefokt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 29 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  MissD vr 27 jan 2012 - 0:57

BeeGee schreef:
Stofzuiger schreef:BeeGee: Vogelspinnen? :shock:
nee die gekke dingen niet, das wel smerig... :P
maar als voer voor de slangen hebben we van alles al gefokt

Haha nou van krokodillen, slangen en muizen ben ik toch ook geen fan!

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 29 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 0:59

MissD schreef:
BeeGee schreef:
Stofzuiger schreef:BeeGee: Vogelspinnen? :shock:
nee die gekke dingen niet, das wel smerig... :P
maar als voer voor de slangen hebben we van alles al gefokt

Haha nou van krokodillen, slangen en muizen ben ik toch ook geen fan!

die kreeg ik bij men vriend erbij en daar ben ik nou grote fan van :-) lol! ... haha.. naja de slangen dan de kaaimannen hebben we nog maar 2,5 jaar ofzo..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 29 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  MissD vr 27 jan 2012 - 1:16

BeeGee schreef:
MissD schreef:
BeeGee schreef:
Stofzuiger schreef:BeeGee: Vogelspinnen? :shock:
nee die gekke dingen niet, das wel smerig... :P
maar als voer voor de slangen hebben we van alles al gefokt

Haha nou van krokodillen, slangen en muizen ben ik toch ook geen fan!

die kreeg ik bij men vriend erbij en daar ben ik nou grote fan van :-) lol! ... haha.. naja de slangen dan de kaaimannen hebben we nog maar 2,5 jaar ofzo..

Tja dan heb je weinig keus Wink en misschien is het gewoon het idee. Ik ben gewoon overal bang voor Embarassed.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 29 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 1:19

Ik vind het wel grappig, als ik op jouw fb bijv een foto zie van I.ndy met zo'n slang(etje), dan denk ik oh meisje toch! Maar zij voelt zich net Crocodile Dundee Laughing

En ik zweer het je, op 1 zo'n foto heeft ze een knalgele/groene kaaiman in dr handen, toen dacht ik dattie plastic was laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 29 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 1:28

Parel schreef:Ik vind het wel grappig, als ik op jouw fb bijv een foto zie van I.ndy met zo'n slang(etje), dan denk ik oh meisje toch! Maar zij voelt zich net Crocodile Dundee Laughing

En ik zweer het je, op 1 zo'n foto heeft ze een knalgele/groene kaaiman in dr handen, toen dacht ik dattie plastic was Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 29 394967
dat is klei :-)

*** FOTO'S WEG ****

dit is een echte (in.dy is hier 28 maanden)


foto's niet quoten graag


Laatst aangepast door BeeGee op vr 27 jan 2012 - 21:17; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 29 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 2:35

BeeGee schreef:
Parel schreef:
En ik zweer het je, op 1 zo'n foto heeft ze een knalgele/groene kaaiman in dr handen, toen dacht ik dattie plastic was Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 29 394967
dat is klei :-)
Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 29 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol vr 27 jan 2012 - 2:52

Zoo wat een gezelligheid hier!

Beegee als ik I er dan zo mee op de foto zie vind ik dat wel grappig, maar ik moet er toch echt niet aan denken dat ik ze zelf in huis heb ofzo!

PoisonGirl ik zou ook gewoon om de vier uur gaan zitten, als het volhoud dan houd hij het vol.. en zo niet dan doe je er toch een klein flesje tussen door. Zou gewoon is een dag of 2 aan kijken wat hij zelf doet!

Zo ik heb net ff mijn haar geverfd, doe dat eigenlijk altijd zelf vind het bij de kapper zo duur:oops: en nu is het weer etenstijd voor de dames, dus dat ik ga maar eens doen, ik hoor ze ook al een beetje. Mijn vriend is ook weer onderweg naar huis, hihi hij zei net aan de telefoon weer niks dus ik denk dat ik hem heel erg verbaas met mijn kado, en stiekem vind ik dat wel erg leuk:D
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 29 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 2:57

BeeGee schreef:
Parel schreef:Ik vind het wel grappig, als ik op jouw fb bijv een foto zie van I.ndy met zo'n slang(etje), dan denk ik oh meisje toch! Maar zij voelt zich net Crocodile Dundee Laughing

En ik zweer het je, op 1 zo'n foto heeft ze een knalgele/groene kaaiman in dr handen, toen dacht ik dattie plastic was Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 29 394967
dat is klei :-)



:shock: ik zag die ook voor echt aan! Maar nu ik de foto zo groot zie, zie ik het wel.

(dagje met je ruilen wil ik nog steeds wel, maar dan hoef ik die beestenboel niet hoor....Laughing )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 29 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 3:01

_MamaRosa_ schreef:

:shock: ik zag die ook voor echt aan! Maar nu ik de foto zo groot zie, zie ik het wel.

(dagje met je ruilen wil ik nog steeds wel, maar dan hoef ik die beestenboel niet hoor....Laughing )

het blijkt dus echt dat ros zeer goede klei kwaliteiten heeft...... :-) lol! lol!
ps, ruilen is goed ze zitten toch vast allemaal......
*(ben wel stoer maar als er ook maar 1 los zit ben ik niet thuis :-) )*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 29 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Aimee vr 27 jan 2012 - 4:51

Bedankt voor jullie reacties! Verder gaat het super goed hoor, maar elke keer weet iemand van de visite wel iets te zeggen of te doen waardoor ik na het bezoek van slag ben. Vandaag wilde de oma van mijn vriend tijdens het invullen van het kraambezoekboek geen antwoord geven op de vragen over later want dan zal ze er toch niet meer zijn... Dat soort 'kleine dingetjes' komen nu gewoon keihard bij mij binnen. Ook de dood hoort bij het leven natuurlijk, maar ik kan daar op dit moment gewoon niet nuchter over nadenken.

Morgen moet mijn vriend voor het eerst weer werken (avonddienst) en ik zie er best tegenop om de hele avond alleen te zitten! Aan de andere kant heb ik ook totaal geen behoefte aan bezoek om de avond door te komen, dus we zien wel hoe het loopt morgen. De nodige tranen zullen wel weer gaan vloeien, maar ik zal er toch een keer doorheen moeten he Wink

De impact die een geboorte heeft op je gevoelens/emoties heb ik gewoon echt flink onderschat. Lichamelijk is het me allemaal behoorlijk mee gevallen, maar die twijfels de hele tijd of ik het wel goed doe, of ik Luuk wel alles kan geven wat hij nodig heeft, de invloed van wat andere mensen zeggen of doen... Dat gevoel is soms zo overweldigend, daar heb ik van te voren niet genoeg over nagedacht. Ik wilde hem zo graag zien, was het zwanger zijn zó zat en nu is hij hier en voel ik me regelmatig schuldig dat ik niet alleen maar op een grote roze wolk zit. Gelukkig heb ik een hele lieve kraamverzorgster en vriend die me er een beetje doorheen slepen smile En Luuk is zo lief, mooi en tevreden, dat maakt ook een hoop goed!

Volgende keer hopelijk weer een wat positiever berichtje Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 29 394967
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 29 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  truestar vr 27 jan 2012 - 5:02

Aimee herkenbaar! Bij mijn 1e zwangerschap heb ik ook erg veel last gehad van kraamtranen.. Kon echt om alles huilen en dan ook vooral om alles wat met de dood en leven te maken had, vroeg me ook af of ik haar wel alles kon geven enz.

Tijdens deze zwangerschap ben ik emotioneler als tijdens de zwangerschap van mijn dochter, dus ik houd mn hart vast hoe het deze keer met de kraamtranen zal gaan, ik ben het zwanger zijn ook echt heel erg beu, en waarschijnlijk denk ik dalijk als hij er is ook had ik maar meer van die laatste weken genoten..

Fijn dat je mannetje het zo goed doet!
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 29 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Poisongirl vr 27 jan 2012 - 5:47

@BeeGee beetje eng maar wel gaaf! Very Happy

@ Aimee: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 29 699888Is ook nog wennen allemaal.

Om de 4uur kreeg hij sowieso al de fles, dus dat houdthij wel vol. Het afbouwen naar vijf flesjes vind ik lastiger. Hij krijgt nu 6x110. Op cb zei ze al geeft hem dan 5x130. Die flessen van 130 gaan er goed in, maar kom toch op 6 flessen uit (4,8,12,16,20 en 24 uur)... welke fles zouden jullie weglaten of verschuiven dan? Snap er ff niks meer van. haha. Na zijn laatste fles laat ik hem slapen tot hij zelf komt...

Nog weekendplannen meiden? Vanavond komen er vrienden van ons wat drinken,morgen gaan we ff naar prenatal en verder lekker thuis zijn en zondagmiddag gaan we naar een verjaardag.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 29 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 vr 27 jan 2012 - 6:56

Poison, ik zou de flessen overdag zo houden en 's nachts blijven kijken hoe laat hij komt. Na de nachtfles hoef je niet persé 4 uur te wachten, het kan ook langer of korter. (Eerst had je 6-10-14-18-22-2, dan zou je dat nu ook weer kunnen proberen, gewoon na 22 uur afwachten en de voeding na de nachtvoeding gewoon weer om 6 uur)

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 29 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 29 van 37 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 33 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum