Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

+24
Bruintje Beer
Flower_L
Pien
Poisongirl
Tiara
woezel
meisjesmama
Nana
Annie24
Happydobby
Floor
Supertalentje
Steep
koNijntje
Star007
Arwyn
blondje1313
mickey
*Lookie*
Lejow
studiebol
liesje
Ayla
joyce0606
28 plaatsers

Pagina 30 van 37 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 33 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 30 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 7:55

Poison ; die nachtfles hoef je niet af te bouwen hoor, daar stopt ie vanzelf een keer mee! Zou idd ook of om 7 of om 6 uur de eerste fles doen, zodat je met je laatste fles ook een beetje bijtijds uitkomt (lees: 22 of 23 uur). En dan zie je wel hoe laat hij komt. L komt sinds 2 dagen pas niet meer s'nachts hoor!

Beegee ; lekker slim van mij Very Happy Misschien moet 'Bob' Ross idd wat gaan doen met zn kleicapaciteiten Laughing

Truestar ; nog niks? Dan blijf ik lekker in bad liggen Very Happy

Studie ; wat voor cadeau heb je gekocht voor je vriend? En hoe heet ie nou met zn achternaam? Tiekel? Teron? Ting? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 30 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 vr 27 jan 2012 - 8:01

Studie, ik ben nu ook wel erg benieuwd!

Pff, ik voel me vandaag flink beroerd. Gisterenavond eigenlijk al, had eigenlijk op 6 voedingen uit moeten komen, maar was zo moe dat ik de 5e tot 9 uur gerekt had (ipv half Cool en toen ben gaan slapen. Helaas kwam ze dus vannacht om half 4, en ook gewoon weer om half 7.
Nu gaat het nog steeds waardeloos met mij, licht in mijn hoofd, hoofdpijn, geen trek en rommelende darmen (de onsmakelijke details laat ik maar weg). Mijn moeder is nu met Lotte naar het cb geweest, want daar moesten we een extra keer heen om te wegen, deze week is ze 150 gram aangekomen, dus iedereen is weer tevreden!

Beegee, wat een leuke huisdieren! (Geeft wel een hoop minder zooi dan honden en katten volgens mij). Mijn moeders oppaskindjes hebben (ook) slangen, sindsdien vindt mijn moeder dat ook hartstikke leuk, het is ook minder akelig dan veel mensen denken.

Hier niet echt kraamtranen, maar wel wat emotioneler dan voor de zwangerschap. Bij een mooi gedichtje kan ik nu echt huilen.
Verder ben ik ook regelmatig bang dat Lotte niet meer ademt, elke ochtend ben ik weer blij als ik haar hoor!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 30 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla vr 27 jan 2012 - 9:46

Zoo ik zit... Met mn nieuwe kapsel Very Happy heb een bob laten knippen... Vriend vind het wel aardig (houd niet van kort haar) dus ben allang blij. Vriendje is ook ziek, arm mannetje :P Griep denk ik (hoop ik) buikgriep kan ik echt niet tegen. Hij heeft ondertemperatuur (is een keer wat anders als koorts) en is misselijk en zn hele lijf doet pijn, dus ik gok op een griep. Hoop dat ik het niet overneem, maar ga morgen in ieder geval even fruit halen en hem voeren (en mezelf) hoop dat ie snel opknapt.

Blondje jij ook al ziek, hoop dat jij ook snel opknapt!

Mickey hij maakt goed nachten he? Fijn! E.lena haalt op het moment krap de 8 uurtjes, hoor haar vaak om half 7 al draaien en smakken. En hij groeit als kool! Slagroomborstvoeding Wink Leuk he als ze zo actief worden, vond ik ook zo leuk.

Studie ik was vergeten dat er eentje van jou meiden koorts had gehad... Maar nu je het zegt weet ik het indd weer. Gelukkig zijn die naamlabels niet zo gek duur, scheelt weer. Ik heb ook strijklabels, en gewone grote naamlabels voor op de flesjes enzo. Ga morgen ook een verfje door mijn haar gooien denk ik. Had je vriend nog aan jullie jubileum gedacht? Wat vond ie van het kado?

Aimee: Lekker laten gaan! En die onzekerheid is normaal, ik luisterde in het begin ook naar iedereen. Zei iemand dat ze naar bed moest deed ik dr naar bed, zei iemand anders dat ze meer moest drinken gaf ik meer drinken, en zo maar door. Vertrouwde ook wel op mezelf, maar was zo bang dat ik haar niet goed zou verzorgen. Nu doe ik gewoon wat ik zelf denk dat goed is, en nu ken ik haar ook beter, dus het loopt nu lekker. Komt vanzelf goed meid!

BeeGee M. ook al ziek aan het worden... Het zal wel in de lucht hangen! Ik ben op het moment blutter dan blut (nouja nu niet meer, maar doe nog even alsof) want anders koop ik ook echt teveel. Leuk slangen en kaaimannen! Ofja, leuk, cool haha. Vind dat echt gaaf. Heb ooit een collega gehad, stoere kerel, vol met tatoeages, die had een vogelspin en een schorpioen, geloof ook slangen ofzo... Maar die was bang voor die spin en schorpioen hahaha, vond ik zo mooi toen die dat zei.

Parel hier geen blubbende vis meer, nu doet ze gewoon haar mond open haha, kom maar met de speen! Ook voor de fles, ze deed voor de fles eerst ook zo schudden haha. Dat schijnt te komen doordat ze nog niet snappen dat ze een apart mensje zijn, ze zien/voelen zichzelf 1 geheel met de rest van de wereld. Bij de volgende sprong snapt ze dat ze een apart mensje is, snapt ze dat ze een mondje en handjes en voetjes en beentjes en hoofdje etc... heeft en dan is dat over.

Poison ik zou het ook doen zoals Blondje zegt, laatste fles om 22:00 en eerste om 6:00, sowiezo, en dan 's nachts gewoon kijken hoelaat hij komt. We hebben hier vrij vlotte kindjes met doorslapen (behalve Parel, maar opzich valt dat ook nog mee) meeste kindjes slapen pas met 3 mnd door.

All, mijn haar is de laatste week ontzettend aan het uitvallen... Was ik al bang voor, 4 maanden na de bevalling. Toen ik Pfeiffer heb gehad viel het ook naar 4 maanden zo erg uit. Blondje hoe is dat bij jou? Aangezien onze dames even oud zijn. Maar nu dus lekker kort geknipt, valt het niet zo op. En morgen even wat lichter verven valt het ook minder op. 't weekend verder geen wilde plannen, zondag verjaardag van schoonpapa, als mijn vriend tenminste beter is. Heb vandaag de hele dag watten in mijn hoofd gehad Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 30 394967 morgen wel uitslapen gelukkig.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 30 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 vr 27 jan 2012 - 10:13

Ayla, heb heel veel klitten en mijn haar waardoor het met borstelen ook eruit getrokken wordt. Dat had ik eerst nooit. Ik wil eigenlijk binnenkort ook naar de kapper, maar om de een af andere reden komt dat er eigenlijk nooit van.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 30 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 10:42

Ayla ; FOTO FOTO FOTO!
En mijn kindje slaapt in principe ook door hoor sinds 2 nachten! En dan is ze 9 weken, dus dat is nog ver onder de 3 maanden Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 30 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 vr 27 jan 2012 - 10:56

zoo ik houd jullie niet bij hoor!!

wel goed te lezen dat alles zo zijn gang gaat bij iedereen! toch hele andere praat dan toen we zwangere buiken hadden! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 30 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla vr 27 jan 2012 - 10:57

Ik zal proberen om morgen een fatsoenlijke foto te maken... Ik ben niet zo fotogeniek haha.

Hoeft ook niet Joyce, hoe gaat het bij/met jullie?
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 30 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 27 jan 2012 - 21:25

goedemorgen!!

poeh wat een nachtje... onze kleine man was erg jammerig (ben echt niets gewend haha) om 1.30 heeft ros hem een flesje van 90 gegeven omdat ie om 22.30 90 had laten staan.. vanmorgen om 5.30 was ie er weer.. gewoon fles gegeven omdat ie echt aan het zoeken was... tijdens het voeden voelde ik hem gewoon poepen... Heb hem tijdens de voeding verschoond zodat ie daarna nog wat kon drinken en lekker slapen... Had ie zich tot halfweg zijn rug onder gepoept... moest ik hem compleet omkleden.. *zucht* toen zaten we schoon en wel weer op bed spuugt ie mijn schouder helemaal vol... pale nadat J.ace op bed lag maar 1 wasje aangezet haha....
vanmorgen ook al flink aan de mopper.. dus net ook al een fles van 120 op... en nu is het prima... denk dat ie nog wat ''last'' heeft van alles wat de fysio met hem gedaan heeft...
M.erle hoest ook nog lekker maar we hebben samen in ieder geval tot 8.30 op bed gelegen.. M.erle voor de tv en ik mijn ogen dicht haha....i.ndy slaapt bij oma dus dat scheelt...

@ ayla, mijn haren vallen ook heeeeeel erg uit... pff verschrikkelijk!! maar goed niets aan te doen. Ik laat mijn haren steeds lang groeien als ik zwanger ben en knip ze vaak na 4 maanden af omdat ik helemaal sjaggie wordt van al die haren overal... :-)

@ blondje beterschap!

@ studie, hoe is het met je meisje met koorts?? (weet even niet of het l of v is haha)

@ parel. lekker dat ze door slaapt he!!




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 30 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla vr 27 jan 2012 - 23:04

Oja J. is ook van oktober, ik twijfelde gisteren haha. Ik heb het nu indd ook laten groeien zodat ik het nu kort kon knippen. Ben wel paar weken na de bevalling al naar de kapper geweest, maar tis snel zo gegroeid dat ik nu alweer moest. En kwam mooi uit met de haaruitval smile
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 30 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol za 28 jan 2012 - 0:09

Ayla foto van je kapsel? Ben wel heel benieuwd hoor! Ik heb van mezelf best een bos haar, net naar de bevalling ben ik ook naar de kapper geweest. Zij zei toen als ik toen nog geen haar uitval had, ik het waarschijnlijk ook niet zou krijgen.... ik merk het nu ook nog niet zo maar ja.. als jullie het naar vier maanden krijgen kan mij dat ook gebeuren natuurlijk.... we zullen zien!

Beegee wat een rotnacht idd.. J was dus niet helemaal lekker.. balen zeg! Hoop dat je vandaag ff rustig aan kan doen? Er heeft niemand koorts hier hoor, dat was toen met de prikjes! Het gaat prima hier met de dames!

Oke, ik zet het er ff naar.. maar mijn vriend heet met zijn achternaam... wij hadden steeds als we de voor en achter naam achter elkaar zeiden dat we zeiden Testknop... dus daarom viel die af.. zo erg als jij het in je hoofd hebt parel is het gelukkig niet:D

Gisteren heerlijk uiteten geweest met vriendinnen en daar nog ff wat gedronken, was weer gezellig. Straks gaan we naar een housewarming van andere vrienden, dus weer een druk dagje! De dames doen het prima, lekker geslapen en gezellig en vrolijk, ze lachen wat af als ze wakker zijn.


Laatst aangepast door studiebol op za 28 jan 2012 - 9:34; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 30 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 1:01

Goedemorgen! Bin ich wieder!

Studie ; daar heb ik ook nog aan zitten denken haha aan die naam, maar die anderen sprongen me meer in het oog Laughing Als L wakker is lacht ze ook de hele dag, zo leuk!


L. is gek van de babygym, zit alweer een half uur naast me in dr wipper ermee te spelen en om de haverklap hoor ik het deuntje afgaan van de zebra die geluid maakt haha ze is echt niet gek, ze weet al heel goed hoe het werkt. En als we dr naam zeggen, gaat ze terugbrabbelen I love you alsof ze echt al weet dat zij dat is.

Ayla, ik wacht nog steeds op een foto!

Hier wel weer een goede nacht, al wordt ze toch nog wel wakker voor dr speentje, maar dat is vaak maar 1x (moet ik wel even 3x heen en weer lopen, maar toch). Ze ging er om half 12 weer in na de fles, en werd om 5 uur wakker voor een speen en om kwart over 6 wilde ze een fles, daarna heeft ze weer geslapen van kwart voor 7 tot 10 uur. Al met al geen klagen!

Mijn nichtje is vandaag jarig, dus daar gaan we vanmiddag heen, L zit alleen nog in dr pyama nu, ik durf dr nog niet aan te kleden Laughing eer dat we namelijk weggaan is het alweer ondergespuugd (serieus, je wilt niet weten hoe dr pyama er nu uitziet! Maar dat is ook mijn vriends schuld, die heeft de fles van 11 gegeven en dr niet laten boeren, want 'dat hoefde ze niet', lees: ik heb daar geen geduld voor).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 30 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla za 28 jan 2012 - 2:08

Jaja, zit nu te wachten tot mn verf eruit mag... Daarna maak ik een na-foto (voor foto heb ik al gemaakt) en dan krijgen jullie het te zien, goed dames? :P
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 30 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla za 28 jan 2012 - 2:51

weg

Verf heeft niet gepakt... Zonde van het geld! Maar dit is mn nieuwe haar Wink


Laatst aangepast door Ayla op za 28 jan 2012 - 9:14; in totaal 1 keer bewerkt
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 30 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 za 28 jan 2012 - 7:52

Leuk! Jammer van de verf.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 30 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey za 28 jan 2012 - 7:59

@Ayla: balen dat de verf niet heeft gepakt, maar het voor de rest: leuk!

@Studie: wat fijn dat je meiden het zo goed doen. Wie van de twee zou Tess hebben geheten, als je vriend een andere achternaam had gehad? Ik denk dat ik het mooier bij L vind staan als bij V. L en V vind ik wel heel leuk en mooi bij elkaar. Zijn sowieso mooie namen.

@Parel: ze heeft de smaak te pakken he, van het slapen! Lekker hoor, dan slaap je zelf net wat beter Wink
Had ze haar kleren nog schoon gehouden? Gefeliciteerd met je nichtje!

@Beegee: wat sneu dat J niet lekker was. Hopelijk ging het vandaag wel goed.

@All: F heeft ook de smaak te pakken van het doorslapen Very Happy Vannacht weer van 23.15 tot 7.00, ik kan er aan wennen Wink Is nu al de vijfde nacht op rij dat hij door heeft geslapen.
Verder gaat het ook prima met ons reusje. Hij is steeds langer wakker overdag en kletst dan tegen zijn mobile. Hij heeft er een van Nijntje. Er hangen 5 beestjes aan: een koe, een kip, een schaap en twee Nijntjes, eentje met blauw en de ander met rood. En die met rood is favoriet! Hij volgt hem het hele rondje en lacht er tegen I love you Ook begint hij zijn handjes te ontdekken, steeds ernaar kijken, in zijn mondje doen, tegen kletsen. Ben echt helemaal gek op mijn ventje I love you
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 30 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 za 28 jan 2012 - 9:21

Mickey, wij hebben dezelfde mobile, en ook hier is het rode nijntje favoriet!

Wat doet F het goed zeg!

Helaas is Lotte de laatste paar dagen 's nachts vroeger wakker en komt ze nu weer op 6 voedingen. Maar misschien komt dat ook wel omdat ik zelf een beetje ziek ben, kan me indenken dat haar voeding dan ook wat minder is.

Mijn man is nu naar een feestje en ik zit alleen thuis omdat ik niet lekker ben. Eigenlijk zouden we bezoek krijgen, maar dat hadden we maar afgebeld. Ik duik zo meteen lekker in bed, hopelijk mag ik ook een hele tijd slapen.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 30 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol zo 29 jan 2012 - 8:23

Mickey V zou dan tess geheten hebben. Haha maar goed die viel al gauw af dus ik heb er verder niet meer zo over nagedacht.

Ayla ik heb je foto gemist jamme! Jammer dat de verf niet heeft gepakt, leek het al op je oorspronkelijke haar kleur? Las ook je ander topic. Ik heb ook geen tips verder sorry!

Blondje hoe is het nu met je? Al opgeknapt?

Hoe was jullie weekend meiden?

Hier alles goed, gister gezellig bij vrienden geweest we waren niet te laat thuis dus ik hebben nog lekker all you need is love gekeken.
Vandaag weer twee keer kraambezoek gehad. Nog een boek en Hema bon gekregen en nog wat speelgoed. Was ook weer gezellig dat die mensen langs kwamen.

Morgenavond ga ik al weer uit eten:-) wat een luxe toch weer. Mijn vriend is morgen thuis dus kan ik ff lekker paardrijden en boodschappen doen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 30 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Supertalentje zo 29 jan 2012 - 8:38

Ik vind mijn laatste reactie terug op pagina 34, ik ben hier te weinig! Very Happy Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 30 166342 wel nog bedankt voor de antwoorden over het pas gaan slapen na de laatste voeding, ik probeer een voeding eerder mee naar bed te gaan en hem de laatste voeding wat meer te geven zodat ik toch nog wat slaap krijg.

@Joyce: ik heb iedereen gevraagd of het de GBS-bacterie was of kon zijn, maar daar hadden ze geen antwoord op. In het ziekenhuis zeiden ze dat ze daar niet op testen omdat het niet meer uitmaakt (K. kreeg gewoon 3 antibioticakuren waarvan 2 uit voorzorg) en het was alleen belangrijk als ik nog een tweede kindje zou willen, dan kan ik me daarop laten testen. De VK zei dat 85% van de vrouwen die bacterie bij zich draagt en dat het best gekund had dat ik het ook draag, maar dat ze er niet standaard op testen. Ik heb erop gegoogled en ik denk dat het het wel geweest is, gelukkig was ik in het ziekenhuis en zijn ze er op tijd bij geweest, want ik vond sommige gevolgen wel heftig.

@Mickey: thanx voor je opmerking over rooming-in, een paar weken geleden Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 30 394967! Ik ben er gelijk achteraan gegaan en in ons ziekenhuis was het ook mogelijk! Ik moest wel zelf voor hem kunnen zorgen en dat kon ik de laatste 4 dagen van zijn verblijf pas, maar het was heerlijk bij hem te kunnen blijven!


Laatst aangepast door Supertalentje op zo 29 jan 2012 - 9:43; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 30 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla zo 29 jan 2012 - 8:49

Wat een rust hier...

Blondje beetje opgeknapt? Ik denk ook dat je wat minder melk maakt omdat je niet lekker bent.

Studie de verf was wat lichter, omdat mn haar nu wat dunner wordt lijkt het als het blond is wat voller als het goed is. Maar goed, het heeft niet gepakt, dus ik probeer het nog wel een keer. Kan goed door de shampoo komen, heb ergens een keer gehoord dat met andrelon de verf niet pakt. Geniet ervan morgen Wink

Supertalentje, je bent niet verplicht om elke dag wat te typen en reageren hoor Wink af en toe een update is ook leuk om te lezen!

Nou hier dus weer een ontevreden meisje... Vannacht werd ze zelfs om 3 uur wakker. Ik denk dat ze toe is aan meer voedzame voeding (rijstebloem of gewoon groente en fruit) dat zegt mijn eigen gevoel. Alhoewel ik er ook niet achter sta om nu al te beginnen met bijvoeding wil ik haar ook geen honger laten lijden, dus als de flessen met rijstebloem niet werken, of grotere flessen dan ga ik toch beginnen met groente en fruit. Typte in mijn andere topic ook al dat ze overal zo snel mee is, dus eigenlijk verbaasd het me niet. Maar goed, jullie lezen het vanzelf wel smile
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 30 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 9:30

Studie ; lekker hoor, steeds uit eten! Je wordt maar verwend!
Nog steeds kraambezoek, tjongejonge! Maar wel leuk die cadeaus Laughing
Als het goed is komt er bij ons zaterdag nog iemand, en dan is het geloof ik wel klaar ..

Ayla ; ach, zo'n ontevreden meisje! Hier ook vandaag hoor, ze dronk niet perse meer in 1x, maar wilde wel heel erg snel (na een uur/twee uur) alweer drinken. Dus ze heeft hier vanmiddag zo'n fles of 3/4 gehad met 100cc en heel erg weinig geslapen. Op een gegeven moment lag ze lekker bij me en had ze ook nog last van krampjes. Nu heeft ze het geloof ik maar opgegeven, want ze ligt vanaf 7 uur in diepe rust. Om 11 uur krijgt ze nog een flesje.

Vannacht was trouwens ruk, ze kwam om het uur zowat voor een speen, en mijn vriend (ook al had ik hem gevraagd echt zachtjes te doen!) kwam vrij luidruchtig thuis, dus ze werd WEER wakker. En hij stonk joh, je mag in al die kroegen zowat weer roken, dus hij rook helemaal naar rook. En hij liet hele vieze naar loempia stinkende scheten hahaha, ik heb van armoede vanochtend gewoon weer het bed verschoond, zó vies!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 30 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey zo 29 jan 2012 - 10:17

Jeetje wat een rust hier!! Ben ik niet gewend van jullie Wink

@Blondje: heb je goed (en lang) geslapen? Hoe ging het vandaag met L? En voel jij je ook wat beter? Kan inderdaad best dat je dan minder voeding hebt en ze daarom sneller/vaker wilt drinken.
Grappig dat L dezelfde favoriet heeft aan de mobile Very Happy Zal wel aan de felle kleur liggen, die zien ze natuurlijk het beste.

@Studie: nee dat kan ik me voorstellen, dat je er niet echt over na hebt gedacht.
Lekker hoor, dat je morgen uit eten gaat. En lekker paardrijden! Had je nou een eigen paard? Ben het even vergeten... Sorry...

@Super: schandalig hoor! Je hebt meldingsplicht hoor! (Geintje :P)
Fijn dat je het nog had gelezen en dat het was gelukt om rooming-in te doen. Als F langer in het ziekenhuis had moeten blijven, had ik dat ook gedaan, maar we mochten tegelijk naar huis.
Hoe gaat het nu bij jullie? Een beetje jullie draai gevonden?

@Ayla: het schijnt ook dat je je haren niet moet wassen op de dag dat je je haar gaat verven. En volgens mij ook liever de dag ervoor ook niet. Op schoon haar pakt de verf ook niet goed, schijnbaar.
Ik las je topic over de voeding van E. Ik zou het ook niet weten, wat je eraan zou kunnen doen. Misschien inderdaad eens een dag of een paar dagen op verzoek proberen, kijken wat ze daarvan vindt. En of jij dat trekt natuurlijk.

@Parel: te vroeg gejuicht dus, dat ze de smaak van het doorslapen te pakken had. Vervelend ook, dat je vriend zo luidruchtig deed. Had hij gedronken, dat hij vergeten was rustig te doen?

@All: hier weer een heerlijke nacht gehad. F had rond 22.30 de laatste voeding gehad, maar hij wilde nog niet slapen. Ik wel, dus heb ik het lampje op zijn kamer aan gelaten. Rond 24.00 sliep hij, dus heeft mijn vriend het lampje weer uit gedaan. Ik hoorde hem vanmorgen rond 6.00 pruttelen, maar we zijn weer in slaap gevallen. Toen hoorde ik hem rond 7.00, maar voordat ik mezelf uit bed had gesleept, sliep hij weer. En toen was het uiteindelijk 8.30! Heeeeeeerlijk Very Happy
Ik merk dat hij overdag ook een soort van ritme krijgt. Na het slapen is hij meestal 1 à 2 uur wakker. Dan wordt hij moe en baker ik hem in (in bed of box) en slaapt hij 1 à 2 uur (afhankelijk van hoe lang hij wakker is geweest). Als hij dan wakker wordt, is het voedertijd Laughing En dan weer even wakker, spelen, kletsen enz.
Vandaag hebben we ook weer visite gehad. Hebben het nu echt druk met visites. Vrijdagavond hadden we visite van een nicht van mijn vriend met haar man en dochter, gister 2 vriendinnen van mij, vandaag een oom en tante van mijn vriend, morgenavond de buren, dinsdagavond een paar van mijn collega's, woensdag geen visite, donderdagavond visite en dan een paar dagen niks Very Happy Wel woensdagmiddag naar het ziekenhuis, eindelijk mijn nacontrole. Al ben ik de afgelopen week weer gewoon alles aan't doen. Ik sleep ook met de kinderwagen: onderstel in en uit de auto tillen, maxi-cosi met F in en uit de auto, enz. Ik heb er geen last van, dus het zal wel goed zijn. Maar ik ben wel blij als ik de controle heb gehad en "toestemming" krijg om alles weer te mogen Wink En dan ook eindelijk weer gaan sporten!!
Nou, dat was het wel weer geloof ik :P Slaap lekker allemaal!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 30 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Supertalentje zo 29 jan 2012 - 11:36

mickey schreef:@Super: schandalig hoor! Je hebt meldingsplicht hoor! (Geintje :P)
Fijn dat je het nog had gelezen en dat het was gelukt om rooming-in te doen. Als F langer in het ziekenhuis had moeten blijven, had ik dat ook gedaan, maar we mochten tegelijk naar huis.
Hoe gaat het nu bij jullie? Een beetje jullie draai gevonden?

Ja, ik weet het, sorry! Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 30 166342 Nee maar echt, ik heb echt wat aan je post gehad, al kom ik er wat laat op terug ;-) Gelukkig mochten jullie tegelijkertijd naar huis!

Hier gaat alles goed! Ik zit nog steeds op mn roze wolk en het is nog steeds een superlief en makkelijk ventje. Ik zie dat jouw kleine man al een uur wakker is na het eten, ik kan me dat echt nog niet voorstellen terwijl ze maar 3 weken schelen!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 30 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 29 jan 2012 - 20:05

goedemorgen!!

zal even ego reageren en straks uitgebreid :-)

hier al 2 prima nachten gehad! gister J.ace om 8.10 wakker gemaakt en vanmorgen om 7.10... :-) ik moet er snachts rond 4.30 uit en geef hem dan zijn speen en draai hem op zijn buik.. nog voor ik de kamer uit bed ligt ie in diepe rust!! echt zo grappig..
M.erle is het hele weekend al ziek... zaterdagavond had ze ook 39.4... haar dag is net begonnen met 37,8 dus we wachten weer af wat het gaat doen.
Ros mocht vandaag thuis blijven van zijn baas, hoe heerlijk!! Very Happy
voor ij nog vrij t/m volgende week maandag, dinsdag begin ik weer :-)

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 30 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 zo 29 jan 2012 - 20:17

Goeiemorgen!

Zaterdag was het half 8, gisteren half 9 en nu ligt Lotte ook nog steeds te slapen. Ik ga haar zo wel wakker maken anders komt het vanavond weer waardeloos uit. Maar ik heb vanmorgen om kwart voor 7 ook nog gekolfd, dus wilde haar ook weer niet te snel wakker maken.
Zelf gaat het nu een heel stuk beter, zaterdagavond was ik overmoedig en heb ik een pizza als avondeten genomen, erg dom, mijn darmen zijn gisteren nog de hele dag van streek geweest. Gisterenavond dus maar droge rijst gegeten en nu hopen dat het helemaal over is. Ik ben niet naar de Open Dag van het werk geweest, voelde me niet echt op mijn gemak met de geluiden uit mijn buik en het gesprint naar de wc.
Lotte begint steeds beter dingen vast te pakken en bijvoorbeeld naar haar mond te brengen, ze kan ook zo knuffelen met haar tutlapje van Nijntje, echt prachtig om te zien. We genieten echt elke dag meer van haar!

Studiebol, veel plezier vanavond met het uit eten, altijd lekker om er ook weer even uit te kunnen!

Supertalentje, fijn dat alles zo goed gaat!

Ayla, balen dat E zo ontevreden lijkt na de voeding. Heb je ook al een grotere speen geprobeerd, misschien vindt ze het niet makkelijk genoeg gaan en wordt ze daarom boos (of ik zeg iets wel heel erge onzin is, kan ook hoor Wink). Ik hoop dat jullie snel een oplossing vinden en E weer een tevreden meisje is.

Parel, jammer dat het gisterennacht zo waardeloos was. Met alchohol op is het opeens ook erg moeilijk om stil te doen blijkbaar, merk ik hier ook wel eens en mijn broer heeft daar helemaal een handje van.

Mickey, jammer dat F niet meteen inslaapt ’s avonds, maar verder doet hij het echt super goed zeg. Drukke week heb je voor de boeg, maar wel gezellig. Hopelijk is alles goed bij de nacontrole.

Beegee, fijn dat J.ace zo goed slaapt, wel jammer dat je er ’s nachts wel nog een keer voor hem uit moet. Beterschap voor M.erle, hopelijk steekt ze de rest niet aan!

Nu hoor ik ook geluidjes uit de babyfoon komen, dus ik ga mijn meisje maar vlug uit bed halen!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 30 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla zo 29 jan 2012 - 20:25

Ze heeft vanmorgen denk ik 210-215 op ongeveer... Maar bij de laatste 90 cc wordt ze onrustig, begint met dr handjes te zwaaien, trappen, en tutten. Dan denk ik, het gaat niet snel genoeg... Maarja, ik twijfel dan ook weer, ze drinkt wel door dus ze heeft nog niet genoeg, en ze ging net makkelijk slapen... Maar zou ze dan wel of niet nog willen? Of zou het laatste niet snel genoeg gaan? Ik zit ook te denken om het is zonder nutriton te proberen, maar ben bang dat ze dan weer gaan spugen. BeeGee enig idee? (jij bent de meest ervare moeder hier haha) Overigens heeft ze gisteravond ook zoiets op, en sliep ze door tot 7 uur vanmorgen, dus ik denk wel dat ze gewoon niet meer genoeg heeft aan 200 per fles.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 30 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 37 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 33 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum